Advertentie | |
|
![]() |
|
O, haha, ik las dat het meisje de 'goede maat' had, als in goede lengte.
![]() Maar als het al het meisje van je vriend is, dan kun je haar beter laten gaan dan dat je de vriendschap met je vriend verpest.
||
Citaat:
![]() Je moet niet de vriendinnetjes van je vrienden aftroggelen, dan kun je beter even single zijn en flirten met meisjes waar je niet zo'n band mee hebt.
|
Niet opgeven. Voor iedereen is er minstens 1 meisje die je leuk vind. Ik weet niet waarom ze je afwijzen, mischien ben je lelijk, mischien niet. Mischien heb je een kutkarakter, mischien niet. Mischien ben je een rasautist, mischien niet. Dat maakt niet uit er komt een keer een meisje die je leuk vind om wie je bent. Ookal is het er maar één, dan weet je dat je niet een niksnut bent.
Oh, en 1 ding. Niet in het wilde weg met mensen aanpappen enzo die je niet leuk vind want dat werkt niet zo. Wees geen mietje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Parasaaitamol met codeine #1820 Trimm Trabb | 500 | 27-04-2013 11:53 | |
Liefde & Relatie |
Afgewezen, maar.. saturday | 47 | 16-07-2006 19:17 | |
Seksualiteit |
( voor meisjes) Hoe reageer je op een teleurstellende lengte? Optima | 106 | 09-01-2005 12:29 | |
Psychologie |
buiten elke groep vallen... Gothic | 44 | 06-09-2004 21:21 | |
Verhalen & Gedichten |
gevoelens brokendream | 11 | 02-06-2004 15:20 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |