Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 06:09
Verwijderd
Heb de aflevering vorig week gemist
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2011, 19:00
Geel
Geel is offline
Stephanie en Meysam waren zóó goed <3 Niet alleen was de choreo prachtig, ik vond dat Meysam echt heel mooi en technisch gezien ook heel goed danste! <3 Ik vind Stephenie + Meysam een veel beter duo dan Anna + Juvat.

Die dans van ze was best ok, alleen deed Juvat bar weinig in die dans Ik vind Meysam een veel sterkere danser dan Juvat.
Oud 19-10-2011, 19:01
Geel
Geel is offline
O, en totaal terecht dat Rebecca eruit is gegooid . En ik vond dat die Christiaan beter eruit had kunnen gaan omdat zijn gezicht echt totaal emotieloos is - wat hij ook doet. Maar hij danste wel veel beter dan Michiel, dus mja.
Oud 20-10-2011, 02:10
Verwijderd
Rebecca eruit, mooi. Kan me niet veel meer herinneren, maar ik vond di dans die Isabelle speciaal voor Anna choreografeerde, een beetje valsspelerij. Sowieso qwordt er misbruik gemaat van het verlies van haar vader, weliswaar onbewust, om stemmen te winnen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 05:43
Verwijderd
Citaat:
Rebecca eruit, mooi. Kan me niet veel meer herinneren, maar ik vond di dans die Isabelle speciaal voor Anna choreografeerde, een beetje valsspelerij. Sowieso qwordt er misbruik gemaat van het verlies van haar vader, weliswaar onbewust, om stemmen te winnen.
Zeker waar.
Het valt me ook op dat de favoriete koppels vaak dansstijlen krijgen die het grote publiek beter liggen/die beter bij ze passen. Dus Anna en Juvat mogen de tango doen, omdat ze daar goed in zullen zijn. En ze krijgen het drama dat ze willen doen in hun moderne dans. etc.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 21:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volledig terecht dat Christiaan en Karen eruit gingen vanavond. Opvallend dat de koppels die de vorige shows zoveel indruk maakten nu eigenlijk nogal saai of zelfs niet goed dansten.
Oud 26-10-2011, 08:55
Verwijderd
Karen vond ik wel jammer, had liever Marissa zien gaan. Ik denk dat Karen ook echt last van haar partner had, als je vergelijkt met hoe ze danste in Cuba met Gianni. Christiaan lijkt me heel terecht.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Karen vond ik wel jammer, had liever Marissa zien gaan. Ik denk dat Karen ook echt last van haar partner had, als je vergelijkt met hoe ze danste in Cuba met Gianni. Christiaan lijkt me heel terecht.
eens, maar ik vond Christiaan wel een dropje. EN DAT ZEG IK NIET OMDAT IE EEN NEGER IS
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 12:11
Verwijderd
Ik vond Christiaan echt stom. Ben blij dattie weg is.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 12:53
Röps
Röps is offline
Oh ik heb het gemist, maar ik vind het ook helemaal niet erg dat Christiaan eruit is. Hij kan misschien niet heel veel doen aan zijn lege expressie, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:05
VeGs
VeGs is offline
Ik heb nog steeds geen favoriet Ik weet niet wat het is, maar de dansers raken me niet zo, dit jaar.

Yvat is zondag voor mij verschrikkelijk door de mand gevallen. De tango vond ik overrated, bij het modern stal Anna de show... Die hiphop was heel matig (en toch die jury weer lovend?). Zonder Anna had hij niet zulk lovend commentaar gehad. Ik zie liever een meysam of gianni dansen.
Maar goed: de show heeft al lang bepaald dat Anna alicia gaat winnen. Want wel heel toevallig dat ze als enige met haar oude partner mag dansen, en een tango en speciaal voor haar gemaakte moderne dans krijgt. Daarna nog even hiphop fast; allemaal dansen die aanslaan bij het publiek. 'Uit de hoge hoed getrokken' - yeah right.

En wanneer vliegt Sedrig er eindelijk eens uit? In tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier vond ik Rebecca wel leuk (en goed dansen), maar als je Sedrig als partner hebt, ben je gewoon genaaid. Hij is prachtig om solo te zien dansen, maar als partner zie ik steeds zo'n nichterig jongetje; zelfde probleem als Stefano vorig jaar.
Ik denk dat ze meer kans had gehad met een andere parnter. Zelfde verhaal met Karen; samen met Gianni was ze stukken beter. Maar Christiaan is gewoon niet zo goed.

Ik vind ook de jury minder oprecht overkomen dit jaar. Alsof ze bang zijn dat als ze te positief/negatief zijn, dat mensen dan onterecht door gaan/er uit liggen. Vorige jaren vond ik ze oprecht overkomen; nu lijken ze meer een verborgen agenda te hebben ofzo.

Na, ik vind het een matig seizoen dit jaar.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 18:42
Verwijderd
Wat zonde van Gianni! Dan had ik liever Juvat er uit zien gaan. Marissa vind ik helemaal niet erg, die irriteerde me al weken.

Mooie choreo's weer. Heb wel het idee dat de mannen sterker zijn dan de vrouwen dit jaar. Van de vrouwen vind ik alleen Nina en Anna echt goed.

Ben ik trouwens de enige die het lichaam van Anna zo lelijk vindt? Zij is zo gespierd in haar schouders en nek, dat al het gracieuze verdwijnt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 21:48
Geel
Geel is offline
Ik vind het zonde van Gianni én Marissa! Had veel liever Juvat en Stephanie naar huis zien gaan!

En, ik vind Anna ook niet echt mooi. Ook niet in het gezicht. Wat me verder opviel in de afgelopen show is dat het leek alsof ze heel veel moeite had om Sedrig bij te benen. Niet qua dansen, maar qua de hoeveelheid lichamelijke moeite die ze deed (had?). Ik had het gevoel dat haar leeftijd haar een beetje parten speelde. Maar dat kan ik me ook ingebeeld hebben.

Ik vond bij Sedrig juist dat zijn eerste solo's helemaal niet mooi waren. Enkel de afgelopen twee solo's vond ik hem echt goed. Ik vind ook niet dat hij eruit moet/hoeft.

Wat me ook opvalt, is dat er wel heel veel hiphoppers zijn in de show. Met Gianni erbij waren 3 van de 5 mannen hiphoppers en Juvat is dan een b-boy.

Bij de mannen is Anthony (en een beetje Sedrig) mijn favoriet en bij de vrouwen Nina (en een beetje Anna).
Oud 07-11-2011, 22:37
Verwijderd
Gianni was mijn favoriet

Nu ga ik voor Anthony.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 22:48
Röps
Röps is offline
Ik vind Stephanie echt heel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 05:45
Verwijderd
Ik ook. Een vervelend aanstellerig egoïstisch krengetje is het.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 06:32
Verwijderd
Haha dat heb ik helemaal niet! Vind haar een mooie danseres, en ik heb haar nog niet irritant gevonden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 09:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word ook niet zo blij van Stephanie. Met Juvat heb ik weinig problemen.
Oud 09-11-2011, 09:14
Verwijderd
Ik vind Celine heel erg vervelend. Juvat en Anna vind ik wel tof, eigenlijk, vooral omdat zij wel echt de klik lieten zien op het podium. Ik vind het echt heel erg jammer dat Gianna eruit is, ik vond hem echt heel erg gaaf.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, Celine vind ik ook een beetje vervelend. Waarom weet ik eigenlijk niet, want ze is volgens mij wel aardig.
Oud 09-11-2011, 17:23
Verwijderd
Ik vind haar als danseres niet vervelend, maar zodra ze begint te praten wel. Die rare hoge stem
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar als danseres niet vervelend, maar zodra ze begint te praten wel. Die rare hoge stem
dat ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 21:00
VeGs
VeGs is offline
Zonde van Gianni vond hem tof.

Meysam vind ik irritant. Maar dan kan ook komen omdat ze Stephanie afschilderen als bron van alle kwaad en daar geloof ik nooit zo in. Problemen liggen zelden aan één partij. En Meysam danst de laatste paar keer wat minder. Ik weet niet, ik vind hem nu juist minder oprecht over kome.

Antony's solo was geweldig <3 zijn modern dan weer matig.
Sedrig... Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar terecht dat hij deze keer door was. Die jazz was goed.
Juvat: wisselend.

De mannen liggen gewoon heel dicht bij elkaar. Eigenlijk was Gianni daar mijn favoriet.

Dames... Celine praat irritant, maar dans prima. Stephanie gaat achteruit ipv vooruit; mag ook vertrekken. Anna/Nina zijn goed, maar ik denk dat Nina toch mijn favoriet is dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 22:33
flupkeflup
flupkeflup is offline
Oo ik vind ze allemaal zo leuk. Maar Nina en Anthony zijn mijn favorieten. Ik vond Nina en Juvat zo goed vanavond, wauuw.
En blij dat Stephanie eruit is. En jammer van Sedrig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 23:28
Verwijderd
Ik ga ook voor Nina en Anthony
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 17:10
Balance
Balance is offline
Me too

Ik vond de dans van Nina ook super mooi. Met name dat stukje dat ze steeds terug lieten zien.
Oud 14-11-2011, 22:54
Geel
Geel is offline
Nina en Anthony zijn de bom Nina's solo vond ik erg mooi. En Nina's dans met Juvat ook wel, en zelfs Juvat vond ik iets beter dan anders. Ik vind het wel jammer dat Sedrig eruit is. Ik had liever Meysam (of anders Juvat) eruit zien gaan. Zoals Jan zei, zit er geen technisch (klassiek/überhaupt) geschoolde mannelijke danser meer in. Nu kunnen Nina en Anna bijv. geen dans meer doen zoals Anna en Sedrig deden met de jazz. Dat vind ik wel jammer.
Oud 14-11-2011, 23:01
Verwijderd
Eens met Geel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:59
Verwijderd
Vorige week het eind niet gezien, vanaf de solo's. Dus ik was geschokt om te zien dat Gianni er niet meer was. Hij was wel leuk om naar te kijken.

Eergister ook het eind niet gekeken, na de dansen, want ik vind de stemming en bekendmaking zo'n gedoe. Dus ff kijken wie eruit is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 18:08
Verwijderd
Mooi, Sedrig, de rare nicht eruit en Stephanie, het kutwijf met irritante wenkbrauwen eruit.

Ik vind die stem van Celine overigens ook irritant.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 07:32
Verwijderd
Wat zonde van Sedrig Ik vind van die technische dansers zo mooi! Liever zo'n technische basis, dan allerlei hiphop kunstjes.

Ik denk dat Nina mijn favoriet is. Zij is gewoon echt heel goed.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 08:58
Röps
Röps is offline
Juvat had er niet echt zin meer in geloof ik, ontbrak hem een beetje aan vechtlust deze laatste week IMO.

Nina vind ik ook erg goed, maar Anna's bewegingen vind ik mooier. Verder heb ik er niet zoveel verstand van, maar ik vind Anna prettiger om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:48
Verwijderd
Ik zie het liefst Nina winnen, maar Anthony of Anna zou ook een prima winnaar zijn Alleen Meysam vind ik echt niet goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 18:39
Verwijderd
ik weet nu voor wie ik ben Nina en Anthony.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:11
Verwijderd
Ik kijk ook liever naar Anna, om de een of andere reden lijkt zij veel rustiger en.... sterker? in haar bewegingen. Ik baal ervan dat Juvat eruit is, ik vond hem heel erg fijn om naar te kijken en zijn persoonlijkheid staat me veel meer aan dan die van Meysam.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 06:17
lisa414
lisa414 is offline
Ik hoop dat Anthony of Ana wint
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom vindt iedereen Meysam zo stom? Ik vind het een leuke jongen.

Terecht dat Juvat eruit is, hij was duidelijk minder dan de andere mannen deze week. Ook Celine is terecht naar huis. Nina en Anna zijn allebei enorm sterke technische danseressen die ook alle andere stijlen aankunnen.
Oud 22-11-2011, 17:49
Verwijderd
Meysam is leuk.

Mijn top 4:
1. Nina
2. Anthony
3. Meysam
4. Anna
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 09:01
Verwijderd
Ik vind dat één van de dames moet winnen dit jaar. Zij zijn duidelijk beter dan de jongens.

Vind het niet erg dat Juvat er uit is, zijn 'grapjes' als hij naar de jury stond te luisteren vond ik echt irritant. En Celine er uit is denk ik wel terecht, als je haar vergelijkt met de andere twee meiden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 13:25
Aurora
Aurora is offline
Ik vind Nina en Anthony ontzettend leuk. Nina moet winnen!
Oud 23-11-2011, 16:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Waarom vindt iedereen Meysam zo stom? Ik vind het een leuke jongen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 19:21
Verwijderd
Meysam is ook best een leuke jongen, maar hij is gewoon duidelijk de minste danser van de laatse vier. En Anthony is technisch ook wel minder dan Nina en Anna, maar die heeft dan ook nog een beetje choreograaf in zich, en hij kan bovendien meer (onbekende) dansen aan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 17:58
Geel
Geel is offline
Terecht dat Juvat en Celine eruit zijn Juvat kan qua dans, naast hiphop, niet echt iets anders. En Celine had er al veel eerder uit gemoeten?

En Meysam is iig een betere danser dan Juvat, maar hij is inderdaad wel de minste van de vier overgebleven dansers.

Ik hoop zo dat Nina en Anna de komende week samen een technische choreografie gaan dansen En ik hoop dat Nina gaat winnen.
Oud 28-11-2011, 08:14
Verwijderd
Mwuh Ik kijk de aflevering altijd een paar dagen later terug, en nu zei Giel op 3fm vanochtend dat Nina gewonnen had Hoewel ik dat een terechte winnaar vind, vind ik het wel erg jammer dat ik het nu vooraf al weet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 09:19
Verwijderd
IK heb het niet afgekeken. Was geschokt toen ik 3 uur later weer langs rtl5zapte en zag dat het programma nog bezig was.

Maar Nina heeft dus gewonnen? Mooi!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 10:57
Röps
Röps is offline
Ik vind het wel jammer dat Anna niet gewonnen heeft, haar vind ik prettiger om naar te kijken; ook toen Nina en Anna samen dansten vond ik Anna beter. Maar, Nina zeker wel een goede en verdiende winnares.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 22:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het net gekeken. Terecht dat Nina heeft gewonnen, maar de rest in de finale was ook echt goed. Alleen jammer dat Anna niet echt meer aandacht kreeg... En Meysam en Anthony, allebei zo ontroerd. Werd er zelf ook een beetje verdrietig van.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 11:06
Verwijderd
Zag bij RTL Boulevard dat Anna een beetje haat had. "Er wordt niet gestemd op de beste, maar op de meest favoriete."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 14:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is wel echt onzin. Vanaf het begin leek het er juist op dat Anna zou winnen omdat ze zo populair was.
Oud 29-11-2011, 17:32
Verwijderd
Ik vond wel dat het achterlijk lang duurde. Na drie keer commentaar hoef ik niet nog eens te horen hoe de jury denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten