Advertentie | |
|
![]() |
|
Volledig terecht dat Christiaan en Karen eruit gingen vanavond. Opvallend dat de koppels die de vorige shows zoveel indruk maakten nu eigenlijk nogal saai of zelfs niet goed dansten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog steeds geen favoriet
![]() Yvat is zondag voor mij verschrikkelijk door de mand gevallen. De tango vond ik overrated, bij het modern stal Anna de show... Die hiphop was heel matig (en toch die jury weer lovend?). Zonder Anna had hij niet zulk lovend commentaar gehad. Ik zie liever een meysam of gianni dansen. Maar goed: de show heeft al lang bepaald dat Anna alicia gaat winnen. Want wel heel toevallig dat ze als enige met haar oude partner mag dansen, en een tango en speciaal voor haar gemaakte moderne dans krijgt. Daarna nog even hiphop fast; allemaal dansen die aanslaan bij het publiek. 'Uit de hoge hoed getrokken' - yeah right. En wanneer vliegt Sedrig er eindelijk eens uit? In tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier vond ik Rebecca wel leuk (en goed dansen), maar als je Sedrig als partner hebt, ben je gewoon genaaid. Hij is prachtig om solo te zien dansen, maar als partner zie ik steeds zo'n nichterig jongetje; zelfde probleem als Stefano vorig jaar. Ik denk dat ze meer kans had gehad met een andere parnter. Zelfde verhaal met Karen; samen met Gianni was ze stukken beter. Maar Christiaan is gewoon niet zo goed. Ik vind ook de jury minder oprecht overkomen dit jaar. Alsof ze bang zijn dat als ze te positief/negatief zijn, dat mensen dan onterecht door gaan/er uit liggen. Vorige jaren vond ik ze oprecht overkomen; nu lijken ze meer een verborgen agenda te hebben ofzo. ![]() Na, ik vind het een matig seizoen dit jaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat zonde van Gianni! Dan had ik liever Juvat er uit zien gaan. Marissa vind ik helemaal niet erg, die irriteerde me al weken.
Mooie choreo's weer. Heb wel het idee dat de mannen sterker zijn dan de vrouwen dit jaar. Van de vrouwen vind ik alleen Nina en Anna echt goed. Ben ik trouwens de enige die het lichaam van Anna zo lelijk vindt? Zij is zo gespierd in haar schouders en nek, dat al het gracieuze verdwijnt. |
![]() |
|
Ik vind het zonde van Gianni én Marissa! Had veel liever Juvat en Stephanie naar huis zien gaan!
En, ik vind Anna ook niet echt mooi. Ook niet in het gezicht. Wat me verder opviel in de afgelopen show is dat het leek alsof ze heel veel moeite had om Sedrig bij te benen. Niet qua dansen, maar qua de hoeveelheid lichamelijke moeite die ze deed (had?). Ik had het gevoel dat haar leeftijd haar een beetje parten speelde. Maar dat kan ik me ook ingebeeld hebben. Ik vond bij Sedrig juist dat zijn eerste solo's helemaal niet mooi waren. Enkel de afgelopen twee solo's vond ik hem echt goed. Ik vind ook niet dat hij eruit moet/hoeft. Wat me ook opvalt, is dat er wel heel veel hiphoppers zijn in de show. Met Gianni erbij waren 3 van de 5 mannen hiphoppers en Juvat is dan een b-boy. Bij de mannen is Anthony (en een beetje Sedrig) mijn favoriet en bij de vrouwen Nina (en een beetje Anna).
|
Zonde van Gianni
![]() Meysam vind ik irritant. Maar dan kan ook komen omdat ze Stephanie afschilderen als bron van alle kwaad en daar geloof ik nooit zo in. Problemen liggen zelden aan één partij. En Meysam danst de laatste paar keer wat minder. Ik weet niet, ik vind hem nu juist minder oprecht over kome. Antony's solo was geweldig <3 zijn modern dan weer matig. Sedrig... Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar terecht dat hij deze keer door was. Die jazz was goed. Juvat: wisselend. De mannen liggen gewoon heel dicht bij elkaar. Eigenlijk was Gianni daar mijn favoriet. ![]() Dames... Celine praat irritant, maar dans prima. Stephanie gaat achteruit ipv vooruit; mag ook vertrekken. Anna/Nina zijn goed, maar ik denk dat Nina toch mijn favoriet is dit seizoen. ![]() |
![]() |
|
Nina en Anthony zijn de bom
![]()
|
Verwijderd
|
Vorige week het eind niet gezien, vanaf de solo's. Dus ik was geschokt om te zien dat Gianni er niet meer was.
![]() ![]() Eergister ook het eind niet gekeken, na de dansen, want ik vind de stemming en bekendmaking zo'n gedoe. Dus ff kijken wie eruit is. ![]() |
![]() |
|
Waarom vindt iedereen Meysam zo stom? Ik vind het een leuke jongen.
Terecht dat Juvat eruit is, hij was duidelijk minder dan de andere mannen deze week. Ook Celine is terecht naar huis. Nina en Anna zijn allebei enorm sterke technische danseressen die ook alle andere stijlen aankunnen.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat één van de dames moet winnen dit jaar. Zij zijn duidelijk beter dan de jongens.
Vind het niet erg dat Juvat er uit is, zijn 'grapjes' als hij naar de jury stond te luisteren vond ik echt irritant. En Celine er uit is denk ik wel terecht, als je haar vergelijkt met de andere twee meiden. |
![]() |
|
Terecht dat Juvat en Celine eruit zijn
![]() En Meysam is iig een betere danser dan Juvat, maar hij is inderdaad wel de minste van de vier overgebleven dansers. Ik hoop zo dat Nina en Anna de komende week samen een technische choreografie gaan dansen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Open Source Album] Flembaz - Indigo | Feedback is welcome! BlindArc | 1 | 12-04-2012 19:35 |