Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is niet raar om zekerheid te willen en niet graag te worden afgewezen, maar je laat je er nu heel erg door tegenhouden. Je wilt met die jongen uit maar hij doet niks dus doe jij ook maar niks. Als je hem per se niet uit wil vragen kun je altijd nog wel ietsje duidelijker laten merken dat je hem leuk vindt door met hem te flirten.
Maar nou ja, ik ben een vrouw, dus mijn advies hoef je schijnbaar niet. ![]() Overigens, wij moeten niks. Als je empathie wilt dan zit je niet op het juiste forum, kan ik je bij deze alvast laten weten.
|
![]() |
Voordat de boel ontaard,
Het gaat hier om girliej, niemand weet wat voor stappen zij heeft moeten ondernemen om sowieso al haar vraag hier te stellen. Niemand kent haar. Belangrijk is dat ze wel van deze leden mag verwachten dat deze respect voor haar hebben. Dit daarmee gezegd te hebben wil ik nog even wat tegen girliej zelf zeggen(Volgens mij ging het namelijk om haar): Probeer subtiel te laten zien aan hem, dat je hem leuk vind. Het is duidelijk dat je zelf voorlopig om wat voor reden dan ook nog niet die eerste stappen gaat ondernemen om hem te versieren. Paar tips: Facebook/hyves/twitter( like een foto van hem/ reactie plaatsten) Probeer een beetje achter zijn interesses te komen, kijk waar hij uitgaat? Waar hij vrijdag middag heen gaat, in welke kroeg hij komt.In welke vriendengroep hij zit!? Oogcontact erg belangrijk als je hem ziet, probeer hem ook een lieve lach te geven zonder dat je het overdrijft(belangrijk!!!) Als je meer tips wil, vraag het me maar.... SayWhat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
hooi Stella368 | 10 | 31-01-2012 09:24 | |
De Kantine |