Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2012, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Fuck yeah

Spoiler
Ik had volgens mij bij QI wel eens gehoord over brood dildo's, maar als ik daar naar google krijg ik toch hele andere dingen te zien.
Hoppa, die hele baguette erin!
Oud 22-02-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Sanne is weer terug, het gaat over seks
Stiekem heb ik gewoon een dagje vrij

Citaat:
Ik vrees van wel ja. Een andere keer probeer ik wel eens een lijstje te maken. Mag ik de B-town-gang van het fotoboek van vroeger dan ook meerekenen? Die forumen niet meer, maar dat deden ze toen wel!
Ja dan moeten ze erop!
Oud 22-02-2012, 22:14
Zeppelin
Zeppelin is offline
Wisten jullie dat ik mijn gebakjes het liefst geprakt eet? En nu heb ik zin in een geprakt hazelnotengebakje van maison kelder. De smaak komt veel beter tot zijn recht als je die dingen prakt. Het ziet er alleen wel goor uit maar dat heb ik er wel voor over.
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie dat ik mijn gebakjes het liefst geprakt eet? En nu heb ik zin in een geprakt hazelnotengebakje van maison kelder. De smaak komt veel beter tot zijn recht als je die dingen prakt. Het ziet er alleen wel goor uit maar dat heb ik er wel voor over.
Brabanders prakken ook alles, wist je dat al?
Verwijderd
Citaat:
Ik had volgens mij bij QI wel eens gehoord over brood dildo's, maar als ik daar naar google krijg ik toch hele andere dingen te zien.
Hoppa, die hele baguette erin!
Brood dildo's? Wat? Ik stel me daar inderdaad stokbroden er in hossen bij voor
Carn
Carn is offline
Citaat:
De film(s).
ah, nooit gezien dus? Boek ook nooit gelezen?
Oud 22-02-2012, 22:15
Verwijderd
Maarrehhh komt er nog eens een meet? Anders blijf ik mijn leven lang hopeloos achterop lopen.
Verwijderd
Citaat:
Oeh ik kan me best goed voorstellen dat dat lekkerder is ja
Verwijderd
Citaat:
ah, nooit gezien dus? Boek ook nooit gelezen?
Nee nooit gezien, ik heb reuze stoer altijd geweigerd om te kijken

Boek ga ik niet aan beginnen, Harry Potter is tot daar aan toe, maar verder is fantasy, zeker in boekvorm, niet m'n ding.
Oud 22-02-2012, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Maarrehhh komt er nog eens een meet? Anders blijf ik mijn leven lang hopeloos achterop lopen.
Aww De meeste mensen ontmoeten elkaar nu gewoon 1 op 1/in kleine groepjes geloof ik, maar ik wil je wel graag ontmoeten dus ik wil best een meet plannen als jij dan beloofd te komen
Oud 22-02-2012, 22:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft de tv aan me overgedragen, dus ik ga Dollhouse kijken. Houdoe!
Oud 22-02-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Aww De meeste mensen ontmoeten elkaar nu gewoon 1 op 1/in kleine groepjes geloof ik, maar ik wil je wel graag ontmoeten dus ik wil best een meet plannen als jij dan beloofd te komen
deal!
Oud 22-02-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Dat zal je haar zelf moeten vragen ik ga niet haar verleden op het forum dumpen.
Vreemd
Oud 22-02-2012, 22:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Brabanders prakken ook alles, wist je dat al?
nee! ik ga er eentje zoeken om samen gebak mee te prakken.
Oud 22-02-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
deal!
Oud 22-02-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
nee! ik ga er eentje zoeken om samen gebak mee te prakken.
Dan biedt die jongen zichzelf subtiel aan, ga je een soortgenoot zoeken
Oud 22-02-2012, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toch import gekkie
Oud 22-02-2012, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vreemd
Hoezo
Oud 22-02-2012, 22:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee nooit gezien, ik heb reuze stoer altijd geweigerd om te kijken

Boek ga ik niet aan beginnen, Harry Potter is tot daar aan toe, maar verder is fantasy, zeker in boekvorm, niet m'n ding.
Nou ja, 't boek is ook behoorlijk ouderwets geschreven; maar de schaal en invloed van t geheel is nog steeds indrukwekkend. Ik kan me niet echt voorstellen wat ik van de films zou vinden als ik het verhaal nog niet kende. Ze zijn iig uitstekend gemaakt dus het is sowieso de moeite waard wat dat betreft; gewoon in het achterhoofd houden dat LOTR een beetje de bakermat is van heel veel andere dingen.

Overigens is 'fantasy in boekvorm' een beetje een brede omschrijving, in elk genre zitten wel schrijvers die het juist wel weten te brengen op een manier waarop je het opeens kan waarderen.
Oud 22-02-2012, 22:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik ben meer opzoek naar een éminence grise om mijn gebakjes mee te prakken.
Oud 22-02-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toch import gekkie
't is 'nen neppe hiero *point finger at* weg ermee, jongens!

ja eh ik vond je gewoon gewooooon.
Citaat:
Hoezo
Ik vond het leuk om te weten, no big deal
Oud 22-02-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, 't boek is ook behoorlijk ouderwets geschreven; maar de schaal en invloed van t geheel is nog steeds indrukwekkend. Ik kan me niet echt voorstellen wat ik van de films zou vinden als ik het verhaal nog niet kende. Ze zijn iig uitstekend gemaakt dus het is sowieso de moeite waard wat dat betreft; gewoon in het achterhoofd houden dat LOTR een beetje de bakermat is van heel veel andere dingen.

Overigens is 'fantasy in boekvorm' een beetje een brede omschrijving, in elk genre zitten wel schrijvers die het juist wel weten te brengen op een manier waarop je het opeens kan waarderen.
Tja, ach, ja, ik vind het al wat dat ik de film ga kijken, het boek is me een brug te ver!
Oud 22-02-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben meer opzoek naar een éminence grise om mijn gebakjes mee te prakken.
Ohhh hij is weer niet goed genoeg. Nee, check.
Oud 22-02-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Moet dat nou weer zo benadrukt worden ofzo
Oud 22-02-2012, 22:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja, ach, ja, ik vind het al wat dat ik de film ga kijken, het boek is me een brug te ver!
Wel de extended editions mag ik hopen!
Oud 22-02-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Wel de extended editions mag ik hopen!
Hahaha, ik zocht er juist eentje die niet extended was, want ik dacht 'ja jezus, dan duurt die onzin nog langer'

Wat houdt extended precies in?
Verwijderd
Ik weet zeker dat het er meer zijn, maar ik wist sommige namen niet meer en ik heb geen zin meer (n.a.v. sannes en pips lijstje en nog een beetje aanvulling van mezelf):

Quis, .sann, Lorelei, Fizzle, Repelsteel, Commendatore, Rivka, Changshan, White Trash/LePrince, Rationeel, Noedelhap, Havock, Martino, Sarah, Babs, LP, Soija, snoopy, creativemusic, Mean/Doux/negerzoen, Aldan, Uice, Sherlock, Luud, Archont, Deadlock, Gnork, Tigerly, Zoef de Haas, Nina, Zonnevlekje/Sneeuwvlokje, Harry, Forever, Miekepieke, Aarbei, testout.com, Wammus, Mephisto, Backstage, Metroid, 'I'he Prophet,Regenboog, Trimm, Carn, Moesasji, Maaike., Klompje, Noci, Evolution, Daboman, Alletta Jacobs, Psychopath, Sophie, Gluipige bever, Noctullica, Dobermann/Quintiano, Pip, Kazet, Paranoide, Wisfulldreaming, Vince, Tuttebel, VonTingo, @rne, Betercore, Pancakes, Panopticon, Loezzel, Apate, Stefenootje, Zeehond, Zion, Macrador, Qandy, Bazz, Vanilla, Katertje, Mema, Ieke, Disturbedangel, Arnieman, Tink, Dark Phoenix, TopDrop, Kunst, TRA, Sterrenmeisje, Mosquito, Cherry Springs, Sylph, Ijsklontje/Niels, TommY, Biertank, Trophus/herby, Balance, Lucky Luciano, **********/Bender, Uice, x-spekkie-x, Rob, Aila, Evilblue, jongen1986, Barabas/Sigmund, Xizang/horsepills, DrunkOnEgo, Phenobarbidoll, daffe, lindaaaa, siebshizzle, pietzter, eek, Big Boi, KdT/Kurlun, Myztic, DanielC, MargotTenenbaum
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
ja, kijk, gebakjes prikken kan je niet zomaar met jan en alleman gaan doen he!
Carn
Carn is offline
oh, homeopathie en alternatieve geneeswijzen door de mangel @ rambam
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hahaha, ik zocht er juist eentje die niet extended was, want ik dacht 'ja jezus, dan duurt die onzin nog langer'

Wat houdt extended precies in?
in totaal een uur of drie
Oud 22-02-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
in totaal een uur of drie
Hoe bedoel je? Per film?
Verwijderd
Heb ik niemand van jullie ooit ontmoet? Ik was ooit op een giga psych-meet en ik ben ook ooit mee wezen bowlen (en daarna eten bij stairway?) met een L&R-meet
Verwijderd
Citaat:
Moet dat nou weer zo benadrukt worden ofzo
Citaat:
ja, kijk, gebakjes prikken kan je niet zomaar met jan en alleman gaan doen he!

Pip ik moet je eigenlijk nog opnieuw meeten, had ikbedacht. Ikweet niet of je het ermee eens bent, dus eh ja.
Oud 22-02-2012, 22:30
Macrador
Macrador is offline
Goeie titel.
Oud 22-02-2012, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Goeie titel.
Er was een goede inspiratiebron dus dan gaat het vanzelf
Oud 22-02-2012, 22:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe bedoel je? Per film?
oh, het is iets minder. 2 uur extra materiaal verdeeld over 3 films dan.
Oud 22-02-2012, 22:32
Verwijderd
Zeg jongens, ik heb net een imposante nog niet eens complete meetlijst van 116 mensen gepost, hebben jullie het wel gezien??
Oud 22-02-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Zeg jongens, ik heb net een imposante nog niet eens complete meetlijst van 116 mensen gepost, hebben jullie het wel gezien??
116, de tering
Oud 22-02-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Staat fizzle erop?
Oud 22-02-2012, 22:34
Verwijderd
Ik heb er nog even over nagedacht maar seks > eten, toch wel
Verwijderd
Nu is eten wel nodiger dan seks, maar seks is wel leuker dan eten.
Carn
Carn is offline
haha, rambam is wel weer cool
Verwijderd
Als ik toch weer als een malle aan het posten ben kan het maar net zo goed over seks gaan
Oud 22-02-2012, 22:35
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Moest naar Deventer vanochtend want ik zou met 3 vrienden naar Friesland gaan om een jarige jop te verrassen.
*begon in enschede
1. Bommelding in Almelo
Dus met de bus naar Hengelo, in Hengelo de bus nemen naar een of ander gat om daar vervolgens een half uur te wachten op een trein. De hele tijd een omroep "Bladiebla trein vertrekt vanaf spoor 1" dus ik zat dik prima, komt die trein en mensen beginnen opeens te rennen, spoor 2 blijkbaar. Wat inhoud dat je helemaal naar de achterkant van het station moet rennen, trap af, trap op en weer naar die trein, godzijndank net gehaald.

Op naar Deventer, zit in de trein en krijg een telefoontje: Ik moest naar Zwolle komen ipv Deventer opeens.....
Ik kom nooit in Deventer en lette erg op het bord met de haltes. Er stond 1 keer Deventer op, een Deventer Nogwattes. Dus ik in Deventer Nogwattes uitstappen, verkeerde Deventer.

Ik vraag een man hoever het lopen is naar Deventer station: Zo'n 20 minuten. O nou! Prima te doen.
Dus ik banjer met het rails mee, gaat de weg opeens totaal de verkeerde kant op.. Had dus blijkbaar een stuk terug ergens onderdoor moeten zijn gaan lopen. Dus kak! Lopen lopen en nog eens lopen, ah een bushokje! Dat duurde nog 20 minuten, verdomme! Dus verder lopen, volgende halte: nog 4 minuten. Oke neem de bus wel, nou blijkt dus dat je vanaf Deventer Nogwattes er zekers geen 20 minuten over doet om op Deventer Station te komen. No freaking way..

Afijn, Deventer Station, 20 minuten wachten op de trein naar Zwolle.

Ik ging zwaar op tijd vertrekken van huis en kom 3 uur te laat. Kak!
Carn
Carn is offline
Citaat:
"dan meet ik de meridianen in de vingertoppen en in de tenen en dan zie ik waar het verstopt zit
Verwijderd
puntsannetje is duidelijk terug!
Oud 22-02-2012, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Staat fizzle erop?
Jazeker!
Oud 22-02-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
116, de tering
juh
Oud 22-02-2012, 22:37
Verwijderd
Oei, en Trass ben ik nog vergeten! 117!
Oud 22-02-2012, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Oei, en Trass ben ik nog vergeten! 117!
Ik heb het idee dat ik er ook nog wat mis hoor, dus als je mijn lijst overnam dan mis jij er vast ook nog wat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten