Haha, naja, ik snap eerder dat mensen het slecht noemen (hoewel het totaal niet slecht is) dan cliché. Zou niet wetne wat er cliché is aan een totaal nieuwe toverwereld en alles wat beschreven wordt.
Heb je weleens eerder dingen in het fantasygenre gelezen? Harry Potter is grotendeels een combinatie van verschillende fantasystijlen met een beetje high school drama.
14-10-2011, 18:09
Verwijderd
;d;;
14-10-2011, 18:12
Verwijderd
Huhu
Avond allemaal!
14-10-2011, 18:21
Verwijderd
Hallo! Hoe was jullie week so far?
14-10-2011, 18:24
Verwijderd
Met ups & downs maar ik ben nu lekker thuis, en hang tegen mijn moeder aan .
Met ups & downs maar ik ben nu lekker thuis, en hang tegen mijn moeder aan .
Hoe was jouw week?
Prima! Afgezien van een kapotte fiets maar gelukkig wel een lieve vader die even hard met de auto op en neer gereden is van hier naar Tilburg zodat we hem konden fixen .
Mijn ouders vertellen mij net dat mijn ex-werkgever in de krant stond, omdat de arbeidsinspectie er geweest is, en wat blijkt het klimaat iets is daar zo slecht, dat ze medewerkers ziek maken
Dag kinders, net gewerkt en nu in de bus naar huis. Wat een chaos weer, kkdruk maar keihard gepwnd achter de bar en gebitcht tegen luie flikkers. Ik ben de snelsteuh! Maar hoest hier daaan?