Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
de boilerroom was inderdaad veel te vet, krust, wontime en leno hebben mooie dingen getoond.
verder saian supa crew en def jux in de chateau en de rest redelijk vergeten, wat was het me toch een ongezond weekend ![]()
|
![]() |
duuuude, Frenzal Rhomb roelde zwaar, die gaste zijn echt zwaar relacxt, was grootste verassing. No use speelde het best, klonk vet goed. Nofx was vet, vooral toen ze linolienmnum? en morron bro speelde. Verder waren de bouncing souls zwaar relxt en the donots dit keer (in tegenstelling tot de laatste keer in voor programma millencolin) echt vet. Alleen was ik wel echt ff zwaar ranzig geworden. Die moder cirkel pit was echt super vet!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond Idiot Son Of An Asshole van NOFX echt supergeweldig. Alles van hun was megagaaf maar dat lied is nogal representatief voor mijn mening over de heer president Bush ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
hallo *zwaait*
ik ben dr ook weer !! ![]() daaaaaaamn wat was dat gaaf !! enige minpunten vergeleken met lowlands zijn - geen verharde wegen op de camping ![]() - geen houtsnippers ofiets bij de podia - geen wc hokjes maar enge dixies - weinig dousjes maaaaar qua sfeer en muziek en verder alles was alles keeeeeei geweldig... godver de godver khad net tot zaterdag een band analyse gedaan, bloep in een keer weg nou ben ik sjago misschien morgen weer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
oeh zown eng dixie verhaal heb ik ook meegemaakt
![]() ik ga maar lijstjes maken ipv per band analyseren coolste: 1)nofx 2)flogging molly 3)nufan 4)new found glory 5)reel big fish verrassingen: 1)frenzal rhomb 2)prong 3)hot water music 4)a tegenvallers: 1)get up kids 2)sick of it all 3)the pattern 4)calibre 5)jaya the cat
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk maar uit of ik gooi permanentvloeistof over je heen els... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (hmjah, thuis kan ik tenminste weer een beetje normaal m'n haar doen, beetje wax en je ziet dr toch geen fuck van...maar dat terzijde) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is dat toch trouwens? Ik vind het zelf best een kloteband ..maar waarom gaan ze allemaal JUIST puddle of mud af zeiken? (erg vermakelijk, dat wel trouwens) Roel: 20.00 zat ik nog in de trein ![]() |
![]() |
|
vet:
nofx (bijna gemist pff) get up kids flogging molly saian super crew moodphase 5ive frenzal rhomb viel tegen: no use (wel koel opzich maar zo kort, echt ontzettend nep) reel big fish (voor mn gevoel waren ze op ll vorig jaar veel beter) naja en voor de rest heb ik me wel vermaakt ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad
![]() Ik heb echt een hoop bands gezien, ik geloof dat ik er nog nooit zoveel heb gezien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja van die kranen word je niet gelukkig nee op zaterdag deden ze het niet eens ![]() naja.. oh ja heb mn foto's binnen van pukkelpop, foto van mij en de midtown zanger is mislukt ![]() boehoeee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|