Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Verder vond ik het vrij verbijsterend dat niemand écht goed naar de lijstjes heeft gekeken (behalve N&N op het eind). Kwam me bijzonder goed uit, daar niet van, maar er is zo veel uit te halen als je er kritisch naar kijkt (en dus niet zoals ik, als verrader, of de vorige keer, als evilziener). En ik denk dat ik iedereen in het undercoverspel binnen no time door heb, want de speelstijlen zijn best herkenbaar ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
We dachten dat .Sann wolf was, en FF verrader. Snoopy hebben we beiden gemist. Jij zat indd op Macrador. Maar we hebben ook Fantome, Geel (als verrader) en Rops en N&N genoemd. Minstens zo veel onschuldigen als schuldigen dus. Degenen die we er het actiefst uit hebben proberen te werken, waren N&N, .Sann, Rops en Fantome. Er staant te veel missers tegenover de juiste namen. Weinig briljants aan. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
''Oh je kon niet stemmen want je moest studeren?'' ''Och begrijp ik wel! Komt goed schatje'' *zet roosvicé klaar* |
![]() |
|
![]() |
mja, er was inderdaad vrij veel uit de lijstjes te halen. macrador kon je na hangronde 4 toch ZEKER als wolf bestempelen, maar niemand deed dat. en wij natuurlijk ook niet. hij was wel de opofferwolf, dus als het mis zou gaan, zouden we die kaart gespeeld hebben, maar het was niet nodig
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'dat er soms redenen zijn waarom je anders speelt dan anders' En 'dat ze samen hadden besproken wat zij zouden doen als wolf zijnde: verrader eten of niet'. Vanuit het oogpunt van de leerling leken me dat vrij logische opmerkingen; daarom switchte ik toch naar .Sann. En omdat ik dacht dat er meer mensen mee zouden gaan op haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgende keer winnen we ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En OMG ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar! Ik vind een undercoverspel ook een briljant idee ![]() ![]() En, ik heb het gevoel dat ik nu pas (na hoeveel spellen?) een beetje echt het spel begin te begrijpen. Dat is, qua hoe stemgedrag en speelgedrag werken. Ik weet nog steeds heel weinig te doen met stemlijstjes en het eetgedrag van de wolven. Vooral met stemlijstjes moet ik veel oefenen wil ik het spel goed kunnen spelen. Maar ik heb nooit de zin om tijd vrij te maken om de stemlijstjes te bestuderen. ![]()
|
Maar het wordt wel lastig spelen undercover voor Furby Feeder want óf we moeten onder 1 account spelen en HEEEEEEEEEL consistent in onze posts zijn (en nooit "we" zeggen).. of we moeten ook voor elkaar undercover spelen en dat is best lastig als je bij elkaar in 1 huis woont..
![]()
|
|