Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2011, 11:36
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Heks heb je ook niks aan. Tovenaar wel als je genoeg spelers hebt, dit geldt hetzelfde voor de jager.

De rest ben ik het mee eens. Liever een dorpeling dan dorpsgekken of sletjes.
Huh, maar er is toch veel meer informatie dan alleen stemlijstjes? Is dat nou echt zo'n gekke gedachte? Er wordt bijv maar heel weinig gekeken naar eetgedrag van de wolven terwijl dat soms meer informatie geeft dan een stemlijstje.
Oud 17-11-2011, 11:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar ik heb het zo vaak
Dat valt de laatste tijd wel mee volgens mij. Je hebt het de afgelopen 3 spellen iig fout gehad over mij. Ik weet het niet uit m'n hoofd van de rest.
Verwijderd
Citaat:
Verrék, ik heb ze even terug gelezen en inderdaad...

Ik val Saints aan omdat hij Macrador moet hebben; ik val LP aan die Snoopy stemt; ik val .Sann aan als die Snoopy verrader noemt; ik stem mee met een wolf in de eerste ronde; ik post vooral theoriën waarin onschuldige dorpelingen er verkeerd uit komen...
Ik begin het te begrijpen.

Duidelijk niet mijn sterkste spel.
Wij zaten allebei volgens mij ook niet écht in het spel?
Met citaat reageren
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar ik heb het zo vaak
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat die wolven hangen! Of niet natuurlijk, afhankelijk van je functie.
Oud 17-11-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Dat valt de laatste tijd wel mee volgens mij. Je hebt het de afgelopen 3 spellen iig fout gehad over mij. Ik weet het niet uit m'n hoofd van de rest.
Macrador en sann had ik wel snel goed. En ik had moeten vasthouden aan mijn 1e hangronde theorie toen jullie richting daboman en queasy gingen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 11:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sann., macrador en daarna jullie.

Snoopy had ik niet gezien. Ik dacht eerst geel. N&N heb ik nog net voor mijn dood met vegs aangepakt. Enkel kwamen we net voordat we leefden erachter dat ze goed waren. VeGs dacht zelfs leerlingziener en toen nog geprobeerd om ze ''uit het zicht te houden''.

Enkel hebben de dorpelingen niks gedaan met de theorieen van mij en vegs.
Nee klopt Dat kwam op zich wel lekker uit Maar je moet ook niet vergeten.. jullie hadden geen voorkennis en de dorpelingen konden er niet blindelings op vertrouwen dat jullie goeie informatie zouden geven voor de dorpelingen. Jullie konden ook best dorpelingen verdacht maken om zelf te overleven bijvoorbeeld. Geliefden spelen niet voor de dorpelingen..
Oud 17-11-2011, 11:42
Verwijderd
Ik heb nu al zin in een undercoverweerwolfspel, wat een fantastisch plan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 11:44
Verwijderd
Het lijkt me heel erg grappig, volgens mij zit iedereen dan nog veel meer gefrustreerd achter z'n scherm zich af te vragen wie wie en wie wat nou eigenlijk is .
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 11:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan moeten er wel duidelijke fb regels gemaakt worden
Oud 17-11-2011, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb nu al zin in een undercoverweerwolfspel, wat een fantastisch plan
dan moet je wel es gaan opletten dat is niet hetzelde is als eens, want anders val je bij de eerste post al door de mand

en ik moet consequent met hoofdletters gaan typen

Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 11:58
snoopy
snoopy is offline
Ghehehe ja inderdaad. Waar herkennen jullie mij aan dan?
Oud 17-11-2011, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dan moet je wel es gaan opletten dat is niet hetzelde is als eens, want anders val je bij de eerste post al door de mand

en ik moet consequent met hoofdletters gaan typen

Of juist niet, reverse-reverse-reverse-psychology!

Citaat:
Ghehehe ja inderdaad. Waar herkennen jullie mij aan dan?
"Ik zeg niet wie ik ben, maar ik kan vanavond niet posten want ik moet voor de kinderen zorgen"
Oud 17-11-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Of juist niet, reverse-reverse-reverse-psychology!

"Ik zeg niet wie ik ben, maar ik kan vanavond niet posten want ik moet voor de kinderen zorgen"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:16
Verwijderd
Ik zou dat echt ontzettend gaaf vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
in jouw eerste 2/3 posts noemde je al macrador en snoopy, gecombineerd met woorden als 'vertrouwen' en 'verrader'. op dat moment keken we al bijna niet verder

echt verbazingwekkend dat .sann het tot de laatste dag heeft volgehouden, want wij kwamen er gisterochtend pas achter dat zij de verrader was
(heb je uberhaupt gehint o.i.d. .sann? )
Niet echt, ik was constant verdacht genoeg, dus ik heb er vooral op gelet dat ik enigszins verdacht bleef, maar als ik daadwerkelijk gehangen werd er niet echt iets uit mijn posts te halen was. Ik bedacht dat jullie mij er niet uit zouden gooien als ik door anderen verdacht werd, en dat klopte

Citaat:
Macrador en sann had ik wel snel goed. En ik had moeten vasthouden aan mijn 1e hangronde theorie toen jullie richting daboman en queasy gingen
Je dacht dat ik wolf was, schatje

Verder vond ik het vrij verbijsterend dat niemand écht goed naar de lijstjes heeft gekeken (behalve N&N op het eind). Kwam me bijzonder goed uit, daar niet van, maar er is zo veel uit te halen als je er kritisch naar kijkt (en dus niet zoals ik, als verrader, of de vorige keer, als evilziener).

En ik denk dat ik iedereen in het undercoverspel binnen no time door heb, want de speelstijlen zijn best herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:38
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
sann., macrador en daarna jullie.

Snoopy had ik niet gezien. Ik dacht eerst geel. N&N heb ik nog net voor mijn dood met vegs aangepakt. Enkel kwamen we net voordat we leefden erachter dat ze goed waren. VeGs dacht zelfs leerlingziener en toen nog geprobeerd om ze ''uit het zicht te houden''.

Enkel hebben de dorpelingen niks gedaan met de theorieen van mij en vegs.
Geef ze eens ongelijk?

We dachten dat .Sann wolf was, en FF verrader. Snoopy hebben we beiden gemist. Jij zat indd op Macrador.
Maar we hebben ook Fantome, Geel (als verrader) en Rops en N&N genoemd. Minstens zo veel onschuldigen als schuldigen dus.
Degenen die we er het actiefst uit hebben proberen te werken, waren N&N, .Sann, Rops en Fantome.

Er staant te veel missers tegenover de juiste namen. Weinig briljants aan.

Citaat:
Daboman
Huh, maar er is toch veel meer informatie dan alleen stemlijstjes? Is dat nou echt zo'n gekke gedachte? Er wordt bijv maar heel weinig gekeken naar eetgedrag van de wolven terwijl dat soms meer informatie geeft dan een stemlijstje.
True. Maar dat komt omdat mensen nog steeds geloven in reverse-reverse.

Citaat:
.Sann
n ik denk dat ik iedereen in het undercoverspel binnen no time door heb, want de speelstijlen zijn best herkenbaar
Ik moet mijn ellenlange posts in 4 regels gaan proppen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
En ik denk dat ik iedereen in het undercoverspel binnen no time door heb, want de speelstijlen zijn best herkenbaar
Ik ga gewoon vreselijk meelevend, invoelend en sympathiek spelen.

''Oh je kon niet stemmen want je moest studeren?''

''Och begrijp ik wel! Komt goed schatje'' *zet roosvicé klaar*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:40
Rationeel
Rationeel is offline
mja, er was inderdaad vrij veel uit de lijstjes te halen. macrador kon je na hangronde 4 toch ZEKER als wolf bestempelen, maar niemand deed dat. en wij natuurlijk ook niet. hij was wel de opofferwolf, dus als het mis zou gaan, zouden we die kaart gespeeld hebben, maar het was niet nodig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Er staant te veel missers tegenover de juiste namen. Weinig briljants aan.
Dit klinkt een stuk eerlijker dan Saints' verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:42
Rationeel
Rationeel is offline
geel (naamzoek) had in de ronde na dat fantome er uitvloog een post gemaakt en daarin ZIE dikgedrukt. dus wij dachten in eerste instantie dat hij de leerlingziener was; daar probeerden we ook nog op in te spelen, maar hij was het helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Dit klinkt een stuk eerlijker dan Saints' verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
geel (naamzoek) had in de ronde na dat fantome er uitvloog een post gemaakt en daarin ZIE dikgedrukt. dus wij dachten in eerste instantie dat hij de leerlingziener was; daar probeerden we ook nog op in te spelen, maar hij was het helemaal niet
Ik dacht N&N als leerlingziener. (mede door vegs)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:48
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik dacht N&N als leerlingziener. (mede door vegs)
N&N maakte in de ronde dat we haar er uit probeerden te spelen, oa de opmerking:
'dat er soms redenen zijn waarom je anders speelt dan anders'

En 'dat ze samen hadden besproken wat zij zouden doen als wolf zijnde: verrader eten of niet'.

Vanuit het oogpunt van de leerling leken me dat vrij logische opmerkingen; daarom switchte ik toch naar .Sann. En omdat ik dacht dat er meer mensen mee zouden gaan op haar.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
N&N maakte in de ronde dat we haar er uit probeerden te spelen, oa de opmerking:
'dat er soms redenen zijn waarom je anders speelt dan anders'

En 'dat ze samen hadden besproken wat zij zouden doen als wolf zijnde: verrader eten of niet'.

Vanuit het oogpunt van de leerling leken me dat vrij logische opmerkingen; daarom switchte ik toch naar .Sann. En omdat ik dacht dat er meer mensen mee zouden gaan op haar.
Ja klopt, en ik weet nog wel dat ik het écht heel scherp opgemerkt vna je was. Maargoed die paar laatste uren waren toch vrij hectisch en de pms vlogen ons om de oren

Volgende keer winnen we
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 13:02
Röps
Röps is offline
Citaat:
Degenen die we er het actiefst uit hebben proberen te werken, waren N&N, .Sann, Rops en Fantome.
Jah En nadat jullie dood waren heb ik meteen N&N bekeken en toen ging ik me zelfs afvragen of jullie misschien vanwege jullie geliefdenrol opzettelijk dorpelingen waren gaan aanvallen Dus tja ik heb verder niets met jullie theorieën gedaan

En OMG @ Chicka Little die in de 2e ronde op FF ipv Fantome stemde *ziet nu pas* Wat is dat nu weer voor screw up
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 13:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Aaah, ik zie het al helemaal voor me: 'jeetje, wel een moeilijk spel dit hoor'

of

'Ja, DOEI! Niet de N00b-kaart!'

Oud 17-11-2011, 14:18
HelenaM
HelenaM is offline
Jongens, ik ben er helemaal klaar voor!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:19
Verwijderd
Rationeel?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:20
Rettich
Rettich is offline
Ik ook! Let's do this!
Oud 17-11-2011, 14:21
snoopy
snoopy is offline
Die sig
Oud 17-11-2011, 14:24
Verwijderd
Omg
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:24
Verwijderd
Hoe verleidelijk, nu al, om ip's te checken maar ik doe het niet !
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hoe verleidelijk, nu al, om ip's te checken maar ik doe het niet !
Oud 17-11-2011, 14:49
Geel
Geel is offline
Citaat:
Had ik dat gedaan ja? Weet ik neit eens meer.

Maar! Ik vind een undercoverspel ook een briljant idee Maar ,dan moet ik me inderdaad wel inhouden om ip's te gaan checken

En, ik heb het gevoel dat ik nu pas (na hoeveel spellen?) een beetje echt het spel begin te begrijpen. Dat is, qua hoe stemgedrag en speelgedrag werken. Ik weet nog steeds heel weinig te doen met stemlijstjes en het eetgedrag van de wolven. Vooral met stemlijstjes moet ik veel oefenen wil ik het spel goed kunnen spelen. Maar ik heb nooit de zin om tijd vrij te maken om de stemlijstjes te bestuderen. Dat is een beetje mijn downfall elk spel.
Oud 17-11-2011, 14:51
Verwijderd
Ik kwam er ook pas bij mijn vierde spel ofzo achter dat wolven geen stem hebben, daarvoor praatte ik gewoon maar met iedereen mee als het op stemlijstjes aankwam.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:52
Verwijderd
Ik heb eigenlijk het idee nu dat ik het beter snap nu ik een keer heb gespelleid (uuh, hóe schrijf je dat ?)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:54
Geel
Geel is offline
Kat, ben jij HelenaM?
Oud 17-11-2011, 14:55
Verwijderd
Nee! Ik verdenk Rationeel ervan om dat te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:00
Lorelei
Lorelei is offline
Maar het wordt wel lastig spelen undercover voor Furby Feeder want óf we moeten onder 1 account spelen en HEEEEEEEEEL consistent in onze posts zijn (en nooit "we" zeggen).. of we moeten ook voor elkaar undercover spelen en dat is best lastig als je bij elkaar in 1 huis woont..
Oud 17-11-2011, 15:01
Geel
Geel is offline
Tja, moest je maar niet gaan samenwonen!
Oud 17-11-2011, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
tijdens het wws woont lorelei volledig in haar eigen wereldje hoor
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:04
Lorelei
Lorelei is offline

Ik had mij best wel goed ingehouden tot gisteravond vind ik
Oud 17-11-2011, 15:10
snoopy
snoopy is offline
Ja, maar gisteravond werden we allemaal een beetje gek geloof ik
Oud 17-11-2011, 15:17
Alter Ego
Alter Ego is offline
Citaat:
Jongens, ik ben er helemaal klaar voor!
Citaat:
Ik ook! Let's do this!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:29
Otto Hahn
Otto Hahn is offline
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:32
Achterwerk
Achterwerk is offline
Wanneer beginnen we?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:33
Vowel
Vowel is offline
Achterwerk. Wtf.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:33
Verwijderd
Ik vind het nu al briljant.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:34
Vowel
Vowel is offline
Ik vraag me vooral af of we iemand kunnen vinden die wil spelleiden, want volgens mij is het veel te leuk om mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 15:35
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind dat de forumbazen moeten spelleiden want die kunnen zich vast niet inhouden
Reageren

Regels voor berichten