Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2012, 19:09
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
PLUS als je eens op een meisje verliefd bent geweest ,maakt je dat ook nog niet meteen lesbisch/biseksueel. Dat kan ook gewoon eenmalig zijn, want in de pubertijd verander je veel en maak je vele hormonale schommelingen mee.

Dus één keer verliefd zijn op een meisje is geen garantie voor je seksuele geaardheid. Al is het natuurlijk voor sommigen wel een hele bevrijding, omdat ze het diep vanbinnen wel al wisten anders te zijn. En als je nou altijd naar meisjes én jongens zou kijken, dan lijkt het me ook wel duidelijk dat je dan bi zou zijn.

Eigenlijk is deze discussie nooit ten einde, want iedereen heeft er een andere kijk op
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:09
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
En verder ben ik het helemaal met Em. eens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit nu weer voor rare aanname? Ik ken iemand die is bi, maar wordt nooit echt verliefd op jongens. Wel voelt ze veel lichamelijke aantrekkingskracht tot mannen.
En ik weet niet hoe dat met jou zit Reverend, maar vooraleer ik verliefd op iemand word, moet ik me lichamelijk & geestelijk aangetrokken voelen.
Als je je seksueel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht is er in mijn ogen al genoeg basis om daar ook eventueel gevoelens voor te ontwikkelen. Ik zie niet in wat daar een rare aanname aan is.
Citaat:
Dus dat TS zich misschien lichamelijk aangetrokken voelt of seksueel opgewonden raakt van vrouwen, heeft echt nog vrij weinig te maken met het feit of ze er ook verliefd op kan worden. Daar is toch echt ook geestelijke aantrekkingskraacht voor nodig!
Wat is "geestelijke" aantrekkingskracht nou weer?

Verder had ik ook vrij duidelijk geschreven dat het per persoon verschilt of je iets met je biseksualiteit wil gaan doen of niet. Dat ze biseksueel is wil inderdaad niet zeggen dat ze ook per definitie een relatie wil beginnen met vrouwen. Daarom noemen we het immers 'bi'. Maargoed, mensen lezen wat ze willen lezen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:32
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Je geestelijk aangetrokken voelen tot iemand is gewoon dat de klik er is, dat je elkaar lief/aardig vindt, je elkaar beter zou willen leren kennen. Als je je niet geestelijk aangetrokken voelt tot iemand, is het gewoon lust. Louter lichamelijke/seksuele aantrekkingskracht.

En ik ben het nog steeds niet met je eens over wat betreft liefdesgevoelens ontwikkelen omdat je toevallig opgewonden kunt worden door vrouwen. Dat heeft niks met elkaar te maken. Lees: geen geestelijke aantrekkingskracht.
Wat betreft dat lezen, ik lees gewoon wat jij schrijft. En als ik iets van jou quote, gaat dat over dié reactie, niet je voorgaande reacties. Want die ken ik niet allemaal uit mijn hoofd...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:32
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Oke, het heeft wel wát met elkaar te maken, maar staat niet direct met elkaar in verbinding.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ze biseksueel is wil inderdaad niet zeggen dat ze ook per definitie een relatie wil beginnen met vrouwen.
Citaat:
Dat ze biseksueel is wil inderdaad niet zeggen dat ze ook per definitie een relatie wil beginnen met vrouwen.
Citaat:
Ik geloof dat we het dus met elkaar eens zijn. Al vind ik "geestelijke" een beetje een kromme benaming.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 20:48
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Mooizo

hoe zou jij het willen noemen dan? Ik sta open voor vernieuwing
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:22
Verwijderd
Geestelijk aangetrokken, ben jij een shamaan ofzo? we leven nu ondertussen wel in een moderne wereld weet niet welk jaartal jij bent blijven steken, je kan blijven discusseren maar als je een orgasme krijgt zonder te masturberen van andere vrouwen en je fantaseert over vrouwen ben je gewoon BI, klaar en over.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Geestelijk aangetrokken, ben jij een shamaan ofzo? we leven nu ondertussen wel in een moderne wereld weet niet welk jaartal jij bent blijven steken, je kan blijven discusseren maar als je een orgasme krijgt zonder te masturberen van andere vrouwen en je fantaseert over vrouwen ben je gewoon BI, klaar en over.
heb je het tegen mij??? want dat zei ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:38
Verwijderd
Deels maar die lovedrunk doet net alsof het een indiaan is van 400 jaar gel'e
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Deels maar die lovedrunk doet net alsof het een indiaan is van 400 jaar gel'e
hahahahahahah echt he
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 15:05
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Vertel mij dan hoe je de aantrekkingskracht jegens iemand zijn karakter enz noemt? Want dat is gewoon een woord hoor. En nee ik ben helemaal geen shamaan. Jullie hoeven niet zo raar te doen hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 15:13
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Het uiterlijk is beperkt houdbaar: het wordt wat ‘gewoner’ naarmate je elkaar langer kent. Uiterlijk doet je stilstaan bij een persoon, maar het innerlijk doet je blijven. Je hebt dus ook geestelijke aantrekkingskracht. Toch is lichamelijke aantrekkingskracht het verschil tussen vriendschap en een romantische relatie.

Dit is niet iets waar je veel invloed op hebt: het is er of het is er niet. Natuurlijk kun je met wat kunst- en vliegwerk de lichamelijke relatie spannender maken. Maar als de aantrekkingskracht alleen hiervan afhankelijk is, kun je je afvragen of vriendschap niet beter zou zijn.

Ik snap dus niet wat jullie hier zo raar aan vinden en wat jullie probleem is
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 17:01
Verwijderd
"Geestelijk" is puur metafysisch, als in het refereert naar 'geest' wat een christelijke term is. Als je dergelijke woorden gebruikt om iets te beschrijven dan kunnen mensen dat verkeerd interpreteren.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik moest lachen

Citaat:
Het uiterlijk is beperkt houdbaar: het wordt wat ‘gewoner’ naarmate je elkaar langer kent. Uiterlijk doet je stilstaan bij een persoon, maar het innerlijk doet je blijven. Je hebt dus ook geestelijke aantrekkingskracht. Toch is lichamelijke aantrekkingskracht het verschil tussen vriendschap en een romantische relatie.

Dit is niet iets waar je veel invloed op hebt: het is er of het is er niet. Natuurlijk kun je met wat kunst- en vliegwerk de lichamelijke relatie spannender maken. Maar als de aantrekkingskracht alleen hiervan afhankelijk is, kun je je afvragen of vriendschap niet beter zou zijn.

Ik snap dus niet wat jullie hier zo raar aan vinden en wat jullie probleem is
Je zegt het zelf dus al: innerlijke aantrekkingskracht. Niet geestelijk, dan worden de Atheïsten boos
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 19:38
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Je zegt het zelf dus al: innerlijke aantrekkingskracht. Niet geestelijk, dan worden de Atheïsten boos
Eigenlijk had ik het van een site maar oke, innerlijk dan. Nog steeds geen reden voor die 2 om zo spastisch te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 00:15
Verwijderd
Ik las laatst nog dat 70% van de vrouwen fantaseert over sex met een andere vrouw dus lijkt me dat je dan niet gelijk bi bent
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik las laatst nog dat 70% van de vrouwen fantaseert over sex met een andere vrouw dus lijkt me dat je dan niet gelijk bi bent
Jij snapt het tenminste nog
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:33
cynthia405
cynthia405 is offline
Sorry dat ik het zeg, ik ben zelf bi. Maar k ken meiden die echt hetero zijn en die ook op meiden geilen. Dus ze hoeft niet bi te zijn. Alleen als er echte gevoelens bij krijgt, dan is er een kans dat ze bi is. En dan hoeft dat nogsteeds niet zo te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:46
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Of gewoon niet druk om maken en er geen naam aan geven en gewoon geilen waar je op wil geilen. En je merkt vanzelf wel of je alleen op mannen valt of op beide.

Ook al is het topic al wat oud.
Oud 08-06-2012, 23:04
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ik wordt ook gewoon geil als ik aan vingerende meiden denk, omdat ik weet hoe het voelt
maar ik ben toch echt hetero
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten