Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2011, 12:48
Verwijderd
Iedereen bedankt voor de tips, een voorleesboekje had ik nog niet aan gedacht en het is een knisperboekje van Pluk v/d Peteflet geworden
Advertentie
Oud 01-10-2011, 15:21
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Iedereen bedankt voor de tips, een voorleesboekje had ik nog niet aan gedacht en het is een knisperboekje van Pluk v/d Peteflet geworden
Oud 01-10-2011, 15:22
Verwijderd
Ik ben er zelf heel blij mee Het zijn niet echt mensen voor Nijntje ofzo, maar ik ben zelf heel erg fan van Jip en janneke, Pluk en Floddertje en allemaal die figuren. Dus nu kan ik ook een cadeautje geven waar ik zelf ook blij van word.
Oud 02-10-2011, 11:13
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Gefeliciteerd Leonoor!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 02-10-2011, 11:30
Verwijderd
tnx! Jij ook!
Oud 02-10-2011, 11:54
Verwijderd
Wat veel zwangeren weer, gefeliciteerd allemaal!

Een vriendin sprak me toe dat ik maar een oudere man moest zoeken, omdat ik leeftijdsgenoten er toch niet van zou kunnen overtuigen over een jaar of twee aan kindjes te beginnen. Hum, straal ik iets uit of zo?
Oud 03-10-2011, 19:06
Verwijderd
Echo vandaag was weer helemaal in orde, alleen zitten we met een koppig kindje Ik heb echt veel door de onderzoekskamer moeten rondhupsen voor alles duidelijk te zien was (en zelfs toen bleef de baby wegdraaien, dus leverde het helaas geen mooie foto's op ).

En we weten nu of we een zoon of een dochter krijgen
Oud 03-10-2011, 19:58
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Tof Andijvie! Gaan jullie het helemaal voor jezelf houden of mag de naaste omgeving het wel weten? En wilden jullie het graag van tevoren weten? (Ik heb namelijk zelf echt geen idee wat ik zou doen, en of ik het überhaupt wel voor mezelf zou kunnen houden. Maar deze discussie is vast al eens gevoerd .)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-10-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Tof Andijvie! Gaan jullie het helemaal voor jezelf houden of mag de naaste omgeving het wel weten? En wilden jullie het graag van tevoren weten? (Ik heb namelijk zelf echt geen idee wat ik zou doen, en of ik het überhaupt wel voor mezelf zou kunnen houden. Maar deze discussie is vast al eens gevoerd .)
We wilden het graag weten Mijn man wilde het eerst heel graag geheim houden, ik vind alles prima Nu hebben we besloten dat we onze naaste familie vragen of ze het willen weten, en als ze het willen weten, dan vertellen we het. Vooralsnog willen mijn schoonouders en -zus het niet weten, en zolang zij het niet willen weten, gaan we het ook niet aan ooms en tantes vertellen.
Oud 03-10-2011, 20:59
Verwijderd
Mooi dat alles goed was
Oud 03-10-2011, 23:46
Verwijderd
Leuk Andijvie!

Ik ben echt benieuwd! Als het een meisje is dan weet ik de naam al
Oud 04-10-2011, 06:59
Verwijderd
Mijn ouders willen het ook niet weten, mijn zus als enige wel!
Oud 04-10-2011, 14:36
Verwijderd
Leonoor, gefeliciteerd! Wat spannend!


En wat betreft cadeautjes, Maud heeft destijds van vriendinnen van mijn moeder allemaal boeken gekregen. Want ze had gezegd: als je dan toch iets wil geven; geef dan je lievelings kinderboek. En zodoende heeft Maud al een hele stapel boeken, van Bumba tot de griezels.

En wat ik ook altijd leuk vind, is elk jaar met kinderboekenweek een boek voor je kind kopen (wij kregen dat vroeger altijd, dan hadden we in de vakantie wat te lezen)
Oud 04-10-2011, 23:05
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor! Ik vind het speelgoed van Lamaze ook helemaal geweldig. Hoop hier ook stiekem dat ik geen kleding krijg, want ik heb nu al zooo ontzettend veel kleding dat ze waarschijnlijk al niet alles 1x aan kan voordat ze er weer is uitgegroeid Maar om dat op het geboortekaartje te zetten ofzo vind ik weer een beetje 'raar' overkomen, alsof ik allemaal cadeaus verwacht.

Fijn Andijvie dat de echo goed was en dat jullie nu weten wat jullie krijgen. Hier konden we het met de eerste GUO niet zien, ze lag toen in een stuit. Met de 2e GUO alleen na een inwendige echo (we hebben geen GUO gehad voor het geslacht hoor, het hart was ook niet helemaal goed te zien bij de eerste).
Nu hebben we het zelfs op de foto en de dvd van de pretecho haha

Hier ons meisje



Verder ben ik erachter gekomen dat ik draagster ben van de GBS-bacterie, dus moet nu sowieso in het ziekenhuis bevallen zodat ik antibiotica krijg tijdens de bevalling. Het is dat ik dat al wou maar leuk is anders natuurlijk! (GBS kan heel gevaarlijk zijn voor baby's)

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:44. Reden: Verwijderd op verzoek
Oud 04-10-2011, 23:06
Verwijderd
Deze week alweer 30 weken, gaat hard!
Oud 05-10-2011, 07:21
Verwijderd
Dus jullie kindje was nog wat lastiger te bekijken dan de onze, hihi! Bij ons waren vooral het hartje, de voetjes en de handjes lastig te controleren. Voetjes zaten heel laag, ook hier een stuitligging, en gezichtje was niet mooi en profil te krijgen omdat de baby met 't gezicht tegen de baarmoederwand zat geduwd en daar weigerde weg te gaan Maar uiteindelijk is 't dus wel gelukt allemaal.

En mooi plaatje, LA!
Ik hoop dat GBS geen problemen gaat geven, heel fijn iig dat ze daar rekening mee kunnen houden!

Hier lag mijn placenta erg laag, met 32 weken gaan ze controleren of dat wat is opgeschoven (die kans is erg groot, want de baarmoeder gaat nog veel groeien natuurlijk), mocht dat niet zo zijn, dan wordt het per definitie een keizersnede. Brrr! Maar ja, daar heb ik geen enkele controle over, dus kwestie van afwachten.

Laatst gewijzigd op 05-10-2011 om 15:30.
Oud 05-10-2011, 19:09
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Leonoor! Ik vind het speelgoed van Lamaze ook helemaal geweldig. Hoop hier ook stiekem dat ik geen kleding krijg, want ik heb nu al zooo ontzettend veel kleding dat ze waarschijnlijk al niet alles 1x aan kan voordat ze er weer is uitgegroeid Maar om dat op het geboortekaartje te zetten ofzo vind ik weer een beetje 'raar' overkomen, alsof ik allemaal cadeaus verwacht.

Fijn Andijvie dat de echo goed was en dat jullie nu weten wat jullie krijgen. Hier konden we het met de eerste GUO niet zien, ze lag toen in een stuit. Met de 2e GUO alleen na een inwendige echo (we hebben geen GUO gehad voor het geslacht hoor, het hart was ook niet helemaal goed te zien bij de eerste).
Nu hebben we het zelfs op de foto en de dvd van de pretecho haha

Hier ons meisje

[afbeelding]


Verder ben ik erachter gekomen dat ik draagster ben van de GBS-bacterie, dus moet nu sowieso in het ziekenhuis bevallen zodat ik antibiotica krijg tijdens de bevalling. Het is dat ik dat al wou maar leuk is anders natuurlijk! (GBS kan heel gevaarlijk zijn voor baby's)
Je kunt toch op het geboortekaartje zetten dat áls mensen een cadeautje willen meebrengen jullie bepaalde dingen leuker/nuttiger vinden? Of je het nou wel of niet op het kaartje zet, veel mensen zullen zich hoe dan ook 'verplicht' voelen om cadeautje mee te brengen want dat hoort zo, daarnaast vinden de meesten het natuurlijk uit zichzelf ook gewoon leuk om wat te geven, en dan het liefst iets waar jij ook nog eens oprecht blij mee bent! Tenminste, ik zou me écht niet meer of minder verplicht voelen wanneer dat op een geboortekaartje erbij staat, en het zou voor mij de keuze voor een cadeau ook een stuk makkelijker maken. Hoewel dan weer het risico bestaat dat iedereen met hetzelfde komt aanzetten
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 05-10-2011, 20:06
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Leonoor, gefeliciteerd! Wat spannend!


En wat betreft cadeautjes, Maud heeft destijds van vriendinnen van mijn moeder allemaal boeken gekregen. Want ze had gezegd: als je dan toch iets wil geven; geef dan je lievelings kinderboek. En zodoende heeft Maud al een hele stapel boeken, van Bumba tot de griezels.

En wat ik ook altijd leuk vind, is elk jaar met kinderboekenweek een boek voor je kind kopen (wij kregen dat vroeger altijd, dan hadden we in de vakantie wat te lezen)
ooooh, gaaf idee!! <3
*pikt idee voor geboortelijstje van volgend kindje*
Oud 05-10-2011, 20:07
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Deze week alweer 30 weken, gaat hard!
onze Robin is deze week ook 30w
gefeli, en het kort af zeg!

mooie meid trouwens <3
Oud 05-10-2011, 20:10
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Je kunt toch op het geboortekaartje zetten dat áls mensen een cadeautje willen meebrengen jullie bepaalde dingen leuker/nuttiger vinden? Of je het nou wel of niet op het kaartje zet, veel mensen zullen zich hoe dan ook 'verplicht' voelen om cadeautje mee te brengen want dat hoort zo, daarnaast vinden de meesten het natuurlijk uit zichzelf ook gewoon leuk om wat te geven, en dan het liefst iets waar jij ook nog eens oprecht blij mee bent! Tenminste, ik zou me écht niet meer of minder verplicht voelen wanneer dat op een geboortekaartje erbij staat, en het zou voor mij de keuze voor een cadeau ook een stuk makkelijker maken. Hoewel dan weer het risico bestaat dat iedereen met hetzelfde komt aanzetten
of iets als: "mijn kleerkast is al goed gevuld, maar je kan mij echt blij maken met ..." (en dan de gegevens van een lijstje ofzo met weet-ik-veel, boekjes of speelgoedjes of spulletjes die je nog kan gebruiken...?
Oud 05-10-2011, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, op een trouwkaart is het ook niet raar om een cadeautip te geven en ik vind dat je er wel vanuit mag gaan dat iemand iets kleins mee neemt op kraamvisitie en als je dan toch iets koopt is het voor de koper toch ook alleen maar leuker als het iets is wat je echt wil hebben? Desnoods maak je een briefje voor bij het geboortekaartje als je het daar zelf niet op wilt hebben? Ik vind het geen gek idee hoor. Met het werk vragen we altijd wat iemand wil hebben als kraamcadeau en de rest van het bedrag zetten we dan op een cadeaukaart van bijvoorbeeld de Hema zodat je alle kanten op kan met daar iets kopen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-10-2011, 08:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb ook heel veel hema-kaartjes gekregen en daar ben ik altijd heel blij mee, want je kunt iets uitkiezen wat je zelf graag wilt. En als je even niks kan vinden, dan bewaar je hem gewoon nog een tijdje.
Wij hebben ook eens een kaartje gekregen met zo'n soort tekstje erop, die moeder werkt in een kdv en heeft van alle ouders al ontzettend veel kleertjes gekregen. Ik zal even zoeken naar de precieze tekst, misschien ligt het kaartje hier nog wel ergens.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 06-10-2011, 08:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Er stond in: 'Doe onze kleine een lol, zijn kast zit al tot maat 68 vol!'
Ik zou zelf een ander tekstje kiezen (het hele kaartje is niet mijn smaak), maar het gebeurt dus wel af en toe.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 06-10-2011, 08:40
Verwijderd
@LA: Wauw, wat een mooie foto! En 30 weken, gaat snel... Voel je je nog helemaal fit?
Oud 06-10-2011, 10:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Er stond in: 'Doe onze kleine een lol, zijn kast zit al tot maat 68 vol!'
Ik zou zelf een ander tekstje kiezen (het hele kaartje is niet mijn smaak), maar het gebeurt dus wel af en toe.
Ik zou ook die tekst niet kiezen. Ik vind dat het ondankbaar overkomt. (terwijl ik best vind dat je een voorkeur kunt uitspreken)


Oh en dames: waar blijven de buikfoto's?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-10-2011, 10:46
Verwijderd
Mooi plaatje, LA

Tja, het wordt wel gedaan, teksten of gedichtjes met cadeautips op geboortekaartjes. En ik snap ook wel dat je niet zit te wachten op lelijke kleertjes of zesduizend knuffelberen, maar ik zou zelf nooit zoiets op het kaartje zetten, want ik vind het toch wat hebberig/ondankbaar staan

En ik wil ook buiken zien! Mijn eigen buik stelt nog niks voor (18w nu), maar die begon de eerste keer ook pas een beetje met 20 weken, en daarna ging het hárd.
Oud 06-10-2011, 17:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een kennis/vriendin van me (nou ja, vroeger een hele goede vriendin, nu meer een kennis, omdat we elkaar door de afstand weinig zien en eigenlijk ook veel te weinig spreken) liet weten dat ze een miskraam had gehad met 11 weken. Dat drukt je dan toch wel weer even met de neus op de feiten.
Oud 06-10-2011, 20:52
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Een kennis/vriendin van me (nou ja, vroeger een hele goede vriendin, nu meer een kennis, omdat we elkaar door de afstand weinig zien en eigenlijk ook veel te weinig spreken) liet weten dat ze een miskraam had gehad met 11 weken. Dat drukt je dan toch wel weer even met de neus op de feiten.
idem hier (wel in juni al, maar toch), dan ga je echt even nadenken ...
Oud 07-10-2011, 10:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Whut, ik heb even gemist dat Gnork weer zwanger is Gefeliciteerd!

Ik kom hier bijna nooit meer, sorry Zal weer wat braver proberen te worden
__________________
Tsja
Oud 14-10-2011, 16:06
Verwijderd
Hoe is het met de zwangeren?
Oud 14-10-2011, 16:14
Verwijderd
Ik wilde net vragen!
Oud 14-10-2011, 16:45
Verwijderd
Hier alles nog altijd prima! Baby is flink actief, erg leuk om te voelen en het is ook van buitenaf te zien soms
Oud 16-10-2011, 21:38
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Oud 19-10-2011, 00:24
Verwijderd
Dezelfde avond nadat ik mijn update hier plaatste (5 oktober) braken mijn vliezen om 19:00 uur en om 21:26 is onze dochter Mila Imare na 29 weken en 6 dagen zwangerschap geboren. Ze woog 1735 gram en was 41 cm lang.

Het ging allemaal zo snel dat er geen tijd meer was voor weeenremmers of longrijpers dus haar longen waren/zijn erg onrijp De eerste dagen ging het dan ook erg slecht met haar, ze lag aan de beademing met de hoogste druk en ze had daarbij bijna 100% zuurstof nodig. Ook werd ze slapende gehouden dmv midazolan en morfine. We mochten haar op een gegeven moment niet aanraken, alles om haar zo rustig mogelijk te houden. Ook hield ze enorm veel vocht was, kreeg een kleine hersenbloeding (komt vaak voor bij prematuren) en een klaplong vanwege de hoge druk beademing,...en nog een hoop andere nare dingen.

Na een paar dagen begon ze echter enorm op te knappen en op dit moment is ze helemaal van de beademing af, ze heeft nu alleen een snorretje waardoor wat lucht wordt geblazen. Ze krijgt geen midazolan en morfine meer en houdt geen vocht meer vast

Hier een foto waar ze op haar ziekst was:



En van gister:




Het gaat dus gelukkig nu wel super, maar we houden wel in ons achterhoofd dat ze van heel ziek naar een stuk beter is gegaan in nog geen week, en het dus ook weer zo om kan slaan (ze zeggen ook vaak 2 stappen vooruit, 1 stap terug). Hopen natuurlijk echter dat dat ons bespaart blijft. Blijft dus spannend maar we zijn wel superblij met ons supermooie meisje en mogen nu lekker vaak en lang met haar buidelen. Heerlijk!

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 12:44. Reden: Verwijderd op verzoek
Oud 19-10-2011, 07:02
wup
wup is offline
@Lúthien Alcarin: jemig wat heftig allemaal. Lijkt me vreselijk om je eigen kindje niet eens aan te mogen raken. Maar fijn dat het beter gaat! en gefeliciteerd natuurlijk! door de slangetjes heen lijkt ze prachtig
Oud 19-10-2011, 07:28
Verwijderd
Zo, dat moet een schok zijn geweest Gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk blijft ze het zo supergoed doen
Oud 19-10-2011, 08:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Zo, dat is schrikken! Wat heftig zeg.
Ik wens jullie heel veel sterkte en succes en kracht voor het kleine meisje!
Hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar beter!
__________________
never get old
Oud 19-10-2011, 08:58
Verwijderd
Oh heftig Luthien, dat moet onverwachts zijn geweest! En doodeng, kan ik me voorstellen. Maar wat een mooi minipoppetje. Met mooie naam!
Oud 19-10-2011, 09:01
Verwijderd
Waoh, heftig Luthien! Wat zal een moeilijke week voor jullie zijn geweest. Gefeliciteerd met jullie sterke meisje, hopelijk blijft het zo goed gaan! Wat is ze mooi en wat heeft ze al veel haar!
Oud 19-10-2011, 09:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Fijn dat ze het zo goed doet! En ik vind Imare echt een heel mooie naam
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-10-2011, 09:04
Verwijderd
Oef, dat moet inderdaad schrikken zijn geweest zo onverwacht en snel! Wat fijn dat het nu zo goed met haar gaat! Enorm gefeliciteerd met jullie dochter! Veel sterkte en succes voor jullie en hopelijk blijft Mila (is dat haar roepnaam?) het zo goed doen!
Oud 19-10-2011, 09:36
Verwijderd
Heftig Luthien! Maar gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Hopelijk blijft het goed gaan en kunnen jullie straks lekker thuis van haar genieten.
Oud 19-10-2011, 09:47
Verwijderd
@Lúthien Alcarin: Dat zal schrikken geweest zijn. En dan de eerste dagen dan ook nog zo enorm heftig... (}) Fijn dat alles nu goed gaat. En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Hopelijk kunnen jullie snel echt van haar gaan genieten (al doe je dat natuurlijk al)! Gaat het met jou ook goed?
Oud 19-10-2011, 11:22
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
jeetje LA, da's effe schrikken moet voor jullie wel een heel bange week geweest zijn! maar erg fijn dat ze er de voorbije week zo goed op vooruit is gegaan! hopelijk blijft ze vooral veel stappen vooruit zetten hé, ik wens jullie in elk geval heel veel sterkte en moed, en ik duim dat jullie haar gauw mee naar huis mogen nemen om 100% te gaan genieten!

ohja, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! ze is echt heel mooi, zo'n mooie donkere haren <3
Oud 19-10-2011, 14:07
Verwijderd
Schrikken zeg, zo onverwachts!

Fijn dat het een stuk beter gaat, gefeliciteerd, en nog veel succes!
Oud 19-10-2011, 22:39
Verwijderd
Zo, wat heftig!

Maar in ieder geval gefeliciteerd, en hopelijk blijft het steeds beter gaan!
Oud 20-10-2011, 00:05
Verwijderd
Bedankt iedereen, het was inderdaad even enorm schrikken maar vooral achteraf nu alles in een wat rustiger vaarwater terecht is gekomen. Als ik nu de foto's van de eerste dagen terugzie zie ik pas hoe enorm ziek ze is geweest. Dat hadden we op dat moment niet echt door.

Ik vind Imare ook een hele mooie naam, maar mijn vriend vond dat niet zo super dus is het haar tweede naam geworden. Met deze combinatie vindt hij het wel heel mooi nu (volgens mij zou hij er ook aan gewend zijn als er nog wat meer tijd overheen was gegaan, maar goed dat kregen we niet )
Mila is inderdaad haar roepnaam

Met mij gaat het goed, bevalling ging zo snel en ik vond het achteraf gezien enorm meevallen, had het veel en veel pijnlijker verwacht. Maar goed het was een supersnelle bevalling en na 6 minuten persen was ze er. Een volgroeide baby is gemiddeld 2x zo groot, dus in dat opzicht prijs ik mezelf gelukkig (alhoewel ik 100x liever een zware bevalling had gehad dan toe te moeten zien hoe er in haar geprikt wordt etc).
Oud 20-10-2011, 08:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Jeetje LA, wat heftig! Ontzettend gefeliciteerd! Ik kan alleen de foto's niet zien?
Hopelijk blijft alles goed gaan!

Edit: nu kan ik de foto's wel zien! Mooi meisje hoor, wat een haar zeg.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 21-10-2011 om 12:09.
Oud 21-10-2011, 09:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd met je dochter, LA. Wat spannend allemaal, hopelijk gaat het vanaf nu beter, succes!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-10-2011, 13:33
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Jee, Lúthien, wat een verhaal zeg. Fijn dat het nu beter met haar gaat! Van harte gefeliciteerd met jullie kindje en inderdaad, wat een mooie naam .
Waarschijnlijk moet ze voorlopig nog wel in het ziekenhuis blijven, of niet? Hoe doen jullie dat, zijn jullie er veel? Gaat dat gemakkelijk? Lijkt me gek, is zó'n andere start dan je normaal hebt...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.