Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 11:57
Yule
Yule is offline
Heb ff een nieuw lijstjuh gemaakt, deelnemers staan nu grotendeels op volgorde van leeftijd. Aanmeldingen kan op mijn email : Devilsscorpion@hotmail.com
staan er nog fouten in, meld et ff, en de vraagtekens wil ik ook graag zo snel mogelijk weg gewerkt hebbuh !

BW III.

Organisatie:

Nickname : Yule (verrassend, ik ga ook mee )
Leeftijd : 17
Geslacht : ehm.....*denk denk* Man dacht ik

Nickname : Ampyra
leeftijd : 16
geslacht : Vrouw

Aantal : 2 (m/v = 1/1)

Deelnemers:

Nickname: Nefiāth
leeftijd: 14
geslacht: vrouw

Nickname: WhItEsHaDoW
Leeftijd: 14
Geslacht: vrouw

Nickname: lucky duck
Leeftijd: 15

Nickname: Ki Fighter
Geslacht: man

Nickname: Wiccan
Leeftijd: 16

Nickname: Fleet Admiral
Geslacht: Man

Nickname: mystic girl
Leeftijd: 17

Nickname: Chelsea

Aantal : 8 (m/v - 3/5)
Leeftijden : 14-17 jaar

Reserve

name: debby

Nickname : Dark Princess
Leeftijd : 15
Geslacht : Vrouw

Aantal : 2 (m/v - 0/2)

(we hebben in totaal al 12 mensjuhs as ik me nie vergis wel al 4 jongens....lol....ligt et aan mij, of hebben de meiden meer lef ? )

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 12:13.
Advertentie
Oud 16-08-2002, 12:30
ampyra
ampyra is offline
Tuurlijk, wij hebben altijd meer lef whaha nee hoor, MENSEN!! we hebben meer jongens nodig!!! meld je aan!..
Oud 16-08-2002, 12:55
Yule
Yule is offline
Rustig aan, was maar een statement, ik heb nooit gezegd dat we meer jongens nodig hadden, tog ? ik vind van nie hoor
Oud 16-08-2002, 13:17
Saraļ_h
Saraļ_h is offline
roc terneuzen? ()
Oud 16-08-2002, 14:56
ampyra
ampyra is offline
Citaat:
Yule schreef:
Rustig aan, was maar een statement, ik heb nooit gezegd dat we meer jongens nodig hadden, tog ? ik vind van nie hoor
whaha...
Oud 16-08-2002, 15:52
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Yule schreef:

Ook hier zijn we nog mee bezig (best lastig, zoiets organiseren )
want we hebben van meerdere mensuh een ouders probleem gehad....maar ik heb wel zoiets dat ik tegen ze zeg dat ik bij een vriend ga slapen ofzo.....moeten ze et maar mee doen, as ik de waarheid vertel kom ik hier nie weg....

Maar we zoeken eerst naar een betere oplossing waarmee we de ouders tevreden stellen, zijn we dus nog mee bezig
Als ik tegen mijn ouders zeg zo van ik ben bij een vriendin slapen, wil ze gelijk alles weten.. en wil ze die moeder spreken en belt ze misschien die n8 die vriendin wel.
Oud 16-08-2002, 18:57
Wiccan
Wiccan is offline
tja ik denk dat zoiets nog best wel een probleem word, als ik zeg dat ik bij iemand ga slapen moet het haast wel lukken of dat ik --> als het inm het weekdn is, uit ga dan iz ook een optie ! maar dan moeten je ouders dat natuurlijk ook goed vinden !

haha

duzzz verder was er nog geen vaste locatie ?! toch of wel ?! ik hoor ut !! kheb er zin in !!!! hehehe
Oud 16-08-2002, 19:37
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Wiccan schreef:
tja ik denk dat zoiets nog best wel een probleem word, als ik zeg dat ik bij iemand ga slapen moet het haast wel lukken of dat ik --> als het inm het weekdn is, uit ga dan iz ook een optie ! maar dan moeten je ouders dat natuurlijk ook goed vinden !

haha

duzzz verder was er nog geen vaste locatie ?! toch of wel ?! ik hoor ut !! kheb er zin in !!!! hehehe
ik ook... hehehe
Oud 16-08-2002, 20:28
Nefiāth
Nefiāth is offline
[
Citaat:
Ook hier zijn we nog mee bezig (best lastig, zoiets organiseren
QUOTE]want we hebben van meerdere mensuh een ouders probleem gehad....maar ik heb wel zoiets dat ik tegen ze zeg dat ik bij een vriend ga slapen ofzo.....moeten ze et maar mee doen, as ik de waarheid vertel kom ik hier nie weg.... [/QUOTE]
Citaat:
Maar we zoeken eerst naar een betere oplossing waarmee we de ouders tevreden stellen, zijn we dus nog mee bezig
Zou het maar wel doen jah, want als blijkt dat we niet op de logeeradressjes zijn, zal er grote paniek uitbreken onder het oudercorps . Dus je ken beter eerlijk blijven (voor het grootste deel) Je ken beter met alles rekening houden. Maar ik wacht wel af hoe het verder geregeld wordt. Lijkt me erg vet.
Oud 16-08-2002, 20:39
ampyra
ampyra is offline
Tsja.. de meeste mensen willen dus eerlijk tegen hun ouders zijn?! maar t lijkt mij dat niet alle ouders meestemmen met hun zoon/dochter als ze komen met "hee ik ga straks met ong 15 mensen of meer ergens camperen bij een huisje op de hei of in een verlate station in the middel of nowhere.." (ouders --> o_O) hmm ja en vind er nou maar is iets op om eerlijk te zijn! mensen dat gaat gewoon denk k niet hoor..
Oud 16-08-2002, 20:46
Nefiāth
Nefiāth is offline
Je zou wat weg kunnen laten, we gaan kamperen in de veluwe, dan ga je er natuurlijk niet bijzeggen op een verlate spookachtige plek. . Maar er moet sowieso nog een hele hoop geregeld worden, iets wat Yule ook zei "oudervriendelijk". Maar als het er helemaal door komt, lijkt het me heel gaaf. Denk niet dat de andere forums hier ook zoiets hebben gedaan.
Oud 16-08-2002, 20:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ampyra schreef:
Tuurlijk, wij hebben altijd meer lef whaha nee hoor, MENSEN!! we hebben meer jongens nodig!!! meld je aan!..
Nee hoor.
Zat jongens.

Hoeven alleen nog meer meiden bij!

En ikke ben uit Zutphen.
Oud 16-08-2002, 20:55
ampyra
ampyra is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:
Je zou wat weg kunnen laten, we gaan kamperen in de veluwe, dan ga je er natuurlijk niet bijzeggen op een verlate spookachtige plek. . Maar er moet sowieso nog een hele hoop geregeld worden, iets wat Yule ook zei "oudervriendelijk". Maar als het er helemaal door komt, lijkt het me heel gaaf. Denk niet dat de andere forums hier ook zoiets hebben gedaan.
ja, voor de ouders kunnen we opzich zoiezo een brief schrijven dat we uhm.. via een soort jongeren organisatie gaan? is dat een idee?.. ik zou niet weten of ze het zouden geloven hoor, maar dit is voor de jongere deelnemers misschien iets?.. wij zorgen wel voor een officiele brief.
Oud 16-08-2002, 21:04
Nefiāth
Nefiāth is offline
Ik heb al tegen m'n pa gezecht dat het via het forum gaat. Vond ie eerst niet zo'n goed idee. Wel overdag maar niet s'nachts. Toen iemand het idee opperde om dan de ouders de kinders mogen weg brengen, naar een wat "officiėlere" plek, weten ze zeker dat je niet meegaat met een aantal "kinderlokkers" , vond ie het al een stuk beter. Maar er zijn betere ideėn geopperd, maar vraag dat maar aan Yule, want het was zijn idee.
Oud 16-08-2002, 21:07
ampyra
ampyra is offline
BW III.

Organisatie:

Nickname : Yule
Leeftijd : 17
Geslacht : ehm.....*denk denk* Man dacht ik

Nickname : Ampyra
leeftijd : 16
geslacht : Vrouw

Aantal : 2 (m/v = 1/1)

Deelnemers:

Nickname: Nefiāth
leeftijd: 14
geslacht: vrouw

Nickname: WhItEsHaDoW
Leeftijd: 14

Nickname: lucky duck

Nickname: Ki Fighter

Nickname: Wiccan

Nickname: Fleet Admiral
Geslacht: Man

Nickname: mystic girl

Nickname: Chelsea

Aantal : 8 (m/v - 3/5)
Leeftijden : 14-17 jaar

Reserve

name: debby

Nickname : Dark Princess
Geslacht : Vrouw

Aantal : 2 (m/v - 0/2)

om de vraagtekens zo snel mogelijk weg te werken? --> Ki Fighter, Chelsea& Dark Princess wat is jullie woonplaats??

aanmeldingen zijn nog steeds welkom, via Yule : Devilsscorpion@hotmail.com
Oud 16-08-2002, 21:12
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Maar er zijn betere ideėn geopperd, maar vraag dat maar aan Yule, want het was zijn idee.
Sorry, was jou vergeten Ampyra
Iedreen ken het natuurlijk ook aan jou vragen.
Oud 16-08-2002, 21:20
ampyra
ampyra is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:

Sorry, was jou vergeten Ampyra
Iedreen ken het natuurlijk ook aan jou vragen.
haha, maakt niks uit joh.. ja 2 organisators gaat wat sneller met antwoorden enzo he?!
Oud 16-08-2002, 22:40
Yule
Yule is offline
Yule`tjuh is weer terug van werk hoor....hoop gediscusseerd ziet mij

Naja, aan de laatste paar reacties te zien, denk ik dat we iets te snel zijn met et Idee. Denk dat we misschien beter eerst een soort van "dag-Meeting" kunnen houden, op de Veluwe ofzo....beetjuh de bossen in, zijn we tog een beetjuh alleen met de natuur, en dan `s avonds terug naar een stadjuh/dorpjuh daar in de buurt. En dan een latere keer weer afspreken en dan de hele n8 nemen, zodat we een wat meer "bekende" groep hebben...dat zal al wel wat angst bij de ouders wegnemen...but correct me if I`m wrong

(owja, misschien kunnen we hierover stemmen...en moe nog weten wat Ampyra ervan vind...zoals zij al zei, 2 !!! organisatoren, dus dat ben ik nie alleen )
Oud 16-08-2002, 22:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yule schreef:
Yule`tjuh is weer terug van werk hoor....hoop gediscusseerd ziet mij

Naja, aan de laatste paar reacties te zien, denk ik dat we iets te snel zijn met et Idee. Denk dat we misschien beter eerst een soort van "dag-Meeting" kunnen houden, op de Veluwe ofzo....beetjuh de bossen in, zijn we tog een beetjuh alleen met de natuur, en dan `s avonds terug naar een stadjuh/dorpjuh daar in de buurt. En dan een latere keer weer afspreken en dan de hele n8 nemen, zodat we een wat meer "bekende" groep hebben...dat zal al wel wat angst bij de ouders wegnemen...but correct me if I`m wrong

(owja, misschien kunnen we hierover stemmen...en moe nog weten wat Ampyra ervan vind...zoals zij al zei, 2 !!! organisatoren, dus dat ben ik nie alleen )
Goed idee.

Maar mijn plek ligt overigens wel zo'n 5km van de bushalte, dus dan zou het (voor dé meeting) een echte nachtwandeling door de donkere bossen worden.
(Best leuk. Ik zal de meiden wel beschermen. )
Oud 16-08-2002, 23:15
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Goed idee.

Maar mijn plek ligt overigens wel zo'n 5km van de bushalte, dus dan zou het (voor dé meeting) een echte nachtwandeling door de donkere bossen worden.
(Best leuk. Ik zal de meiden wel beschermen. )
Door 112 te bellen?

Ik heb eigenlijk geen idee of ik mag van m'n ouders, maar ik vond dat brief idee eigenlijk zo slecht nog niet..

Btw, ik ben nogal nachtblind, dus zal wat moeite kosten (Nou ja, is te doen )
Oud 16-08-2002, 23:39
Yule
Yule is offline
Citaat:
Btw, ik ben nogal nachtblind, dus zal wat moeite kosten
No problem, ik leef practisch `s nachts, I`ll lead the way
(kijkt naar F. A.) Zo doe je dat, ipv je "Ik bescherm de meiden wel" idee....niet zo overhaast, 1 voor 1
Oud 17-08-2002, 08:41
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Hoe gaat zo'n brief er dan uit zien?? En ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden als ik met mensen van het internet ga afspreken, dan denken ze gelijk aan kinderlokkers!!

help me... pleazuh..
Oud 17-08-2002, 09:04
Wiccan
Wiccan is offline
Citaat:
WhItEsHaDoW schreef:
Hoe gaat zo'n brief er dan uit zien?? En ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden als ik met mensen van het internet ga afspreken, dan denken ze gelijk aan kinderlokkers!!

help me... pleazuh..
pcies als 8ik zeg van HAy MA! ik ga met wat mensen die ik nog nooit heb gezien van internet een nacht overnacten in een bos zonder dat ik die mense oiok maar enig keer heb gezien.. dat gaan ze nie goed vinden !!! dus mischien eerst een meeting overdag zodat we elkaar een beetje kenne.... dat iz wel een top idee

!
Oud 17-08-2002, 09:54
Yule
Yule is offline
Nu nog afw88 wat Ampyra ervan vind
Oud 17-08-2002, 10:26
2young2live
2young2live is offline
ik herhaal t maar even , wat gaan jullie daar dan doen??!!
Oud 17-08-2002, 10:44
Yule
Yule is offline
wat gaan we doen ? naja, die overdag meeting in feite gewoon "Meeten" dus

Ergens een leuk rustig plekkie opzoekuh, en wat eten en drinken (mayB some alcohol, maar da moet ik allemaal met Ampyra regelen) misschien een stadjuh door, terrassie, I dunno, zoals ik al zei, moe Ampyra eerst spreken....is een strenge meesteres
Oud 17-08-2002, 12:28
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yule schreef:
No problem, ik leef practisch `s nachts, I`ll lead the way
(kijkt naar F. A.) Zo doe je dat, ipv je "Ik bescherm de meiden wel" idee....niet zo overhaast, 1 voor 1

Ik heb ook juist een zeerrr goed nachtzicht...
Bovendien stel ik voor dat we de datum...
1) zo snel mogelijk, en
2) met volle maan
kiezen.
Oud 17-08-2002, 12:31
Yule
Yule is offline
Citaat:
2) met volle maan
neem aan dat je de nacht-meeting hiermee bedoelt, aangezien volle maan nooit zoveel effect heeft overdag...(naar mijn weten dan)....

Laten we eerst maar es op Ampyra w88, en dan denk ik tog egt eerst aan een Dag-meeting....maja....
Oud 17-08-2002, 12:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yule schreef:
neem aan dat je de nacht-meeting hiermee bedoelt, aangezien volle maan nooit zoveel effect heeft overdag...(naar mijn weten dan)....

Laten we eerst maar es op Ampyra w88, en dan denk ik tog egt eerst aan een Dag-meeting....maja....
Ach, volle maan overdag kan ook heel mooi zijn.
Oud 17-08-2002, 15:50
ampyra
ampyra is offline
Citaat:
Yule schreef:
wiehww! ik ben er weer.. ja goeie ideen hoor, ik ben voor! weet alleen niet of ik dan naar die dag meeting kom, ga binnenkort naar lola en nog naar andere verschillende dingen, en mijn budjet is nogal aan het afnemen *snik*.. en ik wil wel genoeg hebben voor de alcohol, en andere verdovingsmiddelen voor degene die willen en misschien nog tenten huren voor alle "vrijwilligers" haha.. en Yule zo'n strenge meesteres ben ik toch ook weer niet .. BITE'S
Oud 17-08-2002, 19:16
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
ampyra schreef:

wiehww! ik ben er weer.. ja goeie ideen hoor, ik ben voor! weet alleen niet of ik dan naar die dag meeting kom, ga binnenkort naar lola en nog naar andere verschillende dingen, en mijn budjet is nogal aan het afnemen *snik*.. en ik wil wel genoeg hebben voor de alcohol, en andere verdovingsmiddelen voor degene die willen en misschien nog tenten huren voor alle "vrijwilligers" haha.. en Yule zo'n strenge meesteres ben ik toch ook weer niet .. BITE'S
uhum, laten we t hier niet over houden, vertel dat die dag maar , de sappige details.
ik zou ook niet weten of ik van me ouders mag,t zal wel niet, maar dat moeten we maar ff goed regelen, mijn budget is ook verdacht veel aan t afnemen . voor allen sterke boys, ik ben wel bang in het donker hoor dus bescherme.
nee t lijkt me heel erg leuk op zich, de alcohol moeten jullie maar ff lekker zelf opdrinken, want daar doe ik niet aan.
al enig idee wanneer dit gaat plaatsvinden?
Oud 17-08-2002, 19:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
uhum, laten we t hier niet over houden, vertel dat die dag maar , de sappige details.
ik zou ook niet weten of ik van me ouders mag,t zal wel niet, maar dat moeten we maar ff goed regelen, mijn budget is ook verdacht veel aan t afnemen . voor allen sterke boys, ik ben wel bang in het donker hoor dus bescherme.
nee t lijkt me heel erg leuk op zich, de alcohol moeten jullie maar ff lekker zelf opdrinken, want daar doe ik niet aan.
al enig idee wanneer dit gaat plaatsvinden?
Ik bescherm je wel.

Enne, ik doe ook niet aan alcohol e.d.; waar je nooit aan begint, kan ook nooit fout gaan.
Oud 18-08-2002, 10:03
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Ik bescherm je wel.

Enne, ik doe ook niet aan alcohol e.d.; waar je nooit aan begint, kan ook nooit fout gaan.
Ok maar ff alle details:

Plaats:
Datum:
Wie gaan er mee:
Brief voor ouders:
Geld:
Oud 18-08-2002, 10:57
Saartje*
Saartje* is offline
Ik weet nog ietsje... Maar ik denk niet dat jullie er iets gaan mee zijn. In Belgiė... Het kasteel van LaRoche. Is een kasteel met een achtergrond. Sommige delen zijn ruļnes, anderen staan nog helemaal recht.

In de 14de eeuw is er daar een riddergevecht gehouden...Wanneer de ene ridder de andere verslaat en vermoord, gaat hij met diene zijn vrouw lopen... Zijn eigenlijke vrouw is razend kwaad en slaat een soort pact met de duivel en pleegt zelfmoord...

Nu...zoveel eeuwen later worden daar shows gegeven in dat kasteel. Elke avond in de zomermaanden, komt er een mevrouw, verkleed als spook ronddwalen op het kasteel. Beneden onder aan de berg kan je dan kijken naar het mooie spectakel... Maar...11jaar geleden had het geregend... En het spook is toen van de dikke stenen muren afgevallen, naar beneden...En was op slag dood...
Oud 18-08-2002, 11:39
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Saartje17 schreef:
Ik weet nog ietsje... Maar ik denk niet dat jullie er iets gaan mee zijn. In Belgiė... Het kasteel van LaRoche. Is een kasteel met een achtergrond. Sommige delen zijn ruļnes, anderen staan nog helemaal recht.

In de 14de eeuw is er daar een riddergevecht gehouden...Wanneer de ene ridder de andere verslaat en vermoord, gaat hij met diene zijn vrouw lopen... Zijn eigenlijke vrouw is razend kwaad en slaat een soort pact met de duivel en pleegt zelfmoord...

Nu...zoveel eeuwen later worden daar shows gegeven in dat kasteel. Elke avond in de zomermaanden, komt er een mevrouw, verkleed als spook ronddwalen op het kasteel. Beneden onder aan de berg kan je dan kijken naar het mooie spectakel... Maar...11jaar geleden had het geregend... En het spook is toen van de dikke stenen muren afgevallen, naar beneden...En was op slag dood...
Ja dag!! Belgie??

Kost nog meer geld!!

Ik weet niet wat de andere doen maar Ik ga in ieder geval niet naar belgie
Oud 18-08-2002, 11:39
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Saartje17 schreef:
Ik weet nog ietsje... Maar ik denk niet dat jullie er iets gaan mee zijn. In Belgiė...
[Lucky Duck]

Klinkt heel leuk, maar 1) hoe kom ik in Belgie? Dat zal voor de meesten wel een beetje een probleem opleveren denk ik...

En 2) Hoe krijg ik m'n ouders zo gek dat ik met een groep mensen die zij niet kennen naar Belgie mag om daar te gaan kamperen... Nederland mag denk ik met wat moeite nog wel, maar Belgie...
Oud 18-08-2002, 11:59
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Quintus schreef:

[Lucky Duck]

Klinkt heel leuk, maar 1) hoe kom ik in Belgie? Dat zal voor de meesten wel een beetje een probleem opleveren denk ik...

En 2) Hoe krijg ik m'n ouders zo gek dat ik met een groep mensen die zij niet kennen naar Belgie mag om daar te gaan kamperen... Nederland mag denk ik met wat moeite nog wel, maar Belgie...
haha gelijk heb je!
Oud 18-08-2002, 12:02
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
free_virus schreef:
okie, we hebben al...

*in Utrecht een groot kerkhof met een aantal open velden en bomen

*Het verbrande cafee de molen, waar een waarzegster heeft gewoont en is daar gestorven

*veluwe ?!? (als iemand daar tenmindste nog een waargebeurt verhaal van weet..?)

*Een krakerspand waarom de week wel weer geesten worden opgeroepen

*een stationetje in almere in de buurt dat ook wel het spookstation word genoemd ! (misschien)

IEMAND NOG ANDERE DINGEN ?!?
EY... om nog ff terug te komen over de plek!!
Waarom utrecht niet?????????

ligt iets centraler
Oud 18-08-2002, 12:45
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
EY... om nog ff terug te komen over de plek!! Waarom utrecht niet????????? ligt iets centraler
idd voor iedereen.
Oud 18-08-2002, 13:06
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
d
Citaat:
Nefiāth schreef:

idd voor iedereen.
Jah!!

Jule of Ampyra wat vinden jullie hiervan???

Doeg

WhItHeShAdOw

p.s. Quintus heb je toevallig een kaartje van waar het ligt??
Oud 18-08-2002, 13:44
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
WhItEsHaDoW schreef:
d

Jah!!

Jule of Ampyra wat vinden jullie hiervan???

Doeg

WhItHeShAdOw

p.s. Quintus heb je toevallig een kaartje van waar het ligt??
Quintus is dus Lucky Duck, ik log gewoon nooit uit

Kaartje.. Ik zal ff kijken of ik dat kan vinden..

(*stelt nogmaals weide/bos/hoe t ook heet voor als reserve omdat ze erachter is gekomen dat kerkhof dichtgaat om acht uur* )
Oud 18-08-2002, 14:29
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Quintus schreef:

Quintus is dus Lucky Duck, ik log gewoon nooit uit

Kaartje.. Ik zal ff kijken of ik dat kan vinden..

(*stelt nogmaals weide/bos/hoe t ook heet voor als reserve omdat ze erachter is gekomen dat kerkhof dichtgaat om acht uur* )
maakt niet zoveel uit dat het zo vroeg dicht gaat want we gaan tog overdag!!

maarruh... bij welk treinstation ligt het vlakbij??
Oud 18-08-2002, 14:44
Yule
Yule is offline
de dag-meeting kan natuurlijk best in Utrecht, no problem....schijnt een goeie terrasjuhs/shop stad te zijn, dus hoeven we ons niet te vervelen, en we hebben et kerkhof ook nog...dus is prima...tog Ampyra ????
Oud 18-08-2002, 14:57
Verwijderd
heb vluchtig alles doorgelzen maar ben nog nieuwsgieirg.... wat willen jullie nou precies gaan doen??? ik wil best vrijwilliger zijn maar jah... VOOR WAT?

trouwens.. veluwe is zeer coole pelek, stil en alles, mooie natuur.. afgelegen... en genoeg verhalen.. witte wieven, moorden, geesten, bokkerijders... you name it
Oud 18-08-2002, 15:13
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
heb vluchtig alles doorgelzen maar ben nog nieuwsgieirg.... wat willen jullie nou precies gaan doen??? ik wil best vrijwilliger zijn maar jah... VOOR WAT?

trouwens.. veluwe is zeer coole pelek, stil en alles, mooie natuur.. afgelegen... en genoeg verhalen.. witte wieven, moorden, geesten, bokkerijders... you name it
Jah maar Utrecht ligt wat centraler.
En we willen elkaar gewoon gaan ontmoeten.
Oud 18-08-2002, 15:58
Moonnature
Moonnature is offline
jah, Utrecht is idd wel centraler, al is Belgiė voor mij wa dichterbij, but anyway, hebben we al een datumpje *of 2* geprikt?? Voor de meeste van ons begint de school dees week al voor *oa mij* volgende week pas dussuhh, weekend ergens lijkt mij toepasselijk
Oud 18-08-2002, 16:06
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Moonnature schreef:
jah, Utrecht is idd wel centraler, al is Belgiė voor mij wa dichterbij, but anyway, hebben we al een datumpje *of 2* geprikt?? Voor de meeste van ons begint de school dees week al voor *oa mij* volgende week pas dussuhh, weekend ergens lijkt mij toepasselijk
Ik begin deze week al..
Oud 18-08-2002, 18:23
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

veluwe is inderdaad erg mooi.

volgens mij weet niemand wat we nu precies gaan doen, ik ben ook nog steeds benieuwd er wordt namelijk wel erg mysterieus mee omgegaan.
maar het wordt dus utrecht? en wanneer, volgende week is ook mijn school weer begonnen en de zondag is misschien handig voor de zaterdag werkers ofzo?
Oud 18-08-2002, 19:36
Quintus
Quintus is offline
Het kerkhof in Utrecht is vanaf Utrecht Centraal en vanaf Utrecht Lunetten goed te bereiken, als er belangstelling voor is zal ik ook nog ff uitzoeken hoe je er precies moet komen (Ga zelf vaak met de bus vanaf mijn huis, weet dus niet zeker hoe je er vanaf een station moet komen..
Oud 18-08-2002, 21:06
Wiccan
Wiccan is offline
het zou voor mij heel handig wezen als het op een zondag gaat gebeuren, ik werk zaterdags namelijk..... en het valt NOg meer op als ik er ook noggis vrij voor ga vragen ! duzz.. maarreis er al een atum enz. ?! ben benieuwd

* me heeft er veeeeeeeeeeeeeeeel zin in *
Advertentie

Regels voor berichten