Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 16:28
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
Ja, kijk, dat het voor jou betekenisloos was maakt het in mijn ogen alleen maar erger. Je hebt haar superveel pijn gedaan voor iets wat je je niet eens kan herinneren. Trouw is iets dat heel, heel veel betekent. Ik kan me voorstellen dat ze je niet vertrouwt (zou ik ook niet doen), maar als jullie een fatsoenlijke relatie willen hebben moet ze zich daar overheen zetten.
Het betekende niets omdat ik niet om dat andere meisje geef, maar wel om mijn meisje. Ik snap niet dat dat het erger maakt in jou ogen? Was het dan minder erg als ik wel om dat andere meisje gaf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2011, 16:30
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het betekende niets omdat ik niet om dat andere meisje geef, maar wel om mijn meisje. Ik snap niet dat dat het erger maakt in jou ogen? Was het dan minder erg als ik wel om dat andere meisje gaf?
als je dat echt had gedaan, had je je niet laten gaan met een of ander mokkel voor een uurtje... maar had je gedacht nee dit kan niet ik heb een leuke vriendin.
Oud 21-09-2011, 16:44
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
als je dat echt had gedaan, had je je niet laten gaan met een of ander mokkel voor een uurtje... maar had je gedacht nee dit kan niet ik heb een leuke vriendin.
Ik weet heus wel om wie ik geef en om wie niet. Ik was zat en dan doe ik domme dingen zonder nadenken. Ik weet dat het geen excuus is maar het is nu eenmaal zo dat ik dan niet kan nadenken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:49
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik weet heus wel om wie ik geef en om wie niet. Ik was zat en dan doe ik domme dingen zonder nadenken. Ik weet dat het geen excuus is maar het is nu eenmaal zo dat ik dan niet kan nadenken.
onzin, je kan nog prima nadenken, pas als je echt op de grond lag met schuim op je mond en een alcoholvergiftiging dan kan ik me voorstellen dat je misschien delen vergeten bent. Maar dan nog weet je prima dat je verkeerd bezig bent....

maar goed we hebben je genoeg opties gegeven! succes!
Oud 21-09-2011, 16:57
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk onzin.
Ik ben echt wel eens heel erg dronken geweest toen ik een relatie had. En ik word dan ook losbandiger, maar ik ben nog nooit vreemd gegaan of iets wat daar in de buurt komt. Puur omdat ik toen heel veel om mijn vriendin gaf
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:28
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk onzin.
Ik ben echt wel eens heel erg dronken geweest toen ik een relatie had. En ik word dan ook losbandiger, maar ik ben nog nooit vreemd gegaan of iets wat daar in de buurt komt. Puur omdat ik toen heel veel om mijn vriendin gaf
Het is geen onzin. Wikipedia: "(Risico's van alcohol) 15 tot 20 glazen: Zeer dronken: grensloos, onbewust van eigen acties, risico op verhoogde agressiviteit. "Black-outs" kunnen voorkomen waardoor men later zich niets meer herinnert." http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholische_drank
Maar goed, ze komt straks naar hier en dan ga ik proberen te praten erover. Ik geef nog veel om haar en dat zal ik haar bewijzen. Bedankt voor iedereens advies.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:34
EZBlade
EZBlade is offline
Haha wtf wikipedia als bron aandragen. Dat zou ik eens op school moeten proberen

En over je post: Ik ben ook wel eens zo dronken geweest dat ik onbewust was van mijn eigen acties. En dan nog had ik het fatsoen om niet vreemd te gaan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:36
Verwijderd
Ja, dat is fijn, zeg. "Kijk lieverd, zelfs Wikipedia is het met me eens. Het was niet mijn schuld dat ik vreemd ben gegaan!"

Ik had je meteen de deur uitgetrapt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:40
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
Haha wtf wikipedia als bron aandragen. Dat zou ik eens op school moeten proberen

En over je post: Ik ben ook wel eens zo dronken geweest dat ik onbewust was van mijn eigen acties. En dan nog had ik het fatsoen om niet vreemd te gaan
Bij ons op school vinden ze die bron net erg waarheidsgetrouw. En jij wist misschien nog wat je deed, maar ik niet. Wat gebeurt is, is gebeurt. Ik weet zelf ook dat het fout is dus het is niet nodig om me daar nog een paar keer op te wijzen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:41
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
Ja, dat is fijn, zeg. "Kijk lieverd, zelfs Wikipedia is het met me eens. Het was niet mijn schuld dat ik vreemd ben gegaan!"

Ik had je meteen de deur uitgetrapt.
Ik zeg niet dat het niet mijn schuld is. Ik wil alleen aantonen dat het wel waar is dat je door alcohol de controle kan verliezen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:47
EZBlade
EZBlade is offline
En toch ben je daar zelf bij.

En oh, wist je al dat je fout zat toen je vreemdging?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 12:33
bierkoning
bierkoning is offline
En vertel! Hoe is het afgelopen ?
Oud 22-09-2011, 17:47
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
En toch ben je daar zelf bij.

En oh, wist je al dat je fout zat toen je vreemdging?
Ik kan me alles niet precies meer herinneren. Ik weet wel nog dat ik achteraf, toen ik al wat nuchterder was dacht van: "Oh, shit, wat heb ik gedaan."
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:53
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
En vertel! Hoe is het afgelopen ?
We hebben een beetje gepraat. Ze zei dat ze het nog altijd moeilijk vindt om me te vertrouwen en dat ze niet zeker weet of dat vertrouwen ooit helemaal terugkomt. Ze wil wel proberen me wat meer vrijheid te geven maar ze zei ook dat ze voorlopig nog niet wil dat ik alleen naar feestjes ga, ik mag wel overdag nog eens met men vrienden weggaan, zolang ik maar af en toe een smsje stuur. En ze wilt ook dat ik dat andere meisje echt nooit meer zie, maar daar heb ik geen probleem mee.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:55
EZBlade
EZBlade is offline
Hahahaha ze is nog erger dan mijn moeder ooit was

Waarom af en toe een smsje sturen? Waarom mag je niet alleen naar een feestje. Kom op, man up a little.
Dat zijn nou niet echt compromissen waar ik mee akkoord zou gaan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 18:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je een fout begaat als vreemdgaan vind ik dat je best een beetje begrip kunt hebben voor het feit dat ze je moeilijk kan vertrouwen en ze niet wil dat je alleen naar feestjes gaat. Als je het fatsoenlijk goed wil maken denk ik dat je je er nu het beste even bij neer kan leggen dat ze je een aantal kleine beperkingen oplegt. En als je naar feestjes wil 's avonds kan je haar misschien ook gewoon meenemen? Geef haar gewoon wat tijd. Als jullie weer een paar weken/maanden verder zijn zal ze je ook wel meer vrijlaten. Doet ze dat niet en komt het vertrouwen in je niet terug, dan moet je misschien overwegen of zo'n relatie zonder vertrouwen wel de moeite waard is. Het is voor jullie allebei op zo'n manier niet echt leuk dan, namelijk.

Dat is het beste advies dat ik voor je kan verzinnen op dit moment.
Oud 22-09-2011, 18:22
ItsJulian
ItsJulian is offline
Citaat:
Als je een fout begaat als vreemdgaan vind ik dat je best een beetje begrip kunt hebben voor het feit dat ze je moeilijk kan vertrouwen en ze niet wil dat je alleen naar feestjes gaat. Als je het fatsoenlijk goed wil maken denk ik dat je je er nu het beste even bij neer kan leggen dat ze je een aantal kleine beperkingen oplegt. En als je naar feestjes wil 's avonds kan je haar misschien ook gewoon meenemen? Geef haar gewoon wat tijd. Als jullie weer een paar weken/maanden verder zijn zal ze je ook wel meer vrijlaten. Doet ze dat niet en komt het vertrouwen in je niet terug, dan moet je misschien overwegen of zo'n relatie zonder vertrouwen wel de moeite waard is. Het is voor jullie allebei op zo'n manier niet echt leuk dan, namelijk.

Dat is het beste advies dat ik voor je kan verzinnen op dit moment.
Eens. Ga ik zeker doen Hopen dat het betert!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 13:27
asianfever
asianfever is offline
veels te veel, ga niet alles lezen....anyways, ik kan het begrijpen dat ze je niet vertrouwt, vertrouwen kan je niet zomaar terug winnen in 1 maand, dat verloopt met tijd soms met dagen/weken/maanden EN ZELFS JAREN!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten