![]() |
|
Je geestelijk aangetrokken voelen tot iemand is gewoon dat de klik er is, dat je elkaar lief/aardig vindt, je elkaar beter zou willen leren kennen. Als je je niet geestelijk aangetrokken voelt tot iemand, is het gewoon lust. Louter lichamelijke/seksuele aantrekkingskracht.
En ik ben het nog steeds niet met je eens over wat betreft liefdesgevoelens ontwikkelen omdat je toevallig opgewonden kunt worden door vrouwen. Dat heeft niks met elkaar te maken. Lees: geen geestelijke aantrekkingskracht. Wat betreft dat lezen, ik lees gewoon wat jij schrijft. En als ik iets van jou quote, gaat dat over dié reactie, niet je voorgaande reacties. Want die ken ik niet allemaal uit mijn hoofd... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geestelijk aangetrokken, ben jij een shamaan ofzo? we leven nu ondertussen wel in een moderne wereld weet niet welk jaartal jij bent blijven steken, je kan blijven discusseren maar als je een orgasme krijgt zonder te masturberen van andere vrouwen en je fantaseert over vrouwen ben je gewoon BI, klaar en over.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het uiterlijk is beperkt houdbaar: het wordt wat ‘gewoner’ naarmate je elkaar langer kent. Uiterlijk doet je stilstaan bij een persoon, maar het innerlijk doet je blijven. Je hebt dus ook geestelijke aantrekkingskracht. Toch is lichamelijke aantrekkingskracht het verschil tussen vriendschap en een romantische relatie.
Dit is niet iets waar je veel invloed op hebt: het is er of het is er niet. Natuurlijk kun je met wat kunst- en vliegwerk de lichamelijke relatie spannender maken. Maar als de aantrekkingskracht alleen hiervan afhankelijk is, kun je je afvragen of vriendschap niet beter zou zijn. Ik snap dus niet wat jullie hier zo raar aan vinden en wat jullie probleem is ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|