Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt wel degelijk wat voor dat extra geld: je kunt in veel gevallen rustiger zitten, en vaak is het ook comfortabeler. Ik ben dan ook tegen het afschaffen van de eerste klasse en het automatisch deklasseren in geval van drukte.
Ik vind ook dat er weer aparte coupés moeten komen voor negers. En Joden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2012, 17:44
Verwijderd
@Absinthe:
Ik weet niet of je beseft wat voor treinen er ingezet zouden moeten worden als je elke reiziger in de spits een zitplaats wilt geven? In elk geval is het niet haalbaar. Mensen die niet zo lang kunnen staan kunnen het beste aan iemand anders vragen of diegene zijn of haar plaats af wil staan.

Overigens kan de eerste klasse in noodgevallen wel gedeklasseerd worden door de conducteur.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook dat er weer aparte coupé's moeten komen voor negers. En Joden.
Waar heb jij last van?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind ook dat er weer aparte coupés moeten komen voor negers. En Joden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Waar heb jij last van?
Citaat:
Aah verbeter even die absurde, beschamende fout in jullie quotes
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Waar heb jij last van?
Een enorme steenpuist. Dat mag ook wel eens verboten worden!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:47
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Aah verbeter even die absurde, beschamende fout in jullie quotes
Done.

Ik moest trouwens niet lachen om die fout hoor, maar om de opmerking.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:47
Verwijderd
Oh ik ben ook voor afschaffing van sorry. Ik snap helemaal niks van dat hele excuses aanbieden aan de nabestaanden enzo. Het is een combinatie van letters.

De bond tegen het vloeken mag niet bestaan en zeker geen geld verkwisten aan advertenties.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook dat er weer aparte coupés moeten komen voor negers. En Joden.


Citaat:
@Absinthe:
Ik weet niet of je beseft wat voor treinen er ingezet zouden moeten worden als je elke reiziger in de spits een zitplaats wilt geven? In elk geval is het niet haalbaar. Mensen die niet zo lang kunnen staan kunnen het beste aan iemand anders vragen of diegene zijn of haar plaats af wil staan.

Overigens kan de eerste klasse in noodgevallen wel gedeklasseerd worden door de conducteur.
Ik weet niet of je beseft hoe gevaarlijk druk het soms is en hoe achterlijk het dan is dat er duisent stoelen niet bezet zijn in die trein, omdat er zo schandalig veel ruimte in de 1e klas is?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik weet niet of je beseft hoe gevaarlijk druk het soms is en hoe achterlijk het dan is dat er duisent stoelen niet bezet zijn in die trein, omdat er zo schandalig veel ruimte in de 1e klas is?
Ja, en als compromis kun je eventueel het aantal coupés voor 1ste klas verminderen, zodat er meer ruimte is in 2e klas.

Maar liever verdwijnt de 1ste klas helemaal.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:51
Verwijderd
Om nog even terug te komen op negers en zo:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Als je op straat op iemand afloopt, en jullie dreigen tegen elkaar aan te lopen als jullie allebei rechtdoor blijven gaan, kijk je niet elkaar aan, maar in de richting van de kant die je op wil om de persoon te ontwijken.

Als je net in een lange rij komt staan bij een kassa, en er gaat een nieuwe kassa open, dan ga je daar niet heen. De persoon die al het langst staat te wachten maar zijn spullen nog niet op de band heeft gelegd, die mag.

Laat geen voicemailberichten achter met alleen de vraag of ik je terug wil bellen. Ik zie dat ik een gemiste oproep van je heb. Ik bel je terug.

Als je op een feestje iemand tegenkomt die je zelden ziet, en je weet dat die persoon op dat feestje veel andere mensen spreekt die hij/zij zelden ziet, vraag je niet: ''wat doe je nu?'' en al helemaal niet: ''hoe gaat het met je studie?'' en al helemaal helemaal niet: ''wat kun je daar eigenlijk mee worden?'' Een uitzondering kan gemaakt worden als het je echt iets kan schelen, maar dat doet het niet. Dat blijkt uit het feit dat je het iedere keer weer vergeet en het dus op iedere verjaardag van een van mijn ouders opnieuw moet vragen, buurvrouw van mijn ouders.

Als je met een groep mensen gaat eten, en een van de mensen eet vegetarisch/pescotarisch/veganistisch/biologisch, dan is dat geen onderwerp voor een discussie. Extra hoge straffen voor ''vlees eten is natuurlijk,'' en extra extra hoge straffen voor ''je bent hypocriet, want je eet wel vis.'' Dit geldt voor beide kanten: zowel de mongolen die denken dat vegetarisch eten je Gandhi maakt, als voor de mongolen die denken dat vlees eten je Chuck Norris maakt.

Ik wist niet dat je zusje Down heeft/je een autist bent/je in God gelooft/je vader kanker heeft/je broer in een auto-ongeluk is doodgegaan, dus niet kwaad worden als ik een grap maak waar je om die reden niet om kan lachen. Je mag me erop wijzen, en dan zal ik me inhouden, maar mij treft verder geen blaam.

Als iemand iets verkeerd doet, en je bent kwaad op diegene, en diegene zegt sorry, mag je niet zeggen: ''Sorry? Wat heb ik aan sorry?'' Wat wilde je dan horen?

Applegebruikers die spottend lachen als mensen het over Windows hebben, mogen voortaan alleen nog maar peperdure diepvriesmaaltijden eten. Leuk hè, gebruikersgemak?

Verder zijn de volgende uitspraken verboden:

"Atheïsme is ook een religie, want je kunt niet bewijzen dat er geen God is."

"Feminisme is onzin: vrouwen hebben al gewoon gelijke rechten!''

''Wetenschap weet ook niet alles.''

''Ja, maar dat is jouw mening.''

"Weet je wat? Over vijftig jaar spreken we allemaal Chinees!''

''Weet je wat? Over vijftig jaar hebben we allemaal een chip in ons hoofd!''
<3

Ik ben het alleen niet eens met die van het voicemailbericht. Ik bel niet terug als ik zie dat iemand gebeld heeft, want ik hou niet van bellen. Ik ga ervan uit dat iemand het duidelijk laat merken dat ie me echt moet spreken, want één keer bellen kan ook gewoon een impulsief telefoontje zijn geweest als 'ik heb nu zin in appeltaart, ga je mee?' en daar heb je drie uur later dan toch niets meer aan.

Laatst gewijzigd op 02-02-2012 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mensen die producten van Apple kopen moeten 10% van hun brutoloon extra inleveren aan belasting. In ruil daarvoor krijgen ze daarvoor op brieven van de Belastingdienst een plaatje van een appel.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, en als compromis kun je eventueel het aantal coupés voor 1ste klas verminderen, zodat er meer ruimte is in 2e klas.

Maar liever verdwijnt de 1ste klas helemaal.
Precies! Dat eerste zou ik ook al prima vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:




Ik weet niet of je beseft hoe gevaarlijk druk het soms is en hoe achterlijk het dan is dat er duisent stoelen niet bezet zijn in die trein, omdat er zo schandalig veel ruimte in de 1e klas is?
Het is zeg maar een beetje het idee van de eerste klasse dat het er rustig is. Als er echt systematisch sprake is van te volle treinen, los je dat niet op door de eerste klasse maar even af te schaffen, maar dan moet er gewoon voor gezorgd worden dat de algemene capaciteit opgevoerd wordt. Echter: staanplaatsen betekent niet meteen dat de trein te vol is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Mensen die producten van Apple kopen moeten 10% van hun brutoloon extra inleveren aan belasting. In ruil daarvoor krijgen ze daarvoor op brieven van de Belastingdienst een plaatje van een appel.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Het is zeg maar een beetje het idee van de eerste klasse dat het er rustig is. Als er echt systematisch sprake is van te volle treinen, los je dat niet op door de eerste klasse maar even af te schaffen, maar dan moet er gewoon voor gezorgd worden dat de algemene capaciteit opgevoerd wordt. Echter: staanplaatsen betekent niet meteen dat de trein te vol is.
Ik snap wel wat het idee van de eerste klas is, maar ik vind een situatie die ik net beschrijf behoorlijk ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je op straat op iemand afloopt, en jullie dreigen tegen elkaar aan te lopen als jullie allebei rechtdoor blijven gaan, kijk je niet elkaar aan, maar in de richting van de kant die je op wil om de persoon te ontwijken.

Als je net in een lange rij komt staan bij een kassa, en er gaat een nieuwe kassa open, dan ga je daar niet heen. De persoon die al het langst staat te wachten maar zijn spullen nog niet op de band heeft gelegd, die mag.

Laat geen voicemailberichten achter met alleen de vraag of ik je terug wil bellen. Ik zie dat ik een gemiste oproep van je heb. Ik bel je terug.

Als je op een feestje iemand tegenkomt die je zelden ziet, en je weet dat die persoon op dat feestje veel andere mensen spreekt die hij/zij zelden ziet, vraag je niet: ''wat doe je nu?'' en al helemaal niet: ''hoe gaat het met je studie?'' en al helemaal helemaal niet: ''wat kun je daar eigenlijk mee worden?'' Een uitzondering kan gemaakt worden als het je echt iets kan schelen, maar dat doet het niet. Dat blijkt uit het feit dat je het iedere keer weer vergeet en het dus op iedere verjaardag van een van mijn ouders opnieuw moet vragen, buurvrouw van mijn ouders.

Als je met een groep mensen gaat eten, en een van de mensen eet vegetarisch/pescotarisch/veganistisch/biologisch, dan is dat geen onderwerp voor een discussie. Extra hoge straffen voor ''vlees eten is natuurlijk,'' en extra extra hoge straffen voor ''je bent hypocriet, want je eet wel vis.'' Dit geldt voor beide kanten: zowel de mongolen die denken dat vegetarisch eten je Gandhi maakt, als voor de mongolen die denken dat vlees eten je Chuck Norris maakt.

Ik wist niet dat je zusje Down heeft/je een autist bent/je in God gelooft/je vader kanker heeft/je broer in een auto-ongeluk is doodgegaan, dus niet kwaad worden als ik een grap maak waar je om die reden niet om kan lachen. Je mag me erop wijzen, en dan zal ik me inhouden, maar mij treft verder geen blaam.

Als iemand iets verkeerd doet, en je bent kwaad op diegene, en diegene zegt sorry, mag je niet zeggen: ''Sorry? Wat heb ik aan sorry?'' Wat wilde je dan horen?

Applegebruikers die spottend lachen als mensen het over Windows hebben, mogen voortaan alleen nog maar peperdure diepvriesmaaltijden eten. Leuk hè, gebruikersgemak?

Verder zijn de volgende uitspraken verboden:

"Atheïsme is ook een religie, want je kunt niet bewijzen dat er geen God is."

"Feminisme is onzin: vrouwen hebben al gewoon gelijke rechten!''

''Wetenschap weet ook niet alles.''

''Ja, maar dat is jouw mening.''

"Weet je wat? Over vijftig jaar spreken we allemaal Chinees!''

''Weet je wat? Over vijftig jaar hebben we allemaal een chip in ons hoofd!''
Ik moest lachen toen ik dit las. Maar 100% eens.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:56
Verwijderd
Overigens lijken treinen voor veel mensen ook voller dan dat ze eigenlijk zijn, bijvoorbeeld omdat het grootste deel van de reizigers zo dicht mogelijk bij de perrontoegang in de trein stapt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Mensen die producten van Apple kopen moeten 10% van hun brutoloon extra inleveren aan belasting. In ruil daarvoor krijgen ze daarvoor op brieven van de Belastingdienst een plaatje van een appel.
En waarom dan wel?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Overigens lijken treinen voor veel mensen ook voller dan dat ze eigenlijk zijn, bijvoorbeeld omdat het grootste deel van de reizigers zo dicht mogelijk bij de perrontoegang in de trein stapt.
Dit doe ik NOOIT.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
En waarom dan wel?
Ga jij nou serieus weer een Apple-discussie aan? Na je glorieuze nederlaag eerder in WSZ?

Dát zou verboden moeten worden. Apple-fanbois die menen verstand van zaken te hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit doe ik NOOIT.
Ik ook niet. Ik loop altijd zo ver mogelijk naar voren (of achteren) om die enorme stroom mensen te ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:00
Verwijderd
Wie lopen hier nu het hardst te schreeuwen de anti-Apple mensen of de Apple-gebruikers?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:00
Verwijderd
Als je geen leven hebt, mag je niet tijdens de spits de straat op of winkelen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Er moet ook een wet komen die de uitspraak "ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er íets is" aan anderen een vrijbrief geeft om het gezicht van degene die de uitspraak doet vol te smeren met poep.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je geen leven hebt, mag je niet tijdens de spits de straat op of winkelen.
Pfft.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Er moet ook een wet komen die de uitspraak "ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er íets is" aan anderen een vrijbrief geeft om het gezicht van degene die de uitspraak doet vol te smeren met poep.
Ietsisten vind ik nog gruwelijker dan creationisten
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:01
Verwijderd
Ik zit een beetje vervelend te doen maar iedereen zeikt maar over Apple ;P
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mensen die huilen over Apple-bashen moeten 20% extra belasting betalen en krijgen een plaatje van een rotte appel op de brieven van de Belastingdienst.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Wie lopen hier nu het hardst te schreeuwen de anti-Apple mensen of de Apple-gebruikers?
Ik schreeuwde helemaal niet, ik stelde je een heel duidelijke, normale vraag waarop er een onderlip uwerzijds ging trillen en er niet veel meer uit kwam dan "LEAVE ME ALONE"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je met een groep mensen gaat eten, en een van de mensen eet vegetarisch/pescotarisch/veganistisch/biologisch, dan is dat geen onderwerp voor een discussie. Extra hoge straffen voor ''vlees eten is natuurlijk,'' en extra extra hoge straffen voor ''je bent hypocriet, want je eet wel vis.'' Dit geldt voor beide kanten: zowel de mongolen die denken dat vegetarisch eten je Gandhi maakt, als voor de mongolen die denken dat vlees eten je Chuck Norris maakt.
Jezus, ja Een van mijn grootste ergernissen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ietsisten vind ik nog gruwelijker dan creationisten
Ik vind ze eigenlijk allebei vreselijk. Vooral van die opmerkingen als: "De wereld is zo mooi, dat moet wel gemaakt zijn." Of: "Het menselijk lichaam (of welk deel ervan ook) zit zo complex in elkaar, dat kan niet zomaar zijn ontstaan!"

Vre-se-lijk.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:04
Verwijderd
Mensen die van Den Bosch naar Tilburg reizen (en dus niet verder), of andersom, moeten de intercity pakken en niet de stoptrein
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Voorts moet het voor hackers toegestaan zijn om de computers van mensen die plaatjes van hun eten op Facebook posten te hacken en de desktopafbeelding te veranderen in een plaatje van een hoop verse, door dronken Russen uitgebraakte kots.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:04
Verwijderd
Die Apple-'discussie' <3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mensen die producten van Apple kopen moeten 10% van hun brutoloon extra inleveren aan belasting. In ruil daarvoor krijgen ze daarvoor op brieven van de Belastingdienst een plaatje van een appel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Er moet een Uggsverbod komen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Er moet gewoon (weer) een 3de klasse komen waarin iedereen in Joodse 40-45 stijl gewoon kan staan tegen een gereduceerd tarief, flikker maar op met die stoelen. Meeste mensen hoeven toch maar maximaal een half uurtje in de trein.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wanneer mensen huilende baby's meenemen naar openbare plaatsen, moet hun TV- en internetsignaal vervangen worden door een filmpje van een constant huilende baby. Weet je ook eens hoe irritant dat is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:08
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Een baby / jong kind niet behandelen als een IQ loos troeteldier.

Gewoon tegen praten zoals je dat doet met een normaal mens.

"Akoetjiekoetjekoeeee"

Rot toch een eind op man.


En


Niet over je kind praten terwijl het naast je zit, betrek hem of haar dan bij het gesprek maar ga niet praten over zaken en net doen alsof het kind niks zal begrijpen.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
wanneer mensen huilende baby's meenemen naar openbare plaatsen, moet hun tv- en internetsignaal vervangen worden door een filmpje van een constant huilende baby. Weet je ook eens hoe irritant dat is.
dit. Keer honderd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Mensen moeten ophouden met zomaar foto's laten zien van hun kinderen als daar niet naar is gevraagd. Ik heb een ontiegelijke hekel aan kinderen en weet dan nooit wat ik moet zeggen.

Ook hoef ik niet te horen wanneer hij heeft gepoept, geplast, gekotst, zijn eerste stapjes heeft gezet, of hij iets heeft gezegd (vooral als het niet eens een echt woord is!) en en en. Pfft.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Wanneer mensen huilende baby's meenemen naar openbare plaatsen, moet hun TV- en internetsignaal vervangen worden door een filmpje van een constant huilende baby. Weet je ook eens hoe irritant dat is.
Citaat:
Krijg je kinderen, dan is het jouw verantwoordelijkheid ze zo min mogelijk overlast te laten geven, dus je moet gewoon af en toe STOPPEN MET WINKELEN ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:12
Verwijderd
Zure mensen mogen niet het leven van mensen met kinderen onmogelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als je mij ongevraagd honderd foto's van je niet aan mij gerelateerde baby laat zien, laat ik je honderd foto's zien van een wc-papiertje vol sperma dat ik laatst heb gemaakt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zure mensen mogen niet het leven van mensen met kinderen onmogelijk maken.
En vooral andersom!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:13
Verwijderd
In de trein mogen voor mij ook wel speciale baby-coupés komen Afgesloten en goed geluidgeïsoleerd.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je mij ongevraagd honderd foto's van je niet aan mij gerelateerde baby laat zien, laat ik je honderd foto's zien van een wc-papiertje vol sperma dat ik laatst heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 18:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh en ik bedoelde dus: random mensen. Als mijn tante mij een foto laat zien van mijn nichtje is dat natuurlijk een heel ander verhaal dan wanneer iemand die ik amper ken opeens een heel verhaal begint over haar oh zo schattige en lieve baby.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat als...
Sjoukie
136 09-05-2003 19:26
Levensbeschouwing & Filosofie Willen en moeten
Phreak
1 23-12-2002 10:28
Software & Hardware Problemen met Junglestrike en Desertstrike...
D@mien
3 24-11-2001 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.