Advertentie | |
|
![]() |
|
Wisten jullie dat ik mijn gebakjes het liefst geprakt eet? En nu heb ik zin in een geprakt hazelnotengebakje van maison kelder. De smaak komt veel beter tot zijn recht als je die dingen prakt. Het ziet er alleen wel goor uit maar dat heb ik er wel voor over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is 'fantasy in boekvorm' een beetje een brede omschrijving, in elk genre zitten wel schrijvers die het juist wel weten te brengen op een manier waarop je het opeens kan waarderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet zeker dat het er meer zijn, maar ik wist sommige namen niet meer en ik heb geen zin meer (n.a.v. sannes en pips lijstje en nog een beetje aanvulling van mezelf):
Quis, .sann, Lorelei, Fizzle, Repelsteel, Commendatore, Rivka, Changshan, White Trash/LePrince, Rationeel, Noedelhap, Havock, Martino, Sarah, Babs, LP, Soija, snoopy, creativemusic, Mean/Doux/negerzoen, Aldan, Uice, Sherlock, Luud, Archont, Deadlock, Gnork, Tigerly, Zoef de Haas, Nina, Zonnevlekje/Sneeuwvlokje, Harry, Forever, Miekepieke, Aarbei, testout.com, Wammus, Mephisto, Backstage, Metroid, 'I'he Prophet,Regenboog, Trimm, Carn, Moesasji, Maaike., Klompje, Noci, Evolution, Daboman, Alletta Jacobs, Psychopath, Sophie, Gluipige bever, Noctullica, Dobermann/Quintiano, Pip, Kazet, Paranoide, Wisfulldreaming, Vince, Tuttebel, VonTingo, @rne, Betercore, Pancakes, Panopticon, Loezzel, Apate, Stefenootje, Zeehond, Zion, Macrador, Qandy, Bazz, Vanilla, Katertje, Mema, Ieke, Disturbedangel, Arnieman, Tink, Dark Phoenix, TopDrop, Kunst, TRA, Sterrenmeisje, Mosquito, Cherry Springs, Sylph, Ijsklontje/Niels, TommY, Biertank, Trophus/herby, Balance, Lucky Luciano, **********/Bender, Uice, x-spekkie-x, Rob, Aila, Evilblue, jongen1986, Barabas/Sigmund, Xizang/horsepills, DrunkOnEgo, Phenobarbidoll, daffe, lindaaaa, siebshizzle, pietzter, eek, Big Boi, KdT/Kurlun, Myztic, DanielC, MargotTenenbaum |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Moest naar Deventer vanochtend want ik zou met 3 vrienden naar Friesland gaan om een jarige jop te verrassen.
*begon in enschede 1. Bommelding in Almelo Dus met de bus naar Hengelo, in Hengelo de bus nemen naar een of ander gat om daar vervolgens een half uur te wachten op een trein. De hele tijd een omroep "Bladiebla trein vertrekt vanaf spoor 1" dus ik zat dik prima, komt die trein en mensen beginnen opeens te rennen, spoor 2 blijkbaar. Wat inhoud dat je helemaal naar de achterkant van het station moet rennen, trap af, trap op en weer naar die trein, godzijndank net gehaald. Op naar Deventer, zit in de trein en krijg een telefoontje: Ik moest naar Zwolle komen ipv Deventer opeens..... Ik kom nooit in Deventer en lette erg op het bord met de haltes. Er stond 1 keer Deventer op, een Deventer Nogwattes. Dus ik in Deventer Nogwattes uitstappen, verkeerde Deventer. Ik vraag een man hoever het lopen is naar Deventer station: Zo'n 20 minuten. O nou! Prima te doen. Dus ik banjer met het rails mee, gaat de weg opeens totaal de verkeerde kant op.. Had dus blijkbaar een stuk terug ergens onderdoor moeten zijn gaan lopen. Dus kak! Lopen lopen en nog eens lopen, ah een bushokje! Dat duurde nog 20 minuten, verdomme! Dus verder lopen, volgende halte: nog 4 minuten. Oke neem de bus wel, nou blijkt dus dat je vanaf Deventer Nogwattes er zekers geen 20 minuten over doet om op Deventer Station te komen. No freaking way.. Afijn, Deventer Station, 20 minuten wachten op de trein naar Zwolle. Ik ging zwaar op tijd vertrekken van huis en kom 3 uur te laat. Kak!
|
|