Advertentie | |
|
![]() |
|
He bleuh. Ik ging de film Hachi kijken, en eigenlijk wist ik vantevoren al dat ik vast even moest huilen. En voila, uiteraard kwam dat uit. Maar toen die hond oud was in de film en moeilijk liep en zo'n mottige staart had em toen doodging moest ik ineens zó denken aan mijn hond en hoe hij eruitzag toen hij dood was. Pfffffffffffff
![]()
|
Verwijderd
|
En er is gewoon geen enkele fucking manier om VWO5 en VWO6 in een jaar te doen, laik wtf. De verveling loopt m'n neusgaten uit. Oja, het kan wel voor 18000(!) euro. Maar manmanman. Dagenlang op school zitten zonder ook maar iets te leren is zo een verneuking van mijn tijd dat het pijn doet. En daarbij heb ik dan niet echt het idee dat ik, zou ik volgend jaar aan een studie beginnen, er zo ontzettend veel meer moeite mee zou hebben dan dat ik zou hebben na 6VWO.
|
![]() |
|
dat een stuk dat ik met de bus moet doen naar mijn stage een uiterst slechte dekking heeft voor mobielinternet. door dat stomme stuk raakt de app die ik gebruik om muziek te luisteren van mijn pc af compleet de weg kwijt en moet ik soms mijn telefoon resetten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm, ja volgens mij kan het best maar dan is dat of via een particuliere instelling, of idd volwassenenonderwijs. Maar is dat 18.000 euro niet wat overdreven?
|
Mijn moeder kan ik soms weleens achter het behang plakken. 'De eerste week van de vakantie is al bijna voorbij en je hebt nog niks gedaan!' Nee, misschien is het daar vakantie voor, mag ik alsjeblieft heel even rust, ja?
||
Citaat:
![]()
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moeten ze wat minder in dure onderhoudsgevoelige monumentale panden gaan zitten om de prijs wat omlaag te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Leerlingen die juist het niveau te laag ervaren of de stof veel sneller oppikken dan de rest van de klas zijn ongemotiveerd en gefrustreerd waardoor ze niet optimaal presteren. Cijferlijsten zeggen niet alles en door er gelijk een stempel op te drukken voed je de frustratie alleen maar meer waardoor een leerling zich doodongelukkig gaat voelen omdat hij vastzit in het systeem. Sigmund, ga anders eens bij een uni of hogeschool in de buurt vragen of je een voorbereidend programma oid kunt volgen. En anders vrees ik dat het gewoon nog twee jaar volhouden is. Erg kut voor je, maar uiteindelijk zijn het maar twee jaar.
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En eigenlijk is mijn punt gewoon dat je eerst moet kijken wat de situatie is voordat je al klaarstaat met je oordeel. ![]()
|
Ik snap niet waarom je niet gewoon op school iets anders kunt doen met de tijd dat je je verveelt. Het is echt niet alsof je fulltime actief bezig bent op school, en als je bijvoorbeeld opdrachten of tentamens sneller kunt maken, hou je meer tijd over voor zelfstudie/ontplooiing.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 |