Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
En dan vooral dit stukje: Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vader vind trouwens dat ik hier morgen naar de dokter moet gaan, maar ik heb college en moet werken, dus heb helemaal geen tijd en wrs krijg ik toch alleen ontstekingsremmers en/of een 'nou, kom je alleen hier voor, ga nou maar weer weg' blik.
![]()
||
Citaat:
|
Ohja, voordat ik het vergeet, ik ga mijn moeder voor haar 60-jarige verjaardag trakteren op een dagje Efteling (want die bestaat ook 60 jaar, huhu), en nu heeft de AH heel handig een Efteling actie getimed! Dus wie nog AH Eftelingzegels over heeft en er niks mee doet: ik wil ze wel hebben
![]() [/bedelpost]
|
Moebius is dood.
![]() "We've lost two great artists," the French cultural minister said of Giraud and his alter ego Moebius, adding: "Through his influence and his dazzling images, he made comic books the 9th art form that has stayed with me throughout my life." Waarom hebben wij niet dat soort politici?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(No offence medische mensen hier, maar ik heb hele slechte ervaringen met huisartsen.) @Moebius: Ik las het gisteren. Jammer ja. ![]()
|
Verwijderd
|
ik ga maandag voor de derde keer in twee weken bij mijn huisarts chillen. Kan een strippenkaart aanschaffen! Maar ze doet het er zelf om want ze zegt steeds :'oke, we doen nu dit en dit, en als blijkt dit en dat moet je terugkomen!' Een soort oneindig stappenplan doorlopen we, het is een medische dans.
|
![]() |
|
Bij Giraud is dit niet van toepassing, want ik las dat hij tot vrij recent nog publiceerde, maar ik vind het altijd zo stom als mensen "wat jammer/zonde/een verlies" zeggen als die kunstenaars al 10, 20 of 30 jaar gestopt zijn, en oud, bejaard en gepensioneerd zijn. Het is juist zonde als ze stoppen, niet als ze na een (welverdiende) oude dag onvermijdelijk sterven.
![]()
|
![]() |
|
|