Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij is het:
490 zegels moet je hebben; de waarde daarvan is 49 euro (dat heb je er zelf aan betaald) en je moet dan voor 490 euro boodschappen hebben gedaan. Vol spaarboek geeft 52 euro contant, da's dus 3 euro winst, maw. zo'n 6,1%. Als je veel boodschappen doet is dat dus meer dan bij een bank, maar als je er twee jaar over doet om zo'n boekje vol te krijgen is het al bijna de moeite niet. Sowieso vind ik het ergerlijk dat voor 3 euro winst van dat zegelplakvolk, ik langer in de rij moet staan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me eigenlijk maar heel weinig in de supermarkt. Ik vind het alleen irritant als de kassameisjes met elkaar praten ipv mij een goededag te wensen en ander incorrect gedrag van kassamiepjes, zoals geen hallo zeggen, of tot ziens, of inderdaad blijven praten met iemand anders.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben met Sanne in deze. Het is nog erger als ze met elkaar aan de telefoon zitten, omdat ze anders moeten schreeuwen.
En lege vakken zijn niet zo erg, de medewerkers die zeggen "als het er niet ligt, hebben we het niet" zijn verschrikkelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat bij de AH verse producten regelmatig heel snel bederven. Groenten en fruit zijn soms binnen twee dagen al niet meer goed en dat vind ik soms echt absurd, zeker voor die prijzen. Ik had laatst nectarines gekocht en in de koelkast bewaard, maar ze waren na een dag al beschimmeld.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me eigenlijk zelden in de supermarkt? Behalve als je in een rij van 8 mensen staat bij een kassa waar staat "drie in de rij? kassa erbij!"
![]() Oh nee wacht er is één ding waar ik me dood aan erger in mijn supermarkt, hoewel de supermarkt daar weinig aan kan doen: rond lunchtijd gaat het hele mbo-van-een-blok-verderop snoep en frisdrank inkopen in míjn supermarkt, en dan zit de hele winkel dus vol met stinkende en schreeuwende domme kutpubers ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me ook best wel ergeren aan lege schappen dingen. Vooral dat bij de AH XL hier heel vaak heel lang houdbare dingen "op" zijn.
![]() ![]() ![]() Voor de rest maakt het me vrij weinig uit wat er gebeurt, ik doe boodschappen met muziek op ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik erger me nooit in de supermarkt. Ik bedoel, het is een supermarkt, geen luxe spa. Dat over de werknemers daar. Over de klanten; je kunt niet verwachten dat alle mensen volledig menselijk zijn.
Ik erger me meer aan dit topic dan dat ik me erger in een supermarkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk wel eens. Ik erger me normaal gesproken aan heel de mensheid, maar in de supermarkt kan ik alles verbazend goed hebben. Ik vind het daar juist leuk om zo aardig en sociaal mogelijk te doen, en alle socialen processen gniffelend gade te slaan. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik erger me vooral in de supermarkt als ik honger heb of als ik een trui+winterjas+sjaal aan heb waardoor het veel te warm is of als ik eigenlijk naar de wc had moeten gaan vóór ik naar de winkel ging maar toen dacht ik dat het nog wel even kon wachten en nu ben ik al in de winkel.
Dan erger ik me aan mensen die hun auto uitparkeren als ik net rustig over de parkeerplaats loop, mensen die hun karretje zomaar ergens neerzetten, mensen die hun karretje continu met zich mee slepen, mensen die mijn karretje verplaatsen als ik 'm ergens neer heb gezet, mensen die te lang twijfelen voor een rek, mensen die mij de tijd niet gunnen om lang te twijfelen voor een rek, mensen die contant betalen, mensen die hun boodschappen op de band leggen met ruimte ertussen, mensen die niet alvast een beurtbalkje achter hun boodschappen neerleggen, caissières die me niet aankijken, caissières die me niet begroeten, caissières die meer van mij verwachten dan een begroeting en afscheid, mensen die hun boodschappen niet snel genoeg inpakken, mensen die mij gaan zitten opjagen als ik mijn boodschappen nog aan het inpakken ben als zij al klaar zijn en mensen die te langzaam op de parkeerplaats lopen als ik weg wil rijden. Wat supermarkten dus kunnen doen om mij deze ergernissen te besparen, is voorzien in gratis voedsel (dat doen de meesten al, lang leve kaasblokjes), schone toiletten (die zie ik zelden) of een bewaakte garderobe (maar dat zou misschien wat ver gaan). Zodat ik me niet ongeduldig voel tijdens het winkelen, want daar word ik zo lichtgeraakt en hypocriet van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De AH bij ons is een grote bron van irritatie, heb dan ook een schijthekel om daar te gaan winkelen. de gangpaden zijn te klein, er staan altijd veel te veel vakkenvullers en die winkel is al zo klein. dan is het nieuwe pinnen echt een totale chaos. dementerende oudjes die wel 23 keer die pas verkeerd erin steken, daaropvolgend een geïrriteerd kassameisje die bellen zit te blazen, het heeft allemaal een treurige indruk. wil je iets vragen, dan kijken ze alsof je GEK bent. de meeste dingen hebben ze niet op voorraad, er is altijd weinig melk en brood bijvoorbeeld. dan hebben ze van die leuke kleine KUT deurtjes die je een voor een moet openen, waar iedereen met zijn smerige tengels aan heeft gezeten, LEKKER MAN. altijd staat er zo'n krent voor die veel te lang moet kijken en niet kan kiezen en ook totaal niet door heeft dat er nog 3 anderen in datzelfde vak willen zijn. en dan is de ingang en uitgang dus maar 1 deur, dus altijd chaos, winkelkarretjes net 20 cm van die deur af, en aan de andere kant zo'n wijf met kranten die altijd GOEIEMIDDAG zegt, maar dat meent ze helemaal niet, en dan irriteer ik me dat ze het liefst wil dat ik mijn 50 cent aan haar geef terwijl ik gewoon zie dat ze hele fucking dag mobiel aan het bellen is.
GET A FUCKING JOB. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, bij mijn AH staan ook vaak mensen voor de ingang die je iets proberen aan te smeren ofzo, van daklozenkrant tot van die proefabonnementen op de Volkskrant ofzo. Als je dus naar binnen wil, word je áltijd aangesproken, en als je de winkel weer verlaat nog eens. Volgens mij zijn ze nu wel begonnen die mensen weg te sturen, dus dat is wel beter!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|