Advertentie | |
|
![]() |
|
2 jaar geleden me ex. Na een week niks zeggen.
Het spijt me van alles wil je even komen want we moeten praten, want ik kan niet verder zo en we moeten dit maar afsluiten. Was ook de week voor mijn eindexamen dus kwam goed uit... not xD Waar verheug jij je op dit moment heel erg op?
|
2 jaar geleden me ex. Na een week niks zeggen.
Het spijt me van alles wil je even komen want we moeten praten, want ik kan niet verder zo en we moeten dit maar afsluiten. Was ook de week voor mijn eindexamen dus kwam goed uit... not xD Waar verheug jij je op dit moment heel erg op?
|
Ramen en spiegels na het lappen goed nawrijven tot een krant, tot het droog is. Volledig streeploos! Hoewel ik het ook wel geniaal vind dat je een waterkoker perfect kan ontkalken door er een hap zout en een slok azijn in te doen met wat water, en dat aan de kook te brengen. Hij ziet er weer uit als nieuw!
![]() ![]() Wat vind je het mooiste aan jezelf? (foto mag natuurlijk) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn haar.
Ik ben er niet altijd blij mee, maar ik heb rode krullen waar ik op elke lengte iets mee kan en waarbij het geen drama is als er 10 cm te veel af is geknipt en ik kan er mee doen wat ik wil, het valt altijd weer terug in model en ik krijg er zelfs complimentjes over als ik er een hele dag neit naar om heb gekeken, een zware training achter de rug heb en een avond uit ben geweest. ![]() Als je een ding aan je partner zou mogen veranderen, wat zou dat zijn? Voor de mensen zonder partner: Waar moet jouw partner per sé aan voldoen? |
![]() |
|
Ik zou willen dat hij dingen wat sneller deed, in plaats van ze eerst te plannen tot er onmogelijk nog iets mis kan gaan. En dat als er dan toch iets misgaat, hij niet meteen alles uit zijn handen laat vallen. Het zou zegmaar goed voor hem zijn om met fouten om te leren gaan.
Wat is het beledigendste dat iemand ooit tegen jou heeft gezegd? |
![]() |
|
|