Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Duvelke, wat was zijn uitleg, als ik vragen mag?
||
Citaat:
Duvelke, wat was zijn uitleg, als ik vragen mag?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
... waar ben je bang voor? Wat is het ergste wat kan gebeuren als je die jongen dumpt? Dat je iemand moet gaan zoeken die wel om je geeft en respect voor je heeft?
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er is geen enkel probleem, Duvelke024, tenminste, IK heb geen probleem... Wij vroegen ons alleen af wat zijn uitleg was voor zijn gedrag naar je toe. Dat wordt ook een aantal keren gevraagd aan je.. Als je dan antwoordt met " Ja, ik weet het niet, want ik snapte het niet" dan krijg ik mijn twijfels of je uberhaupt wel iets aan onze meningen hebt gehad. En dan denk ik dus ook echt dat je denkt dat je dit 'verdient' en dat je bang bent om alleen over te blijven.
Je hoeft mij ook niet te overtuigen. Ik heb in een relatie gezeten waar de man in kwestie mij niet waardeerde. Zeggen dat je van hem houdt is eigenlijk zeggen dat je hoopt dat hij veranderd, maar eigenlijk weet dat hij dat niet doet. Ben benieuwd! Hou ons alsjeblieft op de hoogte, want ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij beterschap heeft beloofd met 1 of andere vage reden, waar jij ingetrapt bent. En vervolgens doet meneer precies waar hij zelf zin in heeft. Dit is wachten op de volgende keer...En ergens denk ik dat jij dat ook wel weet... Ik weet ook dat je gevoelens niet kunt uitzetten. Hup, ik maak het uit en ik heb geen gevoelens meer voor hem... Dat snap ik! Maar het is dan wel het beste om hem voorlopig niet te spreken of ergens tegen te komen.
||
Citaat:
Ga eens na hoe hij tegen je doet. Ik ken hem natuurlijk niet, maar ik kan wel inschatten dat de kans dat hij verandert niet enorm groot is. Wat Prue zegt. En waarom zou hij ook, hij kan doen waar hij zin in heeft met wie en wanneer hij maar wil, en heeft nog steeds een leuke vriendin die het pikt dat hij háár als vuil behandelt Natuurlijk is het je eigen keuze, het is niet ons doel ofzo om te zorgen voor jullie break-up, maar wel ben je de enige die niet ziet dat juist dat wel eens het beste zou kunnen zijn. Zoek toch een lieve jongen, die zijn er genoeg en daar word je zelf ook veeel gelukkiger van, echt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom deed hij zo? Edit: oh wacht, ik zie al dat hij helemaal niks heeft uitgelegd. Goeie relatie hoor, als je niet eens echt met elkaar kunt praten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is nu goed tussen ons. Hij heeft de foto van z'n ex voor m'n gezicht verbrand. En gereder hebben we goed gepraat met elkaar. Hij zei dat hij nie wist dat ik er zo erg mee zat. (ook al vind ik dat raar) Hij zei ook dat hij nog niet echt wist wat echt liefde krijgen van een meisje is. Omdat zijn langste relatie maar 3maanden was. Meestal kapte de meisjes af omdat ze iemand anders vonden of vreemd gingen. (ik ben niet zo) daarnaast vertelde hij dat hij nu in een €&@ situatie zit thuis. Daarom deed hij stom tegen me. Hij zei dat dit nooit meer voor kwam omdat hij mij voor geen goud kwijt wil. Er zijn me dingen gezegd...maar die vind ik un beetje privé...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hier kan denk ik wel slotje op btw aangezien ze nu toch weg is ![]() Tenzij iemand nog iets heel boeiends heeft toe te voegen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? Marsjuh87 | 11 | 05-04-2004 14:52 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik met hem? kosamlover | 6 | 19-01-2004 16:30 | |
Psychologie |
vraag; mn vader... wat kan ik voor hem doen? Fantôme | 7 | 07-11-2003 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?! Ilona1 | 11 | 04-01-2003 17:20 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
radeloos.........ex........wat moet ik doen? HelpMePlease | 4 | 02-02-2002 15:02 |