Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 16:58
EZBlade
EZBlade is offline
Gast, praat niet over een depressie als je niet weet waarover je praat.

Waarom ben je zo ongeduldig? Daar bereik je al helemaal niks mee.
Ik had je ook uitgelachen hoor. Leedvermaak is toch gewoon leuk. Als ik iets doms doe, vind ik het ook niet erg als mensen lachen
Advertentie
Oud 16-09-2011, 17:03
Verwijderd
Ik w8 nu echt waar. Over 2 weken is die fuif. Is dat niet wat te vroeg, zou ik komen of niet? Want op dit moment zie ik het echt niet zitten
Oud 16-09-2011, 17:17
Verwijderd
En hoe lang moet ik zo wachten? 2 weken, een maand, een jaar,...
Oud 16-09-2011, 17:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je moet niet "wachten", je moet het contact verbreken met dat meisje en een ander zoeken.
Oud 16-09-2011, 18:02
EZBlade
EZBlade is offline
En anders hoop ik lang, je moet maar leren dat je niet altijd alles zomaar krijgt
Oud 16-09-2011, 18:37
Verwijderd
Hoelang is lang?
Oud 16-09-2011, 18:44
EZBlade
EZBlade is offline
gast ik begin steeds meer te denken dat je een troll bent.
Oud 16-09-2011, 18:50
Verwijderd
Het is gewoon, nu zei ze niets tegen mij. We waren met teveel en door alles dat gebeurd is... en dan nog tegen die deur lopen.
Oud 16-09-2011, 22:23
EZBlade
EZBlade is offline
Dan maak je je gewoon te druk om je imago
Oud 16-09-2011, 23:58
nator
nator is offline
Citaat:
gast ik begin steeds meer te denken dat je een troll bent.
whahahaha xD

om hier gewoon ff mijn bescheiden mening tussen te gooien...
laat die meid! er zijn meer dan genoeg vissen in de zee!

waarom blijven focussen op een meisje wat jou niet wilt, en waarvan je zelf ook door heb dat je niet gelukkig van haar word.

je wilt een positieve reactie ofzo... die krijg je nog wel.
ALS JE VERDER KIJKT!
van haar krijg je niks, behalve ellende.

(accepteer dat, en hou op met die topics en vragen waarvan je het antwoord al weet )
Oud 17-09-2011, 16:13
Verwijderd
Ik denk dat ik niet meer verliefd ben, maar dat het probleem eerder is dat ze geen contact wilt. Vanavond ga ik haar eens bellen want op een of andere manier voel ik me stukken beter. Voel ik me herboren. Ik zal haar bellen en spontaan zeggen dat ze maar alles moet vergeten en dat ik gwn vrienden wil zijn, als ze daar positief op reageert, zal ik vragen om af te spreken als vrienden en zij mag kiezen wat we doen, eender wat.
Oud 17-09-2011, 17:04
DmCraanen
DmCraanen is offline
Godtyfus, laat dat kind nou alleen idioot.
Ze vergeet toch niks, jij hebt een obsessie met haar en je bent een stalker. Geen wonder dat je uigelachen wordt. kappen met die maffe plannetjes maken over ''hoe je haar als vriend kan krijgen''. Ze wil gewoon niks met je te maken hebben maar ze wil het niet zelf zeggen - en dat hoeft ook niet want ze was duidelijk genoeg. wat wil je voor antwoord? een honkbalknuppel in je gezicht met de woorden ''fuck off'' erop?

holy.shit.
Oud 17-09-2011, 17:16
Verwijderd
Ik weet het, ik heb er net eens over nagedacht en als je het eens bekijkt, ik wou het allemaal doen zoals in de films. Ik denk onrealistisch, nou binnen 2 weken is die fuif. Ik ga er naar toe, maar niet voor haar. Enkel om mijn maten terug te zien en fun te maken. Ik kan haar ook moeilijk negeren, maar ik zal haar gewoon trakteren en eens een gesprekje proberen te starten. Niet meer dan dat. Dan zal ik nog wachten en dan zal ik nog eens proberen af te spreken en het eens echt tof en plezant maken. Als ze daarop positief reageert, hang ik daar nog enkele afspraakjes aan vast. Het schiet me nu maar te binnen, maar liefde is niet zoals in de films dat alles lief moet gebeuren. Nee, er moet fun gemaakt worden en je moet leven, zij zal dat zien dat ik terug de oude ben en heel mss zal ze wat terug voelen. Anyway, het draait allemaal om aantrekkingskracht natuurlijk. Als het afspraakje goed lukt, en het tweede ook en het derde ook, enz. Dan zal ik ooit wel eens een 'move' maken... Ik weet nu waarover ik praat hoor, want ik voel me plots stukken beter met de gedachte dat ik dacht dat alles was als in films, niet dus. Zware fout die ik nooit meer maak.
Oud 17-09-2011, 17:22
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ophouden met plannetjes maken en er gewoon niet meer moeite in stoppen, knurft. Jezus, lees je wel wat we zeggen? Holy crap wat ben jij eng obsessief.
Oud 17-09-2011, 17:46
Volk
Volk is offline
Weet je, als het goed zit gaat alles vanzelf en is het leuk. Je steekt er nu steeds zo veel moeite in, je lijkt wel geobsedeerd. Je blijft haar steeds lastig vallen, ik denk niet dat dat werkt. Sterker nog, ik denk dat je haar op deze manier wegjaagt. Ga verder met je leven.

Je kunt haar trouwens makkelijk negeren, gewoon niet trakteren en geen praatje maken. Ik zou in ieder geval ziek worden van iemand die zo achter me aan loopt. Het is uiterst onaantrekkelijk.
Oud 17-09-2011, 17:47
EZBlade
EZBlade is offline
Ik wist dat sommige mensen moeite hebben met dingen in te zien. Maar wat jij voor elkaar krijgt

Maar goed, mijn raad: Stoot je hoofd maar eens hard, misschien wel twee keer. Het zal je goed doen
Oud 17-09-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het, ik heb er net eens over nagedacht en als je het eens bekijkt, ik wou het allemaal doen zoals in de films. Ik denk onrealistisch, nou binnen 2 weken is die fuif. Ik ga er naar toe, maar niet voor haar. Enkel om mijn maten terug te zien en fun te maken. Ik kan haar ook moeilijk negeren, maar ik zal haar gewoon trakteren en eens een gesprekje proberen te starten. Niet meer dan dat. Dan zal ik nog wachten en dan zal ik nog eens proberen af te spreken en het eens echt tof en plezant maken. Als ze daarop positief reageert, hang ik daar nog enkele afspraakjes aan vast. Het schiet me nu maar te binnen, maar liefde is niet zoals in de films dat alles lief moet gebeuren. Nee, er moet fun gemaakt worden en je moet leven, zij zal dat zien dat ik terug de oude ben en heel mss zal ze wat terug voelen. Anyway, het draait allemaal om aantrekkingskracht natuurlijk. Als het afspraakje goed lukt, en het tweede ook en het derde ook, enz. Dan zal ik ooit wel eens een 'move' maken... Ik weet nu waarover ik praat hoor, want ik voel me plots stukken beter met de gedachte dat ik dacht dat alles was als in films, niet dus. Zware fout die ik nooit meer maak.
Oh wow, stop nou eens met dingen plannen. Je bent nu al weer in de toekomst aan het kijken met tweede en derde afspraakjes; je weet niet eens of ze überhaupt wel een afspraakje wil, en afgaande op wat je hier allemaal hebt verteld is dit absoluut niet het geval..

Ik dacht heel even dat je toch terug was van je vakantie in Denial City, maar blijkbaar heb je er permanent residence..

Word nou eens wakker. Ze moet je niet. Stop met plannen, stop met obsessief doen en laat haar gewoon helemaal met rust.

Verder ben ik het eens met Volk.

@Roelof: Ik snap je punt, hoor, maar ik kan me nu eenmaal moeilijk stilhouden, dat moet jij toch weten?
Oud 17-09-2011, 18:15
Verwijderd
Ja OK, maar ik zeg wel enkel als ze wil natuurlijk, en dat verwacht ik wel. Ik voel me echt als herboren nu, en ik denk wel dat ze zal willen afspreken als ik de dingen doe die ik zei.
Oud 17-09-2011, 18:17
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik verbaas me nog net niet dat jij geen straatverbod hebt.
DmCraanen
DmCraanen is offline
ik heb zo'n medelijden met dat meisje.
EZBlade
EZBlade is offline

Het feit dat je het helemaal hebt bedacht zegt al genoeg
Oud 17-09-2011, 18:20
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik verbeter mezelf: Ik verbaas me dat jij geen straatverbod hebt.
Oud 17-09-2011, 18:33
Verwijderd
Ok, ik begrijp het. Dat meisje met rust laten. Maar ik ga toch wel ooit eens afspreken hoor.
Oud 17-09-2011, 18:35
EZBlade
EZBlade is offline
Je begrijpt het niet.
Maar ga jij je maar herboren voelen, das goed voor je
Oud 17-09-2011, 18:36
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ok, ik begrijp het. Dat meisje met rust laten.
Ja!

Citaat:
Maar ik ga toch wel ooit eens afspreken hoor.
Je bedoelt niet met 'een andere meisje', hè?
Want, dat kun je het best wel doen. Haar gewoon helemaal laten gaan en niet 'ik ga zoveel weken helemaal niets doen en dan op dinsdag 23 december sms ik haar even met de vraag of...' gewoon loslaten. Oók in gedachten, want als je gaat denken dat je nog a. gaat doen en dan b. en dan c. dan laat je haar niet los, dan doe je tijdelijk alsof. Dan maak je het voor jezelf ook niet makkelijker.
Oud 17-09-2011, 18:40
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ok, ik begrijp het. Dat meisje met rust laten.
Eindelijk
Citaat:
Maar ik ga toch wel ooit eens afspreken hoor.
NEE
Oud 17-09-2011, 19:11
Verwijderd
Ok ja enkel als het goed gaat en als zij zich daar goed bij voelt.
Oud 17-09-2011, 19:13
Em.
Em. is offline
Ook niet.

Gewoon niet.
Oud 17-09-2011, 19:17
Verwijderd
Zo gemakkelijk kan ik het ook niet laten gaan. Ik voel nog steeds iets voor haar.
Oud 17-09-2011, 19:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
Oud 17-09-2011, 19:32
Verwijderd
Dit is wat ik ga doen. Ik ga naar de fuif, maak wat plezier met m'n vrienden en dan vraag ik haar simpelweg naar buiten om alles bij te praten. En daarna zie ik wel wat ik doe.
Oud 17-09-2011, 19:42
Verwijderd

Wat valt er überhaupt bij te praten?
Oud 17-09-2011, 19:44
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik hoop dat die chick een vlammenwerper heeft.
Oud 17-09-2011, 19:48
Verwijderd
OKEEE, kheb me alweer bedacht. Ik ga naar die fuif enkel voor m'n maten en dan zie ik wel.
Oud 17-09-2011, 19:51
Verwijderd
Eindelijk!
Oud 17-09-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat die chick een vlammenwerper heeft.
Dat lijkt me een heel klein beetje overdreven. Een hamer does the trick...
Oud 17-09-2011, 20:13
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
OKEEE, kheb me alweer bedacht. Ik ga naar die fuif enkel voor m'n maten en dan zie ik wel.
gezien je obsessie met imago heb ik meer het idee dat je dit zegt zodat je geen kritiek van ons krijgt en je je toffe plannetje om je chickie te batsen doorzet. niet doen he ;O
Oud 17-09-2011, 21:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gast, je maakt net zo veel kans bij dat meisje als Maxime Verhagen bij de Wiskunde Olympiade.
Oud 18-09-2011, 11:10
Verwijderd
Groot nieuws, ik heb gevraagd of ik alles goed kon maken. Maar ze negeerde me en toen stuurde ik een bericht dat het me spijt voor alles en dat ik had moeten luisteren naar haar maar ook dat ze me geen kans gaf en dat ze nooit iemand mag negeren want dat is het ergste wat je iemand kunt aandoen, daarna verwijderde ik haar nummer en haar facebook.
Oud 18-09-2011, 11:18
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
maar ook dat ze me geen kans gaf en dat ze nooit iemand mag negeren want dat is het ergste wat je iemand kunt aandoen.
lol, ze vind/vond je niet leuk dus hoefde je sowieso nooit een kans te geven.

Voor de rest goed gedaan
Oud 18-09-2011, 11:20
Verwijderd
Nu over 2 weken is die fuif, ik ben kwaad op haar maar ik zie ze nog altijd graag. Had ze me 1 afspraakje gegeven, kon het helemaal anders uitlopen. Ik zal gaan naar de fuif voor mijn vrienden en eens zien hoe ze reageert als ze me ziet.
Oud 18-09-2011, 11:38
Verwijderd
Wat kon helemaal anders lopen? Waarom moet ze jou een afspraakje geven als ze je niet leuk vindt?

wat ben jij een triest geval zeg. Nu ook nog jouw idiote gedrag haar in de schoenen schuiven.
Oud 18-09-2011, 11:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat meisje negeert je en vindt je gewoon niet leuk. Dat is jammer voor je, maar probeer je er gewoon overheen te zetten. Dat is het beste wat je nu kan doen. Je kunt ook zeggen, ik ga niet naar het feestje want dan is ze daar en ik vind het veel te moeilijk om haar dan met rust te laten. Als je met je vrienden wil chillen kun je dat ook buiten dat feest om doen. Het is goed dat je nu boos op haar bent, dan kun je haar makkelijker weer achter je laten. Laat haar nou gewoon doen waar ze zin in heeft en als ze geen zin heeft in jou kun je daar niets aan doen en dan heb je daar mee te leven.

Duidelijk?
Oud 18-09-2011, 12:47
Verwijderd
Duidelijk, ik heb het begrepen. Ik heb net een bericht gestuurd dat ze die berichten maar moet laten voor wat ze zijn, en ook sorry en dat ik het nu maar inzie. Ik zou beter niet gaan naar de fuif, maar dat staat nog niet vast.
Oud 18-09-2011, 13:21
sanni
sanni is offline
Whahah je bent er klaar mee om haar vervolgens nog een bericht te sturen.. Ik heb medelijden met dit meisje maar ook al met alle meiden die je nog tegen gaan komen!
Oud 18-09-2011, 13:24
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Duidelijk, ik heb het begrepen. Ik heb net een bericht gestuurd dat ze die berichten maar moet laten voor wat ze zijn, en ook sorry en dat ik het nu maar inzie. Ik zou beter niet gaan naar de fuif, maar dat staat nog niet vast.
Gast, je zegt haar te laten gaan en dat je dr nummer en alles verwijdert hebt en toch ga je door met contact maken. Gaat verder alles goed met je?
Oud 18-09-2011, 14:15
Verwijderd
OK MENSEN!!! Ik heb me als een zak gedragen en dit is wat ik zei in mijn laatste bericht: Wat een zever zeg ik hier nu eigenlijk sorry dat ik me zo gedroeg, het zal toch nooit wat worden he kun je het mij vergeven, kut (een insider waar ze altijd om moest lachen). Ge moogt mij dan nog een keertje slaan op de fuif (insider) en kga u nog 1 trakteren. Das tminste wat ik kan doen.

Dit stuurde ik. Begrijp je waar ik naartoe wil. Ik voel me weer de oude en ik wil dat we weer goed overeenkomen. Dan laat ik de tijd zijn werk doen.
Oud 18-09-2011, 14:26
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
OK MENSEN!!! Ik heb me als een zak gedragen en dit is wat ik zei in mijn laatste bericht: Wat een zever zeg ik hier nu eigenlijk sorry dat ik me zo gedroeg, het zal toch nooit wat worden he kun je het mij vergeven, kut (een insider waar ze altijd om moest lachen). Ge moogt mij dan nog een keertje slaan op de fuif (insider) en kga u nog 1 trakteren. Das tminste wat ik kan doen.

Dit stuurde ik. Begrijp je waar ik naartoe wil. Ik voel me weer de oude en ik wil dat we weer goed overeenkomen. Dan laat ik de tijd zijn werk doen.
Wat ben jij een verrekte koekwous, stop nou met dat meisje lastig te vallen lutzert!
Oud 18-09-2011, 14:41
Verwijderd
Sluit dit topic hier. Ik ben weer de oude, eindelijk! Ze zal blij zijn dat ik terug normaal ben, zoals ze me kent. Ik ga alles goedmaken als vrienden want ik denk dat mijn gevoelens voorbij zijn.
Oud 18-09-2011, 14:56
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Je luisterd niet eens -.-
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten