Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Handzaam linkje voor Trimm.
Maar dat is toch geen naam van een school? Meer het Russische woord voor 'technisch college'. En waarom was je dronken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je ooit in een saai gebouw wil gaan werken dan kan ik iedereen adviseren om een baan te zoeken bij een niet nader te noemen grote energieleverancier waarvan het hoofdkantoor naast het spoor staat in Den Bosch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mweh die onzekerheid lijkt me echt heel vervelend. Maar heb je nou ook een speciaal dieet of zo? Als temporary doekje voor het bloeden en om uh, roofbouw op je lichaam te voorkomen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel pizza's en brownies? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daar is wel plek voor, maar er wordt hier wel eens moeilijk gedaan over het verplaatsen van computers, alsof je er dan meteen mee gaat gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik stelde me opeens voor dat je bij de huisarts echt slecht nieuws zou krijgen en dat je daar dan in je eentje zat. Nou ben ik sowieso wel in een kwartier bij je dan, maar toch ![]()
|
![]() |
|
|