Advertentie | |
|
![]() |
|
Sif is easy. Gebruik gewoon een schild met een zo hoog mogelijke stability en laat hem daar lekker op los gaan. Leer z'n attack patterns uit je hoofd zodat je weet wanneer je kunt aanvallen. Fire en Lightning zijn koning.
Oh en de boss in the Abyss is in de eerste playthrough een eitje, maar wacht maar tot de volgende keer dat je hem moet verslaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sunlight Blade heerst trouwens. 1123 dmg op een Demon Great Machete. OHK's galore!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, die battle was te easy met een fog ring en wat poison arrows: 2 doses poison op de mage: Dood. 2 doses op zijn spearbuddy: Dood. *cracks knuckles* Let's do this. Level 60 > Lautrec. Was een wee-bit overlevelled, gok ik. Dat en de lightning spear +10 helpt. En een Fire Balder Side sword, snel, lekkere damage en een fijne moveset. /slash /slash /lunge, fire is vaak goed tegen datgene wat tegen lightning kan (Ornstein, looking at you) En het ding is licht. Quelaag's Furysword en de Dragonslayer Spear ook maar gefixed maar het duurt even voor ik ze ver genoeg geupgrade heb Lordvessel heb ik dus nu is het de volgende stap plannen. Seath, witch of Izalith en de four kings staan bij deze op de hitlist. Mijn armor wat gedowngrade naar elite knight armor (met aardig wat upgrades) en silver knight helm/gloves/boots ipv Havel's spul + Havel's ring. Ik kan nu zonder Havel's ring 'medium' encumbrance hebben (ie. kunnen rollen zonder de *gunk*) en met de Phys defense ring heb ik praktisch gelijke physical defense, poise is iets minder maar het scheelt dat ik makkelijk mijn tweede ring (eerste is Lautrec's ring die stuk gaat als je hem afdoet) kan afwisselen (ie. Fog/Phys defense/rusted iron) |
![]() |
|
Heb je ook de Dark Wood Grain Ring? (Shive of the East Bodyguard dropt 'em) Die zorgt ervoor dat je ipv rollen een snelle ninja-flip maakt (sneller dan de snelste rol) en die flip kan je uitvoeren tot 50% van je max equip. Ik gebruik die ring praktisch altijd, samen met Ring of Favor and Protection. Op 40 endurance kan je dan ook de wat zwaardere armors aan icm de wat lichtere wapens.
Ik zit nu in m'n 5e playthrough en ik kan zeggen dat ik alle items, alle wapens, alle armor en alle sorceries, pyromancies en miracles heb ![]()
|
Hij verschijnt alleen als je in de Forest Hunter Covenant zit. Zijn bodyguard heeft een Ring of Fog om dus die is wat moeilijk te zien. Maar de DWGR is echt een van de betere ringen in het spel, toch wel iets wat ik zelden unequip (eigenlijk alleen gedurende de Four Kings Bossfight).
|
Nouja, die Ring of Protection en Favor breekt als je hem af doet, en voor de Four Kings moet je ook de Artoriasring om hebben anders sterf je meteen in The Abyss.
Voor Four Kings trouwens: Quelaag's Furysword +5, en zoveel mogelijk poise, maakt niet uit als je wat langzamer bent. En vergeet ook de Green Blossom niet want wat extra stamina regeneration is nooit weg.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik hoop dus niet dat dat ook met Souls gaat gebeuren..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
The elder scrolls: Skyrim. Verwijderd | 211 | 14-10-2016 23:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over kunstmatig leven Verwijderd | 46 | 28-08-2012 17:00 | |
Games |
Dark Souls Mobius | 11 | 05-10-2011 21:17 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nothing but hate (was ffiez :mad: , hier t resultaat :p ) Black_Blasphemy | 1 | 24-12-2001 04:57 | |
Verhalen & Gedichten |
..Asphyxiating Soul.. AbusedPrincess | 20 | 28-10-2001 18:43 |