Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want iemand zat ook ruim boven de 130 toch? Dat kan officieel niet eens. :') Oh wacht, wel. Naja, ik met mijn kwijl-IQ moet me hier ook niet in mengen natuurlijk. ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik me afvraag, wat wordt er in een officiele precies allemaal getest? Echt alle onderdelen even uitgebreid? Want als ik nog eens een testje doe op internet is dat overwegend rekenen en cijfers en ruimtelijk inzicht. Maar IQ is toch wel meer dan dat? Want dat lijkt me nogal oneerlijk voor mensen die overwegend Alfa zijn, en voor de rest heus niet dom. inb4 Kazet/LL dat je als alfa sowieso wel dom bent, enz. |
![]() |
|
Nou, het ging via school en ik moest 3 dagen bij een vrouw thuis komen om allerlei iq en eq testen te doen. Er zat wat rekenwerk bij maar ook doolhoven, puzzels, 'wat hoort er niet in het rijtje en waarom', zo snel mogelijk lezen, dictee, woord definities geven, geheugen testen (ze noemde dan een steeds langere rij cijfers die ik moest opzeggen, ook achterstevoren) en meer van zulk soort dingen. Mijn mentor had me naar die vrouw gestuurd omdat hij dacht dat ik te dom was voor het Vwo, maar niets bleek minder waar. Aan m'n iq lag het niet, aan m'n eq des te meer en daar zou ik hulp voor krijgen, maar dat is nooit gebeurd. Vandaar het 2 keer blijven zitten, het van school gaan en het falen @ m'n studie.
|
|