Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 20:50
Angel_Wings
Angel_Wings is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Vrij naar Jacques Weijters
APPLAUS VOOR JACQUES WEIJTERS!!!!!!!!!
Advertentie
Oud 17-03-2003, 18:17
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Wiccan schreef op 13-08-2002 @ 21:03:
dat iz het vreemde, de sleutel MOEt je omdraaien wil hij op slot gaan je moet hem zelfs 2 x draaien dus het is vrijwel onmogelijk dat je vertelt... ik wou dat het waar was wat je zei ! haha ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken
whoa echt raar dat je die sleutel eerst OM MOET DRAAIEN voordat de deur op slot zit...
Oud 18-03-2003, 10:44
Hopla
Hopla is offline
mijn vader ziet weleens geesten, een keer toen hij jarig was (het was vroeg in de ochtend) liep hij nar de badkamer om naar de wc te gaan en toen stond me oma daar ( ze is overleden ) en zei gefeliciteerd, mijn zoon en toen ging ze weg.
en ook een keer zag hij een kind naast mijn moeders kant van het bed staan.
ikzelf heb nog nooit geesten gezien maar ik heb er wel eens ervaring mee gehad. dan wordt het opeens stil in huis (als ik alleen ben) en de hond blaft eerst wel en dan houd het opeens op. dat was wel eng.

weet je wat ook eng is? als je geesten oproept dan voel je ergens op een plek iets kouds zitten terwijl het een paaar centimeter warm is (iig warmer) dat is echt eng, en ook als je vraagt waar ze zitten, gaan ze altijd naar mij toe.
Oud 19-03-2003, 20:21
duifeltje
duifeltje is offline
bij mij ging de kraan een keer zomaar stromen en er viel een bekertje in de wasbak er liep water in het bekertje en toen ging de kraan weer uit.
ik ben er heel nuchter onder, zulk soort dingen gebeuren nou eenmaal, als je bang wordt ga je er extra opletten en dan denk je bij elk geluidje dat het een geest is (oke ik geef toe dat dit wel iets anders is dan je overleden oom zien)
Oud 21-03-2003, 16:45
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik geloof niet dat het een geest was, maar het was wel raar. Mijn ouders waren op vakantie en mijn broer en ik waren alleen thuis. Ik zat op mijn kamer , en oppeens ging mijn stereo aan, heel hard! Ik dacht dat mijn broer me zat te pesten door met de afstandsbediening van mijn broertje ( we hebben zelfde stereo ) door de deur hem aan te doen. Ik loop dus naar de stereo en probeer hem uit te doen. Hij ging steeds harder, en hij wou echt niet uit. Toen werd ik best wel bang en ik ging naar mijn broer toe om hem te vragen wat ik moest doen. Hij haalde de stekker uit het stopcontact, en toen stopte het na een poosje, De muziek ging nog wel even door.

Maar ik ga ervan uit dat er nog stroom in de stekker zat en dus nog door ging naar de radio. Dat ie vanzelf aan ging en niet meer uit wou, zal wel een technishe fout geweest zijn.
Maar als je graag in geesten wil geloven. Heeft een geest hem aangezet en liet hem niet uitgaan.
Oud 22-03-2003, 15:09
Verwijderd
merry meet

eXo

blessed be

BWAHAHHAHAHAHAAHHHAAAHA
Oud 23-03-2003, 10:17
lady of the dark
lady of the dark is offline
Dit is me donderdag jl overkomen. Ik was in het Fries museum in Leeuwarden. (heel leuk trouwens kan het aanbevelen) En in het gedeelte met de stijlkamers kwam ik steeds weer dezelfde suppoost tegen. Ik was de enige bezoeker, en ik denk dat hij daarom besloot mij maar een beetje achterna te lopen. Ik besteedde er niet veel aandacht aan, tot ik een oud schilderij zag hangen, van een jongen die sprekend op die suppoost leek. Ik dacht "laat ik die suppoost als ik hem weer tegen kom eens vragen of het familie is." Maar ik kon hem nergens meer vinden.

Ik weet dat het als een Tina verhaaltje klinkt, en dat het goed mogelijk is dat die suppoost gewoon toevallig op die jongen leek en even met lunchpauze was. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik een geest zag die zo massief was dat ik hem voor een gewoon mens kon houden, dus al met al is het niet erg waarschijnlijk. Misschien moet ik ook ophouden met het lezen van spookverhalen. Maar goed, ik wou het jullie niet onthouden.
Oud 23-03-2003, 12:52
Asheron
Asheron is offline
ik las je forum bericht en ik wil je wel wat vertelle over dat geeste gedoe

ik ben paranormaal al vanaf ik 8 was maar door familie problemen geloofde niemand me en het was in het begin super eng.
ik heb 3 jaar lang mijn paranormaaliteit ( ofzo) vergete maar vorig jaar begon het weer. deze keer was het ook wel eng maar mn vrienden hielpen me ermee.
de eerste keer dat ik iemand zag was op mn kamer
er stond een meisje naast mn bed te schreeuwe dat ik dr moest helpen ze hat haar polse door gesnede en plotseling stond ze in brand ik vond het heel raar , in het begin dacht ik dat het een droom was maar daarna kreeg ik dit steeds vaker bv : dat er een lijk in de hoek van mn kamer lag of een jongen die me de hele avond aanstaarde. ik vond het super eng en durfe ze niet eens aan te kijke. na een tijdje raak je er wel aangewend en ik ben zelfs met ze gaan prate een keer.het meisje dat naast mn bed stond heet Lisa ze was als heks verbrand en vlak voor het excicutie had ze haar polse door gesnede maar dat was te laat ze is wel erg aardig en met haar praat ik ook veel.
ik ben nu veel minder eng voor geesten.
maar nu is dat niet het enigste wat ik kan.
ik heb nu momenteel ook last van beelden van de toekomst in mn dromen ik had gedroomd dat ik met mn vrienden de stad in ging en de volgende ochtend gebeurde dat ook.
het is raar maar na een tijdje went het wel
en als je bang voor geesten bent is het heel belangrijk om die angst niet te laten zien. probeer te praten met ze en als je dat niet durft praat met ze in gedachten dat horen ze ook ( dat weet zelfs ik ).

greetz. Asheron
Oud 26-03-2003, 09:15
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
mooie verhaal daar kan ik wel over dromen
Oud 13-08-2005, 20:51
schizofrenia
schizofrenia is offline
ik heb eens iets gezien in het raam...een gezicht van iemand ofzo...niemand die ik kende...
sindsdien doe ik de jaloezieën van m'n ramen dicht!
ook zag ik weleens iets raars...als je een spiegel ofzo hebt, en je houdt dat in het licht, krijg je vaak zo'n lichtjesgeval...dit keer zag ik zo'n ding en er lag niets reflecterends...het leek ook best wel op een oog
was best wel scary...
Oud 14-08-2005, 19:25
PatoLoco
PatoLoco is offline
Mjah het gebeurt wel dat m'n tv op m'n kamer spontaan uit en aangaat... weet ook niet waarom maar dat zal wel te verklaren zijn denk ik.

Één keer was ik popcorn aan het eten en juist toen ik me verslikte ging m'n tv opeens uit Best wel eng als je daar dan in het donker zit hehehehe

Mjah en m'n stereo zet soms zichzelf luider Ook wel vreemd, maar dat ding is denk ik gewoon al veel te oud om nog goed te werken...

Ach jah... ik zou echt wel graag iets meemaken dat het bestaan van geesten voor mij bewijst. Ikzelf geloof op dit moment helemaal niet in geesten. Ik vraag me dan ook vaak af of de mensen die zogezegd geesten zien ze echt zien. Misschein is het inbeelding, mss zijn jullie allemaal gestoord , mss is het echt de waarheid, mss is het een ander verschijnsel, etc etc
tis iets leuk om over te praten en na te denken vind ik, ik geloof er niet in, maar zou wel graag eens iets meemaken dat hun aanwezigheid aantoont
Oud 16-08-2005, 21:33
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
PatoLoco schreef op 14-08-2005 @ 20:25 :
Misschein is het inbeelding, mss zijn jullie allemaal gestoord , mss is het echt de waarheid, mss is het een ander verschijnsel, etc etc
tis iets leuk om over te praten en na te denken vind ik, ik geloof er niet in, maar zou wel graag eens iets meemaken dat hun aanwezigheid aantoont
misschien een idee voor een mystiek meeting in de toekomst
Oud 17-08-2005, 06:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een topic uit 2002 uppen is niet grappig

Regels voor berichten