Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik herinner me ook dat ik keek naar het nieuws en dat ze vertelden dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen, en dat op dat moment het tweede vliegtuig ook insloeg.
Maar eigenlijk denk ik ook dat dat vast herhaling was, want er zat maar een kwartiertje tussen ofzo toch? Wel frappant dat het halve forum dan het tweede vliegtuig live zag invliegen. Ik wist trouwens ook niet wat het WTC was, en het maakte niet heel veel indruk op me eerlijk gezegd. Door de manier waarop er op tv over werd gepraat dacht ik wel "woah", maar eigenlijk zei het me niet zoveel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist toevallig wel wat het WTC was, maar volgens mij maakte dat verder niet echt verschil. Laatst gewijzigd op 12-09-2011 om 09:33. Reden: Zweer vs sfeer ;) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wist toevallig wel wat het wtc was omdat ik pas daarvoor iemand had leren kennen die daar werkte (rotterdam). Daarvoor had ik er nooit van gehoord. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik kwam terug van skeeleren met wat vriendinnetjes. Mijn moeder huilde en mijn vader zei 'o, o, o, wat goed dat mijn vader dit niet meer mee hoeft te maken' - die was toen al dood. Ik moest stil zijn en dat vond ik vervelend, want ik wilde praten.
En: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was 11 jaar en liep met mijn moeder door de stad, op zoek naar schoenen. We liepen langs een televisiezaak, rechts, daar stonden alle beeldschermen op het journaal / cnn. Mijn moeder dacht dat het de trailer was van een nieuwe film. De verkoper stond met open mond te kijken, er kwamen steeds meer mensen in de zaak staan. We besloten geen schoenen te kopen en naar huis te gaan. Daar zaten we de hele dag op de tafel voor de televisie en keken we naar het beeld. Ik kende die gebouwen al wel want mijn ouders hadden die maand een reis gemaakt naar new york dus mama pakte gelijk de vakantiefoto's er bij.
|
![]() |
|
Ik kwam er pas een paar dagen later achter. We hadden thuis geen tv, internet, krant of radio. Op school hoorde ik klasgenootjes wel steeds "oh, wat erg in america he?" zeggen. Maar ik wist niet waar het over ging en het boeide me niet zo. Pas vrijdag, met maatschappijleer kwam ik erachter wat er was gebeurd.
Ik wist wel wat het WTC was want vroeger hadden we congressen in het gebouw van het ITC/WTC. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|