Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Betekent dat dat je moeder vanaf nu niet meer zichzelf gaat zijn dan?
Of heeft ze ook periodes dat ze nog wel helder is? Wat fijn dat je baas je een maand betaald verlof wil geven. Maar na die twee maanden is alles hier natuurlijk nog wel hetzelfde.
Nou, het wordt wel allemaal wat verwarder. Ze weet wel nog wie ze is, en wat ze is. Maar soms allemaal wat in de war. Misschien ook wel door het feit dat ze al ruim een jaar gewoon pijn heeft.

Na die 2 maanden zal alles hier nog wel hetzelfde zijn, maar ben ik wellicht wat verlost van alle spanning, stress en emoties.

En daar gaat het me dan vooral om
Advertentie
Oud 24-11-2011, 20:27
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Betekent dat dat je moeder vanaf nu niet meer zichzelf gaat zijn dan?
Of heeft ze ook periodes dat ze nog wel helder is? Wat fijn dat je baas je een maand betaald verlof wil geven. Maar na die twee maanden is alles hier natuurlijk nog wel hetzelfde.
Maar dan heb je het misschien zelf wel beter een plekje kunnen geven denk ik, af en toe is het niet slecht om er eventjes tussenuit te gaan..

ot: samen naar de Ikea, is en blijft een leuk burgerlijk uitstapje
Oud 24-11-2011, 21:00
Verwijderd
Kunnen jullie bevestigen dat mannen vaak ''mijn vriendin'' zeggen als ze eigenlijk ''mijn ex'' bedoelen? Dat hoor ik net van iemand, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Oud 24-11-2011, 21:29
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Kunnen jullie bevestigen dat mannen vaak ''mijn vriendin'' zeggen als ze eigenlijk ''mijn ex'' bedoelen? Dat hoor ik net van iemand, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Ja, dat gebeurt geregeld. Ontstaat uit gewenning.
Oud 24-11-2011, 21:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ben ik het niet mee eens. Ik noem mijn vriend altijd bij naam ten opzichte van anderen en heb het eigenlijk niet vaak over 'mijn vriend'. In mijn omgeving gebeurt dat net zo, dus ik snap de gewenning in het zeggen van 'mijn vriend(in)' niet zo. Verder komt het op mij over als nogal een slap excuus, maar nouja. Ik heb er niet echt ervaring mee, dus misschien ligt dat aan mij.
Oud 24-11-2011, 22:00
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik heb twee dagen gezegd: 'mijn vrie.. eh ex' en toen was het over. Dus zo moeilijk is het niet. Het is natuurlijk wel confronterend om je vriend/vriendin ex te moeten noemen maar dat is ook een stukje acceptatie.
Oud 24-11-2011, 22:02
Dott
Dott is offline
@sa hmmm dat is niet helemaal waar hoor, die bedragen die je noemt. maar maakt verder ook niet uit. tof dat jullie voor een asielkat gaan.

ot: het lijkt langzaam weer beter te gaan, maar ik juich niet te vroeg.
Oud 24-11-2011, 22:05
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb mijn ex nog nooit mijn vriend genoemd tov iemand anders.

@LA: Zolang je je er bewust van bent dat er hier niks verandert lijkt het me heel gezond om even van alle ellende hier weg te willen. Was ook één van mijn motivaties om op reis te gaan. En ieeeeeeh over een week zit ik al ergens in Azië.
Oud 24-11-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Na mijn eerste relatie, toen ik helemaal kapot was van de breakup, heb ik heel lang ex mijn mond niet uit kunnen krijgen, ja.

Dat is wel de enige keer geweest
Oud 25-11-2011, 08:25
Verwijderd
Citaat:
@sa hmmm dat is niet helemaal waar hoor, die bedragen die je noemt. maar maakt verder ook niet uit. tof dat jullie voor een asielkat gaan.

ot: het lijkt langzaam weer beter te gaan, maar ik juich niet te vroeg.
Dat zijn de prijzen die ik op de sites van rassenverenigingen heb gevonden, waar moet ik dan kijken?
Fijn dat het weer beter gaat, en ewat er verder ook gebeurt, dit eventjes dat het beter gaat, hebben jullie wel al mooi gehad
Oud 25-11-2011, 08:47
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me meh en wil hem zien, en dan niet kort zoals de laatste tijd maar gewoon een hele avond. Wil het ook met hem ergens over hebben, maar de eerst volgende keer dat ik hem zie is op een feestje, en dat lijkt me niet zo'n handig moment. Nouja dan maar even wachten.
Gister even samen gegeten en dat was leuk, hij is leuk en kan niet wachten tot ik 'm weer zie!
Oud 25-11-2011, 13:06
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Als ik een verhaal vertel over mijn ex-vriendje dat gaat over de periode dat het nog aan was, zeg ik wel vaak "m'n vriendje" of "m'n toenmalige vriendje". Ik vind ex een rottig, hard woord.
Oud 25-11-2011, 13:59
Daantjer
Daantjer is offline
Vooral met de verhalen gebeurde dat, zeker ten opzichte van vrienden die mijn toenmalige vriendin niet kenden. Daar werkte een naam niet zo... Voor de rest is het er binnen 1 à 2 dagen ook wel weer van af.
Oud 25-11-2011, 14:11
Verwijderd
Dan zeg je toch "toenmalige vriend(in)"?
Oud 25-11-2011, 17:17
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
@EZ_Blade Klinkt goed! Laat even weten hoe t afloopt!
Het was heel geslaagd
Dinsdag vervolgdate
Oud 25-11-2011, 19:01
Verwijderd
Bedankt voor de antwoorden! Blijkbaar ligt het dus nogal verschillend. Ik had zelf nooit aan de mogelijkheid gedacht, omdat ik altijd 'toenmalige' of 'ex' gebruik (al klinkt dat laatste inderdaad nogal hard).
Nouja, ontopic dan maar: ik zit tegenwoordig vol met muurtjes en remmingen blijkbaar, en ik ben nog steeds allergisch voor vaagheid maar blijf wel vage mannen aantrekken. Maar ach, eigenlijk gaat het ook wel ok allemaal, want samen tijd doorbrengen is fijn en dat is wat we doen.
Oud 25-11-2011, 21:07
indigo
indigo is offline
@SA: leuk joh, dat jullie misschien een katje nemen! Bekijk wel goed of je vriend er echt niet te veel last van heeft. Ik ben zelf (erg) allergisch voor katten en hoe graag ik ook zo'n beestje zou willen, ik geloof echt niet dat mijn allergie na een week ineens over is. Dat zal heel erg per persoon verschillen. Soms verdwijnen de klachten als verkoudheid/ rode ogen wel, maar blijft iemand heel erg moe, en dat wil je toch ook niet .

OT: hij had deze week zomaar een roos voor me meegenomen en dat was heeeeel lief want ik kwam met hoofdpijn thuis en dat maakte me erg blij. Samenwonen bevalt goed, jammer dat we in het weekend vaak zoveel andere dingen te doen hebben (hij bijbaan waardoor hij naar zijn ouders moet, ik vaak verenigingsdingen). Hopelijk wordt dat komend jaar beter, want ik wil echt wel vaker een dag chill met hem in ons huisje zitten.
En vriendinnetje dat naar verweg is mis ik toch echt wel, zij is degene die ik altijd het snelste belde enzo. Nouja, ik ga andere vriendinnetjes bellen komende week, goed plan.
Oud 25-11-2011, 22:23
Verwijderd
vriend van mij en zn meissie hadden ook een kat genomen tegen beter weten (zijn allergie) in en hebben het beestje na twee weken weg moeten doen. Lijkt me een slecht idee als je allergisch bent.
Oud 25-11-2011, 22:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou het ook niet doen. Volgens mij wordt een allergie niet minder maar juist alleen maar heftiger als het steeds getriggerd wordt. Ook is de kans dan groter dat je nog meer allergieën ontwikkeld. Ik ben zelf ook allergisch (weliswaar niet voor katten) maar toch is me ten strengste aangeraden geen (harige) huisdieren te houden. M'n kat zit nu bij m'n moeder. Ik mis het wel ontzettend maar vind het voor het beestje ook niet fair.

OT: Lekker vrij vandaag en gezellig met z'n tweetjes de stad in geweest en allebei goed geslaagd, ook nog ff lekker geluncht bij de Hema. Leuk dat we dat soort dingen kunnen doen, naarmate je vaker samen bent wordt het zo snel een sleur. Van de week ook naar de koopavond geweest en samen in de stad gegeten. Houd wel van dat soort dingetjes
Oud 26-11-2011, 13:40
kita
kita is offline
Citaat:
Dat zijn de prijzen die ik op de sites van rassenverenigingen heb gevonden, waar moet ik dan kijken?
Zelfde verhaal hier, qua allergie. Wij hebben daarom gekozen voor een Devon Rex, €300,- destijds bij een aangeschreven fokker. Is alleen wel alweer negen jaar geleden en deze fokker is inmiddels gestopt..
Oud 26-11-2011, 13:56
Verwijderd
Heerlijk<3
Heel erg verliefd
Oud 26-11-2011, 16:05
art4live
art4live is offline
Na het uitmaken heeft ze gezegt even geen contact meer te willen en heeft me op alles verwijderd... Hoop dat we daarna nog vrienden kunnen blijven maar weet het niet zeker ze is boos op me... Hoop dat ze me over een tijdje terug wilt als vriend en hopelijk na nog langer weer een relatie... Hoop niet dat zij dan een nieuwe relatie heeft =C
Oud 26-11-2011, 16:07
Vowel
Vowel is offline
Reis geboekt!
Oud 26-11-2011, 16:11
art4live
art4live is offline
Citaat:
Ik zeg het ook nog steeds terwijl het al een week uit is en het het eigenlijk alleen maar pijnlijker maakt als je er over nadenkt
Oud 26-11-2011, 16:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Na het uitmaken heeft ze gezegt even geen contact meer te willen en heeft me op alles verwijderd... Hoop dat we daarna nog vrienden kunnen blijven maar weet het niet zeker ze is boos op me... Hoop dat ze me over een tijdje terug wilt als vriend en hopelijk na nog langer weer een relatie... Hoop niet dat zij dan een nieuwe relatie heeft =C
Ik zou niet teveel hopen, maar het achter je laten en zien wat er komt. Het heeft helemaal geen zin je vast te klampen aan die hoop dat het ooit nog weer goed gaat komen, want als zij tegen die tijd een andere relatie heeft, heb jij voor niets op haar gewacht.
Oud 26-11-2011, 20:21
Dott
Dott is offline
Ik mis het verliefd zijn, 24/7 bij iemand willen zijn, de eerste kus, iemand missen als ie net weg is, continu smsen/bellen, de eerste 'ik hou van je'... bluh. ik stel me aan
Oud 26-11-2011, 21:12
indigo
indigo is offline
Oh maar Dott dat heb ik ook hoor, en ik geloof niet dat je je dan aanstelt! Als je langere tijd een relatie hebt (jij toch ook al een jaar ofzo?) dan verdwijnt dat fijne, voortdurend aanwezige verliefdheidsgevoel en dat is op zich heel gezond, want het houdt je voortdurend bezig en wakker. Ik mis het heel regelmatig, ook al ben ik blij dat ik een vaste relatie heb. Soms zou ik wel weer opnieuw willen beginnen met het flirten en het gevoel dat je alleen er voor elkaar bent. Maarja zo gaat het nu eenmaal niet... Hoe is je relatietherapie verder?

OT: ik ben raar want ik mis hem. Ik ben te veel gewend aan elke avond samen in slaap vallen. Nu wil ik hem knuffelen en lekker samen in bed kruipen en nog lang liggen kletsen en knuffelen en éindelijk niet morgen-weer-vroeg-opstaan-dus-op-tijd-gaan-slapen zeggen. Maar helaas .
Oud 26-11-2011, 21:33
Knaagdier
Knaagdier is offline
Voel me top nu, goede relatie met een meid en romantisch =D
Oud 26-11-2011, 22:10
sanni
sanni is offline
Ik vraag me af wat ik er van moet denken dat de jongen die ik leuk vond nog steeds langs komt nu hij toch bezet is. Ik zal de laatste zijn die zoenen of iets anders zou proberen, maar het is zooo raar. Voorheen zagen we elkaar ook veel, maar toen was er meer tussen ons. Ik baal nog steeds van mijn gemiste kansen en van de kansen die ik verkloot heb. Gisteren weer naast elkaar in slaap gevallen en toen ik vannacht wakker werd lag zijn arm om me heen.. Uhhh niet de bedoeling.

Laatst gewijzigd op 27-11-2011 om 23:21.
Oud 26-11-2011, 22:18
Dott
Dott is offline
@indigo, ja een jaar en bijna 4 maand. tis ook wel logisch maar ik mis ook wel die begin fase.
zo van is t wel of ist niet en zoen ik hem of niet en vlinders enzo.
ik wil wel opnieuw beginnen.
de gesprekken werpen hun vruchten wel af, maar ik blijf een moeilijk mens.
Oud 27-11-2011, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Samen op vakantie is voor herhaling vatbaar!!
Oud 27-11-2011, 15:42
ST*R
ST*R is offline
Gister feestje en dat was leuk maar eindigde in een beetje drama (maar deze keer niet door mij hoera!). Kwam de jongen tegen waar ik 3 jaar geleden nogal verliefd op was maar die uiteindelijk toch niks met mij wilde, omg wat was ik toen heart broken. Maargoed, best tijd leuk mee gepraat. Later maakte m'n vriendje er een heel probleem van dat ik zo lang met hem gepraat had, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat hij er best wel mee zit dat ik zoveel jongens voor hem heb gehad (en dan weet hij nog niet eens de helft). Zat er natuurlijk wel aan te komen dat ooit een jongen het niet zo chill zou vinden. Vind het vervelend dat hij er zo mee zit, maar het is niet echt iets wat ik kan veranderen of waar ik nu iets aan kan doen..
En ik zag net dat ik een mailtje van de andere jongen heb, dat hij het zo leuk vond om me gesproken te hebben en of we een keer koffie kunnen gaan drinken om 'bij te kletsen'. Hij weet dat ik een vriendje heb dus hij zal er wel niets mee bedoelen verder (denk ik), en mijn vriendje is 1000x leuker dus ik ben niet bang dat ik weer iets voor hem ga voelen dus opzich kan ik het best doen. Wel fijn om een keer te praten over hoe het toen allemaal gegaan is. Maarja m'n vriendje gaat het sowieso niet chill vinden en om het nou niet te vertellen is ook weer zoiets. Hm denk dat ik het maar niet ga doen..

Laatst gewijzigd op 27-11-2011 om 15:48.
Oud 27-11-2011, 16:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt me inderdaad verstandiger om het niet te doen, St*r, als je vriendje er zo veel moeite mee heeft.

Ik heb een fijne avond t/m ochtend gehad. We hebben besloten dat het 'officieel' is.
Oud 27-11-2011, 17:40
Catch
Catch is offline
Oh het is echt heel leuk! Het meest gecompliceerde eraan ben ik en ik doe niet eens moeilijk, zo fijn om even wat afleiding te hebben. En over minder dan een week zie ik liefste vriendinnetje ook weer, superfijn dat het op sociaal gebied lekker gaat. Dan valt de rest ook wat minder zwaar.
Oud 27-11-2011, 17:58
Oezem
Oezem is offline
Nogal een shitload aan frustraties binnen m'n dispuut, en ik doe er aan de ene kant lekker aan mee en aan de andere kant heb ik de helft er van niet in de gaten tot men me er op wijst. ;x Pfff, gedoe.

Laatst gewijzigd op 27-11-2011 om 23:21.
Oud 27-11-2011, 23:22
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Zo, 21 verwijderde berichten later lijkt het topic weer ergens op.
Niemand krijgt straf vandaag dus we kunnen weer verder.
Oud 28-11-2011, 00:02
Elecktric
Elecktric is offline
Ik weet niet hoe ik me voel. Ik heb gister een meisje verteld dat ik haar leuk vind, en toen heeft ze op een best wel rottemanier gezegdt dat ze niet hetzelfde voelde. Ik voel me nu best wel kut en kan niet stoppen met aan haar te denken. Als ik een foto van haar zie of alleen al een berichtje, krijg ik tranen in mijn ogen. Dit meisje is zeer speciaal voor mij en ik zou alles doen om haar te beschermen. Maarja...
Oud 28-11-2011, 06:43
Verwijderd
Gisteren afspraak gehad met de ex.
Heel erg tegenop gezien. Maar was uiteindelijk goed zo.
Veel gekletst, veel gelachen, beetje droevig geweest.

Alleen de spullen die hier van haar staan, heeft ze nog niet meegenomen, want ze zit met een dubbele verhuizing.

Nu maar zien hoe het verder loopt. Eventjes echte afstand zal geen kwaad kunnen.

De feestdagen komen eraan, en ik heb geen flauw benul hoe of wat.
En ik kijk reikhalzend uit naar mijn verlof. Zeker omdat ik volgens mijn baas kamp met een 'mentaliteitsprobleem'. Hem uitleggen, en hem nog eens uitleggen hoe de zaken er voor staan, leverde me op 'dat ik zo nu eenmaal ben'. Tja. Dat zal dan wel.
Oud 28-11-2011, 07:11
Dott
Dott is offline
Pfff.. mijn ex/toenmalige goede vriend blijft maar in mijn dromen opduiken.
hierdoor denk ik ook weer veel meer aan hem, dat ik hem zo erg mis dat mn hart breekt als ik eraan denk wist ik al, dus dit maakt het er niet beter op.
had hem toen ik net opgenomen was nog eens een mail gestuurd, zijn reactie was dat ik miss eens over mijn relatie moest gaan nadenken als ik hem zo erg miste, maar dat hij niet met me om kon gaan zo lang ik een relatie heb.
ik begrijp het allemaal wel, en neem hem ook niks kwalijk, maar ik mis hem gewoon meer en meer in mn leven, en ik word er gek van!!!!!
Oud 28-11-2011, 09:14
art4live
art4live is offline
@Dott ik heb hetzelfde probleem... Probeer me ex te vergeten maar droomde vanacht weer over haar word ik wakker helemaal blij ofcourse en dan besef je dat het weer zo'n stomme droom was... Zucht word er ook echt gek van
Oud 28-11-2011, 09:16
Chevy
Chevy is offline
Berlijn was fijn maar vriendje deed uitermate vervelend. Nou ja, reden te meer om terug te gaan! Verder gaat het op en neer hier, maar we vechten ervoor. En al bijna vier jaar <3
Oud 28-11-2011, 09:17
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Ik zou het ook niet doen. Volgens mij wordt een allergie niet minder maar juist alleen maar heftiger als het steeds getriggerd wordt. Ook is de kans dan groter dat je nog meer allergieën ontwikkeld. Ik ben zelf ook allergisch (weliswaar niet voor katten) maar toch is me ten strengste aangeraden geen (harige) huisdieren te houden. M'n kat zit nu bij m'n moeder. Ik mis het wel ontzettend maar vind het voor het beestje ook niet fair.
Maar niet altijd: een vriendin van me was/is ook allergisch maar bij haar is het juist minder geworden toen ze daar in huis een kat hadden? Maf.
Oud 28-11-2011, 09:48
Verwijderd
We gaan het gewoon proberen, ik ken ook een hoop verhalen waarin het wél goed gaat. Daarnaast heeft hier nu vier dagen een kat gewoond en er liggen dus ook haren en huidschilfers van haar. Als hij daar niet of nauwelijks op reageert, is het het proberen waard. En vriendlief wil zelf ook heel graag een kat, al vrij lang maar hij heeft het nooit aangedurfd. We gaan het gewoon proberen en zien wel wat er van komt. Als het echt heel goed bevalt, is hij ook wel bereid zijn allergiemedicijnen doorlopend te gebruiken, dat doet een vriend van ons ook en dat gaat heel erg goed.

ot: Pfff, hectisch weekend. Veel bij mensen op bezoek geweest en omdat je ze toch al bijna niet meer ziet, is het heel veel bijkletsen en dat is wel vermoeiend Met zijn vader is alles, naar omstandigheden, weer goed. Hij en ik hebben zondagmorgen aan het ontbijt een hele fijne discussie gehad en hij ging helemaal uitleggen dat zijn eerdere opmerking niet vervelend bedoelt was enzo. Ik heb het idee dat ik, nu ik nie tmeer in Limburg woon en Vriendje en ik niet meer alleen de weekenden samen hebben, veel meer kan hebben van zijn ouders. Het was ontzettend gezellig op een manier die ik nooit verwacht had.
Vriendje en ik hebben onverwacht goed gepraat en ik heb mijn twijfels uitgesproken. We hebben beiden in de gaten dat er iets niet helemaal in de haak zit en we zijn er nu ook achter waar dat door komt. Het is echt niet zomaar eentweedrie op te lossen, maar zijn het er wel over eens dat we elkaar niet kwijt willen en we gaan er dus ons uiterste best voor doen. Over twee weken hebben we eindelijk een weekendje samen, dat is hard nodig. Dat is ook het weekend dat we 2,5 jaar iets met elkaar hebben. 2,5 jaar alweer, vet lang!
Oud 28-11-2011, 09:56
Verwijderd
Jaaa, de verloofde en ik sinds eind oktober ook alweer 2,5 jaar Wauw. En we zijn nog steeds verliefd hihi. Hij is ook zo scháttig!
Oud 28-11-2011, 11:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
We gaan het gewoon proberen, ik ken ook een hoop verhalen waarin het wél goed gaat. Daarnaast heeft hier nu vier dagen een kat gewoond en er liggen dus ook haren en huidschilfers van haar. Als hij daar niet of nauwelijks op reageert, is het het proberen waard. En vriendlief wil zelf ook heel graag een kat, al vrij lang maar hij heeft het nooit aangedurfd. We gaan het gewoon proberen en zien wel wat er van komt. Als het echt heel goed bevalt, is hij ook wel bereid zijn allergiemedicijnen doorlopend te gebruiken, dat doet een vriend van ons ook en dat gaat heel erg goed.
Wij hebben er zelf ook twee uit het asiel opgeduikeld en zijn heel erg blij dat we dat gedaan hebben. Asielkatten zijn altijd wel een slag apart, maar het is wel heel mooi dat je die beestjes een kans kunt geven.
Oud 28-11-2011, 11:23
Verwijderd
Ja, ik wil om die reden ook gewoon een kat uit het asiel halen, gewoon om ze een kans te geven. Het moet natuurlijk ook niet te gek worden, want ik zag op een site een kat staan die al tien jaar in het asiel woonde. Het zal best een leuk beestje zijn, maar volgens mij moet je van hele goede huize komen wil je zo'n beestje nog gelukkig willen maken in een huisje. Zoiets gaat wel weer een beetje te ver
Oud 28-11-2011, 11:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, ik wil om die reden ook gewoon een kat uit het asiel halen, gewoon om ze een kans te geven. Het moet natuurlijk ook niet te gek worden, want ik zag op een site een kat staan die al tien jaar in het asiel woonde. Het zal best een leuk beestje zijn, maar volgens mij moet je van hele goede huize komen wil je zo'n beestje nog gelukkig willen maken in een huisje. Zoiets gaat wel weer een beetje te ver
Je hebt er mensen bij die de hele oude beestjes adopteren voor een paar laatste, goede jaren. Tien jaar in het asiel is ook wel heel erg lang, hoor.Zelf zijn wij voor wat jonger gegaan.

Succes ermee! En pas op voor een blaasontsteking van de stress, want dat wil bij zulke verhuizingen nog wel eens gebeuren.
Oud 28-11-2011, 12:26
Verwijderd
Nou, ik ben zelf ook best wel in voor een wat oudere kat hoor, ik wil geen kitten. Een oudere kat vind ik echt heel erg dikke prima, maar ik wil geen beestje dat al tien jaar in het asiel woont. Dan is zo'n kat daar zo ontzettend thuis, met eigen, vaste mensen, gewend aan een shitload aan andere beesten om zich heen enzo. Ik zou dat niet willen omdat hij al zo lang in het asiel woont. Een oudere kat vind ik helemaal niet erg!
En ja, bedankt We gaan eens wat info inwinnen hier en daar en dan zien we wel wat het wordt Ik heb er iig zin in
Oud 28-11-2011, 12:44
EZBlade
EZBlade is offline
Ik zou dinsdag eigenlijk mijn tweede date hebben, maar dat werd onverwachts gisteren al. Nu heb ik nog meer zin in dinsdag
Oud 28-11-2011, 15:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
Offtopic: bedoel je sjaakie toevallig? of keek je niet bij enschede?

ot: wat een gedoe in mn hoofd

Regels voor berichten