Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik smeer zo even brood en stap dan op de fiets naar het Groninger Museum, voor mijn stage. Daar ga ik nog even wat onderzoek doen naar Iris van Herpen en dan mogelijk al een stukje schrijven. Daar blijf ik tot 5 uur, dan weer op de fiets naar huis om lekker op de bank te ploffen. Ik vermoed dat ik daar niet veel meer vanaf kom dan
![]() ![]() Game je weleens? Wat voor soort spellen speel je? En wat vind je van gewelddadige spellen, wordt je daar zelf ook agressief van?
|
Ik game heel af en toe. Dan speel ik age of empires 2, uit 1999, met wat vrienden online. Of ik speel Magicka, lekker absurd.
![]() Ik vind de commotie om gewelddadige spellen wat overdreven. Ik heb ze vrijwel niet gespeeld, maar ik word er niet agressief van. Dat word ik van spellen die niet werken. ![]() Mijn pleegbroertje van vijf speelt bij zijn echte ouders wel spellen vol met afgehakte lichaamsdelen en heel veel bloed/geweld. Dat is een ander verhaal, lijkt me niet goed voor zo'n kereltje. ![]() Gewoon aan leeftijdsgrenzen houden, dan lijkt me er niets mis mee. Hoe ziet jou ideale huis er uit?
|
Verwijderd
|
Age of Empires II
![]() Mijn ideale huis heeft een grote keuken. En het liefst een kelder, voor enorme voorraden eten. En eigenlijk moet die keuken zo'n woonkeuken zijn. Met een mooie tuin erbij, liefst met een grasveldje. Maar ook bloemen, dicht bij het huis zodat ik ze kan zien. Verder hou ik heel erg van lichte huizen, dus met veel ramen. En van die deurtjes bij de ramen (hoe heet dat?) EIgenlijk zoiets: ![]() Hoe heb jij het afgelopen week overleefd met zoveel kou en minder treinen? Laatst gewijzigd op 14-02-2012 om 14:33. |
![]() |
|
Age of empires 2
![]() ![]() Winterjas in plaats van zomer jas de verwarming iets hoger zetten maar verder niks speciaals had geen last van treinen. Reis namelijk niet met de trein wel met de bus maar die had er niet zo veel last van gelukkig. Waar speelde je vroeger mee waar je nu niet meer mee speelt??
|
Oh, van alles! Mooie clichéstillevens met bloemen en landschappen. Ik zou heel veel dieren schilderen en naar alle uithoeken van de wereld reizen om een geschilderde dierenencyclopedie te kunnen maken <3. Ja, dat lijkt me wel wat.
Als je nu de loterij zou winnen (van laten we zeggen 25 miljoen), wat zou je er dan mee gaan doen?
|
Verwijderd
|
Mijn schoolgeld en schulden afbetalen. Flink gaan shoppen. Een regeling met mijn ouders treffen en hun hypotheek afbetalen, en evt. iets doen zodat mijn vader niet meer hoeft te werken waar hij werkt. Een deel van het geld aan een goed doel besteden. Een andere woning zoeken die ons helemaal aanstaat en een gave hond kopen. Een studioruimteachtigiets voor mijn vriendje laten bouwen en hem een shitload aan apparatuur en instrumenten geven. De rest aan de kant leggen en bewaren voor mijn verdere opleiding/reizen.
Welke karaktereigenschap had je als kind maar nu niet meer en zou je wel terug willen? |
![]() |
|
Echt geschreven, was een verhaaltje voor een blog van een dinnie. Nu schrijf ik dit, en ik heb net nog met de hand in mijn werkboek rekenen zitten schrijven.
Wat zou je heel graag willen kunnen, maar kun je niet (goed)?
|
Ik houd heel erg van planten en bloemen en zo. In april ga ik hier mijn moestuintje aanleggen en daar heb ik heel veel zin in.
![]() ![]() Wat staat al jaren op je nog te doen lijst?
|
Verwijderd
|
Te laat
![]() Ik wil heel graag goed kunnen plannen en me daar aan houden en ik zou heel veel beter willen zijn in capoeira. Hoe honkvast ben jij? Hecht jij waarde aan je omgeving, de stad, het dorp, het landschap of de provincie waar je in woont of kun je eigenlijk overal wel aarden? |
![]() |
|
Ik ben veel verhuist als kind, denk een keer of 12. Zou echt heel graag ergens vast willen wonen. Ik hecht veel waarde aan landschap, dat is waarom ik toch nog een keer zou willen verhuizen. Als het binnen Nederland moet terug naar Twente, het liefst ga ik naar Zweden. Ik kan me niet echt goed aarden, de omgeving e.d. maken nog niet eens zo veel uit. Ik vind vooral contact leggen met andere mensen moeilijk.
![]() Wie vind jij de beste Romanschrijver/schrijfster ooit?
|
Verwijderd
|
Stiekem zijn dat wel meer mensen
![]() ![]() Als er een film over jouw leven gemaakt zou worden, wie zou jou dan spelen? En je beste vriend(in)? En je partner? En je ouders? |
![]() |
|
Hugh Grant zou mij spelen, omdat Hugh Grant de meest briljante en sexy acteur is die er is.
![]() Mijn partner zou gespeeld worden door Amanda Seyfried, omdat die precies dezelfde stem heeft en ook best leuk zingt. Als ouders zou ik een homostel willen, namelijk Anthony Hopkins en Jack Nichelson. Mijn ouders zijn helaas gewoon man en vrouw in het echt, maar ik zou bovenstaande acteurs echt een fantastisch koppel vinden. ![]() Met welk forumlid zou jij wel eens het bed willen delen? (geen exen of partners! ![]()
|
geen, in de huiskamer wel maar die worden door mn ouders verzorgd, ik heb zelf liever nepperts, daar valt geen troep vanaf en daar hoef je verder niet aan te denken...
Als je 1 winkel mag kiezen om 1 minuut gratis te winkelen, welke zou dat dan zijn?
|
Dat de dingen waarvan ik denk dat ik gelukkig zal worden en de dingen waardoor ik gelukkig word lang niet altijd hetzelfde zijn.
Wat is de stomste opdracht voor school/studie die je ooit hebt moeten doen en waarom?
|
|