Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, joh, je moet nog groeien, toen ik interesse kreeg in lekkere meiden, of de gedachte aan lekkere meiden kreeg, of ze zag van foto enz...., kreeg ik ook voor het eerst spontaan een stijve, ben toen ook begonnen met aftrekken, en naar gelang je groeit, groeit alles mee, ook je pik, en het ritme van aftrekken ondekt je vanzelf wel....of je sneller of langzamer moet shorren, merk je vanzelf wel, of je het lekker vind om snel te trekken of shorren, of langzaam, je ondekt al aftrekkende welk ritme je lekker vindt....
en met dat voorhuid verhaal, komt het miss. daardoor? of kan je door deze manier ook 'gevoel' krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:20
joris19
joris19 is offline
Het is de eikel, zo noemen ze het topje van je pik, die is gevoelig, of wordt gevoelig, de voorhuid daar zit niet echt gevoel in, die voorhuid zit omdat je nog jong bent strak, maar wordt minder strak op den duur, maar je eikel, (het topje van je pik) die is het gevoeligst, en die gevoeligheid zal toenemen naar gelang je groeit.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:40
Verwijderd
ik hoorde dat je rond je 4 jaar ofzo eigenlijk de voorhuid al over de penis kan doen, maar ik nog niet, had ook iets gelezen over na je groei pas ofzo of na je 15e

maar ik maak me best druk omdat ik me voorhuid nog niet egt goed over m`n eikel kan doen, of is dit geen punt?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 22:14
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Kerel,

Ik kan het helemaal niet. Ik ben besneden. Wees blij dat het je tenminste een beetje lukt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, joh, je moet nog groeien, toen ik interesse kreeg in lekkere meiden, of de gedachte aan lekkere meiden kreeg, of ze zag van foto enz...., kreeg ik ook voor het eerst spontaan een stijve, ben toen ook begonnen met aftrekken, en naar gelang je groeit, groeit alles mee, ook je pik, en het ritme van aftrekken ondekt je vanzelf wel....of je sneller of langzamer moet shorren, merk je vanzelf wel, of je het lekker vind om snel te trekken of shorren, of langzaam, je ondekt al aftrekkende welk ritme je lekker vindt....
shorren?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 00:05
Verwijderd
Citaat:
ik hoorde dat je rond je 4 jaar ofzo eigenlijk de voorhuid al over de penis kan doen, maar ik nog niet, had ook iets gelezen over na je groei pas ofzo of na je 15e

maar ik maak me best druk omdat ik me voorhuid nog niet egt goed over m`n eikel kan doen, of is dit geen punt?
Het lukte wel maar nog niet snel zei je. Zoals de anderen ook schrijven. Als je wat ouder bent, dan is voorhuid vaak ook wat ruimer geworden. Gaat vanzelf. Tot die tijd moet je gewoon aftrekken op de manier waarop jij het lekker vind. Al duurt het een uur voor je klaarkomt, maakt niks uit. Een beetje vaseline of babyolie op je pik doen als je gaat rukken kan trouwens sowieso geen kwaad. Wordt alles lekker soepel van en dan geeft het wat meer mee. Vooral belangrijk: have fun!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 20:42
Verwijderd
Ik ga hier verder : http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1855910

Aangezien dat meer om de vragen die meer op dat subforum passen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ga hier verder : http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1855910

Aangezien dat meer om de vragen die meer op dat subforum passen
Dan krijg ik: Geen topic opgegeven.. bla bla. Gaat iets fout?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 23:27
Martiño
Martiño is offline
Dat komt omdat dat topic is verwijderd samengevoegd tot dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1854499

Laatst gewijzigd op 18-04-2012 om 08:25. Reden: kusje
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 12:50
bloodyb
bloodyb is offline
Of je je voorhuid bij het rukken wel of niet over je eikel kan maakt voor het gevoel niet veel uit. Het is allebei even lekker. Heb je het nu al vaker geprobeerd en voelt het nu wel fijn? En wel zaadlozing gehad?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten