Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 18:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, dat is stom. En daar heb ik geen oplossing voor.
Ik ook niet! Geduld is gewoon niet mijn strong suit.
Advertentie
Oud 08-02-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet! Geduld is gewoon niet mijn strong suit.
Hoelang duurt het om op te laden?
Oud 08-02-2012, 18:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb een wasmachine gekocht, maar volgens de verkoopman zou er een grijze pijp moeten zijn waarop shit aangesloten wordt en die heb ik niet. Ik heb wel een kraan maar die zit deels achter het keukenblok. Je kunt er wel makkelijk bij maar het is volgens mij toch niet helemaal de bedoeling. Ik nam aan dat dat normaal was maar kennelijk heeft de vorige bewoonster een gedeelte van de fucking wasmachineaansluiting eruit gesloopt en meegenomen. Wtf. Het is óf dat, óf de wasmachine die ze hier eerst had staan was voor de sier.

Je moet een afvoer hebben voor het water. Waarom heb je daar niet eerst naar gekeken?
Oud 08-02-2012, 18:16
Verwijderd
Je kan eventueel ook gewoon een teiltje neerzetten of een slang in het bad/de douche (als die vrij hoge, opstaande randen heeft) uit laten komen, dat hadden wij eerst.
Oud 08-02-2012, 18:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoelang duurt het om op te laden?
Nou, ik had 'm de hele nacht aan de lader, en na 6 of 7 foto's viel 'ie uit, dus aardig lang.
Oud 08-02-2012, 18:17
Verwijderd
Misschien een stomme vraag, maar in hoeverre is een school verplicht om les te geven in een eindexamenklas? Want we hebben nu al ongeveer drie weken geen scheikunde meer gehad, en de leraar komt ook voorlopig nog niet terug. Andere klassen hebben ze al op kunnen vangen met andere docenten, maar voor ons is nog steeds geen oplossing.
Oud 08-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had 'm de hele nacht aan de lader, en na 6 of 7 foto's viel 'ie uit, dus aardig lang.
Oh, maar dan heb je geen geduld nodig, dan moet je gewoon iets anders gaan doen.
Oud 08-02-2012, 18:20
Geel
Geel is offline
Citaat:
Misschien een stomme vraag, maar in hoeverre is een school verplicht om les te geven in een eindexamenklas? Want we hebben nu al ongeveer drie weken geen scheikunde meer gehad, en de leraar komt ook voorlopig nog niet terug. Andere klassen hebben ze al op kunnen vangen met andere docenten, maar voor ons is nog steeds geen oplossing.
De school moet wel aan een aantal uren voldoen en zo, maar ik weet niet of je ze er ook echt op aan kunt spreken. Bij ons op school zijn er een stuk of vijf klassen die de afgelopen drie maanden geen Engels gehad hebben. Als je school geen leraar kan vinden, dan is er gewoon niets aan te doen. Je zou hoogstens naar je mentor of teamleider of zo kunnen gaan en erop aandringen dat jullie de les nodig hebben. Maar dan, dat weet jullie school zelf vast ook wel.
Oud 08-02-2012, 18:22
Verwijderd
Het is maar goed dat ik mijn vertrouwen in de mensheid al kwijt ben, anders had de Britt-site het voor elkaar gekregen.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, maar dan heb je geen geduld nodig, dan moet je gewoon iets anders gaan doen.
Klopt.

En oh god, hier wil er tien van!

<3<3
Geel
Geel is offline
Ik ga maar eens naar de flat toe. kusjes!
Oud 08-02-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
De school moet wel aan een aantal uren voldoen en zo, maar ik weet niet of je ze er ook echt op aan kunt spreken. Bij ons op school zijn er een stuk of vijf klassen die de afgelopen drie maanden geen Engels gehad hebben. Als je school geen leraar kan vinden, dan is er gewoon niets aan te doen. Je zou hoogstens naar je mentor of teamleider of zo kunnen gaan en erop aandringen dat jullie de les nodig hebben. Maar dan, dat weet jullie school zelf vast ook wel.
Ze zullen het zelf inderdaad ook wel weten, maarja, daar los je niks mee op natuurlijk. En het frustreert gewoon een beetje dat ze wel roosters om kunnen gooien om 4 en 5vwo les te geven, maar dat het bij ons schijnbaar niet kan.
Oud 08-02-2012, 18:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is maar goed dat ik mijn vertrouwen in de mensheid al kwijt ben, anders had de Britt-site het voor elkaar gekregen.
Dat is helemaal niet waar, liegebeest. Volgens mij is het onmogelijk voor jou om het vertrouwen in de mensheid kwijt te raken.
Oud 08-02-2012, 18:25
Verwijderd
Doei Geel!

Citaat:
Dat is helemaal niet waar, liegebeest. Volgens mij is het onmogelijk voor jou om het vertrouwen in de mensheid kwijt te raken.
Dat valt heel erg tegen. Het is niet dat ik denk dat alle mensen verrot zijn, maar vertrouwen in de mensheid, nee. Er zijn echt te veel dingen fout om te kunnen zeggen dat je op je medemensen kan vertrouwen.
Oud 08-02-2012, 18:26
Carn
Carn is offline
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

RuimteNazi's <3

Oud 08-02-2012, 18:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Doei Geel!

Dat valt heel erg tegen. Het is niet dat ik denk dat alle mensen verrot zijn, maar vertrouwen in de mensheid, nee. Er zijn echt te veel dingen fout om te kunnen zeggen dat je op je medemensen kan vertrouwen.
En ik maar denken dat je nooit zo cynisch kon zijn als ik! Ik snap wat je bedoelt hoor, het klopt wel wat je zegt.
Verwijderd
Ik weet niet of ik vertrouwen in de mensheid heb. Er blijven in ieder geval een aantal mensen waar ik wel vertrouwen in heb.
Vowel
Vowel is offline
Gelukkig zijn er toch nog steeds mensen die je kunnen verrassen, en dat is mooi.
Oud 08-02-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Je moet een afvoer hebben voor het water. Waarom heb je daar niet eerst naar gekeken?
Omdat er in dit huis een wasmachine stond voor ik hier kwam wonen, op dezelfde plaats als waar ik er nu een wilde neerzetten. Dan is het toch niet heel vreemd om aan te nemen dat alle aansluitingen die je ervoor nodig hebt er ook, zeg maar, daadwerkelijk zíjn?
Oud 08-02-2012, 18:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Omdat er in dit huis een wasmachine stond voor ik hier kwam wonen, op dezelfde plaats als waar ik er nu een wilde neerzetten. Dan is het toch niet heel vreemd om aan te nemen dat alle aansluitingen die je ervoor nodig hebt er ook, zeg maar, daadwerkelijk zíjn?
Nee klopt. Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Zou ze dan echt een deel van die aansluiting hebben meegenomen? Dat kán toch niet?
Oud 08-02-2012, 18:30
Verwijderd
Wil iemand me alsjeblieft heel hard schoppen of iets zodat ik écht iets ga doen.
Carn
Carn is offline
nou ja, misschien zitten die aansluitingen gewoon ergens anders
Verwijderd
Citaat:
En ik maar denken dat je nooit zo cynisch kon zijn als ik!
Ik ben niet cynisch. Ik houd van mensen, en hoe ze doen en waarom ze dat doen. Maar ik ben wel veranderd door alle ellende die ik het afgelopen halfjaar om me heen heb gezien. Niet dat ik eerder niet wist hoeveel er hier mis is, maar meer dat ik nu pas echt begrijp hoe erg iedereen maar wat doet en het zo'n beetje probeert en dat het toch nooit helemaal lukt.
Oud 08-02-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet cynisch. Ik houd van mensen, en hoe ze doen en waarom ze dat doen. Maar ik ben wel veranderd door alle ellende die ik het afgelopen halfjaar om me heen heb gezien. Niet dat ik eerder niet wist hoeveel er hier mis is, maar meer dat ik nu pas echt begrijp hoe erg iedereen maar wat doet en het zo'n beetje probeert en dat het toch nooit helemaal lukt.
Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar waarom ging je eigenlijk naar Rusland?
Verwijderd
Gvd, vanavond komt er op RTL4 'elfstedenkoorts', 2 uur lang (wat het ook moge zijn), terwijl ik naar dikke kinderen wilde kijken
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben ook niet cynisch. Ik noem het "realistisch." Maar daar trappen mensen meestal niet in.
Verwijderd
*schop* Ga eens leren!
Verwijderd
Citaat:
Gvd, vanavond komt er op RTL4 'elfstedenkoorts', 2 uur lang (wat het ook moge zijn), terwijl ik naar dikke kinderen wilde kijken
Geen dikke kinderen vanavond, dan?
Oud 08-02-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar waarom ging je eigenlijk naar Rusland?
Om de wereld beter te begrijpen.
Oud 08-02-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Geen dikke kinderen vanavond, dan?
Nee

Die kutElfstedentocht. Ze gaan er nu de commerciele zenders ook al mee vervuilen.
Oud 08-02-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Om de wereld beter te begrijpen.
En begrijp je de wereld nu beter? En waarom dan naar Rusland?
Verwijderd
Het gaat overal over de Elfstedentocht, DWDD natuurlijk ook weer.

Man man, wat is Nederland soms irritant.
Verwijderd
Citaat:
En begrijp je de wereld nu beter? En waarom dan naar Rusland?
Ja. En omdat mijn familie uit Rusland komt.
Oud 08-02-2012, 18:35
Verwijderd
Die Elfstedentocht komt er voorlopig echt nog niet
Oud 08-02-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Die Elfstedentocht komt er voorlopig echt nog niet
Ohja, jij bent een Fryske, of hoe je dat ook zegt, toch?

Heb jij ook de Elfstedentocht in je hart? Oh nee wacht, tijdens de laatste was je 6 ofzo
Oud 08-02-2012, 18:37
Verwijderd
Dat was in 1997, volgens mij was ik 5 . Maar goed, ik ben niet echt Fries. Ik ben importFries
Oud 08-02-2012, 18:37
Verwijderd
Ik was 9. Ik weet er bijna niks meer van, ook omdat ik /care had. Ik weet nog wel het winmoment.
Oud 08-02-2012, 18:39
Verwijderd
Ik was twee en weet niks meer ervan. Ik wil wel honderdtwintig worden en daarmee de langstlevende elfstedentocht-veteraan.

Edit: ik formuleer dit helemaal verkeerd. Ik bedoelde: Ik wil wel honderdtwintig worden en daarmee als laatste die de Elfstedentocht heeft meegemaakt sterven!
Oud 08-02-2012, 18:40
Verwijderd
Maar wat ik dus niet goed begrijp aan de Elfstedentocht.... Stel je wil er een organiseren, dan moet je dat toch allemaal als een malle doen, want voor je het weet gaat het de dagen erna weer dooien.
Of je moet echt vooruitzicht hebben op nog een week strenge vorst.
Oud 08-02-2012, 18:41
Verwijderd
Dat gaat ook als een malle .
Oud 08-02-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Maar wat ik dus niet goed begrijp aan de Elfstedentocht.... Stel je wil er een organiseren, dan moet je dat toch allemaal als een malle doen, want voor je het weet gaat het de dagen erna weer dooien.
Of je moet echt vooruitzicht hebben op nog een week strenge vorst.
Daarom is iedereen er nu ook mee bezig. Om het straks als een malle te kunnen organiseren. Of zo.
Oud 08-02-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Daarom is iedereen er nu ook mee bezig. Om het straks als een malle te kunnen organiseren. Of zo.
Mja. Hadden ze daar dan niet wat eerder mee kunnen beginnen, toen er nog vooruitzicht was op meer vorst? Naja, dan is het ijs ook nog niet dik genoeg natuurlijk.

Ik heb eigenlijk ook /care.
Oud 08-02-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk ook /care.
Oud 08-02-2012, 18:46
Verwijderd
Ik niet. Het lijkt mij heel tof om een keer mee te maken. Dan ga ik echt overal Nederlandse vlaggetjes ophangen en mezelf oranje-rood-wit-blauw schilderen enzo.
Oud 08-02-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik niet. Het lijkt mij heel tof om een keer mee te maken. Dan ga ik echt overal Nederlandse vlaggetjes ophangen en mezelf oranje-rood-wit-blauw schilderen enzo.
Oke, heel erg dat ik dit nu pas vraag, maar hoe zit het nou? Is je moeder Russisch en je vader Nederlands ofzo? En ben je daar geboren of hier?
Oud 08-02-2012, 18:48
Verwijderd
Wat zijn rayonhoofden nou weer, ik kan dat woord NU al niet meer horen.
Oud 08-02-2012, 18:49
Verwijderd
Het lijkt mij ook heel leuk om echt mee te maken. Maar goed, het is zo jammer dat er zoveel media-heisa elk jaar is. Want ik snap niet hoe ze erbij komen dat het elk jaar weer " zo dichtbij een Elfstedentocht" is.
Oud 08-02-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn rayonhoofden nou weer, ik kan dat woord NU al niet meer horen.
Elk rayonhoofd is verantwoordelijk voor een gedeelte van de route. Zij zijn degene die beslissen of de eflstedentocht doorgaat of niet . Ze moeten allemaal zeggen dat ze het ermee eens zijn, als een tegen is komt er geen tocht
Oud 08-02-2012, 18:50
Verwijderd
Apate, van wie is de uitspraak van je sig? Heb je hem al lang? Ik zie hem nu pas.
Oud 08-02-2012, 18:51
Verwijderd
Hij is van mijn huisgenoot, en nee, ik heb hem pas sinds kort
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten