Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dat is niet heel veel
![]() Weet je toevallig ook of treinen tussen Zwolle en Leeuwarden ook langzamer rijden bij stations waar ze niet stoppen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij krijgen ouderen vaak gewoon vocht in de voeten en enkels in de loop van de dag, en dan worden die ook dikker, maar als je dan grotere schoenen koopt zijn ze 's ochtends te groot. Bij oudere heren zie je dat niet, omdat die een broek dragen, maar met je kousen in lage hakjes met een strikje op de neus is dat nu eenmaal wel goed te zien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom een van mijn katten de laatste tijd midden in de nacht een half uur naast mijn gezicht (en soms op mijn hoofdhuid) komt staan kneaden. Het lijkt haar niet uit te maken of ik wakker ben of slaap, dus mij wekken is niet haar doel denk ik. Zit daar gewoon een half uur te stampen en te spinnen. Ik ben er nog niet over uit of ik het overwegend schattig of irritant vind.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik snap het niet Trkeskin | 3 | 15-11-2012 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Verkeer & Vervoer |
Boetes in België Verwijderd | 45 | 05-04-2006 14:54 | |
Liefde & Relatie |
samen op 1 lijn zitten.. groovy | 31 | 03-03-2006 09:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokkanen zijn de dupe van het minder vaak vermelden van afkomst door kranten. achkomopzeg7 | 96 | 07-03-2005 20:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |