Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2011, 00:40
Verwijderd
New Londo is redelijk ragetastic wbt cheapshots door muren en dergelijke; speer is géén geschikt wapen hier.

Huppeldepup straight sword van de undead dragon doet divine damage, trekt die het tegen de spookjes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2011, 10:53
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
New Londo is redelijk ragetastic wbt cheapshots door muren en dergelijke; speer is géén geschikt wapen hier.

Huppeldepup straight sword van de undead dragon doet divine damage, trekt die het tegen de spookjes?
Beter gebruik je een wapen met een zo groot mogelijke hitbox. Ik weet niet wat je strength is maar Ultra Great Swords zoals de Zweihander zijn redelijk ideaal (2 handed light attack) Ook halberds zijn wel handig volgens mij (2 handed heavy attack)

Toch raad ik aan om een chickenrun te doen. Gewoon alle ghosts voorbij, direct door naar Ingward, key to the Seal halen en dan met een homeward bone of miracle terug naar Firelink. Zelfde route weer herhalen maar dan direct richting seal. Er zitten op de bodem van New Londo maar 2 of 3 ghosts dus dan heb je er weinig tot geen last meer van.
Oud 28-11-2011, 11:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vergeet niet dat je een ring nodig hebt voor de boss in die area
Oud 28-11-2011, 12:41
Mobius
Mobius is offline
Sif is easy. Gebruik gewoon een schild met een zo hoog mogelijke stability en laat hem daar lekker op los gaan. Leer z'n attack patterns uit je hoofd zodat je weet wanneer je kunt aanvallen. Fire en Lightning zijn koning.

Oh en de boss in the Abyss is in de eerste playthrough een eitje, maar wacht maar tot de volgende keer dat je hem moet verslaan
Oud 30-11-2011, 01:19
Verwijderd
Oh, die smerige hufter van een Lautrec heeft z'n ding gedaan dus ik mis die fijne bonfire
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 08:45
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Oh, die smerige hufter van een Lautrec heeft z'n ding gedaan dus ik mis die fijne bonfire
Als je die quest doet, en zijn wereld invade (Anor Londo, main hall), en Lautrec vermoordt, krijg je de Fire Keeper Soul terug. Ik zou, vooral in je eerste playthrough, deze niet gebruiken om de Fire Keeper te resurrecten maar het ding gebruiken om je Estusflask te upgraden. Levert je meer win op. Nadeel is wel dat je dan niet meer vanaf Firelink kan teleporten.
Oud 30-11-2011, 10:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb zelfs die fire keeper in anor londo ook omgelegd om meer estus flask upgrades te krijgen
Oud 30-11-2011, 14:23
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik heb zelfs die fire keeper in anor londo ook omgelegd om meer estus flask upgrades te krijgen
Vergeet niet voordat je naar NG+ gaat, ook de Daughter of Chaos om te leggen, zorgt voor een extra upgrade in NG+.

Sunlight Blade heerst trouwens. 1123 dmg op een Demon Great Machete. OHK's galore!
Oud 30-11-2011, 14:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja daar kwam ik helaas pas later achter
Oud 05-12-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Als je die quest doet, en zijn wereld invade (Anor Londo, main hall), en Lautrec vermoordt, krijg je de Fire Keeper Soul terug. Ik zou, vooral in je eerste playthrough, deze niet gebruiken om de Fire Keeper te resurrecten maar het ding gebruiken om je Estusflask te upgraden. Levert je meer win op. Nadeel is wel dat je dan niet meer vanaf Firelink kan teleporten.
Meh, ik heb haar weer tot leven gebracht, puur om THATDOUCHE Lautrec extra na te schoppen.

Oh, die battle was te easy met een fog ring en wat poison arrows: 2 doses poison op de mage: Dood.
2 doses op zijn spearbuddy: Dood.

*cracks knuckles* Let's do this.
Level 60 > Lautrec. Was een wee-bit overlevelled, gok ik. Dat en de lightning spear +10 helpt.

En een Fire Balder Side sword, snel, lekkere damage en een fijne moveset. /slash /slash /lunge, fire is vaak goed tegen datgene wat tegen lightning kan (Ornstein, looking at you)
En het ding is licht.

Quelaag's Furysword en de Dragonslayer Spear ook maar gefixed maar het duurt even voor ik ze ver genoeg geupgrade heb

Lordvessel heb ik dus nu is het de volgende stap plannen. Seath, witch of Izalith en de four kings staan bij deze op de hitlist.

Mijn armor wat gedowngrade naar elite knight armor (met aardig wat upgrades) en silver knight helm/gloves/boots ipv Havel's spul + Havel's ring. Ik kan nu zonder Havel's ring 'medium' encumbrance hebben (ie. kunnen rollen zonder de *gunk*) en met de Phys defense ring heb ik praktisch gelijke physical defense, poise is iets minder maar het scheelt dat ik makkelijk mijn tweede ring (eerste is Lautrec's ring die stuk gaat als je hem afdoet) kan afwisselen (ie. Fog/Phys defense/rusted iron)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 15:42
Mobius
Mobius is offline
Heb je ook de Dark Wood Grain Ring? (Shive of the East Bodyguard dropt 'em) Die zorgt ervoor dat je ipv rollen een snelle ninja-flip maakt (sneller dan de snelste rol) en die flip kan je uitvoeren tot 50% van je max equip. Ik gebruik die ring praktisch altijd, samen met Ring of Favor and Protection. Op 40 endurance kan je dan ook de wat zwaardere armors aan icm de wat lichtere wapens.

Ik zit nu in m'n 5e playthrough en ik kan zeggen dat ik alle items, alle wapens, alle armor en alle sorceries, pyromancies en miracles heb
Oud 05-12-2011, 16:09
Verwijderd
En waar vind ik Shiva of the east? Trof hem aan in Drakroot Garden en toen in blighttown maar nu is hij nergens
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 20:36
Mobius
Mobius is offline
Hij verschijnt alleen als je in de Forest Hunter Covenant zit. Zijn bodyguard heeft een Ring of Fog om dus die is wat moeilijk te zien. Maar de DWGR is echt een van de betere ringen in het spel, toch wel iets wat ik zelden unequip (eigenlijk alleen gedurende de Four Kings Bossfight).
Oud 05-12-2011, 22:30
Verwijderd
Verplicht, gok ik?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 13:18
Mobius
Mobius is offline
Nouja, die Ring of Protection en Favor breekt als je hem af doet, en voor de Four Kings moet je ook de Artoriasring om hebben anders sterf je meteen in The Abyss.

Voor Four Kings trouwens: Quelaag's Furysword +5, en zoveel mogelijk poise, maakt niet uit als je wat langzamer bent. En vergeet ook de Green Blossom niet want wat extra stamina regeneration is nooit weg.
Oud 12-01-2012, 19:44
Mobius
Mobius is offline
Hoogstwaarschijnlijk DLC op komst!

http://www.egmnow.com/articles/news/...s-coming-soon/
Oud 14-01-2012, 22:05
Verwijderd
http://www.gamer.nl/nieuws/214016/pe...acht-van-namco

oh lawdy
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 16:35
Mobius
Mobius is offline
Nja, het is en blijft een echte consolegame. Je brengt God of War ook niet naar de PC.

Pluspunt is dat hiermee direct wordt aangegeven dat de game in alle kringen populair is wat de kans op meer alleen maar groter maakt.
Oud 15-01-2012, 17:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nadeel is dat alle bedrijven die ineens gigantisch veel aandacht krijgen ineens kutgames gaan maken die beter zijn voor het gehele publiek blabla
Oud 15-01-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Nja, het is en blijft een echte consolegame.
Waarom . Tegenwoordig sluit je gewoon je xbox360 controller aan op je pc en dan heb je een console met veel mooiere graphics.
Citaat:
Je brengt God of War ook niet naar de PC.
Waarom niet.
Citaat:
Pluspunt is dat hiermee direct wordt aangegeven dat de game in alle kringen populair is wat de kans op meer alleen maar groter maakt.
True
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 09:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nadeel is dat alle bedrijven die ineens gigantisch veel aandacht krijgen ineens kutgames gaan maken die beter zijn voor het gehele publiek blabla
From Software en Namco hebben anders al genoeg kutgames gemaakt
Oud 16-01-2012, 14:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
From Software en Namco hebben anders al genoeg kutgames gemaakt
Ja, maar de Souls serie is tot nu toe wel een succes in mijn ogen. En imho zijn series als Final Fantasy en bijvoorbeeld Call of Duty gewoon verkracht van hier tot tokio.

en ik hoop dus niet dat dat ook met Souls gaat gebeuren..
Oud 18-01-2012, 01:38
Verwijderd
Nouja, dan heb je in ieder geval 1 of twee goede delen gehad.

Ben even op een zijspoor dat Skyrim heet, tussendoortje :')
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 09:56
Henk
Henk is offline
Kleine up: Ik heb m nu op de PC. En ik vind m nog best pittig
Oud 20-09-2012, 11:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kleine up: Ik heb m nu op de PC. En ik vind m nog best pittig
Ik hoorde dat de port naar de pc versie nogal slecht was, klopt dit?
Oud 20-09-2012, 15:34
Verwijderd
Dat klopt. Maar met een beetje gepatch/gekloot issie wel degelijk te spelen. Alleen je -moet- een gamepad hebben, anders is het huilen met de broek uit.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 20:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Volgens mij moet je zelfs modden om een hogere resolutie te krijgen dan 1024x768 of iets dergelijks :') Ik ben gisteren weer begonnen aan een nieuwe playthrough
Oud 19-10-2012, 05:49
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik hoorde dat de port naar de pc versie nogal slecht was, klopt dit?
Dat valt mee.als je wil spelen heb je een xbox controller nodig. En je moet ff een patch downloaden om de resolutie te fixen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten