Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 20:56
Em.
Em. is offline
Overstappen? Bedoel je dat je verliefd op een ander meisje moet worden, of dat je met andere meisjes moet gaan praten/flirten/kennismaken?
Oud 27-09-2011, 09:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De oplossing voor dingen niet durven is ze alsnog doen. Ze zullen nooit minder eng worden, je moet gewoon beginnen met hoi zeggen en een praatje maken, iets waarbij de kans dat je jezelf heel erg voor schut zet klein is. En als het toch gebeurt dan leer je daar weer van en daar krijg je een dikke huid van.
Oud 28-09-2011, 19:25
Verwijderd
Zelfvertrouwen is iets waar je zelf aan moet werken. Probeer een positieve ingesteldheid te krijgen en ga sporten of zo. Ik heb enkele weken geleden ook een liefdesprobleem meegemaakt en mijn zelfvertrouwen was dan ook ver te zoeken. Nu ben ik de koning in zelfvertrouwen kweken. Het is moeilijk, maar je moet het toch proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 19:29
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Zelfvertrouwen is iets waar je zelf aan moet werken. Probeer een positieve ingesteldheid te krijgen en ga sporten of zo. Ik heb enkele weken geleden ook een liefdesprobleem meegemaakt en mijn zelfvertrouwen was dan ook ver te zoeken. Nu ben ik de koning in zelfvertrouwen kweken. Het is moeilijk, maar je moet het toch proberen.
Jij bent echt een triest figuur zeg
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Jij bent echt een triest figuur zeg
Hoezo? Het is waar wat ik zeg. Ik snap het niet echt, omdat je zelfvertrouwen hebt, ben je triest of zo?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 21:33
EZBlade
EZBlade is offline
Gast, jij ben geen koning in zelfvertrouwen kweken. Dat word je niet in een paar dagen/weken. Je bent een zielig mannetje die doet alsof zijn hele leven in een paar dagen veranderd. Of je bent koning moodswing of je houdt jezelf voor de gek. Ik gok dat laatste
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 21:34
Verwijderd
Iig, dit topic gaat niet over MrUnknown, dus hou het ontopic.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:25
jan w boy
jan w boy is offline
nieuw probleem ik ben perongelijk verliefd geworden op het meisje van een goede maat, wat moet ik doen???
en ik bedoel dat ik weer op het liefdes pad moet
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 21:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bros before hoes.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 07:30
Em.
Em. is offline
O, haha, ik las dat het meisje de 'goede maat' had, als in goede lengte. Ik dacht al, wtf.

Maar als het al het meisje van je vriend is, dan kun je haar beter laten gaan dan dat je de vriendschap met je vriend verpest.
Oud 04-10-2011, 07:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
O, haha, ik las dat het meisje de 'goede maat' had, als in goede lengte. Ik dacht al, wtf.

Maar als het al het meisje van je vriend is, dan kun je haar beter laten gaan dan dat je de vriendschap met je vriend verpest.
Ik dacht even dat ik in dat topic zat met die jongen die eerst verliefd was op een meisje dat hij te dik vond.

Je moet niet de vriendinnetjes van je vrienden aftroggelen, dan kun je beter even single zijn en flirten met meisjes waar je niet zo'n band mee hebt.
Oud 04-10-2011, 20:12
jan w boy
jan w boy is offline
dat dacht ik al dus dat ga ik dan ook maar doen. maar dan ben ik een duwtje in me rug nodig, hoe kan ikhet best op zoek gaan naar een ander?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 21:47
Mark1991
Mark1991 is offline
jij hebt al VEEL meer zelfvertrouwen door op die chiks af te stappen -daar gaat het om- en sowieso niet alle chicks die jou afwijzen. T komt sws goed
Oud 09-10-2011, 19:06
Retroflex
Retroflex is offline
Herkenbaar. Ik ben ook 16 en heb ook nog geen succes gehad met meisjes. Op een of andere manier gunnen ze me geen blik waardig.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 19:13
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Niet opgeven. Voor iedereen is er minstens 1 meisje die je leuk vind. Ik weet niet waarom ze je afwijzen, mischien ben je lelijk, mischien niet. Mischien heb je een kutkarakter, mischien niet. Mischien ben je een rasautist, mischien niet. Dat maakt niet uit er komt een keer een meisje die je leuk vind om wie je bent. Ookal is het er maar één, dan weet je dat je niet een niksnut bent.

Oh, en 1 ding. Niet in het wilde weg met mensen aanpappen enzo die je niet leuk vind want dat werkt niet zo.

Wees geen mietje.
Oud 09-10-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Niet opgeven. Voor iedereen is er minstens 1 meisje die je leuk vind. Ik weet niet waarom ze je afwijzen, mischien ben je lelijk, mischien niet. Mischien heb je een kutkarakter, mischien niet. Mischien ben je een rasautist, mischien niet.
Waar slaat dit nu op? Nu doe je net alsof alleen mensen met wie iets "mis" is worden afgewezen.. Soms is de klik er gewoon niet, it's as simple as that.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 19:15
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Waar slaat dit nu op? Nu doe je net alsof alleen mensen met wie iets "mis" is worden afgewezen.. Soms is de klik er gewoon niet, it's as simple as that.
Dat bedoel ik niet lees eens goed jij vrouwmensch
Oud 09-10-2011, 20:50
jan w boy
jan w boy is offline
maar ik heb naar al die keren van afweizing ook al een paar keer zm nijgingen gehad en ik kan nu niet over die neiging heen komen, help me want daar wil ik nu af
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
maar ik heb naar al die keren van afweizing ook al een paar keer zm nijgingen gehad en ik kan nu niet over die neiging heen komen, help me want daar wil ik nu af
Overdrijven is ook een kunst.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 22:19
Verwijderd
Idd het is niet dat als je steeds afgewezen wordt dat je dan gelijk zelfmoordt moet plegen ofzo
Hoeft tog niet aan jezelf te liggen het kan ook aan je aanpak liggen
Want je kan niet bij ieder meisje hetzelfde doen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 17:29
orange1
orange1 is offline
hoi Jan!

maak je geen zorgen, het komt wel een keertje. Ik ben nu al 19 en was ook wel toe aan een vriend. Ben lid geworden van een datingsite en heb sinds kort een leuke vriend. Succes!

Orange1

Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 17:45. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten