Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2012, 17:41
Verwijderd
Placebo-effect is dan toch ook prima ?
Advertentie
Oud 25-01-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Oh. Open deurtje!

Mja. Je hebt vast gelijk. Maar ja, op een gegeven moment moet je toch wát.
Ik ben nooit te beroerd open deuren in te trappen

Laatst ook een pijnlijke 'discussie' gehad over 'n medium waar een paar lieden uit het gezelschap nogal van onder de indruk waren. Recent overleden vader, yadayada. Ik overwoog op mijn tong te bijten maar het duurde niet heel lang
Oud 25-01-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Het doet wat zeer om toe te geven, maar je kunt niet anders dan het hier mee eens zijn in dit geval
Oud 25-01-2012, 17:44
Verwijderd
Oh, mensen die beweren dat ze met dode mensen kunnen praten mogen gelijk dood . Dat is waarvan ik écht niet begrijp dat mensen er in geloven
Oud 25-01-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, in feite moet iedereen natuurlijk 'ja' invullen bij die vraag. Zo heb ik vandaag zeker vier glazen water gedronken.
Oud 25-01-2012, 17:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als het bij kleine klachten blijft wel. Het gevaar is dat je jezelf ervan overtuigt dat er werkende bestanddelen in zitten, en het ook tegen je kanker gaat gebruiken ofzo.
Oud 25-01-2012, 17:48
Verwijderd
Zijn er mensen die dat doen ? Dat wist ik niet. Ik dacht eigenlijk dat het ophield bij: Keelontsteking gaat sneller weg als je dit pilletje slikt enzo
Oud 25-01-2012, 17:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Oh, mensen die beweren dat ze met dode mensen kunnen praten mogen gelijk dood . Dat is waarvan ik écht niet begrijp dat mensen er in geloven
qft(:
Oud 25-01-2012, 17:49
Verwijderd
En even voor de duidelijkheid ja, als ik verkouden ben ga ik ook direct van die stomme pilletjes slikken zodat ik geen keelontsteking of bijholte ontsteking krijg
Oud 25-01-2012, 17:50
Uice
Uice is offline
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2c89f5f6-ae...-cee1a0c8495f/

Nederlands populairste schrijver gelooft ook in met-de-doden-praten. En hij is echt het perfecte slachtoffer (vanaf 33).
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als het bij kleine klachten blijft wel. Het gevaar is dat je jezelf ervan overtuigt dat er werkende bestanddelen in zitten, en het ook tegen je kanker gaat gebruiken ofzo.
Dat doe ik ook niet hoor

Maar als de reguliere geneeskunde tegen mij zegt dat ik niet ziek ben, ik mij wel ziek voel en mijn psych mij vertelt dat het niet tussen de oren zit, dan wil je uiteindelijk toch wel iets proberen om je beter te voelen.
Vowel
Vowel is offline
Ik slik echt nooit pilletjes. Behalve ter recreatie (en dat is ook al lang geleden), en heel soms een paracetamol. Ik houd niet zo van medicijnen.
Oud 25-01-2012, 17:51
mollerator
mollerator is offline
Ik ga voortaan gewoon niet meer opnemen als mensen me na 17uur bellen.
Oud 25-01-2012, 17:53
Verwijderd
@Chick Rock: Heb je wel eens een dagboek bijgehouden waarin je je vermoeidheid en je eetpatroon bijhoudt?
Oud 25-01-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:

Nederlands populairste schrijver gelooft ook in met-de-doden-praten. En hij is echt het perfecte slachtoffer (vanaf 33).
Wie? Want ik heb geen zin om dat helemaal door te gaan kijken.
Oud 25-01-2012, 18:03
Verwijderd
Ik heb zo meteen training, maar ik heb geen zin om te gaan omdat ik me dan om moet kleden en mijn tas moet inpakken en omdat ik moe ben. Maar als ik in de sporthal ben, vind ik het wel heel leuk /lui
Oud 25-01-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Nou ja Omdat je dan zo post over je oom of euh pleegoom? die je dan midden in de nacht tegenkomt in de keuken en daarmee gaat kletsen enzo. Of heb ik iets nou helemaal verkeerd onthouden?
Ja.

Ik woon daar niet meer, door zijn alcoholisme, en daarna kon ik geen goed, vast huis meer vinden. Sindsdien woon ik, like, iedere maand ergens anders en dat is tamelijk naar.

Niet dat ik geen begrip kan opbrengen voor alcoholisten, verder. En ik kan ze ook wel sympathiek vinden, maar dat is dan ondanks hun alcoholisme, en niet dankzij of wat.
Oud 25-01-2012, 18:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Carn schreef:
Denk je dat het bij de jonge Nederlanders beter is gesteld dan?
Dat weet ik niet maar dat doet er niet zoveel toe. Als zoveel Nederlandse jongeren het niet weten is dat evengoed erg.
Oud 25-01-2012, 18:06
Verwijderd
Hoi Aldan! Wat leuk dat je er weer bent. Waarom was je eigenlijk weg?
Oud 25-01-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Hoi Aldan! Wat leuk dat je er weer bent. Waarom was je eigenlijk weg?
Om mijn slaapritme te verbeteren. Het is wel een beetje gelukt, maar dat lag niet aan mijn ban. Hoi Uomi, ook leuk om jou weer te zien! Ik heb een goed verhaal en dat ga ik zo vertellen.
Oud 25-01-2012, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@Chick Rock: Heb je wel eens een dagboek bijgehouden waarin je je vermoeidheid en je eetpatroon bijhoudt?
Nee. Ik moet wel nu een soort klachtendagboek bijhouden, maar niet met eetpatroon erbij.

Citaat:
Ja.

Ik woon daar niet meer, door zijn alcoholisme, en daarna kon ik geen goed, vast huis meer vinden. Sindsdien woon ik, like, iedere maand ergens anders en dat is tamelijk naar.

Niet dat ik geen begrip kan opbrengen voor alcoholisten, verder. En ik kan ze ook wel sympathiek vinden, maar dat is dan ondanks hun alcoholisme, en niet dankzij of wat.
Dat wist ik Maar soms postte je nogal laconiek over je oom en zijn probleem. (Overigens snap ik natuurlijk ook wel begrijp dat dat allemaal niet zo leuk was hoor!) Maar ik dacht dat je er ook de humor ofzo wel van inzag?
Oud 25-01-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Om mijn slaapritme te verbeteren. Het is wel een beetje gelukt, maar dat lag niet aan mijn ban. Hoi Uomi, ook leuk om jou weer te zien! Ik heb een goed verhaal en dat ga ik zo vertellen.
Nu ben ik wel benieuwd naar je goede verhaal.
Oud 25-01-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik Maar soms postte je nogal laconiek over je oom en zijn probleem. (Overigens snap ik natuurlijk ook wel begrijp dat dat allemaal niet zo leuk was hoor!) Maar ik dacht dat je er ook de humor ofzo wel van inzag?
O, dat is waar. Soms was het ook best wel grappig. Maar dan nog, het is echt helemáál niet alsof ik alcoholisten-sympathieën koester.
Oud 25-01-2012, 18:11
Verwijderd
Is de zoekfunctie bij jullie ook kapot?

Het goede verhaal komt zo trouwens hoor, even geduld.
Oud 25-01-2012, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O, dat is waar. Soms was het ook best wel grappig. Maar dan nog, het is echt helemáál niet alsof ik alcoholisten-sympathieën koester.
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld. Maar sorry, wilde niet iets heel raars zeggen!
Oud 25-01-2012, 18:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ah ja, nu weet ik al helemaal zeker dat zijn boeken ruk zijn.
Verwijderd
De zoekfunctie doet het wel gewoon, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, nu weet ik al helemaal zeker dat zijn boeken ruk zijn.
Wie?
Miekje*
Miekje* is offline
Ik geloof dat ik een beetje een bestwelbelangrijk project heb verwaarloosd. En nu een groot probleem heb. Oops.
Oud 25-01-2012, 18:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wie?
Kluun.
Oud 25-01-2012, 18:18
Lorelei
Lorelei is offline
Ok. Ik ben niet naar wiskunde gegaan omdat ik wilde gaan leren. Dus dat moet ik dan ook wel gaan doen. Eerst even douchen en daarna met een kopje thee op de bank hersengebiedjes in m'n kop stampen.
Oud 25-01-2012, 18:18
Uice
Uice is offline
En dan ga ik nu de nieuwe Adam Sandler kijken, want daar moet ik een recensie over schrijven. Wens me sterkte!
Oud 25-01-2012, 18:19
Lorelei
Lorelei is offline
Adam Sandler... ja, sterkte!
Miekje*
Miekje* is offline
Aldan, welkom terug! Ik had nog een vraag gesteld aan je in het vingeroefeningentopic, maar een beetje te laat want toen was je ban al ingegaan .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En dan ga ik nu de nieuwe Adam Sandler kijken, want daar moet ik een recensie over schrijven. Wens me sterkte!
Dan moet je tussendoor even iets grappigs opzetten, zodat je lachspieren niet afsterven.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah Adam Sandler
Oud 25-01-2012, 18:20
Verwijderd
Adam Sandler? Even op Wikipedia kijken.
Oud 25-01-2012, 18:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die kun je best laten
Oud 25-01-2012, 18:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarschijnlijk is het artikel grappiger dan zijn films.
Oud 25-01-2012, 18:23
Verwijderd
Hmm.
Oud 25-01-2012, 18:28
Verwijderd
Adam Sandler.. Over zelfkastijding gesproken
Oud 25-01-2012, 18:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

"Ad gaat je tekenen geven dat hij er is. Iets met radio's en lampen enzo."

:')
Oud 25-01-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
De zoekfunctie doet het wel gewoon, hoor.
Hm, apart.

Goed, dan komt nu mijn goede verhaal. Spoiler want lang.

Spoiler

Ik vind het zo'n ontzettend mooi en oneindig droevig verhaal. Ik vermoed dat dit niet helemaal is wat men vermoedde met 'goed verhaal', maar ik móést het gewoon vertellen. Het heeft zo ontzettend veel indruk op mij gemaakt en voel zo oneindig veel sympathie voor deze man. Ik kan niet eens uitleggen hoeveel.
Oud 25-01-2012, 18:43
Verwijderd
O ik heb het ook wel echt duidelijk opgeschreven. Huhu.

En Miekje, ik zal even kijken!
Oud 25-01-2012, 18:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, apart.

Goed, dan komt nu mijn goede verhaal. Spoiler want lang.

Spoiler

Ik vind het zo'n ontzettend mooi en oneindig droevig verhaal. Ik vermoed dat dit niet helemaal is wat men vermoedde met 'goed verhaal', maar ik móést het gewoon vertellen. Het heeft zo ontzettend veel indruk op mij gemaakt en voel zo oneindig veel sympathie voor deze man. Ik kan niet eens uitleggen hoeveel.
Wauw, dat is inderdaad een heel mooi, triest verhaal.
Oud 25-01-2012, 18:50
Verwijderd
Miekje, ik kan je vraag niet vinden?
Oud 25-01-2012, 18:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
"Ad gaat je tekenen geven dat hij er is. Iets met radio's en lampen enzo."

:')
Ook een mooie: "Ik zie iemand met een J."
"Mijn vader heet Jan."
Oud 25-01-2012, 18:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Kluun is bij lange na de beste schrijver van Nederland niet
Verwijderd
Het is in Tennessee verboden om het woord 'homoseksualiteit' (of een synoniem daarvan) op school te gebruiken. Wisten jullie dat? Ik niet. En ik schrik er nogal erg van.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik kan je vraag niet vinden?
Oh . Het was de vraag of je nog een bepaalde dichtvorm in gedachten had voor je opdracht aan mij!

Regels voor berichten