Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed we hebben je genoeg opties gegeven! succes!
||
Citaat:
Ik ben echt wel eens heel erg dronken geweest toen ik een relatie had. En ik word dan ook losbandiger, maar ik ben nog nooit vreemd gegaan of iets wat daar in de buurt komt. Puur omdat ik toen heel veel om mijn vriendin gaf |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ze komt straks naar hier en dan ga ik proberen te praten erover. Ik geef nog veel om haar en dat zal ik haar bewijzen. Bedankt voor iedereens advies. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je een fout begaat als vreemdgaan vind ik dat je best een beetje begrip kunt hebben voor het feit dat ze je moeilijk kan vertrouwen en ze niet wil dat je alleen naar feestjes gaat. Als je het fatsoenlijk goed wil maken denk ik dat je je er nu het beste even bij neer kan leggen dat ze je een aantal kleine beperkingen oplegt. En als je naar feestjes wil 's avonds kan je haar misschien ook gewoon meenemen? Geef haar gewoon wat tijd. Als jullie weer een paar weken/maanden verder zijn zal ze je ook wel meer vrijlaten. Doet ze dat niet en komt het vertrouwen in je niet terug, dan moet je misschien overwegen of zo'n relatie zonder vertrouwen wel de moeite waard is. Het is voor jullie allebei op zo'n manier niet echt leuk dan, namelijk.
Dat is het beste advies dat ik voor je kan verzinnen op dit moment.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoeveel partners heb jij? fizzle-fluffy | 87 | 09-10-2015 18:39 | |
Liefde & Relatie |