Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn rooster werkt mee volgende week (en daarna zie ik wel, misschien ben ik dan wel dood), dus ik doe mee.
Kan alleen van 8 tot 7 niet reageren op maandag, dinsdag en misschien vrijdag, voordat ik naar mijn hoofd krijg dat ik stil ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. .Sann
2. Macrador 3. Fantôme 4. Daboman 5. Queasy 6. Thomas. 7. VeGs 8. Snoopy 9. Saints 10. Röps 11. Nepnerd & Nerd 12. Chicka Little 13. Little Phoebe 14. Furby Feeder 15. Geel Mensen, kom, meld je eens even aan! ![]()
|
Lieve spelers,
Omdat we (zoals het er nu uitziet) maar met 15 man spelen willen we graag een beetje informeren hoe we met de functies aan de slag gaan. Optie 1 is minimale functies (3 wolven, verrader, ziener, leerling, eventueel geliefden en wolfsbane) Optie 2 is full-speed-maximum-bloodfight (4 wolven, verrader, ziener, evilziener, tovenaar, heks, jager, wolfsbane, leerling, geliefden) Voor wij een beslissing maken willen we graag jullie input ontvangen. Edit: ik (Martiño) vraag het omdat het vorige spel namelijk iedereen een functie had, terwijl mijn instinct zegt: minimale functies. Vandaar even deze minipeiling.
Laatst gewijzigd op 06-11-2011 om 13:03. |
![]() |
|
Okay. Mits er geen bezwaren zijn wordt het optie 1.
Voor de duidelijkheid: 3 wolven, verrader, ziener, leerling, geliefden en wolfsbane. De eerste dode wordt cupido. Morgen krijgen jullie de functies toegezonden en komt het openingsverhaal. Uiterste sluitingstijd voor deelnemers wordt 12.00 uur morgenmiddag. De deadline voor hangronde 1 is dus dinsdag om 20.30 uur.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 |