Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 18:49
TheHitch
TheHitch is offline
Citaat:
Ik heb nooit iemand mee uit gevraagd, maar toch kwam het goed. Maar toen ging het vanzelf en was het niet iemand uit mijn klas dat scheelt. Als je na het uitgaan iemand leuk vind zie je diegene alleen als je iets gaat afspreken, dus dan gaat het sneller. Achjaa heb er wel ervaring mee hor na 1x afspreken komt het initiatief ook van mij, maar ik wil gewoon zekerheid hebben. Dat is toch niet kinderachtig of raar. Volgensmij wil iedereen dat en als je iemand niet leuk genoeg vind, dan denk je daar waarschijnlijk makkelijker over. Dan denk je misschien van; anders jammer dan..
Ik vind ook niet snel iemand leuk.
Ook vind ik dat sommige van jullie iets meer empathie moeten tonen! Ook al zou jij het heel anders doen...
Ik doe een opleiding in de zorg en als iemand iets eng vind ga ik toch ook niet zeggen doe even niet zo kinderachtig en stel je niet aan! uhm nee
Precies heb je helemaal gelijk in. Het gaat niet bij iedereen hetzelfde ieder mens is weer anders. En inderdaad meer empathie tonen dat vind ik een hele goede want we zijn hier immers om elkaar te helpen. Succes Girliej91 laat maar weten hoe het je allemaal afgaat!

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2011, 18:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is niet raar om zekerheid te willen en niet graag te worden afgewezen, maar je laat je er nu heel erg door tegenhouden. Je wilt met die jongen uit maar hij doet niks dus doe jij ook maar niks. Als je hem per se niet uit wil vragen kun je altijd nog wel ietsje duidelijker laten merken dat je hem leuk vindt door met hem te flirten.
Maar nou ja, ik ben een vrouw, dus mijn advies hoef je schijnbaar niet.

Overigens, wij moeten niks. Als je empathie wilt dan zit je niet op het juiste forum, kan ik je bij deze alvast laten weten.
Oud 16-11-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel een man van woorden, ook van daden?
Ik zie niet in wat voor relevantie daden hebben op een internetforum. Maar ja, ik ben niet zo bang als de ts.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 21:41
LouBega
LouBega is offline
Nja kvond je opmerking nogal bot klinken. Zij komt met een vraag en jij beantwoord die met dat ze maar niet zo moet janken...
Oud 16-11-2011, 23:46
SayWhat
SayWhat is offline
Voordat de boel ontaard,

Het gaat hier om girliej, niemand weet wat voor stappen zij heeft moeten ondernemen om sowieso al haar vraag hier te stellen. Niemand kent haar. Belangrijk is dat ze wel van deze leden mag verwachten dat deze respect voor haar hebben. Dit daarmee gezegd te hebben wil ik nog even wat tegen girliej zelf zeggen(Volgens mij ging het namelijk om haar):

Probeer subtiel te laten zien aan hem, dat je hem leuk vind. Het is duidelijk dat je zelf voorlopig om wat voor reden dan ook nog niet die eerste stappen gaat ondernemen om hem te versieren.

Paar tips:
Facebook/hyves/twitter( like een foto van hem/ reactie plaatsten) Probeer een beetje achter zijn interesses te komen, kijk waar hij uitgaat? Waar hij vrijdag middag heen gaat, in welke kroeg hij komt.In welke vriendengroep hij zit!?
Oogcontact erg belangrijk als je hem ziet, probeer hem ook een lieve lach te geven zonder dat je het overdrijft(belangrijk!!!)
Als je meer tips wil, vraag het me maar....

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 13:09
Vowel
Vowel is offline
Dus "respect" betekent dat we haar precies moeten vertellen wat ze wil horen? Want een ontzettende onzin. Je post op een forum, je krijgt reacties. Sommige vind je leuk, andere niet. Deal with it.

En (subtiele) hints bij mannen? Seriously?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 13:35
LouBega
LouBega is offline
"En (subtiele) hints bij mannen?"

Denk dat SayWhat hier wel degelijk gelijk in heeft. Het is echt niet zo dat mannen deze hints niet door hebben.
Oud 17-11-2011, 13:51
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Het is echt niet zo dat mannen deze hints niet door hebben.
trolololol
Oud 17-11-2011, 14:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"En (subtiele) hints bij mannen?"

Denk dat SayWhat hier wel degelijk gelijk in heeft. Het is echt niet zo dat mannen deze hints niet door hebben.
Dat denk je alleen maar omdat jij de subtiele hints nooit oppikt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
ZUCHT

geen commentaar van vrouwen meer a.u.b. Daarvoor ga ik wel naar een vriendin
ze hebben gelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 13:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat denk je alleen maar omdat jij de subtiele hints nooit oppikt.
Mannen en vrouwen hebben geloof ik een héél, héél ander beeld van wat een subtiele hint is. Vrouwen zoeken achter alles iets als ze iemand leuk vinden. Jongens doen dat niet, voor zover ik weet.
Oud 18-11-2011, 13:57
Verwijderd
jongens doen dat ook, maar spreken het niet zo uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten