Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 01:32
The Larch
The Larch is offline
Wat een bizarre naamzoek. Ik weet zelf ook niet meer wat ik er precies mee bedoelde. :') Eigenlijk kan ik me de hele post amper herinneren. Maar ik was het wel, want de naam van mijn school staat erin. Maar wtf, pratend zachtteken?
En sorry voor de woorden, mevrouw Paranoide. Normaal scheld ik niet!
Advertentie
Oud 19-10-2011, 01:39
The Larch
The Larch is offline
Het voordeel van vroeg drinken is wel dat je de volgende dag weer naar school kan.

En Trimm, ben je nog online? Wil je alsjeblieft je forumbazenskills inzetten om de naam van mijn school in mijn vorige post (de rare, dus) te editten, en ook in de quote die er twee posts onder staat? Ik zou ze graag met een handzaam linkje aanwijzen, maar dat gaat niet (want: mobiel) maar mijn dank zou toch wel heel groot zijn! Het is het woord op het einde, na 'v'. 'T...m' dus. Met de x.
Oud 19-10-2011, 01:48
Verwijderd
Handzaam linkje voor Trimm.

Maar dat is toch geen naam van een school? Meer het Russische woord voor 'technisch college'.

En waarom was je dronken? Ben je aan het inburgeren?
Oud 19-10-2011, 01:50
The Larch
The Larch is offline
[intelligente, samenhangende posts in goed Nederlands]

Laatst gewijzigd op 19-10-2011 om 10:19.
Oud 19-10-2011, 02:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent wel lekker bezig he, Kat.

Nee, ik zie geen kleuren bij klanken, maar bij klinkers wel de plek in het vowel diagram.

/linguisticsnerd.
Oud 19-10-2011, 03:30
The Larch
The Larch is offline
Ik moet over iets meer dan een halfuur opstaan om naar school te gaan. :''''') tfu
Oud 19-10-2011, 03:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hehehe, dan kan je net zo goed wakkerblijven. Ik heb nog een paar uur, gelukkig.

Ik heb net een shitload aan gedichten gelezen en heb een zak nachos opengetrokken, maar potverdorie wat zijn die lekker. vooral de dipsaus OMG YUM! <3

Oh, en tussendoor heb ik even deze gif gemaakt, want het grappigste moment uit de film ('Starter for ten', over University Challenge enzo )

Oud 19-10-2011, 03:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en m'n vingers ruiken nog steeds heel sterk naar chloor, terwijl ik om 10 uur echt heel kort een chloortabletje heb gepakt en al duizent keer m'n handen heb gewassen. Het ruikt naar zwembad.
Oud 19-10-2011, 04:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Shit, ik heb net m'n dagelijkse benodigdheid aan calorieën naar binnengewerkt met die chips.
Dan morgen maar niks meer eten.
Oud 19-10-2011, 05:50
Verwijderd
morgen
Oud 19-10-2011, 07:38
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 19-10-2011, 07:59
Verwijderd
Goedemorgen! Gisteren ging ik om 9 uur visite lopen en zei de verpleging geschrokken 'nu al?' en direct na de visite zei de secretaresse 'heb je die ontslagbrieven* nog niet klaar?' en dacht ik geschrokken 'nu al?'. Dus vandaag doe ik het andersom

*van patiënten die uit het ziekenhuis ontslagen worden
Oud 19-10-2011, 08:13
Verwijderd
Wat wel lastig is aan dit bureau, is dat de monitor óp de platgelegde computer staat, en dan staat daarvoor nog het toetsenbord, wat betekent dat als ik er ook nog een map wil neerleggen, ik het toetsenbord aan de kant moet doen, maar ik heb eigenlijk nooit een map nodig zonder óók de computer nodig te hebben. Ik snap ook niet goed waarom het gedaan is, want de monitor staat nu op de laagste stand maar die kan nog zo 15 cm hoger dus daarvoor hoeven ze het niet te doen. En het is dus een platte monitor. Als hij gewoon op het bureau zou staan met de computer ernaast, zou ik het toetsenbord naar achter kunnen schuiven en dan kan ik typen én een map recht voor me leggen.
Oud 19-10-2011, 08:51
Verwijderd
Ik sliep om 5 uur nog niet en mijn humeur is niet al te best nu
Oud 19-10-2011, 08:57
Lorelei
Lorelei is offline
*aai*

ik ga toch niet naar dh vandaag trouwens. Ik ben de laatste tijd veel te weinig thuis geweest en moet dus wat praktische huishoudelijke klusjes doen want vanavond komt er bezoek, en ik moet vandaag echt echt echt gaan studeren..iets wat ik de laatste tijd ook maar matigjes heb gedaan
Oud 19-10-2011, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik sliep om 5 uur nog niet en mijn humeur is niet al te best nu
Aww
Oud 19-10-2011, 09:08
Verwijderd
Heeft iemand van jullie het adres van Quis en kan die dat even pm'en?
Oud 19-10-2011, 09:32
Verwijderd
Done.
Oud 19-10-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
*aai*

ik ga toch niet naar dh vandaag trouwens. Ik ben de laatste tijd veel te weinig thuis geweest en moet dus wat praktische huishoudelijke klusjes doen want vanavond komt er bezoek, en ik moet vandaag echt echt echt gaan studeren..iets wat ik de laatste tijd ook maar matigjes heb gedaan
Aaahw. Nouja, jammer maar heel begrijpelijk. Succes met alles en dan tot de 29e!
Oud 19-10-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Wat wel lastig is aan dit bureau, is dat de monitor óp de platgelegde computer staat, en dan staat daarvoor nog het toetsenbord, wat betekent dat als ik er ook nog een map wil neerleggen, ik het toetsenbord aan de kant moet doen, maar ik heb eigenlijk nooit een map nodig zonder óók de computer nodig te hebben. Ik snap ook niet goed waarom het gedaan is, want de monitor staat nu op de laagste stand maar die kan nog zo 15 cm hoger dus daarvoor hoeven ze het niet te doen. En het is dus een platte monitor. Als hij gewoon op het bureau zou staan met de computer ernaast, zou ik het toetsenbord naar achter kunnen schuiven en dan kan ik typen én een map recht voor me leggen.
Is die platgelegde computer niet gewoon een desktop (in de klassieke zin van het woord, dus een kast die ook vlak op het bureau hoort te liggen), dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer, maar die kun je dus niet op een handige wijze op hun kant zetten. Is er trouwens geen plek om de computer naast het scherm te zetten?
Oud 19-10-2011, 09:52
Carn
Carn is offline
Als je ooit in een saai gebouw wil gaan werken dan kan ik iedereen adviseren om een baan te zoeken bij een niet nader te noemen grote energieleverancier waarvan het hoofdkantoor naast het spoor staat in Den Bosch.
Oud 19-10-2011, 09:56
Verwijderd
Nou, nuchter bloedonderzoek leverde PERFECTE resultaten op. De huisarts weet niet meer wat ze met me moet dus nu moet ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Oud 19-10-2011, 09:57
Rationeel
Rationeel is offline
mooi zo, sann! nog wel spannend wat het dán is, maar dit is in ieder geval voorbij
Oud 19-10-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, nuchter bloedonderzoek leverde PERFECTE resultaten op. De huisarts weet niet meer wat ze met me moet dus nu moet ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Oud 19-10-2011, 10:07
Verwijderd
Mja, ik vind dit ook irritant eigenlijk Ik was er vanuit gegaan dat ik vandaag meer zou weten en nu weet ik alleen dat m'n bloed perfect is

Wat natuurlijk fijn is, maar ik heb er zo weinig aan.
Oud 19-10-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vind dit ook irritant eigenlijk Ik was er vanuit gegaan dat ik vandaag meer zou weten en nu weet ik alleen dat m'n bloed perfect is

Wat natuurlijk fijn is, maar ik heb er zo weinig aan.
Mhm, lijkt me erg kut. Ik heb wat saaitjes gemist, maar eh, val je as we speak nog steeds af? Heb je een soort van dieet aangeraden gekregen?
Oud 19-10-2011, 10:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He gatver. Ik weet er alles van hoe irritant het is als je weet dat er iets niet klopt maar alle tests zeggen dat je helemaal gezond bent. Sterkte ermee!
Oud 19-10-2011, 10:11
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, dat is gruwelijk irritant. Maar misschien zijn er nu wel een paar enge ziektes die we van het lijstje kunnen afstrepen?
Oud 19-10-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mhm, lijkt me erg kut. Ik heb wat saaitjes gemist, maar eh, val je as we speak nog steeds af? Heb je een soort van dieet aangeraden gekregen?
27 kg nu
Oud 19-10-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is gruwelijk irritant. Maar misschien zijn er nu wel een paar enge ziektes die we van het lijstje kunnen afstrepen?
HIV, schildklierafwijkingen en ik geloof ook trombose en leukemie. En vast nog veel meer, maar ik snap niet precies waar ik op getest ben
Oud 19-10-2011, 10:18
Verwijderd
Dat is wel erg veel

Uuh, afvallen dan niet die testjes
Oud 19-10-2011, 10:18
The Larch
The Larch is offline
School was kut. Of nouja, de lessen waren wel leuk, opzich. Ikzelf was iets minder leuk.

En nu ga ik mijn posts editten want ze waren toch niet zo intelligent als ze leken toen ik ze typte.
Oud 19-10-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
School was kut. Of nouja, de lessen waren wel leuk, opzich. Ikzelf was iets minder leuk.

En nu ga ik mijn posts editten want ze waren toch niet zo intelligent als ze leken toen ik ze typte.
<3
Oud 19-10-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
HIV, schildklierafwijkingen en ik geloof ook trombose en leukemie. En vast nog veel meer, maar ik snap niet precies waar ik op getest ben
Misschien eens een mailtje sturen naar House

Mweh die onzekerheid lijkt me echt heel vervelend. Maar heb je nou ook een speciaal dieet of zo? Als temporary doekje voor het bloeden en om uh, roofbouw op je lichaam te voorkomen?
Oud 19-10-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:

Mweh die onzekerheid lijkt me echt heel vervelend. Maar heb je nou ook een speciaal dieet of zo? Als temporary doekje voor het bloeden en om uh, roofbouw op je lichaam te voorkomen?
Nope, alleen m'n gewicht bijhouden tot ik terecht kan bij de internist.

Veel pizza's en brownies?
Oud 19-10-2011, 10:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja! Ik zeg ook vaak dat ik House even nodig heb!. Nadeel is wel dat je altijd minstens drie keer bijna dood gaat voordat ze vinden wat er nou écht met je aan de hand is. Dat hoeft nou ook weer niet
Oud 19-10-2011, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik was eigenlijk aan het studeren
Oud 19-10-2011, 10:27
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, ik wil toch even reageren om de naamzoeks van gisteren: martino heeft nooit aan mijn tetten gezeten
Oud 19-10-2011, 10:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja, dat is in ieder geval iets..
Oud 19-10-2011, 10:28
The Larch
The Larch is offline
Waarom stoot ik nog steeds alles om dat zich in mijn buurt vindt? Welterusten allemaal, xxxooxooxoox.

En vooral veel xoxoxooxxo's voor Sanne. <3
Oud 19-10-2011, 10:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 19-10-2011, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Veel pizza's en brownies?
Hmz nou ja, misschien dat je specifiek op bepaalde dingen moest letten, eten om echt aan te komen (c.q. niet af te vallen) als je wat mankeert is over het algemeen lastiger dan afvallen.
Oud 19-10-2011, 10:36
Verwijderd
Nomz, ik heb stracciatella yoghurt en sinaasappelsap
Verwijderd
Citaat:
Is die platgelegde computer niet gewoon een desktop (in de klassieke zin van het woord, dus een kast die ook vlak op het bureau hoort te liggen), dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer, maar die kun je dus niet op een handige wijze op hun kant zetten. Is er trouwens geen plek om de computer naast het scherm te zetten?
Hmm de CD-romdrive zit horizontaal als hij plat ligt, maar het merklogo van Dell staat er zo op dat het logischer zou zijn als hij rechtop stond Hij heeft aan 1 kant ook wel gewoon van die rubberdopjes om op te staan.

En daar is wel plek voor, maar er wordt hier wel eens moeilijk gedaan over het verplaatsen van computers, alsof je er dan meteen mee gaat gooien toen ik bij een hoekbureau een monitor uit de hoek had gehaald om hem gewoon op één van de rechte zijden te zetten zodat je er recht voor kon zitten zonder rugpijn te krijgen, kreeg ik dat ook al te horen en dat was alleen nog maar een monitor!
Rationeel
Rationeel is offline
diabetes, nieraandoening, crohn.... lupus... /house
Oud 19-10-2011, 10:37
The Larch
The Larch is offline
Die Mark1991 is ZO raar. En ook die avatar van, hoe heet die ook weer, Ruud nogwat ofzo? is ook zo ontzettend fout.
Oud 19-10-2011, 10:37
Lorelei
Lorelei is offline
Nu heb ik zin in brownies
Oud 19-10-2011, 10:38
Verwijderd
Oh ik zou nu eigenlijk in de trein zitten Te veel mensen maken zich druk om me en ik word non stop gebeld <3
Oud 19-10-2011, 10:39
Verwijderd
Oh en Lorelei je bent de liefste Mss wil ik je wel mee naar de internist
Oud 19-10-2011, 10:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh en Lorelei je bent de liefste Mss wil ik je wel mee naar de internist

ik stelde me opeens voor dat je bij de huisarts echt slecht nieuws zou krijgen en dat je daar dan in je eentje zat. Nou ben ik sowieso wel in een kwartier bij je dan, maar toch

Regels voor berichten