Ik heb het wel eens gezien! Dus ik mag antwoorden! (gnork en pippeloen naamzoek

)
Het meest voor de hand liggende is natuurlijk Tim, maar die vind ik stom, ik vind het ironisch dat hij een kapper is met een enorm terugtrekkende haarlijn (op z'n 23e...) en hij is een beetje te gay. Daarnaast is zijn moeder niet echt leuk, én heeft hij die lelijke dikke Gerrit veel te lang mee laten doen, wat aantoont dat hij geen smaak en een slecht beoordelingsvermogen heeft. Daar staat tegenover dat al zijn andere dates (incl. een aantal die hij in ronde 1 heeft weggestemd) wel heel erg leuk zijn, daar zou ik wel mee willen daten.
Maargoed, die mag ik niet kiezen. Ik zou kiezen voor Elmer denk ik, ik vind hem wel een schatje.

Met zijn moeder kan ik het wel vinden denk ik, ik denk dat we wel aardig overweg kunnen met elkaar. Ze is in ieder geval niet zo'n huiselijke moederkloek zoals de rest maar een intelligente vrouw. Zou het vervelend vinden om haar iedere dag te zien, maar ik denk dat ik wel goed met haar om kan gaan. Lars is ook leuk, maar een beetje te veel een pretty boy en feestbeest naar mijn idee. En zijn moeder is stom.
Hilbert is stom en Jeroen lelijk. En hun moeders idem.
En mijn vraag: Aan wel realityprogramma wil jij eens meedoen?