Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2012, 10:57
Rivka
Rivka is offline
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik weet niet of ik het wil doen omdat het zo slecht is voor mijn nog ontwikkelende hersenen, maar ik denk van niet eigenlijk. Het is er niet van gekomen omdat het me nog nooit is aangeboden en ik er ook niet mee in aanraking kwam (bijv. op een feestje of zo) en als dit wel zo was had ik het afgeslagen.
Oud 14-02-2012, 11:18
rallone
rallone is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik weet niet of ik het wil doen omdat het zo slecht is voor mijn nog ontwikkelende hersenen, maar ik denk van niet eigenlijk. Het is er niet van gekomen omdat het me nog nooit is aangeboden en ik er ook niet mee in aanraking kwam (bijv. op een feestje of zo) en als dit wel zo was had ik het afgeslagen.
Weer 1 die het niet snapt.
Ik zal wel een vraag stellen

Wat ga je vandaag allemaal nog doen??
Oud 14-02-2012, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik smeer zo even brood en stap dan op de fiets naar het Groninger Museum, voor mijn stage. Daar ga ik nog even wat onderzoek doen naar Iris van Herpen en dan mogelijk al een stukje schrijven. Daar blijf ik tot 5 uur, dan weer op de fiets naar huis om lekker op de bank te ploffen. Ik vermoed dat ik daar niet veel meer vanaf kom dan behalve misschien om de lasagne van gisteren weer even in de over te zetten in het appartement beneden, waar de oven al staat. Vanavond lekker bankhangen en tv kijken

Game je weleens? Wat voor soort spellen speel je? En wat vind je van gewelddadige spellen, wordt je daar zelf ook agressief van?
Oud 14-02-2012, 11:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik game heel af en toe. Dan speel ik age of empires 2, uit 1999, met wat vrienden online. Of ik speel Magicka, lekker absurd.

Ik vind de commotie om gewelddadige spellen wat overdreven. Ik heb ze vrijwel niet gespeeld, maar ik word er niet agressief van. Dat word ik van spellen die niet werken.
Mijn pleegbroertje van vijf speelt bij zijn echte ouders wel spellen vol met afgehakte lichaamsdelen en heel veel bloed/geweld. Dat is een ander verhaal, lijkt me niet goed voor zo'n kereltje.
Gewoon aan leeftijdsgrenzen houden, dan lijkt me er niets mis mee.

Hoe ziet jou ideale huis er uit?
Oud 14-02-2012, 14:11
Verwijderd
Age of Empires II Phoebe naamzoek!

Mijn ideale huis heeft een grote keuken. En het liefst een kelder, voor enorme voorraden eten. En eigenlijk moet die keuken zo'n woonkeuken zijn. Met een mooie tuin erbij, liefst met een grasveldje. Maar ook bloemen, dicht bij het huis zodat ik ze kan zien. Verder hou ik heel erg van lichte huizen, dus met veel ramen. En van die deurtjes bij de ramen (hoe heet dat?)

EIgenlijk zoiets:

<3 oh my.

Hoe heb jij het afgelopen week overleefd met zoveel kou en minder treinen?

Laatst gewijzigd op 14-02-2012 om 14:33.
Oud 14-02-2012, 14:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat heten luiken. En wtf is omhoog met je vraag?
Oud 14-02-2012, 14:33
Verwijderd
Oeps typen is een beetje lastig
Oud 14-02-2012, 14:40
rallone
rallone is offline
Age of empires 2

Winterjas in plaats van zomer jas de verwarming iets hoger zetten maar verder niks speciaals had geen last van treinen. Reis namelijk niet met de trein wel met de bus maar die had er niet zo veel last van gelukkig.

Waar speelde je vroeger mee waar je nu niet meer mee speelt??
Oud 14-02-2012, 14:48
Verwijderd
uhm hier in het noorden reden alle treinen gewoon, dus gwn warm aakleden,, lekker veel schaatsen, word je warm van & met de trein naar school..

edit: met poppen (;

liever actief in de zomer, of lui in de winter?
Oud 14-02-2012, 14:54
Missy
Missy is offline
Actief in de zomer.

Wat ga je vanavond eten?
Oud 14-02-2012, 14:59
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
wraps

wat voor soort restaurant ga jij het liefst naartoe?(chinees,griek etc)
Oud 14-02-2012, 15:57
Verwijderd
Italiaans <3

pizza of spaghetti??
Oud 14-02-2012, 16:29
Verwijderd
moeilijkmoeilijk.. ehh

>Pizza<

Pindakaas of chocopasta?
Oud 14-02-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pindakaas, met stukjes noot <3333

Kijk je weleens talkshows? Welke?
Oud 14-02-2012, 17:10
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik keek twee of drie keer in het jaar Pauw en Witteman.

Offtopic: Als er hier mensen zijn die Age of Empires 2 echt nog leuk vinden, pm dan even. Is nog makkelijk online te spelen.

Lees je wel eens een krant? Welke?
Oud 14-02-2012, 17:14
Verwijderd
Ik speel AoE2 (met patch) maar via lan omdat via internet altijd kut doet ;x

We hebben de volkskrant maar ik lees vooral in het ov de drie gratis krantjes

Wat is je vrolijkliedje?
Oud 14-02-2012, 17:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Wat is je favoriete serie?
Oud 14-02-2012, 20:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Supersize versus Superskinny! <3

Wat is je favoriete noot? En je minst favoriete?
Oud 14-02-2012, 20:32
Verwijderd
De la. En de hazel-.

Wat deed jij het laatst tegen beter weten in?
Oud 15-02-2012, 15:51
Verwijderd
proberen te leren, terwijl ik wist dat het tog geen nut had omdat ik niet meer 600 woorden in men hoofd kreeg (A).

aan welke goede doelen geef jij?
Oud 15-02-2012, 16:23
Verwijderd
Ik geef niks. Ik help ze. Zo weet ik dat mijn bijdrage nut heeft

Wat lijkt je geen leuk werk om te doen?
Oud 15-02-2012, 18:40
Fantôme
Fantôme is offline
Aan boord van een schip werken.

Om welke dingen maak jij je druk?
Oud 16-02-2012, 09:29
Verwijderd
Om dingen die in mijn ogen onrechtvaardig zijn maar waar niks aan te doen is.

Als je heel goed zou kunnen schilderen, wat zou je dan schilderen?
Oud 16-02-2012, 09:34
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, van alles! Mooie clichéstillevens met bloemen en landschappen. Ik zou heel veel dieren schilderen en naar alle uithoeken van de wereld reizen om een geschilderde dierenencyclopedie te kunnen maken <3. Ja, dat lijkt me wel wat.

Als je nu de loterij zou winnen (van laten we zeggen 25 miljoen), wat zou je er dan mee gaan doen?
Oud 16-02-2012, 10:02
Verwijderd
Mijn schoolgeld en schulden afbetalen. Flink gaan shoppen. Een regeling met mijn ouders treffen en hun hypotheek afbetalen, en evt. iets doen zodat mijn vader niet meer hoeft te werken waar hij werkt. Een deel van het geld aan een goed doel besteden. Een andere woning zoeken die ons helemaal aanstaat en een gave hond kopen. Een studioruimteachtigiets voor mijn vriendje laten bouwen en hem een shitload aan apparatuur en instrumenten geven. De rest aan de kant leggen en bewaren voor mijn verdere opleiding/reizen.

Welke karaktereigenschap had je als kind maar nu niet meer en zou je wel terug willen?
Oud 16-02-2012, 10:06
Miekje*
Miekje* is offline
Bevlogenheid, zoals alleen kinderen dat kunnen hebben. Dat mis ik soms wel.

Hou je van planten? Waarom (niet)? Wat is je lievelingsplant?
Oud 16-02-2012, 10:12
Verwijderd
Jawel <3 Ik vind planten leuk, ze brengen leven in een huis of tuin. Op dit moment vind ik vetplanten heel erg leuk, omdat ze er vaak leuk uitzien en iet zo vheel veel aandacht nodig hebben.

Wat is het laatste dat je geschreven hebt?
Oud 16-02-2012, 10:14
Miekje*
Miekje* is offline
Echt geschreven, was een verhaaltje voor een blog van een dinnie. Nu schrijf ik dit, en ik heb net nog met de hand in mijn werkboek rekenen zitten schrijven.

Wat zou je heel graag willen kunnen, maar kun je niet (goed)?
Oud 16-02-2012, 10:16
Neko*
Neko* is offline
Ik houd heel erg van planten en bloemen en zo. In april ga ik hier mijn moestuintje aanleggen en daar heb ik heel veel zin in. Mijn lievelingsbloem is de gerbera, en als dat niet onder planten valt dan weet ik het niet zo goed.

Wat staat al jaren op je nog te doen lijst?
Oud 16-02-2012, 10:51
Verwijderd
Te laat Dus antwoord op de vraag van Mieke!

Ik wil heel graag goed kunnen plannen en me daar aan houden en ik zou heel veel beter willen zijn in capoeira.

Hoe honkvast ben jij? Hecht jij waarde aan je omgeving, de stad, het dorp, het landschap of de provincie waar je in woont of kun je eigenlijk overal wel aarden?
Oud 16-02-2012, 10:57
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ben veel verhuist als kind, denk een keer of 12. Zou echt heel graag ergens vast willen wonen. Ik hecht veel waarde aan landschap, dat is waarom ik toch nog een keer zou willen verhuizen. Als het binnen Nederland moet terug naar Twente, het liefst ga ik naar Zweden. Ik kan me niet echt goed aarden, de omgeving e.d. maken nog niet eens zo veel uit. Ik vind vooral contact leggen met andere mensen moeilijk.

Wie vind jij de beste Romanschrijver/schrijfster ooit?
Oud 25-02-2012, 14:25
kim berge
kim berge is offline
weet ik niet

welke opleiding lijkt jou leuker
sport en beweging of horica
Oud 25-02-2012, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
WEET IK NIET

Beste romanschrijver/schrijfster ooit?
Oud 25-02-2012, 19:08
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik beantwoord hem zelf maar, kunnen we verder.

Arnon Grunberg. Iedereen zou De asielzoeker en De Joode Messias gelezen moeten hebben.

Welke nutteloze bezigheid bezig jij het meest?
Oud 25-02-2012, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Forumen? En mijn linkse hobby natuurlijk.

Wat is jouw lievelingsgroente en waarom?
Oud 25-02-2012, 19:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mijn lievelingsgroente is komkommer. Lekker fris, je kan er de gekste dingen mee doen, of helemaal niets en gewoon uit het handje eten.

Wie zou jij wel eens een keertje kaput willen stompen?
Oud 25-02-2012, 21:56
Verwijderd
Stiekem zijn dat wel meer mensen Twee meiden die me het leven werkelijk zuur hebben gemaakt op de basisschool/middelbare. Eentje daarvan is echt heel vaag en nooit eerlijk en veranderde elke drie dagen van mening en kledingstijl en heel achterbaks want ze vertelde allemaal verhalen over mij die er altijd op uitdraaiden dat ik jankend om mijn moede rnaar huis ging en zij heel stoer achterbleef (en is in september getrouwd met een jongen die ze sinds februari kende). De ander is gewoon oprecht heel erg gemeen, een vals kreng (en het gerucht gaat door het dorp dat haar rijke vriendje het wilde uitmaken en dat zij toen dus maar gaatjes in alle condooms heeft geprikt om zwanger te worden en hem bij zich te houden. En hoewel ik weet dat dat waarschijnlijk gewoon inet waar is, is het heel fijn om dat te geloven, gewoon, omdat dat zo goed past in mijn beeld van haar). Een derde is een jongen die me ook heel erg gepest heeft op de middelbare. Ik heb nog nooit zo'n arrogante, zelfingenomen lul ontmoet en hoop dat ook nooit meer te doen. Ik ben vrijwel nooit agressief, maar ik kwam hem laatst met carnaval tegen en ik wilde eigenlijk op hem afstappen om 'm de huid vol te schelden. Heb ik maar niet gedaan, hij is de energie niet waard. Maar zo af en toe, ooooh

Als er een film over jouw leven gemaakt zou worden, wie zou jou dan spelen? En je beste vriend(in)? En je partner? En je ouders?
Oud 25-02-2012, 23:11
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hugh Grant zou mij spelen, omdat Hugh Grant de meest briljante en sexy acteur is die er is.
Mijn partner zou gespeeld worden door Amanda Seyfried, omdat die precies dezelfde stem heeft en ook best leuk zingt.
Als ouders zou ik een homostel willen, namelijk Anthony Hopkins en Jack Nichelson. Mijn ouders zijn helaas gewoon man en vrouw in het echt, maar ik zou bovenstaande acteurs echt een fantastisch koppel vinden.

Met welk forumlid zou jij wel eens het bed willen delen? (geen exen of partners! )
Oud 25-02-2012, 23:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Macrador, want Belg

Wie is je favoriete stripfiguur?
Oud 25-02-2012, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lucky Luke! <3

Wat heb jij voor planten in je kamer? Leven ze allemaal?
Oud 26-02-2012, 09:30
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
geen, in de huiskamer wel maar die worden door mn ouders verzorgd, ik heb zelf liever nepperts, daar valt geen troep vanaf en daar hoef je verder niet aan te denken...

Als je 1 winkel mag kiezen om 1 minuut gratis te winkelen, welke zou dat dan zijn?
Oud 26-02-2012, 10:43
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
De Mediamarkt.

Stel je krijgt vandaag een zoon. Hoe zou je hem noemen en waarom?
Oud 26-02-2012, 10:55
Neko*
Neko* is offline
David. Omdat ik het een erg mooie naam vind, en ik dan nog enige kans heb dat Lief dat ook vind.

Wat is het mooiste moment wat je meegemaakt tijdens het eten van een visje?
Oud 26-02-2012, 11:19
Verwijderd
Ik vrijwel nooit vis. En als ik dat al doe, gebeurt er nooit iets leuks. Helaasch.

Wat lijkt jou het aller- aller- allerergste dat je kan overkomen? Jou, persoonlijk?
Oud 26-02-2012, 11:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
in coma belanden en dan op rotstof moeten liggen en me daar bewust van zijn.

heb jij verkrachtingsfantasieen?
Oud 26-02-2012, 12:09
Verwijderd
Verkrachtingsfantasieen; nee. Dominantiefantasieen, zeker wel.

Wat is het belangrijkste dat je in je meest recent opgebouwde relatie (dus de relatie met de persoon die je als laatste hebt ontmoet en een vriend(in) of je partner is geworden) hebt gleerd?
Oud 26-02-2012, 12:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat de dingen waarvan ik denk dat ik gelukkig zal worden en de dingen waardoor ik gelukkig word lang niet altijd hetzelfde zijn.

Wat is de stomste opdracht voor school/studie die je ooit hebt moeten doen en waarom?
Oud 26-02-2012, 12:39
Verwijderd
naar een dierentuin, om te kijken hoe vaaak de apen elkaar vloouien ,, omdat ht nergsn op sloeg

Wat is de leukste opdracht voor school/studie die je ooit hebt moeten doen en waarom?
Oud 26-02-2012, 13:07
AzN
AzN is offline
Mijn profielwerkstuk op 't VWO. Ik vond 't onderwerp erg interessant: De Supermarktoorlog .

Welke kleur markeerstift vind je 't mooist?
Oud 26-02-2012, 13:15
morrie
morrie is offline
mmm.... de blauwe(:

wat is je leukste vakantiebestemming ooit geweest, en waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten