Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, Freecellperiodes heb ik ook wel gehad, maar daar had ik toch altijd te weinig geduld voor. Ik wil spelletjes waarbij je lekker veel moet klikken en waarbij het snel gaat.
Ik vind het juist fijn om eindeloos bezig te zijn met één spel en het duizend keer opnieuw te starten omdat ik vastloop enzo. Bezigheidstherapie. <3 Maar dat komt steeds minder voor omdat ik er steeds beter in word, dat is wel jammer. Het begint intussen ook een beetje te vervelen.
Advertentie
Oud 03-02-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist fijn om eindeloos bezig te zijn met één spel en het duizend keer opnieuw te starten omdat ik vastloop enzo. Bezigheidstherapie. <3 Maar dat komt steeds minder voor omdat ik er steeds beter in word, dat is wel jammer. Het begint intussen ook een beetje te vervelen.
Ja, dat is ook het enige wat ik deed, duisent keer opnieuw starten omdat ik geen zin meer had om na te denken, dus dat schoot niet echt op
Oud 03-02-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ook het enige wat ik deed, duisent keer opnieuw starten omdat ik geen zin meer had om na te denken, dus dat schoot niet echt op
Oh. Nee, ik mag het alleen van mezelf als ik helemaal vastgelopen ben.
Oud 03-02-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nee, ik mag het alleen van mezelf als ik helemaal vastgelopen ben.
Zo streng ben ik niet voor mezelf
Oud 03-02-2012, 22:18
Verwijderd
Ah jullie moeten hartenjagen in Windows 7 echt eens doen, het zit vol met lekkere geluidjes. Vooral het delen van de kaarten.
Oud 03-02-2012, 22:24
Verwijderd
Hoi, mag ik hier een beetje bezorgd komen doen?
Oud 03-02-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ah jullie moeten hartenjagen in Windows 7 echt eens doen, het zit vol met lekkere geluidjes. Vooral het delen van de kaarten.
Ik zal het zo proberen.

Citaat:
Hoi, mag ik hier een beetje bezorgd komen doen?
Ja, wat is er?
Oud 03-02-2012, 22:32
Verwijderd
Goede vriend, is naar mijn idee echt weer psychotisch (aan het worden). Ik had dinsdag al dat idee en nu belde een andere vriend mij op dat hij zich zorgen om hem maakt. Ik had vandaag met hem afgesproken en dat verliep dan wel weer normaal naar mijn idee. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik ermee moet . Ik durf hem ook niet te vragen of ie z'n medicijnen wel slikt...
Oud 03-02-2012, 22:51
Verwijderd
Ok, I killed the topique. excusez moi!
Omdat het zo saai is, ga ik nog maar even Guitarhero spelen
Oud 03-02-2012, 22:55
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Het is nu eenmaal een saai topic, forummen jij .

Ik ben vast heel erg onwetend en zo hoor, maar is het niet handiger als je gewoon wél vraagt of die zijn medicijnen slikt? Het is toch niet om hem te stangen, hij weet ook wel dat je het niet voor je lol vraagt
Oud 03-02-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Het is nu eenmaal een saai topic, forummen jij .

Ik ben vast heel erg onwetend en zo hoor, maar is het niet handiger als je gewoon wél vraagt of die zijn medicijnen slikt? Het is toch niet om hem te stangen, hij weet ook wel dat je het niet voor je lol vraagt
Nou, het probleem is dat hij door zijn psychose nooit ziet dat hij psychotisch is. Ik ben bang dat hij alleen maar heel achterdochtig wordt naar mij als ik hem ga vragen of hij zijn medicijnen wel slikt. Als je psychotisch bent zijn je gedachtes per definitie niet logisch. Ik denk dat zijn eerste gedachte niet zal zijn 'goh wat lief dat ze bezorgd is om me' maar eerder 'waar bemoeit ze zich mee, waarom vraagt ze dit, wat wil ze van me, wat heb ik misdaan' of iets in die trant.
Oud 03-02-2012, 23:06
Verwijderd
Van zijn vorige psychoses en van mijn eigen en andermans psychoses weet ik dat het onderwerp 'medicijnen' vaak meer woede en achterdocht opwekt dan je zou denken. Ik had het met hem dan niet over zijn medicatie, maar hij kon mij goed duidelijk maken hoe kwaad hij op zijn ouders was als die het wel over zijn medicijnen hadden.
Oud 03-02-2012, 23:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hmm, oké. Dat maakt het wel lastig ja.

Heb eigenlijk geen idee wat ik zelf zou doen. Ken die hele man ook niet natuurlijk. Je kan het dan wel anoniem gaan vragen maar dat schiet dan ook niet op. Heeft hij geen begeleider of psych die je kan inlichten?
Oud 03-02-2012, 23:15
Verwijderd
voorheen hadden we dezelfde hulpverleners, dus dan was het makkelijk, maar ik ken zijn hulpverleners nu niet. Ik zou wel met zijn moeder kunnen bellen, ik ken haar ook en ze is heel lief, of ik zou met mijn eigen hulpverleners kunnen overleggen wat het beste is om te doen.. Het is nu nog niet super dringend, het gaat niet gigantisch slecht nu, maar ik krab me soms wel achter de oren met dingen die hij zegt of doet. Ik ga er nog even over nadenken.
Oud 03-02-2012, 23:31
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oke, sterkte! Ik hoop dat je iets voor hem kan doen, of in elk geval dat die er uit komt.
Oud 03-02-2012, 23:32
Verwijderd
Heb een leuke band ontdekt

Heel leuk nummer.
Oud 03-02-2012, 23:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd doodgegooid met 'Lonely Boy' op MTV en dat is een leuk liedje, maar jammergenoeg klinken alle nummers op dat album hetzelfde.
Maar verder wel toffe band hoor.
Oud 03-02-2012, 23:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom is het gvd ALTIJD zo dat wanneer ik een keer vroeg moet slapen, mijn buren ineens besluiten om een karaoke-avond oid te houden?
Er daar beginnen ze dan ook om half 1 mee, lekker logische tijd. Flikker op met je herrie, niet elke student is op zaterdag vrij!
Oud 03-02-2012, 23:41
Verwijderd
Ik mag die muziek wel geloof ik
Oud 03-02-2012, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik werd doodgegooid met 'Lonely Boy' op MTV en dat is een leuk liedje, maar jammergenoeg klinken alle nummers op dat album hetzelfde.
Maar verder wel toffe band hoor.
Ik ben wereldvreemd, en had er dus verder nog nooit van gehoord
Oud 03-02-2012, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze bestaan al sinds 2002 ofzo, maar ik ben een muzieknerdje, dus het is je vergeven. (k)
Oud 03-02-2012, 23:43
Verwijderd
Ik ook niet ste!
Oud 03-02-2012, 23:46
Verwijderd
Godverdomme, soms wil ik een smsje sturen, of alleen iemands telefoon over laten gaan en dan zegt zo'n hoer 'sorry, u heeft niet voldoende beltegoed voor dit gseprek', en dan moet ik helemaal 10 euro opwaarderen daarvoor terwijl dat niet in mijn geld uitgeef-planning ligt en en en

En ja, ik heb nog beltegoed, bite me
Oud 03-02-2012, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*bijt*
Oud 03-02-2012, 23:52
Verwijderd

Kijk, ik ben cartoonified, leuk hè.
Oud 03-02-2012, 23:56
Pierrot
Pierrot is offline
Het sneeuwde gisteren.
Oud 04-02-2012, 00:01
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jezus wat een incapabel mens bij RTL, wat een flutinterview. Dat iedereen maar tegenwoordig nieuwslezer kan worden.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1985...emaal_uit.html
Wat heeft die nieuwslezer verkeerd gedaan?
Oud 04-02-2012, 00:05
Geel
Geel is offline
Wacht, misschien begrijp ik het al.
Oud 04-02-2012, 00:06
Verwijderd
wEteN jUlLiE nOG dAt hEt hIP wAs Om zO tE tYpEn?

Niet dat ik er ooit aan meegedaan heb hoor. Maar waar sloeg dat op? Het typt ook nog eens extreem kut.
Oud 04-02-2012, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat was in de zelfde tijd dat meisjuhs het superlievvv fonduh om soow te typuh, want dat was hip en stoerrr en fet altoow.

Ik kende zo iemand.
Oud 04-02-2012, 00:17
Geel
Geel is offline
Wie niet? ;d;d;d
Oud 04-02-2012, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Dat was in de zelfde tijd dat meisjuhs het superlievvv fonduh om soow te typuh, want dat was hip en stoerrr en fet altoow.

Ik kende zo iemand.
Je zag het vooral op CU2-pagina's. Maar waarom? Omdat het er leuk uitziet? Je moet maar eens een zin zo typen, je bent een jaar bezig.
Oud 04-02-2012, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Rob Geus en zijn vrouw gaan uit elkaar. De 40-jarige presentator, bekend van De Smaakpolitie, was zeven jaar getrouwd met Miranda. De twee hebben een 4-jarige dochter.

Geus wil niks kwijt over het hoe en waarom van zijn scheiding. "Na zeven jaar huwelijk hebben wij in goed overleg besloten uit elkaar te gaan", laat hij weten aan Shownieuws. "We hebben mooie jaren gekend, maar de koek is helaas op." Verder verklaart Geus dat de twee geen ruzie hebben.
Die vrouw kon die kop natuurlijk niet meer aanzien.
Oud 04-02-2012, 00:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Miranda werd er niet meer vrolijk van.
Oud 04-02-2012, 00:37
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Miranda werd er niet meer vrolijk van.

/Te makkelijk
Oud 04-02-2012, 00:49
Verwijderd
te makkelijke grappen moeten gemaakt worden
Oud 04-02-2012, 00:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Soms wel ja
Oud 04-02-2012, 01:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jezus wat een incapabel mens bij RTL, wat een flutinterview. Dat iedereen maar tegenwoordig nieuwslezer kan worden.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1985...emaal_uit.html

Ik snapte dat filmpje bij LuckyTV al niet, maar nu komt de AAP uit de mouw
Oud 04-02-2012, 01:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf, ik snap best dat je vrienden bij je thuis uitnodigt en dat je gesprekken mss wat luidruchtiger worden wanneer je een paar biertjes op hebt, maar waarom moet iedereen de hele tijd 'wooooh' en 'yaaaaaay' roepen. Flikker op, brallende corps mongolen.
Oud 04-02-2012, 01:54
Verwijderd
Sinds sam het filmpje van de duifmeneer heeft gezien, grijpt hij iedere gelegeheid aan hem te imiteren. We liepen vanmiddag langs de hoerenstraat en toen zei hij HOE-renstraat ;D;d:
Oud 04-02-2012, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Sinds sam het filmpje van de duifmeneer heeft gezien, grijpt hij iedere gelegeheid aan hem te imiteren. We liepen vanmiddag langs de hoerenstraat en toen zei hij HOE-renstraat ;D;d:
Leuk kind heb je
Oud 04-02-2012, 04:10
Verwijderd
Pompompom.
Oud 04-02-2012, 07:16
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Wat heeft die nieuwslezer verkeerd gedaan?
Ze had een interview voorbereid, maar vraag 3 leverde een ander antwoord op dan ze verwachtte. Toen heeft ze 5x vraag 3 opnieuw gesteld in de hoop op een ander antwoord. Uiteindelijk besloot ze haar voorbereide punt maar gewoon te maken, terwijl dat dus helemaal niet meer relevant was.
Oud 04-02-2012, 08:01
Verwijderd
Ze probeert de woordvoerder in de val te lokken en drukt door uit domheid. Wat een domme kut.
Oud 04-02-2012, 08:01
Verwijderd
Vraag 2 zelfs
Oud 04-02-2012, 08:10
Verwijderd
Ik ben een lijstje aan het maken met films die ik ooit nog moet kijken. Welke moeten daarbij?
Oud 04-02-2012, 08:17
Verwijderd
El laberinto del fauno!
Oud 04-02-2012, 08:18
Verwijderd
Dat het je dan toch lukt om er een te noemen die ik al wel gezien heb! Duizend keer ofzo. <3
Oud 04-02-2012, 08:21
Verwijderd
ah damn. Het was de eerste die in me opkwam haha. Ik kijk zelf ook niet zo veel films..
Oud 04-02-2012, 08:23
Verwijderd
'La vita è bela' heb je vast ook wel gezien, of niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten