Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die twee andersgekleurde hoesjes niet boeiend, geloof ik
![]() ![]() En ja, ik ben een control freak ![]() ![]() En volgens mij is het doel van het topic ook die autistische trekjes te ontdekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik denk aan rationele irritaties denk ik eerder aan stomme mensen in het verkeer, ouderen en huilende kinderen, niet aan lege wc-rolletjes. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind een heleboel dingen irritant, maar de meeste zijn wel een béétje begrijpelijk. Echt irrationeel hmmm. Iig een bepaald type (vrouwen)stem dat je vaak hoort in radioreclames. Geen idee hoe ik het moet beschrijven of waarom het me zo stoort. Het klinkt een beetje als het stem-equivalent van de
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat is Misty. Ze doet lexa en nivea en activia en weetikveel. Mijn zus en ik hebben een stem door haar gecreëerd
![]() Ot: Ik kan er ook niet tegen als het volume niet staat op een nummer dat ik stom vind. Veel te ingewikkeld om uit te leggen welke wel kunnen en welke niet, maar dat kan me enorm storen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder kan ik me mateloos storen aan gordijnen die niet goed dicht zijn. Dat kan ook betekenen dat de plooien die er in horen te vallen, niet goed vallen. Of als er kastjes of lades openstaan, zonder reden. Ik kan me storen aan mensen die een hele ophef maken over homoseksualiteit in die zin dat, wanneer ze twee homo's zien zoenen of hand in hand zien lopen, ze heel erg luid en duidelijk moeten laten weten dat ze er helemaal geen problemen mee hebben, dat het niet uitmaakt wat iemand is. Verder moet iets óf extreem scheef en rommelig zijn, óf helemaal netjes en recht. De grote tafel hier in de kamer is dus altijd rommelig, maar nooit maar een beetje rommelig, want dán moet 't opgeruimd worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het heel logisch is om zelf te doen, betekent niet dat het onlogisch is om het irritant te vinden
![]() @wcrolletjes: ja volgens mij ook rationeel hoor, als je daar zit en je wilt papier pakken en er hangt niks. Ik ken niemand die dan niet eventjes denkt "jezus hoe MOEILIJK is het nou om nieuw papier op te hangen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Verder: Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik erger me ook aan de sluiting van de Yakult-flesjes want ik krijg het nooit fatsoenlijk open en er blijven altijd randjes aanzitten die scherp zijn en AU ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als de rechterrijstrook vrij is mag je ook niet op de middelste strook rijden (dus dan is het wel een probleem, strikt genomen). Of wissel je links en rechts nu om? Dan hoop ik niet dat je veel autorijdt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan absoluut niet tegen deuren die op een kier staan. Of de deur moet helemaal open, of gewoon dicht. Mijn ouders flikten het namelijk vroeger om altijd op te staan op het precieze moment dat ik mijn kamer in was geklommen (terwijl ze daarvoor urenlang stil hadden gezeten) en dan de deur niet achter zich dicht te trekken als ze weer gingen zitten. Tenenkrommend!
Nu moet ik er mss even bij uitleggen dat ik een zolderkamer had zonder deur, de woonkamer er vlak onder zat en mijn ouders allebei nogal doof zijn, dus als ik even rust wou op m'n kamer kon het geluid van de tv me echt heel erg storen. Dus dan stormde ik naar beneden en trok ik heel demonstratief de deur hard dicht en stormde ik weer naar boven... waarna m'n vader weer de deur open trok om iets naar mij te roepen... en vervolgens WEER de deur niet goed dichtdeed! Goed, dat zit dus nog steeds vrij diep. ![]()
|
Ohja, en ik kan niet tegen mensen die me bellen ipv sms'en, want ik HAAT praten aan de telefoon.
Mensen die me goed genoeg kennen om mijn nummer te hebben vertel ik dat ook altijd meteen, maar als ze dan tóch gaan bellen vind ik ze vrij stom en neem ik ook meestal niet op. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat ik écht irritant vind, en ik weet niet of het gegrond is maar ik heb er nooit iemand over gehoord, is het volgende: 1. oude mensen die in de trein veel te vroeg opstaan en daardoor steeds bijna omvallen als de trein een wissel neemt, 2. kinderen die voor het eerst met de trein/bus/whatever gaan en het nog een hele happening vinden en daarom doen alsof ze omvallen en daarbij van die wooohoo-ducktales-keelgeluiden maken en mensen (mij) zogenaamd angstig aankijken. Dit gedrag vertonen ze ook op perrons door ver naar achter te gaan staan als er een trein langskomt en dingen te roepen als 'woooo kijk uit daar komt 'ie'. Helpertjes van de duivel zijn het.
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan me er gruwelijk (
![]() Mensen die jou laten ''meegenieten'' van hun muziek in het openbaar vervoer. Stijlfouten in een brief of tekst. Of ''moeten'' wachten op iemand die de lift duidelijk wil halen en dan moet je zo aardig zijn de deur open te houden anders ben je asociaal (ik druk dan ook wel soms met opzet de knop om de deur dicht te doen, als je kop me niet aanstaat). ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet of het rationeel is of niet:
maar als ik oudere mensen in wil halen bel ik natuurlijk eerst. Dat ze het de eerste keer niet horen vind ik niet zo erg, want ze zijn natuurlijk al oud dus misschien horen ze niet meer zo goed. Maar dat ze me na een paar keer bellen zeker weten wel gehoord moeten hebben en ik ze gewoon voorbij fiets, waarop ze zeggen: 'ik hoorde je wel hoor! niet zo asociaal', daar erger ik me echt aan. Als je me hoort, waarom ga je dan niet opzij? kom op zeg.. |
![]() |
||
Citaat:
Verder niet echt iets 'mis', maar ik vind België soms een beetje de euroshopperversie van Nederland. An sich een prima alternatief voor een A-merk, en goedkoop, maar toch net niet het echte ding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik erger me meestal wel groen en geel, is het dan wel goed? |
![]() |
|
Ik kan er helemaal niet tegen als dingen op een kier staan of je nog een spleetje ziet. Gordijnen, deuren, het maakt niet uit. Halfopen ergert me ook, maar daar kan ik nog mee leven. Nee, BIJNA dicht, brr. Als ik wil slapen en mijn gordijnen zijn voor 3% niet dicht kom ik altijd uit mijn bed om eraan te sjorren. *neurose*
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mensen die bij de fietsstoplichten aankomen als ik er al sta en dan gaan vragen of ik het knopje al ingedrukt heb kan ik ook echt wel afslaan, tuurlijk stomkoppen, het is niet alsof ik daar voor mn lol sta te wachten! en mensen die een heel verhaal gaan vertellen tegen de cassiere terwijl er een lange rij staat ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |