Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2012, 11:07
Verwijderd
desinterresitus.
Advertentie
Oud 09-02-2012, 11:43
Vowel
Vowel is offline
Hij "heeft" niets. Hij is een botte lul. Dat is geen ziekte, dat kun je niet genezen. Dumpen dus.
Oud 09-02-2012, 11:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Gister avond belde ik hem op en vroeg of we elkaar vrijdag zien. En of hij dan een film mee neemt om te kijken (moet de film kijken voor school) Hij zei toen tegen me dat hij naar buiten ging met zn broertje en de vriendin van dat broertje, Om te gaan roken. Vandaag ochtends belde ik hem weer omdat hij met mij naar de dokter wil...heb bepaalde klachten. Maar toen deed hij wel normaal. Wat heeft hij?
Ik weet niet wat hij heeft maar in ieder geval geen verliefd gevoel voor jou, en overduidelijk ook geen interesse in jou.
Oud 09-02-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat hij heeft maar in ieder geval geen verliefd gevoel voor jou, en overduidelijk ook geen interesse in jou.
Volgens mij kijk ik nog steeds door mn roze bril. Moet um maar afzetten denk ik...*zucht*
Oud 09-02-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
desinterresitus.
itis.

Ik sluit me aan bij Vowel.
Oud 09-02-2012, 15:23
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Vowel for president...
Oud 09-02-2012, 17:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
itis.
Leek me een referentie naar de schrijfstijl van TS.

Ga je die knul nou nog eens dumpen of hoe zit dat?
Oud 09-02-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Leek me een referentie naar de schrijfstijl van TS.

Ga je die knul nou nog eens dumpen of hoe zit dat?
Hij verwees naar een aandoening, net als aanstelleritis, waarbij de itis als uitgang bewust is gekozen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanstelleritis).
Oud 09-02-2012, 19:08
Verwijderd
hij heeft niks met jou jij bent meer een vertrouwenspersoon bij hem dan een vriendin en hij vind zijn ex en broertje kenbaar meer van belang toch? anders zou hij toch met jou afspreken?

ga nu meteen denken wat wil ik? doorgaan? of dumpen? jou keuze wij geven je tips
Oud 10-02-2012, 10:04
Verwijderd
Heb gister met hem gepraat..en hij heeft uitgelegd waarom hij zo deed. Ik snap het wel. Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat als dit nog 1x voorkomt dat ik gewoon de relatie beeindig. Thnx voor jullie recties!
Oud 10-02-2012, 10:48
Cherry Springs
Citaat:
Hij verwees naar een aandoening, net als aanstelleritis, waarbij de itis als uitgang bewust is gekozen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanstelleritis).
Dat snapte ik ook wel, maar omdat te steeds woorden als 'ut' en 'un' leek me dat Rev bewust voor die spelling koos. Hij weet vast zelf ook wel dat -itis een gangbare uitgang voor (verzonnen) ziektes is.

Duvelke, wat was zijn uitleg, als ik vragen mag?
Oud 10-02-2012, 10:51
Prue Halliwell
Citaat:
Ben ik ook nieuwsgierig naar...
Oud 10-02-2012, 10:54
Cherry Springs
Citaat:
Dat snapte ik ook wel, maar omdat te steeds woorden als 'ut' en 'un' leek me dat Rev bewust voor die spelling koos. Hij weet vast zelf ook wel dat -itis een gangbare uitgang voor (verzonnen) ziektes is.

Oud 10-02-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:

Ik weet het niet...snapte hem niet XD
Oud 10-02-2012, 11:07
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik snap het wel.
Citaat:
Wut

Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij gewoon echt een beetje manisch
Oud 10-02-2012, 11:12
bierkoning
bierkoning is offline
hij heeft je toch iets verteld waarom hij zo doet ? wat waren zijn woorden dan ?
Oud 10-02-2012, 11:22
Cherry Springs
Citaat:
Oh oké, dan is het goed.

... waar ben je bang voor? Wat is het ergste wat kan gebeuren als je die jongen dumpt? Dat je iemand moet gaan zoeken die wel om je geeft en respect voor je heeft?
Oud 10-02-2012, 13:46
Prue Halliwell
Citaat:
Heb gister met hem gepraat..en hij heeft uitgelegd waarom hij zo deed. Ik snap het wel. Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat als dit nog 1x voorkomt dat ik gewoon de relatie beeindig. Thnx voor jullie recties!

Citaat:
wauw.. dat vind ik knap.. Is de angst om alleen over te blijven dan zo groot dat je geen 'nee' kunt zeggen? Of ben je echt overtuigd dat je dit 'verdient'? Je hebt dus geen vertrouwen genoeg om voor jezelf op te komen, te kiezen en ook van jezelf te houden?
Oud 10-02-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
wauw.. dat vind ik knap.. Is de angst om alleen over te blijven dan zo groot dat je geen 'nee' kunt zeggen? Of ben je echt overtuigd dat je dit 'verdient'? Je hebt dus geen vertrouwen genoeg om voor jezelf op te komen, te kiezen en ook van jezelf te houden?
Dat zeg ik niet..het is gewoon dat ik van hem hou..op een of andere reden. En pas als ik echt geen verkaring kan geven zeg ik..bye..ik ben nou eenmaal iets anders Prue Halliwell en ik vroeg om jullie mening...hebben jullie gegeven. En daar dank ik jullie voor..en wat jullie zeide..heb ik wel iets mee gedaan..Dus wat is het probleem?
Oud 10-02-2012, 15:19
Prue Halliwell
Er is geen enkel probleem, Duvelke024, tenminste, IK heb geen probleem... Wij vroegen ons alleen af wat zijn uitleg was voor zijn gedrag naar je toe. Dat wordt ook een aantal keren gevraagd aan je.. Als je dan antwoordt met " Ja, ik weet het niet, want ik snapte het niet" dan krijg ik mijn twijfels of je uberhaupt wel iets aan onze meningen hebt gehad. En dan denk ik dus ook echt dat je denkt dat je dit 'verdient' en dat je bang bent om alleen over te blijven.
Je hoeft mij ook niet te overtuigen.

Ik heb in een relatie gezeten waar de man in kwestie mij niet waardeerde. Zeggen dat je van hem houdt is eigenlijk zeggen dat je hoopt dat hij veranderd, maar eigenlijk weet dat hij dat niet doet. Ben benieuwd! Hou ons alsjeblieft op de hoogte, want ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij beterschap heeft beloofd met 1 of andere vage reden, waar jij ingetrapt bent. En vervolgens doet meneer precies waar hij zelf zin in heeft. Dit is wachten op de volgende keer...En ergens denk ik dat jij dat ook wel weet...

Ik weet ook dat je gevoelens niet kunt uitzetten. Hup, ik maak het uit en ik heb geen gevoelens meer voor hem... Dat snap ik! Maar het is dan wel het beste om hem voorlopig niet te spreken of ergens tegen te komen.
Oud 10-02-2012, 15:34
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat zeg ik niet..het is gewoon dat ik van hem hou..op een of andere reden. En pas als ik echt geen verkaring kan geven zeg ik..bye..ik ben nou eenmaal iets anders Prue Halliwell en ik vroeg om jullie mening...hebben jullie gegeven. En daar dank ik jullie voor..en wat jullie zeide..heb ik wel iets mee gedaan..Dus wat is het probleem?
Niet om het een of ander, maar is dit alles geen reden genoeg voor jou om hem de deur te wijzen?

Ga eens na hoe hij tegen je doet. Ik ken hem natuurlijk niet, maar ik kan wel inschatten dat de kans dat hij verandert niet enorm groot is. Wat Prue zegt. En waarom zou hij ook, hij kan doen waar hij zin in heeft met wie en wanneer hij maar wil, en heeft nog steeds een leuke vriendin die het pikt dat hij háár als vuil behandelt

Natuurlijk is het je eigen keuze, het is niet ons doel ofzo om te zorgen voor jullie break-up, maar wel ben je de enige die niet ziet dat juist dat wel eens het beste zou kunnen zijn. Zoek toch een lieve jongen, die zijn er genoeg en daar word je zelf ook veeel gelukkiger van, echt!
Oud 10-02-2012, 17:55
hookee
hookee is offline
Ennuh.. pssst, niet doorvertellen hoor, maar hij heeft nog steeds een foto van z'n ex in z'n portemonnee. (of heeft hij daar óók een goede verklaring voor?)
Oud 10-02-2012, 18:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dus, als hij van de volgende ex een foto in z'n portemonnee heeft is het uit?

Waarom deed hij zo?

Edit: oh wacht, ik zie al dat hij helemaal niks heeft uitgelegd. Goeie relatie hoor, als je niet eens echt met elkaar kunt praten.
Oud 11-02-2012, 06:32
Verwijderd
Het is nu goed tussen ons. Hij heeft de foto van z'n ex voor m'n gezicht verbrand. En gereder hebben we goed gepraat met elkaar. Hij zei dat hij nie wist dat ik er zo erg mee zat. (ook al vind ik dat raar) Hij zei ook dat hij nog niet echt wist wat echt liefde krijgen van een meisje is. Omdat zijn langste relatie maar 3maanden was. Meestal kapte de meisjes af omdat ze iemand anders vonden of vreemd gingen. (ik ben niet zo) daarnaast vertelde hij dat hij nu in een €&@ situatie zit thuis. Daarom deed hij stom tegen me. Hij zei dat dit nooit meer voor kwam omdat hij mij voor geen goud kwijt wil. Er zijn me dingen gezegd...maar die vind ik un beetje privé...
Oud 11-02-2012, 06:33
Verwijderd
Citaat:
Niet om het een of ander, maar is dit alles geen reden genoeg voor jou om hem de deur te wijzen?

Ga eens na hoe hij tegen je doet. Ik ken hem natuurlijk niet, maar ik kan wel inschatten dat de kans dat hij verandert niet enorm groot is. Wat Prue zegt. En waarom zou hij ook, hij kan doen waar hij zin in heeft met wie en wanneer hij maar wil, en heeft nog steeds een leuke vriendin die het pikt dat hij háár als vuil behandelt

Natuurlijk is het je eigen keuze, het is niet ons doel ofzo om te zorgen voor jullie break-up, maar wel ben je de enige die niet ziet dat juist dat wel eens het beste zou kunnen zijn. Zoek toch een lieve jongen, die zijn er genoeg en daar word je zelf ook veeel gelukkiger van, echt!
Hoe gek ut ook is...ik blijf van hem houden
Oud 11-02-2012, 07:04
EZBlade
EZBlade is offline
Hahaha als er dingen prive zijn, vermeldt het dan ook niet.
Ik geloof dat je iets te graag aandacht wilt
Oud 11-02-2012, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe gek ut ook is...ik blijf van hem houden
Houden van is geen garantie voor een relatie.
Oud 11-02-2012, 11:15
Verwijderd
ze is weg
Oud 11-02-2012, 17:10
Prue Halliwell
Citaat:
ze is weg
Maak je niet druk, volgende week of misschien die week erna is ze terug. want als hij nu geen moeite voor haar doet, doet hij het dan ook niet. been there, done that, didn't get a t-shirt...
Oud 12-02-2012, 00:08
art4live
art4live is offline
Ik ondersteun der wel.
Denk dat iedereen toch wel heeft geholpen beetje der ogen te openen ze kan erg naief zijn
Oud 12-02-2012, 07:15
EZBlade
EZBlade is offline
Je kent haar?
Oud 12-02-2012, 10:25
Cherry Springs
Ik denk dat je dat op basis van haar omgang met de situatie wel enigszins redelijk kunt concluderen.
Oud 12-02-2012, 14:34
art4live
art4live is offline
Citaat:
Je kent haar?
Jep
Oud 12-02-2012, 14:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jep
Okay, smack some sense into her.
Oud 12-02-2012, 16:18
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Oud 12-02-2012, 16:44
art4live
art4live is offline
Citaat:
Always trying maar ze is nogal koppig betreft haar vriendje... tis een prima gast maar hoe hij zich heeft gedragen is beetje raar en is best wel reden om het uit maken. Maarja ze moet maar kijken. Ik zie het geen lange relatie worden maarja volgende keer zal ik haar wel overtuigen.

Hier kan denk ik wel slotje op btw aangezien ze nu toch weg is
Tenzij iemand nog iets heel boeiends heeft toe te voegen

Regels voor berichten