Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Muse vind ik sinds Origin of Symmetry al niet meer boeiend, eigenlijk. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, gelukkig niet. Ken je die gebouwen aan de overkant van het lipsius? Ik heb mijn eerste tentamen tot 1 uur aan de ene uiterste kant ergens in een vaag, weggedrukt zaaltje, en dan mijn volgende tentamen vanaf 1 uur aan de hele andere kant in een vaag weggedrukt zaaltje
![]() |
![]() |
|
Ah. Nou ja, dat is toch geen 10 minuten lopen? Je moet alleen het bruggetje over en that's it.
Ik kwam er ooit op het moment dat een tentamen begon achter dat het niet in het Lipsius was maar in het KOG. DAT is pas kut. ![]() Zeker omdat ik het al een half uur van tevoren aan de miep bij het studiepunt had gevraagd en die ook van niks wist, totdat het dus al te laat was. muuuuh. Anyhoo, succes met je tentamen. Ik ga ook nog even blokken, want dat had ik nog niet gedaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Huh
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hihi de zenuwen voor de masteraanmelding zijn op dit moment zo sterk aanwezig dat ik m'n huiswerkopdracht maar niet af krijg. Ik raak steeds weer afgeleid met gedachten als "heb ik nou wel eeeecht alles?" en zo
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Maar verder is het ook gewoon een brute film ja ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
|