Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik niet meer verliefd ben, maar dat het probleem eerder is dat ze geen contact wilt. Vanavond ga ik haar eens bellen want op een of andere manier voel ik me stukken beter. Voel ik me herboren. Ik zal haar bellen en spontaan zeggen dat ze maar alles moet vergeten en dat ik gwn vrienden wil zijn, als ze daar positief op reageert, zal ik vragen om af te spreken als vrienden en zij mag kiezen wat we doen, eender wat.
|
![]() |
|
Godtyfus, laat dat kind nou alleen idioot.
Ze vergeet toch niks, jij hebt een obsessie met haar en je bent een stalker. Geen wonder dat je uigelachen wordt. kappen met die maffe plannetjes maken over ''hoe je haar als vriend kan krijgen''. Ze wil gewoon niks met je te maken hebben maar ze wil het niet zelf zeggen - en dat hoeft ook niet want ze was duidelijk genoeg. wat wil je voor antwoord? een honkbalknuppel in je gezicht met de woorden ''fuck off'' erop? holy.shit.
|
Verwijderd
|
Ik weet het, ik heb er net eens over nagedacht en als je het eens bekijkt, ik wou het allemaal doen zoals in de films. Ik denk onrealistisch, nou binnen 2 weken is die fuif. Ik ga er naar toe, maar niet voor haar. Enkel om mijn maten terug te zien en fun te maken. Ik kan haar ook moeilijk negeren, maar ik zal haar gewoon trakteren en eens een gesprekje proberen te starten. Niet meer dan dat. Dan zal ik nog wachten en dan zal ik nog eens proberen af te spreken en het eens echt tof en plezant maken. Als ze daarop positief reageert, hang ik daar nog enkele afspraakjes aan vast. Het schiet me nu maar te binnen, maar liefde is niet zoals in de films dat alles lief moet gebeuren. Nee, er moet fun gemaakt worden en je moet leven, zij zal dat zien dat ik terug de oude ben en heel mss zal ze wat terug voelen. Anyway, het draait allemaal om aantrekkingskracht natuurlijk. Als het afspraakje goed lukt, en het tweede ook en het derde ook, enz. Dan zal ik ooit wel eens een 'move' maken... Ik weet nu waarover ik praat hoor, want ik voel me plots stukken beter met de gedachte dat ik dacht dat alles was als in films, niet dus. Zware fout die ik nooit meer maak.
|
![]() |
|
Weet je, als het goed zit gaat alles vanzelf en is het leuk. Je steekt er nu steeds zo veel moeite in, je lijkt wel geobsedeerd. Je blijft haar steeds lastig vallen, ik denk niet dat dat werkt. Sterker nog, ik denk dat je haar op deze manier wegjaagt. Ga verder met je leven.
Je kunt haar trouwens makkelijk negeren, gewoon niet trakteren en geen praatje maken. Ik zou in ieder geval ziek worden van iemand die zo achter me aan loopt. Het is uiterst onaantrekkelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht heel even dat je toch terug was van je vakantie in Denial City, maar blijkbaar heb je er permanent residence.. ![]() Word nou eens wakker. Ze moet je niet. Stop met plannen, stop met obsessief doen en laat haar gewoon helemaal met rust. Verder ben ik het eens met Volk. ![]() @Roelof: Ik snap je punt, hoor, maar ik kan me nu eenmaal moeilijk stilhouden, dat moet jij toch weten? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Want, dat kun je het best wel doen. Haar gewoon helemaal laten gaan en niet 'ik ga zoveel weken helemaal niets doen en dan op dinsdag 23 december sms ik haar even met de vraag of...' gewoon loslaten. Oók in gedachten, want als je gaat denken dat je nog a. gaat doen en dan b. en dan c. dan laat je haar niet los, dan doe je tijdelijk alsof. Dan maak je het voor jezelf ook niet makkelijker.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Groot nieuws, ik heb gevraagd of ik alles goed kon maken. Maar ze negeerde me en toen stuurde ik een bericht dat het me spijt voor alles en dat ik had moeten luisteren naar haar maar ook dat ze me geen kans gaf en dat ze nooit iemand mag negeren want dat is het ergste wat je iemand kunt aandoen, daarna verwijderde ik haar nummer en haar facebook.
|
![]() |
|
Dat meisje negeert je en vindt je gewoon niet leuk. Dat is jammer voor je, maar probeer je er gewoon overheen te zetten. Dat is het beste wat je nu kan doen. Je kunt ook zeggen, ik ga niet naar het feestje want dan is ze daar en ik vind het veel te moeilijk om haar dan met rust te laten. Als je met je vrienden wil chillen kun je dat ook buiten dat feest om doen. Het is goed dat je nu boos op haar bent, dan kun je haar makkelijker weer achter je laten. Laat haar nou gewoon doen waar ze zin in heeft en als ze geen zin heeft in jou kun je daar niets aan doen en dan heb je daar mee te leven.
Duidelijk?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
OK MENSEN!!! Ik heb me als een zak gedragen en dit is wat ik zei in mijn laatste bericht: Wat een zever zeg ik hier nu eigenlijk
![]() ![]() Dit stuurde ik. Begrijp je waar ik naartoe wil. Ik voel me weer de oude en ik wil dat we weer goed overeenkomen. Dan laat ik de tijd zijn werk doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen] WillKillForSex | 302 | 28-03-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
1e afspraakje scholiertjee | 43 | 06-12-2003 17:14 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 |