Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mss zie ik je binnenkort wel bij ´t lipsius, glotje. ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is een beetje de anthem geworden, maar niks geen intro ![]() Valse informatie, ban! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb perfect kleurenzicht
![]() ![]() Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. Your score: 0 Gender: Female Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 0 ( Perfect Color Acuity ) http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wisten jullie dat als mijn ogen niet zo slecht waren, ze heel goed zouden zijn!
Stel je even zo'n oogtestposter voor, met bovenaan zo'n enorme E en onderaan heel kleine lettertjes die je helemaal niet hoeft te kunnen lezen. Zonder bril of lenzen kan ik die E niet zien. Het is niet dat ik niet kan zien wélke letter er staat - ik zie gewoon niet dát er een letter staat. Wat mij betreft is die poster grijs. Maar mét bril of lenzen kan ik die heel kleine lettertjes op de onderste regel ook lezen ![]() Het is zeg maar als normale ogen een camera met 20 megapixel zijn, dan zijn mijn ogen een camera met 21 megapixel, maar in plaats van een lens zit er gewoon in stukje plat glas in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af of mijn ogen extra kegeltjes hebben ontwikkeld omdat ik als kind meestal een bril droeg die net niet sterk genoeg was, ter compensatie ofzo.
Het is trouwens niet heel uitzonderlijk om die onderste regel te kunnen lezen, veel mensen kunnen het, alleen de gemiddelde persoon niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ik loop al een tijdje rond met -3,25/-3,75, maar volgens mij ben ik achteruit gegaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|