![]() |
|
Heb ff een nieuw lijstjuh gemaakt, deelnemers staan nu grotendeels op volgorde van leeftijd. Aanmeldingen kan op mijn email : Devilsscorpion@hotmail.com
staan er nog fouten in, meld et ff, en de vraagtekens wil ik ook graag zo snel mogelijk weg gewerkt hebbuh ! BW III. Organisatie: Nickname : Yule (verrassend, ik ga ook mee ![]() Leeftijd : 17 Geslacht : ehm.....*denk denk* Man dacht ik Woonplaats : Amstelveen, near Amsterdam Nickname : Ampyra leeftijd : 16 geslacht : Vrouw Woonplaats : ??? Aantal : 2 (m/v = 1/1) Deelnemers: Nickname: Nefiāth leeftijd: 14 woonplaats: Breda geslacht: vrouw Nickname: WhItEsHaDoW Leeftijd: 14 Geslacht: vrouw Woonplaats: In de buurt van Amsterdam Nickname: lucky duck Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Woonplaats: Utrecht Nickname: Ki Fighter Leeftijd: 15 Geslacht: man Woonplaats: (braband ?) Nickname: Wiccan Leeftijd: 16 Geslacht: man Woonplaats: almere Nickname: Fleet Admiral Leeftijd: 16 Geslacht: Man Woonplaats: ?? Nickname: mystic girl Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw Woonplaats: Venlo Nickname: Chelsea Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw Woonplaats: ?!?!?!?! Aantal : 8 (m/v - 3/5) Leeftijden : 14-17 jaar Reserve name: debby Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Woonplaats: hoofddorp Nickname : Dark Princess Leeftijd : 15 Geslacht : Vrouw Woonplaats : ??? Aantal : 2 (m/v - 0/2) Leeftijd : 15 (we hebben in totaal al 12 mensjuhs as ik me nie vergis wel al 4 jongens....lol....ligt et aan mij, of hebben de meiden meer lef ? ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 12:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik denk dat zoiets nog best wel een probleem word, als ik zeg dat ik bij iemand ga slapen moet het haast wel lukken of dat ik --> als het inm het weekdn is, uit ga dan iz ook een optie ! maar dan moeten je ouders dat natuurlijk ook goed vinden !
haha duzzz verder was er nog geen vaste locatie ?! toch of wel ?! ik hoor ut !! kheb er zin in !!!! hehehe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
[
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Tsja.. de meeste mensen willen dus eerlijk tegen hun ouders zijn?! maar t lijkt mij dat niet alle ouders meestemmen met hun zoon/dochter als ze komen met "hee ik ga straks met ong 15 mensen of meer ergens camperen bij een huisje op de hei of in een verlate station in the middel of nowhere.." (ouders --> o_O) hmm ja en vind er nou maar is iets op om eerlijk te zijn! mensen dat gaat gewoon denk k niet hoor..
|
Je zou wat weg kunnen laten, we gaan kamperen in de veluwe, dan ga je er natuurlijk niet bijzeggen op een verlate spookachtige plek.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb al tegen m'n pa gezecht dat het via het forum gaat. Vond ie eerst niet zo'n goed idee. Wel overdag maar niet s'nachts. Toen iemand het idee opperde om dan de ouders de kinders mogen weg brengen, naar een wat "officiėlere" plek, weten ze zeker dat je niet meegaat met een aantal "kinderlokkers"
![]() |
![]() |
|
BW III.
Organisatie: Nickname : Yule Leeftijd : 17 Geslacht : ehm.....*denk denk* Man dacht ik Woonplaats : Amstelveen, near Amsterdam Nickname : Ampyra leeftijd : 16 geslacht : Vrouw Woonplaats : 's-Hertogenbosch Aantal : 2 (m/v = 1/1) Deelnemers: Nickname: Nefiāth leeftijd: 14 woonplaats: Breda geslacht: vrouw Nickname: WhItEsHaDoW Leeftijd: 14 Geslacht: vrouw Woonplaats: In de buurt van Amsterdam Nickname: lucky duck Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Woonplaats: Utrecht Nickname: Ki Fighter Leeftijd: 15 Geslacht: man Woonplaats: ?? Nickname: Wiccan Leeftijd: 16 Geslacht: man Woonplaats: almere Nickname: Fleet Admiral Leeftijd: 16 Geslacht: Man Woonplaats: Zutphen Nickname: mystic girl Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw Woonplaats: Venlo Nickname: Chelsea Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw Woonplaats: ?!?!?!?! Aantal : 8 (m/v - 3/5) Leeftijden : 14-17 jaar Reserve name: debby Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Woonplaats: hoofddorp Nickname : Dark Princess Leeftijd : 15 Geslacht : Vrouw Woonplaats : ??? Aantal : 2 (m/v - 0/2) Leeftijd : 15 om de vraagtekens zo snel mogelijk weg te werken? --> Ki Fighter, Chelsea& Dark Princess wat is jullie woonplaats?? aanmeldingen zijn nog steeds welkom, via Yule : Devilsscorpion@hotmail.com
||
Citaat:
![]()
|
Yule`tjuh is weer terug van werk hoor....hoop gediscusseerd ziet mij
![]() Naja, aan de laatste paar reacties te zien, denk ik dat we iets te snel zijn met et Idee. Denk dat we misschien beter eerst een soort van "dag-Meeting" kunnen houden, op de Veluwe ofzo....beetjuh de bossen in, zijn we tog een beetjuh alleen met de natuur, en dan `s avonds terug naar een stadjuh/dorpjuh daar in de buurt. En dan een latere keer weer afspreken en dan de hele n8 nemen, zodat we een wat meer "bekende" groep hebben...dat zal al wel wat angst bij de ouders wegnemen...but correct me if I`m wrong ![]() (owja, misschien kunnen we hierover stemmen...en moe nog weten wat Ampyra ervan vind...zoals zij al zei, 2 !!! organisatoren, dus dat ben ik nie alleen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar mijn plek ligt overigens wel zo'n 5km van de bushalte, dus dan zou het (voor dé meeting) een echte nachtwandeling door de donkere bossen worden. ![]() ![]() (Best leuk. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb eigenlijk geen idee of ik mag van m'n ouders, maar ik vond dat brief idee eigenlijk zo slecht nog niet.. Btw, ik ben nogal nachtblind, dus zal wat moeite kosten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (kijkt naar F. A.) Zo doe je dat, ipv je "Ik bescherm de meiden wel" idee....niet zo overhaast, 1 voor 1 ![]()
|
![]() |
Hoe gaat zo'n brief er dan uit zien?? En ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden als ik met mensen van het internet ga afspreken, dan denken ze gelijk aan kinderlokkers!!
help me... pleazuh..
||
Citaat:
! ![]() |
![]() |
|
wat gaan we doen ? naja, die overdag meeting in feite gewoon "Meeten" dus
![]() Ergens een leuk rustig plekkie opzoekuh, en wat eten en drinken (mayB some alcohol, maar da moet ik allemaal met Ampyra regelen) misschien een stadjuh door, terrassie, I dunno, zoals ik al zei, moe Ampyra eerst spreken....is een strenge meesteres ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook juist een zeerrr goed nachtzicht... Bovendien stel ik voor dat we de datum... 1) zo snel mogelijk, en 2) met volle maan kiezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laten we eerst maar es op Ampyra w88, en dan denk ik tog egt eerst aan een Dag-meeting....maja....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik zou ook niet weten of ik van me ouders mag,t zal wel niet, maar dat moeten we maar ff goed regelen, mijn budget is ook verdacht veel aan t afnemen ![]() ![]() nee t lijkt me heel erg leuk op zich, de alcohol moeten jullie maar ff lekker zelf opdrinken, want daar doe ik niet aan. al enig idee wanneer dit gaat plaatsvinden?
||
![]() |
Citaat:
![]() Enne, ik doe ook niet aan alcohol e.d.; waar je nooit aan begint, kan ook nooit fout gaan. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Plaats: Datum: Wie gaan er mee: Brief voor ouders: Geld:
|
Ik weet nog ietsje... Maar ik denk niet dat jullie er iets gaan mee zijn. In Belgiė... Het kasteel van LaRoche. Is een kasteel met een achtergrond. Sommige delen zijn ruļnes, anderen staan nog helemaal recht.
In de 14de eeuw is er daar een riddergevecht gehouden...Wanneer de ene ridder de andere verslaat en vermoord, gaat hij met diene zijn vrouw lopen... Zijn eigenlijke vrouw is razend kwaad en slaat een soort pact met de duivel en pleegt zelfmoord... Nu...zoveel eeuwen later worden daar shows gegeven in dat kasteel. Elke avond in de zomermaanden, komt er een mevrouw, verkleed als spook ronddwalen op het kasteel. Beneden onder aan de berg kan je dan kijken naar het mooie spectakel... Maar...11jaar geleden had het geregend... En het spook is toen van de dikke stenen muren afgevallen, naar beneden...En was op slag dood...
||
![]() |
Citaat:
Kost nog meer geld!! Ik weet niet wat de andere doen maar Ik ga in ieder geval niet naar belgie
||
Citaat:
Klinkt heel leuk, maar 1) hoe kom ik in Belgie? Dat zal voor de meesten wel een beetje een probleem opleveren denk ik... En 2) Hoe krijg ik m'n ouders zo gek dat ik met een groep mensen die zij niet kennen naar Belgie mag om daar te gaan kamperen... Nederland mag denk ik met wat moeite nog wel, maar Belgie...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom utrecht niet????????? ligt iets centraler
||
Citaat:
![]() ![]() Kaartje.. Ik zal ff kijken of ik dat kan vinden.. (*stelt nogmaals weide/bos/hoe t ook heet voor als reserve omdat ze erachter is gekomen dat kerkhof dichtgaat om acht uur* ![]()
||
![]() |
Citaat:
maarruh... bij welk treinstation ligt het vlakbij??
|
de dag-meeting kan natuurlijk best in Utrecht, no problem....schijnt een goeie terrasjuhs/shop stad te zijn, dus hoeven we ons niet te vervelen, en we hebben et kerkhof ook nog...dus is prima...tog Ampyra ????
|
Verwijderd
|
heb vluchtig alles doorgelzen maar ben nog nieuwsgieirg.... wat willen jullie nou precies gaan doen??? ik wil best vrijwilliger zijn maar jah... VOOR WAT?
trouwens.. veluwe is zeer coole pelek, stil en alles, mooie natuur.. afgelegen... en genoeg verhalen.. witte wieven, moorden, geesten, bokkerijders... you name it |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En we willen elkaar gewoon gaan ontmoeten.
|
![]() |
jah, Utrecht is idd wel centraler, al is Belgiė voor mij wa dichterbij, but anyway, hebben we al een datumpje *of 2* geprikt?? Voor de meeste van ons begint de school dees week al voor *oa mij* volgende week pas dussuhh, weekend ergens lijkt mij toepasselijk
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
volgens mij weet niemand wat we nu precies gaan doen, ik ben ook nog steeds benieuwd er wordt namelijk wel erg mysterieus mee omgegaan. maar het wordt dus utrecht? en wanneer, volgende week is ook mijn school weer begonnen en de zondag is misschien handig voor de zaterdag werkers ofzo?
|
Het kerkhof in Utrecht is vanaf Utrecht Centraal en vanaf Utrecht Lunetten goed te bereiken, als er belangstelling voor is zal ik ook nog ff uitzoeken hoe je er precies moet komen
![]()
|