Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2012, 21:23
freezer
freezer is offline
xd,
de training van vandaag. Hoe kut.
Oud 21-03-2012, 22:31
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Op mijn examen Frans stond er een vraag voor de helft achter een foto
Oud 22-03-2012, 14:59
xfollowme
xfollowme is offline
Mijn freakin' 4 voor bio terwijl ik dikke 2 uur eraan had geleert.
Oud 22-03-2012, 15:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Twee uur? Is dat veel voor jou?
Oud 22-03-2012, 15:35
Verwijderd
Dat ik door de nachtdiensten die ik deze week draai, het lekkere weer mis.
Oud 22-03-2012, 15:36
freezer
freezer is offline
Lol, nah binnen 2 uur ken ik de meeste toetsen ook wel hoor. Maar ik zit ion de eerste dus dat is op mn sloffen.
Mja, ik had vandaag een hekel aan me rooster voor volgende week. gaan we van die activiteiten doen. Maar dan woensdag moet ik dus voor 2 lesuren naar school komen. Ga ik echt niet doen. Mja moet van me ma.
Oud 22-03-2012, 16:09
xfollowme
xfollowme is offline
Citaat:
Twee uur? Is dat veel voor jou?
ehm' het was een SO en ik zit nog maar in 2 havo dusja dan is 2 uur leren voor 1 so wel veel hoor
Oud 22-03-2012, 16:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
dat ik de hele tijd pointer sisters- fire in mijn hoofd heb.
Oud 23-03-2012, 07:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn ouders hebben ruzie om mij. Maar echt volledig buiten mij om. Jezus, ik ben al twee jaar het huis en zelfs het land uit.
Oud 23-03-2012, 09:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mongoolburen die klussen. Ik zit te werken, optyfen met je gammele IKEA-kast
Oud 23-03-2012, 09:43
Carbi
Carbi is offline
een kleuter die over het fietspad tussen de witte streepjes door slingerde en vervolgens vol in een groep voor mij fietst waardoor ik er niet langs kan omdat er 4 op de grond liggen.
Oud 23-03-2012, 15:47
Verwijderd
Het weer.
Oud 23-03-2012, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Donald Duck is niet bezorgd
Oud 23-03-2012, 18:05
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
Het weer.
Bij ons is het 20 graden en blauwe lucht
Oud 23-03-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is het 20 graden en blauwe lucht
Ja, daarom.

Leer het nou eens mensen. 20 graden is niet per definitie voor iedereen 'mooi weer'.
Oud 23-03-2012, 19:49
freezer
freezer is offline
Ik ben vastbesloten dat we echt een supernice klimaat hebben in NL.
Oud 24-03-2012, 14:24
Verwijderd
Dat nu het goed weer is de afsluitende SE-week begint.
Oud 24-03-2012, 16:48
Martiño
Martiño is offline
En ja hoor, daar gaan we dan. De mannenbroeders laten van zich horen, zoals te verwachten viel.

SGP eist hervormingen kabinet
http://www.nu.nl/politiek/2771337/sg...n-kabinet.html

AMSTERDAM - De SGP roept het kabinet op niet alleen te bezuinigen, maar ook te hervormen.

Dat zegt SGP-leider Kees Van der Staaij tijdens de algemene ledenvergadering van de partij in Hoevelaken. Volgens Van der Staaij is dat nodig om twee redenen: 'de financieel-economische malaise en de morele crisis'.
Met bezuinigen alleen wordt de crisis volgens Van der Staaij niet afdoende bestreden. "De kaasschaaf volstaat niet, de botte bijl voldoet niet.
''Slim hervormen is nodig. Hervormen zonder taboes'', aldus Van der Staaij die met zijn partij een cruciale rol kan spelen omdat het minderheidskabinet van VVD en CDA samen met gedoogpartner PVV geen meerderheid meer heeft in de Tweede Kamer.

Ingrijpend

De SGP pleit voor hervormingen op de arbeidsmarkt, op de woningmarkt en in de gezondheidszorg. Het gaat wat Van der Staaij betreft om ingrijpende hervormingen: "Op de werkvloer: langer doorwerken en flexibiliseren."
"Op de woningmarkt, onzekerheid wegnemen en starters helpen. In de gezondheidszorg, meer zelf betalen en beter organiseren. Tot nu toe is dit te weinig opgepakt. Daar moet nu echt wat gaan gebeuren."

Iets tegenover

Eerder vandaag werd al bekend dat wanneer het kabinet-Rutte nog sterker dan tot dusver gaat leunen op de SGP, daar ook meer tegenover mag staan. Ruim driekwart van de lokale SGP-politici pleit hier voor, zo blijkt uit een onderzoek dat het Nederlands Dagblad (ND) zaterdag publiceerde.
Ruim 65 procent van de SGP-raadsleden en -wethouders is van mening dat door het vertrek van Hero Brinkman uit de PVV-fractie, de positie van de SGP als informele gedoger van het kabinet sterker is geworden.
SGP’ers komen zaterdag bijeen tijdens de landelijke partijdag in Hoevelaken. Voor het ND-onderzoek werden zo’n 185 lokale SGP-politici aangeschreven, 110 van hen vulden de enquête in.

Steun

Uit het onderzoek komt duidelijke steun voor de opstelling van de SGP in Tweede en Eerste Kamer naar voren. Met de stelling ‘het is terecht dat de SGP het kabinet informeel gedoogt; dit is een prima regering’, is 77 procent van de ondervraagden het eens.
De lokale SGP-politici mochten verder uit een lijst met 6 opties twee onderwerpen kiezen die zij het liefst gerealiseerd zouden zien, in ruil voor steun van de SGP aan de regering. Aanscherping van de abortus- en euthanasiewetgeving is het onderwerp waarop de lokale SGP’ers het liefst resultaat zien; 58,6 procent heeft hiervoor gekozen.
Daarna volgt met 44,2 procent ‘een ruime onderwijsvrijheid, inclusief de vrijheid voor een eigen personeelsbeleid’, als tweede belangrijkste thema. Verdere inperking van het aantal koopzondagen wordt door 29,8 procent van de lokale SGP’ers gekozen, en het ontzien van kwetsbaren, chronisch zieken en gehandicapten bij nieuwe bezuinigingen door 24 procent.

Logisch

SGP-leider Van der Staaij zei in het Radio 1-Journaal het logisch te vinden dat zijn achterban met vooral de immateriële zaken komt. Maar hij verwacht niet dat dit de onderwerpen zijn waarop politieke uitruil zal plaatsvinden.
''Zo werkt het niet.'' Wel ziet hij de resultaten van het onderzoek als een aanmoediging om vooral bij de immateriële onderwerpen het eigen geluid te laten horen.
Oud 24-03-2012, 18:42
Verwijderd
Bleh ik had beloofd dat ik de scriptie van een buitenlands klasgenootje zou nakijken/corrigeren en ik heb daar helemaal geen zin in.
Oud 24-03-2012, 22:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is ineens stervenskoud buiten *ril* en mistig ook nog. Gaat hopelijk snel weer weg morgen.
Oud 25-03-2012, 09:47
Verwijderd
Oma is bang dat ik nooit zal trouwen omdat ik geen vriendje heb. Ik ben zestien.
Oud 25-03-2012, 21:31
Cherry Springs
Citaat:
ehm' het was een SO en ik zit nog maar in 2 havo dusja dan is 2 uur leren voor 1 so wel veel hoor
Oh ja dan snap ik het. Opeens lijkt het heel lang geleden dat ik twee uur leren voor een overhoring veel vond.

Ik kan de blonde koe niet waarderen die links op de weg door een woonerf fietste, en ik fietste rechts, en ze reed me tegemoet en ze week niet uit en opeens riep ze tegen de blonde zeug naast haar 'Zo, die rijdt zo op me in!'. Ga dan ook aan de goede kant van de weg rijden?
Oud 26-03-2012, 09:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Patiënten die zich willen laten behandelen door een arts of ziekenhuis die geen contract met hun verzekeraar heeft, moeten de rekening straks deels of helemaal zelf betalen. Verzekeraars moeten niet meer verplicht zijn tot een vergoeding als hun cliënten voor een behandeling elders kiezen, zegt minister van Volksgezondheid Edith Schippers (VVD) in Trouw. Zij stuurt maandag een brief naar de Kamer.

Nu heeft iedereen recht op een redelijke vergoeding voor een behandeling bij een ziekenhuis dat geen contract heeft met de zorgverzekeraar. Dat ondermijnt het zorgstelsel, zegt Schippers in een interview in de krant.

De minister ontkent dat hiermee de vrije artsenkeuze voor patiënten op de tocht komt te staan. Wie keuzevrijheid wil, kan namelijk kiezen voor een duurdere verzekering waarbij die vrijheid wordt geboden. "Bovendien kun je kiezen tussen verschillende zorgverzekeraars met verschillende zorgaanbieders", zegt ze in de krant.

-
De mongoliteit van dit kabinet is weer eens flink aanwezig vandaag, allemachtig. De hele trucendoos gaat open. Niet dat IK nou zoveel keuzevrijheid nodig heb, maar het principe slaat werkelijk NERGENS op. De enige die het zorgstelsel ondermijnt is Schippers zelf. Met haar HOOFD.
Oud 26-03-2012, 13:58
freezer
freezer is offline
Een jingen pluurde dus bij Gym. EN hij prak zn pols en allerelei botten staken uit enzo. Dus we mochten niet eens naar huis . En zo een jongen uit me klas ging erom huilen enzo. En hij deed net of ie was overleden. We vroegen zo aan hem. Wat is er? Hij zegt alleen zo. ''GESCHOKT'' dus wij allemaal zo lachen enzo. Dus later vragen we aan die kerel die huilde. Waarom moest je nou huilen? Ging tie nog een keer janke dat hij ze game vriendje mist. OMG ! Dit zou waarschijnlijk wel een uber raar verhaal zijn.
Oud 26-03-2012, 14:39
xfollowme
xfollowme is offline
struikelde op de trap.
Oud 27-03-2012, 17:50
Cherry Springs
Ik flikkerde bijna van mijn fiets omdat er grint lag in een scherpe bocht.

Oh en later op Hoog Catherijne liep ik langs een van die standjes daar met mensen die je dingen aan willen smeren, met twee vrouwen die beteuterd zaten te kijken. Een ander mens van een jaar of 17 of ouder liep van die stand vandaan en riep dingen achter haar aan richting die kraam als "Haha, vetzak! Haha! Wat zeg je, vetzak? Vetzak! Varken! Vies varken! Miss Piggy! Haha, dag miss Piggy!" Ik waardeer het niet zo dat ik haar geen stomp op haar muil heb gegeven of in elk geval anderszins negatief bejegend heb.
Oud 29-03-2012, 07:47
Verwijderd
Gister naar een lezing over de Kamer van Koophandel geweest en nu heb ik het gevoel dat ik net zo goed meteen in een kartonnen doos kan gaan wonen. :')
Oud 29-03-2012, 08:50
Zeppelin
Zeppelin is offline
Lekke band!
Oud 30-03-2012, 13:59
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vermoeidheid. Ik wil zo graag een dagje vrij maar het is zo druhuk .
Oud 31-03-2012, 11:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat tieten heel lang niet mochten op het forum, maar je blijkbaar wel gewoon schedels en skeletten en andere akelige dingen zonder spoiler overal mag posten
Oud 31-03-2012, 12:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
een skelet zonder rottend vlees ofzo eraan is toch geen ramp? Heb jij in jouw biologielokaal vroeger ook bezwaar aangetekend voor het oefenskelet soms?
Oud 31-03-2012, 13:40
Verwijderd
Wauw, dat er echt mensen zijn die daar aanstoot aan nemen. Maar volgende keer zal ik het braaf in een spoilertje zetten hoor.
Oud 31-03-2012, 13:41
Verwijderd
Oh en ik waardeer het niet dat de mensen op mijn werk gedurende de pauzes stuk voor stuk alleen maar naar hun smartphone zitten te staren in plaats van dat ze met elkaar praten.
Oud 02-04-2012, 14:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh en ik waardeer het niet dat de mensen op mijn werk gedurende de pauzes stuk voor stuk alleen maar naar hun smartphone zitten te staren in plaats van dat ze met elkaar praten.
Sowieso dat mensen dat overal maar doen zonder ook maar enige notie te nemen van een ander .
Oud 02-04-2012, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Koooouuuuuuuud
Oud 04-04-2012, 07:26
Zeppelin
Zeppelin is offline
Hollands Nieuwe, de meest waardeloze provider die er bestaat. Ik raad iedereen af om ooit met deze faalclub in zee te gaan.
Oud 06-04-2012, 01:24
Swlabr
Swlabr is offline
Kim Kardashan shit op de televisie in de gym. Wat een belachelijk programma.
Oud 06-04-2012, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Verdorie, Donald Duck weer niet bezorgd
Oud 06-04-2012, 15:57
Verwijderd
Ik wacht nog altijd op een sms of zal het iets met vodafone zijn.
Oud 06-04-2012, 20:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik wacht nog altijd op een sms of zal het iets met vodafone zijn.
ja, dat ligt aan vodafone, ik wacht ook op iets, maar mensen ontvangen mijn smsjes 6 keer!
Oud 07-04-2012, 14:26
Martiño
Martiño is offline
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Mijn stiefmoeder heeft me op Facebook toegevoegd
Oud 07-04-2012, 14:57
Severus
Severus is offline
Zojuist hoorde ik gierende remmen, keek ik uit mijn raam, zag ik dat er een hondje aan was gereden. Het hondje (een Engelse Cocker Spaniel, precies zo een) leefde gelukkig nog wel, maar had duidelijk een gebroken voorpoot (een open fractuur moet het zijn geweest, want ik zag wel bloed op z'n witte vacht) en was heel erg aan het piepen.

De aanrijder was gelukkig gestopt en uitgestapt. Terwijl hij naar het hondje toeliep, ging ik snel naar beneden en op weg naar de voordeur. Maar eenmaal buiten was het hondje al strompelend verder de weg opgerend. Mijn eerste indruk was dus dat de aanrijder het hondje gewoon had laten weglopen, en er verder niets aan deed - ook de andere omstanders niet, die keken hem alleen maar na. Ik ging toen naar de garage om mijn fiets te pakken, want dit hoorde zo niet.

Toen ik net op mijn fiets zat, zag ik in de verte al dat iemand het hondje al te pakken had gekregen, waarna de aanrijder weer in zijn auto stapte en er naar toe reed. Uiteindelijk nam hij gelukkig zijn verantwoordelijkheid en zette hij het hondje voorin in zijn auto, om het mee naar de dierenarts te nemen. Want ja, de eigenaar was nergens te bekennen: het leek er dus op dat het hondje zonder zijn eigenaar op straat rondzwierf (en dat zie je niet snel gebeuren in een klein dorp). Een echte zwerfhond leek het me niet, want het hondje was goed doorvoed en had ook een verzorgde vacht. Bovendien was het hondje al redelijk op leeftijd, te zien aan de vele grijze haren rondom zijn ogen. Misschien was het hondje weggelopen? Het leek me niet, want daar leek zo'n oud hondje me te rustig en te tam voor. Misschien was hij expres ergens achtergelaten? Hoe dan ook zit hier een onverantwoordelijke eigenaar aan de basis, waar ik me heel erg kwaad om kan maken.

*zucht* Hopelijk komt er nog een happy end aan het verhaal voor het hondje.
Oud 07-04-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Mijn stiefmoeder heeft me op Facebook toegevoegd
Karma voor je puppy eyes naar mij
Oud 07-04-2012, 15:10
Verwijderd
mijn sms komt niet door. en ik ontvang alles half of 3keer.
Oud 07-04-2012, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wauw Severus, netjes van de aanrijder. En van jou trouwens ook
Oud 07-04-2012, 16:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Karma voor je puppy eyes naar mij
Oh, shut up
Oud 07-04-2012, 21:14
Verwijderd
Citaat:
ja, dat ligt aan vodafone, ik wacht ook op iets, maar mensen ontvangen mijn smsjes 6 keer!
zal ik gewoon nog een keer smsen?
Oud 09-04-2012, 20:09
Martiño
Martiño is offline
Ik was vanavond in een restaurant en er was een jongen die regelmatig naar mij keek. Mijn stiefmoeder viel het ook op, en ik herkende hem ergens van maar ik weet niet meer wie het precies is en dat is heel frustrerend
Oud 09-04-2012, 21:14
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Gisteren ging ik naar Vriendjelief, die een paar dagen geleden een lichte hersenschudding had gekregen. Daarom wist ik nog niet zeker of ik bij hem kon slapen, zou van zijn toestand die avond zelf afhangen.
Ik beloofde mijn pa dat ik hem nog een sms zou sturen of ik al dan niet naar huis kwam die avond.
Ratsvergeten natuurlijk.
Ik kom vandaag na een heerlijke nacht met Vriendjelief thuis (het gaat al much beter met hem!) , pa woest.
Zei dat hij geen oog had dichtgedaan van bezorgdheid. Ik excuseerde me meermaals oprecht en zei dat het in de toekomst niet meer ging gebeuren.
Ondertussen neem ik een boterham met hagelslag, pa woest omdat ik hagelslag neem en geen "gezond beleg", smijt boterhammen in de vuilbak. Stuurt me zonder eten naar mijn kamer en dreigt opnieuw verschillende dingen.

Niet oké.
Oud 09-04-2012, 21:19
Cherry Springs
Ik vind het zo stom als ouders zich zo'n zorgen maken, waarom sturen ze dan niet gewoon een smsje naar jou om te kijken of alles goed gaat? Soms vergeten mensen gewoon dingen.

Regels voor berichten