Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik me er makkelijk af zou maken zou ik zeggen: Noot meer slapen - W.F. Hermans. Gewoon omdat dat een van de weinige boeken is die ik de moeite van herlezen waard vond en het geloofwaardig is dat dat dus mijn lievelingsboek is. Maar enfin, er zijn er zoveel meer die fijn zijn en aan de andere kant geen een die er heel erg bovenuit steekt en dan zijn er ook nog boeken die ik vroeger legendarisch vond en nu mwoa. Misschien dus ook wel Zen en de kunst van het motoronderhoud - L.M. Pirsig, of gewoon 1984. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HP heb ik toentertijd ook van genoten hoor, maar niet om de vertelstijl of woordkeus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() lange boeken waar zo min mogelijk in staat te gebeuren ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Titels van slechte boeken vergeet ik vrij snel, geloof ik. Langzame man van ehhhhm, dinges, vond ik niet zo tof. Iets langer geleden begon ik in De som der dagen - Isabel Allende, en die heb ik van ellende weggelegd. Zen en de kunst van het motoronderhoud is trouwens echt echt echt een aanrader. Lila, het 'vervolg' totaal niet, die schopt zelfs alles onderuit. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het iemand weleens opgevallen dat de jonge Hermans sprekend op een bammetje leek? ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd