Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja, misschien doen er wel wat minder oud-spelers mee, maar als we eenmaal een spel starten, dan is het toch een prima spel? Misschien met minder mensen en soms met te lange posts, maar op zich gaat het toch prima?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mja, ik merk wel dat ik zelf ook minder interesse krijg. Voornaamste reden indd dat ik me soort 'verplicht' voel om veel te posten. Undercover spel was prettig, omdat ik weer eens wat meer m'n oude stijl aan kon hangen: alleen posten als het wat toevoegd en wat afwachtender. Als ik dat in voorgaande spellen probeerde, werd ik direct beschuldigd.
![]() En het mag wel wat liever richting (vooral beginnende) spelers. Uitgemaakt worden voor dom of idioot, omdat je iemand theorie niet volgt is niet prettig. En ja, daar heb ik me ook wel schuldig aan gemaakt. ![]() Overigens lijkt vampiergedoe me wel weer leuk voor een keertje. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het vampierenidee best leuk. Maar wel alleen met genoeg spelers. En dat die er niet zijn, daar maak ik me ook schuldig aan, ja
![]() Ik herken heel erg wat hierboven staat. Er gaat gewoon te veel tijd in zitten. Zelfs als ik probeer rustig aan te doen. Als ik minder post, dan is het al snel 'oh, ze zijn meestal zo actief en nu niet dus daar is vast iets mee' en als ik meer post dan krijg ik ruzie thuis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar even ter verduidelijking! Tegen jullie ga ik er vaak met de ''botte bijl'' in. Maar tegen nieuwelingen ben ik altijd rustig, redelijk meedenkend en ga ik die niet afstraffen op elk foutje dat ze maken. Ik heb zelfs een aantal spellen lang gepleit dat er niet elke keer een nieuweling de eerste hangronde uit moet omdat dit niet echt bemoedigend werkt voor diegene, ook al werd ik hierdoor dan weer verdacht. Dus met het eerste deel dat het wel heel stom is als je het niet met mij eens bent geef ik je 100% gelijk. Het tweede deel klopt niet, ik ben altijd heel mild tegen nieuwelingen. Enkel moeten ze niet 4x achter elkaar dezelfde fout maken doordat ze de regels niet lezen of iets dergelijks, ook al zijn ze daar al 4x op gewezen. ![]() edit: En dat als makke lammetjes achter mij aanlopen bevalt mij eigenlijk wel ![]() Helaas gebeurd dat niet altijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Oja, en het kost teveel tijd, want als je niet 24/7 online bent ben je ook verdacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik doe niet mee met het vampieren-weerwolven spel. Lijkt me helemaal niks een 4e partij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerlijk gezegd vind ik mezelf veuls te slecht. Het 'zien' van verbanden of het ontwikkelen van een complottheorie die niet meteen aan flarden geschoten wordt of mijn eigen rol weggeeft is niet aan mij besteed met dit spel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Andere redenen: Citaat:
2. Tis wel zo dat Spelleider minder gewaardeerd wordt tegenwoordig, maar verder stoor ik mij niet aan gezeur. 3. nvt 4. nvt 5. Jeps. Vind ik ook. Verder: Te veel functies soms: inflatie + onoverzichtelijkheid. |
![]() |
|
|