Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 15:18
Röps
Röps is offline
Citaat:
@rops: wij zijn geen verrader en wij willen graag winnen.

iets om over na te denken: stél dat wij verrader zouden zijn, dan zouden wij in hr2 op CL gestemd hebben om één wolf te dekken (eens?). dat betekent dat er TWEE wolven in het rijtje 'niet gestemd' staan: Macrador, Uice, Thomas.

66% kans om een wolf te hangen?
Eens, en ja.

@ Nepnerd: Thomas verrader betwijfel ik in dat geval omdat ik hem niet in de kantine heb gezien toen hij online was (maar het kan, of dat Chicka niet gestemd heeft cq de geliefden hebben geklooid ten behoeven van hun eigen informatie ~ blijft in ieder geval staan dat er weinig wolven onder Chicka staan).
Advertentie
Oud 14-11-2011, 15:22
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ehh, die lappen tekst geven uitleg waarom mensen sommige dingen denken en waarom ze bepaalde mensen verdacht vinden. Als niemand zou uitleggen wat hij/zij denkt, dan komen we natuurlijk nergens.

Wie vind jij (nog meer) verdacht en waarom? En wat ga je stemmen?
als ik naar de stemlijstjes kijk, dan vind ik .sann ook een beetje verdacht, maar geel ook, zoals ik eerder al zei.

nou leek sann mij geen wolf, maar nu begin ik te twijfelen. Geel is voor mij ook nog steeds een potentiële wolf, maar dan lijkt sann net iets meer een wolf of verrader, want de argumenten over geel en rops kloppen niet helemaal.

en verder jullie natuurlijk

dus ik twijfel tussen sann en N&N
Oud 14-11-2011, 15:27
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
als ik naar de stemlijstjes kijk, dan vind ik .sann ook een beetje verdacht, maar geel ook, zoals ik eerder al zei.

nou leek sann mij geen wolf, maar nu begin ik te twijfelen. Geel is voor mij ook nog steeds een potentiële wolf, maar dan lijkt sann net iets meer een wolf of verrader, want de argumenten over geel en rops kloppen niet helemaal.

en verder jullie natuurlijk

dus ik twijfel tussen sann en N&N
Okay. Maar wat vind je van die theorie van FF dan? In hun vorige post?

Dan horen er twee wolven te staan tussen jou, Macrador en Uice. Als jij geen wolf bent, dan zijn die andere twee dus wolf. Is het dan niet slimmer om op één van hen te stemmen?

Vooral omdat je over ons en .sann twijfelt.

@Röps: Het zou kunnen dat Chicka niet gestemd heeft, maar dat lijkt me sterk. Wij hebben haar in die ronde alles uitgelegd en erop lopen hameren dat ze écht een PM moest sturen naar de Spelleider. Ze mag dan een beetje noob zijn geweest, maar ze stond wel aan onze kant - en ik zie haar er niet voor aan om erover te liegen.
Oud 14-11-2011, 15:56
Röps
Röps is offline
Ja ok maar ik geef even de scenarios aan die eventueel kunnen.
Oud 14-11-2011, 16:05
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Ja ok maar ik geef even de scenarios aan die eventueel kunnen.
Uhu, ik snap.

Maar goed, mensen moeten nu echt even gaan reageren, want zo komen we niet verder. Ik zit nu te denken (aan de hand van wat Furby Feeder zei) Uice of Macrador.
Oud 14-11-2011, 16:08
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Okay. Maar wat vind je van die theorie van FF dan? In hun vorige post?

Dan horen er twee wolven te staan tussen jou, Macrador en Uice. Als jij geen wolf bent, dan zijn die andere twee dus wolf. Is het dan niet slimmer om op één van hen te stemmen?

Vooral omdat je over ons en .sann twijfelt.

@Röps: Het zou kunnen dat Chicka niet gestemd heeft, maar dat lijkt me sterk. Wij hebben haar in die ronde alles uitgelegd en erop lopen hameren dat ze écht een PM moest sturen naar de Spelleider. Ze mag dan een beetje noob zijn geweest, maar ze stond wel aan onze kant - en ik zie haar er niet voor aan om erover te liegen.
Ik snap die theorie niet echt, want volgens mij klopt er niet echt veel van.

Uice wordt vooral 'verdacht' omdat hij niet veel toevoegt aan het spel (volgens mij), en macrador is mij niet echt opgevallen.

daarom ga ik oa af op de stemlijstjes, en daar komt sann uit als wolf/verrader

en op jullie, door de overhalende theorieën, waardoor je een hele goede positie krijgt en veel vertrouwd wordt.

ik kan nog wisselen, maar waarschijnlijk stem ik op sann
Oud 14-11-2011, 16:31
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Ik snap die theorie niet echt, want volgens mij klopt er niet echt veel van.

Uice wordt vooral 'verdacht' omdat hij niet veel toevoegt aan het spel (volgens mij), en macrador is mij niet echt opgevallen.

daarom ga ik oa af op de stemlijstjes, en daar komt sann uit als wolf/verrader

en op jullie, door de overhalende theorieën, waardoor je een hele goede positie krijgt en veel vertrouwd wordt.

ik kan nog wisselen, maar waarschijnlijk stem ik op sann
Nee, die theorie gaat om hangronde 2. Denk even mee.

Hangronde 2.

Chicka Little
.sann
snoopy
Nepnerd & Nerd
Geel

Fantôme
VeGs (Geliefde/Dorpeling)
Saints (Geliefde/Dorpeling)
Röps
Chicka Little (Dorpeling)

Uice
Furby Feeder

Niet gestemd
Macrador
Fantôme (Ziener)
Uice
Thomas.

Ervan uitgaande dat Röps geen slechterik is, staan er dus 4 echte stemmen onder Fantôme. Eens?

Als .sann of Geel wolf is betekent het dat de verrader stiekem onder Chicka Little is gaan staan, anders was het geen gelijkspel geweest. Eens? Aangezien jij zegt dat jij niet slecht bent, moet dat Furby Feeder zijn geweest.

Dan zijn er drie mensen over, namelijk: Jij, Uice en Macrador. Daarvan zijn er twee slecht. Is het dan niet logischer voor jou om op Uice of Macrador te stemmen?
Oud 14-11-2011, 16:51
snoopy
snoopy is offline
Aaaargh, wat lastig! Ik moet zeggen dat ik maar weinig mensen helemaal niét verdacht vind. Ik kan nu niet uitgebreid posten, ben onderweg. Kom voor half 9 ook niet meer thuis. Mijn voornaamste verdachten zijn Uice l, sann en Macrador. Ik ga waarschijnlijk voor Uice. Is er al een stemlijst verder?
Oud 14-11-2011, 16:53
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Aaaargh, wat lastig! Ik moet zeggen dat ik maar weinig mensen helemaal niét verdacht vind. Ik kan nu niet uitgebreid posten, ben onderweg. Kom voor half 9 ook niet meer thuis. Mijn voornaamste verdachten zijn Uice l, sann en Macrador. Ik ga waarschijnlijk voor Uice. Is er al een stemlijst verder?
Dan gaan wij mee op Uice.

Volgens mij is er geen stemlijst.. Ik zal wel eventjes teruglezen en kijken of ik er eentje kan maken.
Oud 14-11-2011, 16:54
Verwijderd
Zo ik ben weer terug uit het ziekenhuis, met goed nieuws

Fijn dat er inmiddels inhoudelijke posts zijn gekomen, kut dat Snoopy nog niks gepost heeft. Het ziet er naar uit de N&N niet gaat lukken, en eerlijk is eerlijk: jullie posts lijken oprecht. Dus ik ga nu OF een hele grote fout maken door jullie te vertrouwen (voorlopig!!) of ik doe daarmee het goede. In m'n eentje stemmen heeft sowieso geen zin.

Uice, Macrador of Thomas dus. Ik heb niet het idee dat Thomas. een slechte functie heeft. Ja, hij praat complete onzin, maar ik geloof niet dat ie verrader is (dan was ie eerder door de mand gevallen, want ik geloof niet dat ie daar bijzonder goed in zou zijn) en als ie wolf is zouden de wolven hem wel geïnstrueerd hebben, lijkt me.

Uice of Macrador dus. Is me om het even, eigenlijk.
Oud 14-11-2011, 16:55
Verwijderd
Verdeling lijkt me in deze ronde bijzonder ongewenst, iedereen eens? Als het gelijkspel wordt kiezen de wolven en is er een kans aanwezig (als Uice en Macrador niet allebei slecht zijn) dat de wolven winnen.

Mijn stem gaat ook naar Uice.
Oud 14-11-2011, 16:57
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Verdeling lijkt me in deze ronde bijzonder ongewenst, iedereen eens? Als het gelijkspel wordt kiezen de wolven en is er een kans aanwezig (als Uice en Macrador niet allebei slecht zijn) dat de wolven winnen.

Mijn stem gaat ook naar Uice.
Ja, gelijkspel kunnen we ons echt niet veroorloven. De wolven hebben al veel te veel kunnen kiezen.

Wij gaan dus ook mee op Uice.

edit: en ik zal vandaag dus nog een monsterpost proberen te schrijven.
Oud 14-11-2011, 16:58
Nepnerd & Nerd
Hangronde 4.

Nepnerd & Nerd
.sann1

.sann
Thomas.2

Uice
snoopy3
Nepnerd & Nerd4
.sann5
Furby Feeder6

Niet gestemd
Macrador
Uice
Röps
Geel

Oh en ik zag dit:
Citaat:
Ha

Ik moet echt heel hard nadenken en veel herlezen om te beslissen op wie ik ga stemmen. En ik kan dat het beste vandaag doen omdat ik morgen niet veel tijd heb. Dus. Dat ga ik doen zo. Denk ik.
Dus Geel, heb je nu al gestemd of niet?

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 17:06.
Oud 14-11-2011, 16:59
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Je lijstje is nu al outdated! OMG OMG GEKNOEI MET LIJSTJES
Oud 14-11-2011, 17:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je lijstje is nu al outdated! OMG OMG GEKNOEI MET LIJSTJES
Huh? Wat klopt er niet dan?

Edit: Nevermind, ik snap het al. Terwijl ik bezig was met het lijstje hebben jullie en Sanne gepost, en ik heb het al aangepast.
Oud 14-11-2011, 17:04
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik zie dat-ie al ge-edit is
Oud 14-11-2011, 17:05
Verwijderd
Geel staat niet in het lijstje.
Oud 14-11-2011, 17:06
Nepnerd & Nerd
Okay. Pfft, nu moet het goed zijn, hoor.
Oud 14-11-2011, 17:07
snoopy
snoopy is offline
Ik ben het helemaal eens met de keuze om allemaal op dezelfde te gaan.

Thomas ben ik nog steeds niet van overtuigd, maar áls hij verrader is dan hebben de wolven vast weinig aan hem Maar eigenlijk denk ik dat FF verrader is.
Bovendien heb ik liever een wolf eruit.

@sann: ik heb zojuist een (korte) post gedaan met mijn hoofdverdachten erin.
Fijn dat je goed nieuws hebt gehad trouwens
Oud 14-11-2011, 17:10
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Ik ben het helemaal eens met de keuze om allemaal op dezelfde te gaan.

Thomas ben ik nog steeds niet van overtuigd, maar áls hij verrader is dan hebben de wolven vast weinig aan hem Maar eigenlijk denk ik dat FF verrader is.
Bovendien heb ik liever een wolf eruit.

@sann: ik heb zojuist een (korte) post gedaan met mijn hoofdverdachten erin.
Fijn dat je goed nieuws hebt gehad trouwens
Maar als FF verrader is, dan moeten we erg goed gaan nadenken, want zij hebben wel op Uice/Macrador gewezen en verraders doen niets zonder reden..
Oud 14-11-2011, 17:15
Röps
Röps is offline
Citaat:
Maar als FF verrader is, dan moeten we erg goed gaan nadenken, want zij hebben wel op Uice/Macrador gewezen en verraders doen niets zonder reden..
Ja dat vind ik dan ook maf. Er blijven niet zoveel opties over, maar ik ben het eens met dat Thomas ws. ook geen verrader is. Wolf zou wel kunnen. Uice kan trouwens ook prima verrader zijn.
Oud 14-11-2011, 17:15
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Eh, ja, maar net zei je nog dat het klopt dat áls wij verrader zijn, het dan niet anders kan dan dat 2 van de 3 van Uice, Macrador en Thomas wolf zijn. Maar als wij verrader zijn, en zij zijn wolf, dan zouden we hen niet verdacht maken. Conclusie: FF is geen verrader.. En dat klopt ook want wij zijn de verrader niet.
Oud 14-11-2011, 17:16
snoopy
snoopy is offline
Mja, ik denk dat een vd twee onschuldig is en de ander wolf. Als uice geen wolf is dan ben ik overtuigd van macrador. Maar op dit moment verdenk ik uice meer
Oud 14-11-2011, 17:17
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Eh, ja, maar net zei je nog dat het klopt dat áls wij verrader zijn, het dan niet anders kan dan dat 2 van de 3 van Uice, Macrador en Thomas wolf zijn. Maar als wij verrader zijn, en zij zijn wolf, dan zouden we hen niet verdacht maken. Conclusie: FF is geen verrader.. En dat klopt ook want wij zijn de verrader niet.
Ja, dat klopt. Maar ik word altijd para van het weerwolfspel en ga overal aan twijfelen. Nevermind what I said.

Uice it is.
Oud 14-11-2011, 17:18
snoopy
snoopy is offline
Mja, ik denk dat een vd twee onschuldig is, de ander wolf. Als uice geen wolf is dam ben ik overtuigd v macrador. Maar op dit moment verdenk ik uice meer
Oud 14-11-2011, 17:52
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Nee, die theorie gaat om hangronde 2. Denk even mee.

Hangronde 2.

Chicka Little
.sann
snoopy
Nepnerd & Nerd
Geel

Fantôme
VeGs (Geliefde/Dorpeling)
Saints (Geliefde/Dorpeling)
Röps
Chicka Little (Dorpeling)

Uice
Furby Feeder

Niet gestemd
Macrador
Fantôme (Ziener)
Uice
Thomas.

Ervan uitgaande dat Röps geen slechterik is, staan er dus 4 echte stemmen onder Fantôme. Eens?

Als .sann of Geel wolf is betekent het dat de verrader stiekem onder Chicka Little is gaan staan, anders was het geen gelijkspel geweest. Eens? Aangezien jij zegt dat jij niet slecht bent, moet dat Furby Feeder zijn geweest.

Dan zijn er drie mensen over, namelijk: Jij, Uice en Macrador. Daarvan zijn er twee slecht. Is het dan niet logischer voor jou om op Uice of Macrador te stemmen?

Ja, klopt.

Maar hoe denk je dan over sann en geel?

btw, ik stem bij nader inzien voor Uice. Als het klopt, dan weten we ieg al wat meer van de wolven
Oud 14-11-2011, 18:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja, ik denk dat een vd twee onschuldig is, de ander wolf. Als uice geen wolf is dam ben ik overtuigd v macrador. Maar op dit moment verdenk ik uice meer
Want?
Oud 14-11-2011, 18:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wij weten dat wij niet slecht zijn. Dat betekent dat er geen enkele slechterik onder Queasy stond. Waarom niet? Queasy/Uice is zelf wolf en geen enkele slechterik neemt het risico mensen mee te sleuren op hun medewolf. Ook legt dit uit waarom Queasy zo laat pas haar stem wijzigde uit lijfsbehoud. Met twee wolven in een lijstje gaan staan is namelijk nogal risky. De andere wolf onder Daboman zou dan .sann zijn, natuurlijk. Dat zou het gelijkspel hebben gemaakt, maar de verrader is natuurlijk stiekem onder Daboman gaan staan (Macrador of Thomas).
Dit verhaal staat of valt bij de aanname dat jullie niet slecht zijn, en is daarmee volstrekt nietszeggend.

Citaat:
Onder ons staan twee wolven, namelijk .sann en Macrador.
Onder Saints staat 1 wolf: Uice. De verrader is daarna onder Uice gaan staan, heeft gelijkspel gecreëerd en natuurlijk zitten wij er nog in, omdat wij toch wel verdacht zijn.
Dit is gewoon een beschrijving van een van de mogelijke scenario's, zonder bewijzen dat deze optie waarschijnlijker is dan anderen. Wederom, nietszeggend.
Oud 14-11-2011, 18:20
Röps
Röps is offline
Wat vind je er zelf van?
Oud 14-11-2011, 18:25
Uice
Uice is offline
Waarvan?
Oud 14-11-2011, 18:33
Röps
Röps is offline
Van de wolven, wie vind je verdacht?
Oud 14-11-2011, 18:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Van de wolven, wie vind je verdacht?
Nog steeds Nerd&Nepnerd, zoals al eerder gezegd. Ik stem denk ik wederom op hen.
Oud 14-11-2011, 19:02
Röps
Röps is offline
Ik stem Uice.
Oud 14-11-2011, 19:13
Uice
Uice is offline
Het is weer een kwestie van 'we stemmen op *** want *** is degene op wie we stemmen', zo te zien.

Succes, wolven.
Oud 14-11-2011, 19:29
Röps
Röps is offline
Zoiets ja; ik stem op jou, omdat er niemand op Macrador stemt.
Oud 14-11-2011, 19:32
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Zoiets ja; ik stem op jou, omdat er niemand op Macrador stemt.
Dan stemmen we volgende ronde toch Macrador? Die staat ook op ons lijstje.
Oud 14-11-2011, 19:45
Spelleider
Spelleider is offline
Zo'n zware last...

Het was laat op de avond en inspecteur Uice liep nadenkend door Zeedijk. Die moorden, wat moest hij er nu toch mee? Niemand liets iets los, niemand scheen iets te weten. Maar er moest toch iemand die moorden hebben gepleegd? Mensen vallen niet vanzelf dood neer met schotwonden.

Al struinend door het donker stuitte inspecteur Uice op Snoopy, die ook aan het rondspoken was. Snoopy lachte verleidelijk en fluisterde: 'Wat doe jij nu nog zo laat op?' Uice wist niet wat hij moest zeggen. 'Uuh... Nou ja... Rondlopen! Nadenken. Ik kom er maar niet uit, en het is zo'n last!' Snoopy knikte begrijpend. 'Wat een last, inderdaad! Ik kan best helpen om die last te dragen, inspecteur...' Uice keek niet-begrijpend naar Snoopy. 'Maar, de moorden. Het enige wat de last weg laat gaan, is de moordenaar pakken.' Snoopy keek snel weg. 'Je weet toch niets Snoopy? Als je iets wist, dan zou je het mij toch zeggen?' Snoopy knikte. 'Ik weet niet wie de moorden gepleegd heeft, dat heb ik al gezegd. Wel weet ik wie eventueel moorden gaat plegen!' Uice keek verschrikt. Wat was dit nu? Was hij in een val gelopen? 'Snoopy, wat zeg je nu? Wat bedoel je?'

Het was al te laat. Snoopy had een pistool uit een binnenzak gepakt en richtte het op Uice. 'Het is te laat schat. Als je geen inspecteur was geweest dan was alles anders gelopen. Maar ik kan je hier niet langer rond laten scharrelen. Nu, schrijf een briefje. Een briefje dat verklaart dat je zelfmoord hebt gepleegd omdat je de last niet meer kan dragen.' Uice schreef het briefje met trillende handen. 'Waarom doe je dit Snoopy? Waarom?' Snoopy lachte. 'Dat maakt niet meer uit, slaap zacht Uice.'

Met deze laatste woorden schoot Snoopy Uice dood.

Hangronde 4

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme - Ziener
4. Daboman - Cupido
5. Uice - Dorpeling
6. Thomas.
7. VeGs - Geliefde
8. Snoopy
9. Saints - Geliefde
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little – Dorpeling
13. Little Phoebe - Dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel

Blauw: opgehangen
Rood: opgegeten

Paars: gestorven aan liefdesverdiet

Jullie hebben Uice opgehangen, hij was slechts een onschuldige dorpeling! De wolven zijn nu aan zet, zullen zij goed happen? Ze hebben tot morgenavond 20.30.
Oud 14-11-2011, 19:47
Verwijderd
Kak.
Oud 14-11-2011, 19:50
Vowel
Vowel is offline
Oh jezus, ik was er zo zeker van dat Uice wolf was.. Ik ga even de lijstjes erbij halen nu, hoor. Want er klopt geen fuck van.
Oud 14-11-2011, 19:51
Verwijderd
Ik geloof er geen zak meer van Vowel/N&N.
Oud 14-11-2011, 19:54
Nepnerd & Nerd
Ik snap dat die reactie zou komen en iedereen zal wel op ons gaan stemmen volgende ronde, dus het heeft ook weinig nut meer om hier nog theorieën te posten, want als wij hangen hebben de dorpelingen verloren.

Maar ik kan het proberen.
Oud 14-11-2011, 19:56
Röps
Röps is offline
Fffff lekker dan :/
Oud 14-11-2011, 19:56
snoopy
snoopy is offline
Godsamme zeg... Daar zijn we lekker heen gemanipuleerd.
Zoals gezegd staat Macrador hoog op mijn lijstje nu. Daarnaast stijgen N&N ook wel, Uice was ook heel stellig over hen.
Oud 14-11-2011, 19:58
snoopy
snoopy is offline
Oh, allemaal posts ertussen. Maar niet met iets heel nieuws
Oud 14-11-2011, 20:04
Nepnerd & Nerd
Edit: Lijstje op mijn site was niet aangepast. Nog even nadenken dan.

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 20:10.
Oud 14-11-2011, 20:08
Verwijderd
Ik heb in hangronde 3 dus NIET gestemd.
Oud 14-11-2011, 20:16
Röps
Röps is offline
Optie 4: Saints stemde .sann en Furby Feeder is slecht.

Ik zou het niet zo gek vinden als de geliefden op dezelfde persoon stemden; zou niet handig zijn als ze dat niet gedaan hadden.
Oud 14-11-2011, 20:35
Nepnerd & Nerd
Hmm. Woops. Nou goed, we zullen wel niet meer geloofd worden, maar terugkijkend op het stemlijstje in ronde 1, moeten twee van de drie van het lijstje Thomas, Furby Feeder en Macrador wolf zijn (de verrader staat waarschijnlijk ook in dit lijstje, dus waarschijnlijk zijn ze alle drie slecht - anders zou de verrader gestemd hebben wat hij gezegd heeft, hetgeen ze meestal niet doen, en dan zouden ze de wolf in het lijstje van Dabo niet kunnen indekken). De derde is waarschijnlijk sann, die eerst ons heel erg aanvalt en vervolgens vrolijk meegaat op Uice. Macrador is de meest waarschijnlijke optie om wolf te zijn, dus ik hoop dat we die de volgende ronde kunnen hangen, dan maken we nog kans. Oh, en ik ga er vanuit dat er maar één wolf onder Dabo staat, wolven gaan meestal niet bij elkaar staan.

Slechteriken, naar ons oordeel: Macrador, Thomas, Furby Feeder, sann.
Oud 14-11-2011, 20:46
Geel
Geel is offline
Ik heb in de afgelopen hangronde (4 dus?) niet gestemd. Ik bedenk net pas dat ik dat had moeten en baal ervan dat ik dat gisteren niet gedaan heb, omdat ik wist dat ik vandaag eigenlijk geen tijd had. Ik laat het dus even weten.

Verder ga ik morgen alles bijlezen en mijn gedachten spuien.
Oud 14-11-2011, 21:03
Geel
Geel is offline
Ok, ik heb nu heel snel alle posts doorgelezen en mijn hoofdverdachten zijn N&N en FF. N&N omdat ze twee keer de dood ontsnapt zijn. Nou ja, dat is natuurlijk geen argument, maar de manier waarop ze doen is zo slim en zo manipulerend en daarbij betrekken ze totaal onschuldige dorpelingen, dat ik langzamerhand niet meer twijfel dat ze slecht zijn.

Over FF heb ik al sinds hangronde 2 of zo een slecht gevoel en naar mijn gevoel zijn ze ontzettend aan het acteren met posts zoals deze:

Citaat:

Verder verdenk ik Thomas heel misschien van verrader zijn. In het begin van het spel was hij nog stilletjes en meekijkend/lezend. Maar nu het spel vordert kan hij makkelijker inspelen op wat de wolven zeggen en is het waarschijnlijk makkelijker voor hem om zijn verradersspelletje spelen.
Edit: Maar hier ben ik nog helemaaal niet zeker van.

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 21:23.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten