Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 01:27
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Zie jij haar wel zitten?

Ik denk dat het er ook aan ligt of zij verlegenheid een afknapper vindt of niet. Was je ook verlegen toen jullie met zn tweeën waren? Denk wel dat ze dat vindt, anders zegt ze het niet zo uitdrukkelijk tegen haar vriendin. Dames vertellen elkaar onderling schijnbaar nogal veel. Of ze vindt je erg leuk, maar denkt dat de verlegenheid een deel van je leukheid doet onderdrukken ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2012, 10:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou in mijn geval is het wel zo dat daadkrachtig (flirt)gedrag wel aantrekkelijker is dan kneuzig-doch-lief vriendschappelijk gedrag Maar dat lijkt mij eerder een persoonlijkheidskwestie; het is iig niet iets dat je zo even verandert op het moment dat je een meisje wel ziet zitten, lijkt mij.
Dit, en het lijkt mij ook geen doorslaggevende factor. Met andere woorden: als ik iemand niet aantrekkelijk vind kan hij dat echt niet veranderen door opeens flirterig en minder "lief" te gaan doen. Zulk gedrag vind ik juist hartstikke irritant wanneer ik iemand niet aantrekkelijk vind.

@Copthorne: De friendzone bestaat wel, maar die staat los van de kansen die je hebt. Je hebt gewoon twee groepen mensen (om het even heel simpel uit te drukken):
1. Potentiele kandidaten
2. Alle anderen

De mensen in groep 1 komen sowieso niet in de friendzone, tenzij ze als persoon zo ontiegelijk veranderen dat ze niet meer leuk of aantrekkelijk zijn (maar in dat geval zul je er waarschijnlijk ook geen vrienden meer mee willen zijn) - of misschien tijdelijk als jij bezet bent (of zij), of iets in die richting, maar dan zit je "technisch" gezien nog niet in de friendzone, want in de toekomst...

De mensen in groep 2 kunnen in de friendzone komen, want je bent natuurlijk niet bevriend met iedereen die je niet aantrekkelijk vindt. Maar deze mensen zullen nooit in groep 1 komen.

Snap je?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 11:10
Eva030
Eva030 is offline
Om eerlijk te zijn, gebruik ik ''the friendzone'' alleen als ik iemand (die mij wel leuk vind) niet onnodig pijn wil doen. Na 2 a 3 dates (vaak al na 1), heb je (iig ik) al door of het iets voor je is ja of nee.
Zelf vind ik het wel fijn om mannen/jongens als vriend te hebben, aangezien die vaak een stuk relaxter zijn dan meisjes, maar stel dat diegene dan verliefd op me wordt/ blijkt te zijn, gooi ik het op the friendzone en vaak gaan we daarna gewoon weer leuk met elkaar om. Stel dat ik het zou zeggen op de ik-moet-jou-niet-want.. zouden een hoop toffe vriendschappen verloren gaan. Kortom hooray for the friendzone?
Oud 30-01-2012, 14:06
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Is de friendzone eigenlijk niet gewoon een naampje plakken op de afwijzing of op redenen zoals dat je wel leuk bent, dat je als een broer voor haar bent enzenz.? Met andere woorden, er is geen zak veranderd ten opzichte van jáááááren geleden, alleen nu hebben mensen er een naampje aan gegeven om zo in één woord duidelijk te maken wat ze al wisten .. Friendzone is een vriend/kennis/aardig persoon, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Is de friendzone eigenlijk niet gewoon een naampje plakken op de afwijzing of op redenen zoals dat je wel leuk bent, dat je als een broer voor haar bent enzenz.? Met andere woorden, er is geen zak veranderd ten opzichte van jáááááren geleden, alleen nu hebben mensen er een naampje aan gegeven om zo in één woord duidelijk te maken wat ze al wisten .. Friendzone is een vriend/kennis/aardig persoon, meer niet.
Ja, natuurlijk. Het is niet zo dat voordat het woord 'friendzone' was uitgevonden vrouwen wél seks wilden met mannen die ze niet aantrekkelijk vonden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:32
Justinjayce
Justinjayce is offline
Ben er vaak genoeg eruit gekomen...gewoon simpelweg contact voor een stuk of 5 maanden verbreken en dan ineens weer gaan prate werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Zie jij haar wel zitten?

Ik denk dat het er ook aan ligt of zij verlegenheid een afknapper vindt of niet. Was je ook verlegen toen jullie met zn tweeën waren? Denk wel dat ze dat vindt, anders zegt ze het niet zo uitdrukkelijk tegen haar vriendin. Dames vertellen elkaar onderling schijnbaar nogal veel. Of ze vindt je erg leuk, maar denkt dat de verlegenheid een deel van je leukheid doet onderdrukken ..
Ik vind haar zeker leuk, maar ik ben van mezelf een beetje introvert. Ik kan wel gezellig praten, maar ik ben een rustig persoon en als ik een meisje leuk vind dan weet ik nooit zo goed wat ik moet doen. Ik heb gehoord dat je zelfverzekerd moet overkomen, want dat straalt macht uit en daar vallen vrouwen op, maar is het niet zo dat een meisje je leuk kan vinden hoe je echt bent. Het zou toch raar zijn als je je tijdelijk even anders voor moet doen dan je bent om iemand te "krijgen"? Een meisje moet je toch accepteren om wie je bent?

Over dat afspraakje: het begin was van beide kanten een beetje nerveus. Later werd het meer ontspannen en hadden we ook gelachen. In het begin kwam zij op mij ook een beetje nerveus over omdat ze snel en binnensmonds praatte. Bovendien is mijn Spaans nog niet zo goed, dus het is ook af en toe zoeken naar woorden. Maakt het ook niet makkelijker natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:
@Copthorne: De friendzone bestaat wel, maar die staat los van de kansen die je hebt. Je hebt gewoon twee groepen mensen (om het even heel simpel uit te drukken):
1. Potentiele kandidaten
2. Alle anderen
Dat beweerde Freyja ook. Ik heb dat zelf trouwens ook hoor. Zat meisjes met wie ik goed kan opschieten, maar met wie ik nooit wat zou willen beginnen. Om de simpele reden dat ik ze niet seksueel aantrekkelijk vind. Die zitten bij mij in de friendzone. Maar er zijn ook genoeg potentiële kandidaten en die verliezen die status niet als ik plotseling ineens vriendjes met ze wordt. Kan er (wat mij betreft) altijd nog wat gebeuren.

Wat veel mensen met "friendzone" bedoelen is dat potentiële kandidaten hun status als potentieel bij het meisje verliezen omdat ze te goed bevriend raken met het meisje. Het zou dan lastiger worden om die vonk te laten overslaan. Dat klinkt best logisch, want het is lastiger om een leuke vriendschap op het spel te zetten. Dat is wat de topicstarter (en vele anderen) ermee bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar zeker leuk, maar ik ben van mezelf een beetje introvert. Ik kan wel gezellig praten, maar ik ben een rustig persoon en als ik een meisje leuk vind dan weet ik nooit zo goed wat ik moet doen. Ik heb gehoord dat je zelfverzekerd moet overkomen, want dat straalt macht uit en daar vallen vrouwen op, maar is het niet zo dat een meisje je leuk kan vinden hoe je echt bent. Het zou toch raar zijn als je je tijdelijk even anders voor moet doen dan je bent om iemand te "krijgen"? Een meisje moet je toch accepteren om wie je bent?
Ik zou dat ook ten zeerste afraden. Het is inderdaad zo dat een zelfverzekerde uitstraling aantrekkelijk is, maar die moet wel van binnenuit komen. Je kunt 't niet faken, en dat is ook niet de bedoeling, want je wilt inderdaad een relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn. Je kunt wel dingen doen om zelfverzekerder te wórden, want dat is sowieso prettig voor jou Maar het is heus niet zo dat verlegen jongens nooit vriendinnen krijgen, integendeel. Het helpt alleen enorm als je níet zo onzeker bent. En als je zo verlegen bent dat je niet eens met een meisje durft te gaan praten, of je durft 'r niet te gaan zoenen, dan lukt het natuurlijk níet, want het moet wel van beide kanten komen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Wat veel mensen met "friendzone" bedoelen is dat potentiële kandidaten hun status als potentieel bij het meisje verliezen omdat ze te goed bevriend raken met het meisje. Het zou dan lastiger worden om die vonk te laten overslaan. Dat klinkt best logisch, want het is lastiger om een leuke vriendschap op het spel te zetten. Dat is wat de topicstarter (en vele anderen) ermee bedoelen.
Nou ja, dát geloof ik dus niet. Of tenminste, bij mij werkt dat niet zo, en bij mijn vriendinnen ook niet, en bij Vowel blijkbaar ook niet Ik ben een jaar lang bevriend geweest voor mijn huidige partner en ik wat kregen, en hoe beter we elkaar leerden kennen, hoe meer spanning er juist tussen ons was.

Je láát een vonk niet overslaan; die is er, of die is er niet. Het kan wel zo zijn dat je elkaar aantrekkelijk vindt maar je durft een relatie alsnog niet aan, om inderdaad de vriendschap niet op het spel te zetten. Maar als je echt verliefd bent, dan neem je die gok héus wel, want dan is de spanning te groot om nog naast elkaar op de bank te kunnen zitten zónder elkaar aan te raken

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je iemand 'gewoon wel leuk' vindt en je raakt met die persoon bevriend - als hij dan wil daten, dat je dan zegt 'doe maar niet, want ik vind de vriendschap te leuk, daten maakt het maar ongemakkelijk allemaal'. Terwijl als je elkaar nog maar één keer had gezien en je vond diegene gewoon wel leuk (maar verder niks), dat je dan wél had willen daten, omdat er dan niks van afhangt. Maar dat heeft geen invloed op het wel of niet overspringen van een vonk, en is dus totaal irrelevant als je een relatie wilt. Als je het meisje in kwestie alleen de koffer in wilt krijgen en hoe het verder loopt maakt niet uit, dan is het misschien wel verstandig om geen vriendschap aan te knopen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dat ook ten zeerste afraden. Het is inderdaad zo dat een zelfverzekerde uitstraling aantrekkelijk is, maar die moet wel van binnenuit komen. Je kunt 't niet faken, en dat is ook niet de bedoeling, want je wilt inderdaad een relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn. Je kunt wel dingen doen om zelfverzekerder te wórden, want dat is sowieso prettig voor jou Maar het is heus niet zo dat verlegen jongens nooit vriendinnen krijgen, integendeel. Het helpt alleen enorm als je níet zo onzeker bent. En als je zo verlegen bent dat je niet eens met een meisje durft te gaan praten, of je durft 'r niet te gaan zoenen, dan lukt het natuurlijk níet, want het moet wel van beide kanten komen
Bedankt allereerst voor je uitgebreide antwoorden. Ik praat wel met haar, maar ik zie haar doordeweeks niet zoveel (hooguit in de pauze), maar wat me een beetje in de war maakt is dat ze de ene keer naar me toekomt en me omhelst en kust en de andere keer is ze plotseling heel afstandelijk. Ze schijnt me leuk te vinden, maar waarom is ze af en toe zo afstandelijk? Daardoor durf ik ook niet echt verder te gaan, want ik heb geen idee of ze me (nog) zo leuk vindt en wat precies haar intenties zijn.

We zijn zondag gaan wandelen en dat was best gezellig, maar er is toen verder niks gebeurd ofzo. Gewoon een beetje gepraat en gelachen en na afloop elkaar een kus gegeven en doorgegaan. Maandag zei ze me nog gedag, vandaag heb ik haar niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 18:45
Volk
Volk is offline
Citaat:
Bedankt allereerst voor je uitgebreide antwoorden. Ik praat wel met haar, maar ik zie haar doordeweeks niet zoveel (hooguit in de pauze), maar wat me een beetje in de war maakt is dat ze de ene keer naar me toekomt en me omhelst en kust en de andere keer is ze plotseling heel afstandelijk. Ze schijnt me leuk te vinden, maar waarom is ze af en toe zo afstandelijk? Daardoor durf ik ook niet echt verder te gaan, want ik heb geen idee of ze me (nog) zo leuk vindt en wat precies haar intenties zijn.

We zijn zondag gaan wandelen en dat was best gezellig, maar er is toen verder niks gebeurd ofzo. Gewoon een beetje gepraat en gelachen en na afloop elkaar een kus gegeven en doorgegaan. Maandag zei ze me nog gedag, vandaag heb ik haar niet gezien.
Dus als ik het goed begrijp reageer jij hetzelfde, of ze je nou omhelst en kust of niet? Dan snap ik wel dat ze af en toe afstandelijk is. Zou ik ook zijn als ik iemand omhels en kus en die persoon doet net of dat niet is gebeurt. Je kunt haar natuurlijk ook gewoon vragen wat haar intenties zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp reageer jij hetzelfde, of ze je nou omhelst en kust of niet? Dan snap ik wel dat ze af en toe afstandelijk is. Zou ik ook zijn als ik iemand omhels en kus en die persoon doet net of dat niet is gebeurt. Je kunt haar natuurlijk ook gewoon vragen wat haar intenties zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.
Als ze mij omhelst en kust doe ik dat natuurlijk ook bij haar. Maar een dag later kwam ik haar en haar vriendin tegen in een winkeltje en toen deed ze plotseling erg afstandelijk toen ik haar aansprak, om vervolgens een tijdje later weer lief gedag te zeggen.

Volgens een goede vriend van me is het geen goed idee om te gaan zeggen dat je haar leuk vindt, dat zou een beetje te needy overkomen. Dat moet zij juist doen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Volgens een goede vriend van me is het geen goed idee om te gaan zeggen dat je haar leuk vindt, dat zou een beetje te needy overkomen. Dat moet zij juist doen.
Je vriend heeft ongelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je vriend heeft ongelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:09
Verwijderd
Meisjes waarderen het wel als je zegt dat je ze leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als het wederzijds is: ja.
Als het niet wederzijds is: nee (al is dit niet zo zwart-wit. Natuurlijk zullen ze zich gevleid voelen, maar wanneer je wel bevriend bent en iemand vertelt je opeens dat hij gevoelens voor je heeft wordt het nogal ongemakkelijk, en veel meisjes (waaronder ook ikzelf) zouden dan waarschijnlijk een afstand gaan creëren om die ongemakkelijkheid te ontwijken - dus echt goed voor een eventuele vriendschap is het niet).
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Het feit dat ik destijds tegen mijn huidige vriendin heb gezegd dat ik haar wel zag zitten is de reden dat we nu überhaupt samen zijn. (samen met mijn salaris)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Als het wederzijds is: ja.
Als het niet wederzijds is: nee (al is dit niet zo zwart-wit. Natuurlijk zullen ze zich gevleid voelen, maar wanneer je wel bevriend bent en iemand vertelt je opeens dat hij gevoelens voor je heeft wordt het nogal ongemakkelijk, en veel meisjes (waaronder ook ikzelf) zouden dan waarschijnlijk een afstand gaan creëren om die ongemakkelijkheid te ontwijken - dus echt goed voor een eventuele vriendschap is het niet).
Oké. Dat laatste maakt niet zoveel uit, want je wilt toch geen vrienden zijn met een meisje dat jij ziet zitten, maar bij wie die gevoelens niet wederzijds zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Het feit dat ik destijds tegen mijn huidige vriendin heb gezegd dat ik haar wel zag zitten is de reden dat we nu überhaupt samen zijn. (samen met mijn salaris)
Hoe bracht je dat nieuws? Een beetje terloops of heel ernstig, handje vastpakken etc.?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe bracht je dat nieuws? Een beetje terloops of heel ernstig, handje vastpakken etc.?
Oh, onze situaties zijn niet geheel vergelijkbaar dus ik weet niet hoeveel je aan mijn verhaal hebt. Ik zou zeggen dat je er niet teveel over moet nadenken en gewoon moet doen. Niet ernstig doen, niet terloops laten vallen. Gewoon tegen haar praten en zeggen wat je voor haar voelt. De manier waarop je het brengt zal, tenzij je verschrikkelijk domme dingen gaat zeggen, waarschijnlijk niet echt invloed hebben op haar antwoord.

Gewoon doen joh. Als ik het zo lees komt het wel goed en anders weet je in ieder geval hoelaat het is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
(samen met mijn salaris)
Ze moet ook es op het forum posten.

OT: What everybody else says. Gewoon zeggen. Als ik haar was zou ik ook heel onzeker zijn of jij me nu leuk vindt of niet, want je onderneemt eigenlijk totaal geen actie wat dat betreft! Een aantal keer passioneel kussen en vervolgens vertellen dat je d'r geweldig vindt
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ze moet ook es op het forum posten.

OT: What everybody else says. Gewoon zeggen. Als ik haar was zou ik ook heel onzeker zijn of jij me nu leuk vindt of niet, want je onderneemt eigenlijk totaal geen actie wat dat betreft! Een aantal keer passioneel kussen en vervolgens vertellen dat je d'r geweldig vindt
Ik zag haar vandaag en ze doet nu heel afstandelijk. Dat deed ze afgelopen vrijdag bij het uitgaan ook al, maar toen was ik naar haar toegegaan en toen hadden we afgesproken voor zondag. Kwam ze me nog aan het eind kussen.

Maar nu. Tja, ze zit in een andere klas en ik zie haar heel sporadisch in de pauze. Ik weet dan ook nooit zo goed wat ik moet zeggen of doen, JUIST omdat ik haar zo leuk vind. Bij anderen heb ik daar helemaal geen problemen mee. Achteraf denk je natuurlijk: ja, dit had ik moeten doen of dat had ik moeten zeggen, maar dat is achteraf hè.

Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 20:41
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
ik zag haar vandaag en ze doet nu heel afstandelijk. dat deed ze afgelopen vrijdag bij het uitgaan ook al, maar toen was ik naar haar toegegaan en toen hadden we afgesproken voor zondag. Kwam ze me nog aan het eind kussen.

Maar nu. Tja, ze zit in een andere klas en ik zie haar heel sporadisch in de pauze. Ik weet dan ook nooit zo goed wat ik moet zeggen of doen, juist omdat ik haar zo leuk vind. Bij anderen heb ik daar helemaal geen problemen mee. Achteraf denk je natuurlijk: Ja, dit had ik moeten doen of dat had ik moeten zeggen, maar dat is achteraf hè.

goddomme jongen je leeft maar 1x dus doen wat je nie laten kan!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 22:58
Verwijderd
Ik denk dat ik haar wel kan afschrijven hoor. Iemand die in zo'n vroeg stadium al afstandelijk gaat doen, daar kan ik natuurlijk niet veel mee. Waarschijnlijk vindt ze me te verlegen (haar vriendin zei vorige week vrijdag dat ze me wel leuk vond, maar dat ik niet zo "shy" moet doen, dat dat nergens voor nodig is) en heeft ze mij al lang opgegeven als potentiële kandidaat. Afgelopen zondag hadden we samen gewandeld en dat was best gezellig, maar toen spatten de vonken er ook niet vanaf. Denk dat ze me al heeft opgegeven en dat ze daarom nu afstand bewaard.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 00:17
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Of ze speelt een liefdesspelletje met je. Wil dat je over je verlegenheid heen stapt om haar als een soort ridder op het witte paard van de grond te zwiepen en de meest gepassioneerde zoen kunt geven die er maar mogelijk is.
Ik krijg het gevoel dat je door die verlegenheid ook erg onzeker bent over jezelf. Dan is het ook altijd makkelijk/verleidelijk om een dergelijke situatie af te schrijven. Geloof erin, laat zien dat je in jezelf gelooft. Je hoeft niet arrogant te doen of te worden, maar je eigen echte ik laten zien is al goed zat. Vind je het lastig om met haar alleen dat te doen? Maak het dan voor jezelf makkelijk, zorg dat er anderen bij zijn. Dan denk je niet de hele tijd 'ik moet dit zeggen of ik moet het zo zeggen'. Misschien wel als je met haar spreekt, maar de druk van het alleen samen zijn is wel minder ..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik haar wel kan afschrijven hoor. Iemand die in zo'n vroeg stadium al afstandelijk gaat doen, daar kan ik natuurlijk niet veel mee. Waarschijnlijk vindt ze me te verlegen (haar vriendin zei vorige week vrijdag dat ze me wel leuk vond, maar dat ik niet zo "shy" moet doen, dat dat nergens voor nodig is) en heeft ze mij al lang opgegeven als potentiële kandidaat. Afgelopen zondag hadden we samen gewandeld en dat was best gezellig, maar toen spatten de vonken er ook niet vanaf. Denk dat ze me al heeft opgegeven en dat ze daarom nu afstand bewaard.
Halloooooo, jij hebt al die tijd niet laten merken dat je haar echt leuk vindt, natuurlijk denkt ze ondertussen "okee, volgens mij hoeft het van hem niet zo... nou ja dan ga ik mezelf ook niet belachelijk maken..." Volgens mij kun je maar beter even flink actie ondernemen! Dikke kans dat ze daar op zat te wachten. En anders weet je gewoon zeker waar je aan toe bent. Slaat nergens op om het nu maar te laten uitdoven omdat je te bang bent
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Halloooooo, jij hebt al die tijd niet laten merken dat je haar echt leuk vindt, natuurlijk denkt ze ondertussen "okee, volgens mij hoeft het van hem niet zo... nou ja dan ga ik mezelf ook niet belachelijk maken..." Volgens mij kun je maar beter even flink actie ondernemen! Dikke kans dat ze daar op zat te wachten. En anders weet je gewoon zeker waar je aan toe bent. Slaat nergens op om het nu maar te laten uitdoven omdat je te bang bent
Er is inmiddels een update. Vandaag kwam ik aan het eind van de pauze terug uit een bar (had ik met drie vrienden koffie gedronken) en toen zag ik haar zitten. Ik ging er naast zitten en ze vroeg of alles goed was. Ik zei van wel en ik vroeg hoe het met haar ging. Vervolgens vroeg ik of ze gister nog uit was gegaan (ik kon op het moment ff niks beters verzinnen, ze was inderdaad uit gegaan) en toen schoot haar vriendin die erbij stond in de lach. Geen idee waarom, maar ze lachte me uit. Vervolgens vertrokken alle leerlingen die niet bij ons in de klas zaten (lerares kwam binnen, pauze voorbij). Dat meisje ook, zonder iets te zeggen. Ik zet haar uit mijn hoofd hoor. Heb geen zin om mezelf onnodig pijn te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:22
Vowel
Vowel is offline
Ja, duidelijk. Gewoon geen tijd meer aan verspillen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, duidelijk. Gewoon geen tijd meer aan verspillen.
Nee toch? Komt wel weer een ander meisje dat niet zo moeilijk doet en me accepteert hoe ik ben.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee toch? Komt wel weer een ander meisje dat niet zo moeilijk doet en me accepteert hoe ik ben.
Ja, natuurlijk. Daar twijfel ik niet aan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:43
Verwijderd
Maar jij vindt ook dat ik het gewoon moet laten rusten?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:45
Vowel
Vowel is offline
Ja. Absoluut. Wat heb je hier nou aan?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ja. Absoluut. Wat heb je hier nou aan?
Ja, niks dus.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 08:29
Verwijderd
Ja, dit vind ik ook niet meer klinken alsof ze verlegen is, maar gewoon alsof ze ofwel niet geïnteresseerd is ofwel op een heel kinderachtige manier hard to get aan het spelen is. En jij klinkt ook alsof je er een beetje genoeg van krijgt. Geen energie meer aan verspillen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 20:01
Verwijderd
Voel me er, nu ik zo thuis zit, wel heel rot door. Vind haar toch heel erg leuk, maar ik heb het zelf verziekt doordat ik weer eens te laf was om mijn kans te pakken. Bovendien was er ook iets vreemds. Zondag, toen we gingen wandelen, had ze het ineens over een jongen in Italië die ze "min of meer mijn geliefde" noemde. Ze hadden twee jaar een relatie gehad en dan was het weer aan en dan was het weer uit. Toen vroeg ze nog of ik vriendinnen heb. Al met al snap ik er gewoon niets van. Voel me stom en eenzaam.

Weer een frustratie erbij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 00:58
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Laten gaan! Wil je je druk blijven maken om zo iemand die jou -buiten een verliefd gevoel- niets anders dan pijn en ongeluk bezorgt? Nee, liefdesverdriet is niet fijn, maar met een meid zitten die jou steeds een onzeker en rot gevoel bezorgd, is het ook huilen geblazen. Negeren, links laten liggen, geen aandacht meer aan besteden. Dat doet ze met jou ook, dus erg leuk zal ze je niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 01:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik denk dat Mc manus hier gelijk heeft.

Het kan zijn dat ze door jou onzekerheid nu precies zo zit, en niet wijs word van hoe jij tegen haar doet, maar die kans lijkt me niet groot. Als je het zeker wil weten is het de hoogste tijd om zonder omhaal te vertellen hoe jij in de hele kwestie staat.

Waarschijnlijk is het alleen niet, het lijkt het verstandigst om dit achter je proberen te laten.
Oud 05-02-2012, 16:16
Verwijderd
Tja, achter me laten gaat niet zo één, twee, drie... om meerdere redenen. Toen ik haar ontmoette een paar weken terug vond ik haar niet eens "leuk" ofzo, maar al wel meteen erg aardig. Ze komt doorgaans erg vrolijk en positief over. Bovendien begon zij een beetje met flirten (me vasthouden in het uitgaansleven, ze kwam steeds naar me toe, ze wilde met mij de stad gaan verkennen etc.). Alleen toen puntje bij paaltje kwam ging ze ineens stug doen. Daar begrijp ik dan weer niks van. En als een duveltje uit een doosje was daar ook nog eens de geliefde in Italië, wat het niet bepaald minder ingewikkeld maakt. Maar ze zoekt nog steeds oogcontact en ze groet me op school. Ze komt toevallig altijd onze klas in en ze gaat zich toevallig bij vriendinnen altijd een beetje uitsloven. Weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Waarom doen veel meisjes zo ontzettend moeilijk? Ik dacht altijd dat ik wel een meisje tegen zou komen met wie het zou klikken en dat we dan nog lang en gelukkig leefden, maar blijkbaar zijn veel meisjes supercomplexe wezens die zelf niet eens weten wat ze nou willen. Laat staan dat ik het dan weet.

p.s.: Ik heb het over "veel meisjes" en niet over alle meisjes. Allereerst omdat ik niemand wil beledigen (zeker niet de superbehulpzame mensen in dit topic (waarvoor dank!)) en bovendien ben ik er rotsvast van overtuigd dat er meisjes zijn die van liefde niet zo'n ingewikkeld spelletje maken, maar die gewoon van je kunnen houden om wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 20:56
Verwijderd
Ik heb een stel Italiaanse vrienden / kennissen en zij maakt daar deel van uit. Dat maakt het niet minder moeilijk. Die Italianen zijn eigenlijk de enige "vrienden" die ik heb sinds ik in Barcelona woon. Andere vrienden / kennissen zijn reeds teruggekeerd naar Nederland en twee Nederlandse meisjes met wie ik goed contact heb gaan volgende week terug.

Loneliness.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 18:51
Verwijderd
Ene moment denk ik "ach, genoeg leuke meisjes", maar 5 minuten later vind ik het zo zonde dat het niks geworden is. Ze is echt heel leuk en in het begin leek het zo goed te klikken.

Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 19:50
Verwijderd
Oei, morgen uit eten met een groep mensen en zij is daar ook bij.

Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 19:52
Verwijderd
Copthorne, kun je dit in het vervolg in het Hoe voel je je op relationeel gebied topic posten, waar het ook thuishoort?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:04
Verwijderd
Shit, ik dacht dat iemand me van goed advies had voorzien lol.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:08
Verwijderd
Lastig om het verhaal over te typen, maar ik zal het daar posten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten