Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2012, 22:07
Elmp
Elmp is offline
Nieuw Sigor Ros album aangekondigd
Nieuw Muse album in oktober waarschijnlijk
Kaartjes voor Sigur Ros en Rock am Ring

fuck yeah

Wij zijn al ongeveer 20 jaar lid van de Donald Duck
Oud 28-03-2012, 22:16
Verwijderd
Cool, nieuw album van Muse Daar ben ik wel benieuwd naar.
Oud 28-03-2012, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
In de Metro van vandaag:

De geautomatiseerde paspoortcontrole op Schiphol doet passagiers weinig. Want niet de relatief snelle identiteitscontrole, maar de lange wachttijden bij de incheckbalie en de detectiepoortjes leiden tot frustraties.

Minister Leers van Immigratie was gisteren de eerste die door de zelfservice ging. Iedereen met een Europees biometrisch paspoort kan hier vanaf vandaag gebruik van maken. Passagiers zijn straks tot een kwartier minder reistijd kwijt, terwijl de marechaussee meer tijd overhoudt voor veiligheid.

Op Schiphol reageerden passagiers laconiek. “Wat maakt een kwartiertje meer of minder nu uit?”, zegt mevrouw De Jongh, die naar Marokko gaat. “En ik moet nog maar zien of de veiligheid echt toeneemt.”
Linda Prins (26) begrijpt alle aandacht niet. “Ze kunnen beter iets doen aan die lange wachttijden bij het inchecken. Of bij de detectiepoortjes. Weet je hoeveel tijd het kost om je riem uit te doen?” Velen delen haar frustraties.

Alleen jongeren nog enig enthousiasme opbrengen. “Elke minuut later is er één”, lacht Chantal Boon. “Heerlijk toch om nog iets langer te kunnen blijven liggen?”

Oud 28-03-2012, 22:25
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
is meer elektronisch, Matthew zegt dat hij nu 'into' Justice enzo zit. Maar goed, ik wil ook niet meer van hetzelfde en met Matthew aan het stuur wordt het vast een vet album
Oud 28-03-2012, 22:25
Verwijderd
Huhu Citroën gebruikt muziek van Marilyn Manson. Gedurrrrrfd, hoor.
Oud 28-03-2012, 22:26
Noedelhap
Noedelhap is offline

Dit soort karikaturen in de Spits vind ik altijd supermooi

Maar wie heeft die gemaakt..."LAP"? *kan niks vinden op google*
Oud 28-03-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
is meer elektronisch, Matthew zegt dat hij nu 'into' Justice enzo zit. Maar goed, ik wil ook niet meer van hetzelfde en met Matthew aan het stuur wordt het vast een vet album
Ik vind inderdaad ieder album van Muse op z'n minst interessant Matthew is een puike muzikant.
Oud 28-03-2012, 22:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nieuw Sigor Ros album aangekondigd
Nieuw Muse album in oktober waarschijnlijk
Kaartjes voor Sigur Ros en Rock am Ring

fuck yeah
Ik heb ook een kaartje voor Sigur Ros in Paradiso!
Muse vind ik sinds Origin of Symmetry al niet meer boeiend, eigenlijk.
Oud 28-03-2012, 22:54
Verwijderd
Hallo mijn gesprek morgen op werk was al superspannend maar hij gaat nog iets spannender worden En ik ga er nog steeds niks over zeggen verder maar whoejjjj.
Oud 28-03-2012, 22:58
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Ik heb ook een kaartje voor Sigur Ros in Paradiso!
Muse vind ik sinds Origin of Symmetry al niet meer boeiend, eigenlijk.
Cool, ga je 28 of 29?
Oud 29-03-2012, 01:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gezond gemidnightsnacked met vanille yoghurt, aarbeien en special K cornflakes. Daarna nog een heel eind met het hondje gelopen, dus ik ga lekker slapen. Houdoe!
Oud 29-03-2012, 04:07
Verwijderd

Ik moest hardop lachen
Oud 29-03-2012, 05:59
Verwijderd
vandaag heb ik lekker een hoerentruitje aan en niemand houdt me tegen.
Oud 29-03-2012, 06:28
Verwijderd
Waarom trek je een hoerentruitje aan ?
Oud 29-03-2012, 06:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt aspiraties de koppositie op de bangalijst te pakken?

Hoe hip ben ik dat ik maarzo even 'bangalijst' uit m'n mouw schud, als oldtimertje
Oud 29-03-2012, 06:29
Verwijderd
Citaat:
*houd je tegen*
Oud 29-03-2012, 06:42
Verwijderd
Oh joy. Ik moet naar een heel ander gebouw voor mijn tweede tentamen. Daar gaat 10 minuten tentamentijd
Oud 29-03-2012, 07:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oei, in 't KOG toevallig?
Ik heb straks gewoon in 't Lipsius.

Citaat:
Cool, ga je 28 of 29?
29.
Oud 29-03-2012, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Oke, nu wil ik het verdomme weten, wtf is 'The Hunger Games?' Het ging er heel de tijd over in de Hitkrant, en nu ook weer op 9gag.

En nee, ik heb geen Google.
Het is een boekenserie en een film. En de boeken vond ik echt helemaal geweldig, al las ik ze wel zo'n twee/drie jaar terug. En nu twijfel ik of ik naar de film wil, omdat het me wel heel tof lijkt, maar als het dan minder leuk is dan het boek dan kan ik nooit meer die boeken lezen zonder aan de film te denken.

Citaat:
Oh joy. Ik moet naar een heel ander gebouw voor mijn tweede tentamen. Daar gaat 10 minuten tentamentijd
Succes met je tentamens!
Oud 29-03-2012, 07:33
Verwijderd
Nee, gelukkig niet. Ken je die gebouwen aan de overkant van het lipsius? Ik heb mijn eerste tentamen tot 1 uur aan de ene uiterste kant ergens in een vaag, weggedrukt zaaltje, en dan mijn volgende tentamen vanaf 1 uur aan de hele andere kant in een vaag weggedrukt zaaltje
Oud 29-03-2012, 07:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, die gebouwtjes naast de UB bedoel je? van Wijkplaats of de Eijkhof. Daar zit ik vaak. Of bedoel je die rechts van de UB?
Oud 29-03-2012, 08:05
Verwijderd
Beide . Ik zit het eerste tentamen rechts, en het andere tentamen links. Of andersom.
Oud 29-03-2012, 08:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ah. Nou ja, dat is toch geen 10 minuten lopen? Je moet alleen het bruggetje over en that's it.
Ik kwam er ooit op het moment dat een tentamen begon achter dat het niet in het Lipsius was maar in het KOG. DAT is pas kut.
Zeker omdat ik het al een half uur van tevoren aan de miep bij het studiepunt had gevraagd en die ook van niks wist, totdat het dus al te laat was. muuuuh.

Anyhoo, succes met je tentamen. Ik ga ook nog even blokken, want dat had ik nog niet gedaan.
Oud 29-03-2012, 08:13
Verwijderd
Huh nee, maar ik zit eerst aan de ene kant, daar heb ik tentamen tot 1 uur waarvan ik verwacht dat ik er daadwerkelijk tot 1 uur zit want het is een moeilijk tentamen, en dan begint om 1 uur mijn volgende tentamen, waarvoor ik dus van de ene kant naar de andere kant moet lopen. En ik moet natuurlijk ook nog mijn spul enzo even bij elkaar rapen, want ik ben verschrikkelijk chaotisch tijdens tentamens, dus dat ligt altijd overal. Alles bij elkaar opgeteld, denk ik dat ik pas rond 10 over / kwart over kan beginnen aan mijn volgende tentamen.
Oud 29-03-2012, 08:13
Verwijderd
Citaat:
In de Metro van vandaag:

De geautomatiseerde paspoortcontrole op Schiphol doet passagiers weinig. Want niet de relatief snelle identiteitscontrole, maar de lange wachttijden bij de incheckbalie en de detectiepoortjes leiden tot frustraties.

Minister Leers van Immigratie was gisteren de eerste die door de zelfservice ging. Iedereen met een Europees biometrisch paspoort kan hier vanaf vandaag gebruik van maken. Passagiers zijn straks tot een kwartier minder reistijd kwijt, terwijl de marechaussee meer tijd overhoudt voor veiligheid.

Op Schiphol reageerden passagiers laconiek. “Wat maakt een kwartiertje meer of minder nu uit?”, zegt mevrouw De Jongh, die naar Marokko gaat. “En ik moet nog maar zien of de veiligheid echt toeneemt.”
Linda Prins (26) begrijpt alle aandacht niet. “Ze kunnen beter iets doen aan die lange wachttijden bij het inchecken. Of bij de detectiepoortjes. Weet je hoeveel tijd het kost om je riem uit te doen?” Velen delen haar frustraties.

Alleen jongeren nog enig enthousiasme opbrengen. “Elke minuut later is er één”, lacht Chantal Boon. “Heerlijk toch om nog iets langer te kunnen blijven liggen?”

Oud 29-03-2012, 08:14
Verwijderd
En je hoeft geen bruggetje over hoor Trimm , dat is alleen vanaf het lipsius naar van wijkplaats. Ik ga van vrieshof naar van wijkplaats.
Oud 29-03-2012, 08:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OH JA! Ik hoef eigenlijk nooit naar de Vrieshof.
En dan moet je maar gewoon zorgen dat je om 10 voor 1 klaar bent met je tentamen. Gewoon sneller schrijven.
Oud 29-03-2012, 08:23
Verwijderd
Meh. Andere tentamen neemt minder tijd in beslag, en daar mag ik toch nog wel bij als ik later ben. Hoop ik
Oud 29-03-2012, 09:40
Lorelei
Lorelei is offline
Hihi de zenuwen voor de masteraanmelding zijn op dit moment zo sterk aanwezig dat ik m'n huiswerkopdracht maar niet af krijg. Ik raak steeds weer afgeleid met gedachten als "heb ik nou wel eeeecht alles?" en zo
Oud 29-03-2012, 09:40
Verwijderd
*wiebel* :zenuwen-boks:
Oud 29-03-2012, 09:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*wiebel* :zenuwen-boks:
:zenuwen-boks:
Oud 29-03-2012, 10:52
Verwijderd
Stresskipjes
Oud 29-03-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
wanneer
Oud 29-03-2012, 11:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi!
Oud 29-03-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
wanneer
Volgens Elmp in oktober!
Oud 29-03-2012, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens Elmp in oktober!
ooh, duurt lang
Oud 29-03-2012, 11:28
Verwijderd
Citaat:
ooh, duurt lang
Juh. Maarrrr wat in het vat zit, verzuurt niet!
Oud 29-03-2012, 12:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is een boekenserie en een film. En de boeken vond ik echt helemaal geweldig, al las ik ze wel zo'n twee/drie jaar terug. En nu twijfel ik of ik naar de film wil, omdat het me wel heel tof lijkt, maar als het dan minder leuk is dan het boek dan kan ik nooit meer die boeken lezen zonder aan de film te denken.
Je kan beter gewoon Battle Royale eens kijken, want daar schijnt nogal wat 'inspiratie' van gejat te zijn.
Oud 29-03-2012, 12:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond het een vette film. Lekker je klasgenoten afknallen, omdat je anders zelf dood gaat. Friekie.
Citaat:
Meh, ik ben wellicht ook afgestompt
Volgens mij moet je wel wat meer context weten. BR is gemaakt door een vrij oude (inmiddels overleden) regisseur ook als een soort statement over/tegen de 'verloedering' van de jeugd; volgens mij was er in die periode ook behoorlijk wat te doen over geweld door minderjarigen/scholieren in Japan.

Maar verder is het ook gewoon een brute film ja
Oud 29-03-2012, 12:56
Verwijderd
Ik mag niet de baas gaan spelen in Nice
Oud 29-03-2012, 12:57
Verwijderd
Daar had ik gesprek over vandaag op werk, dus, maar ik mag niet
Oud 29-03-2012, 12:58
Verwijderd
We hebben wel een nieuw project bedacht dus daar ben ik voorlopig weer even zoet mee
Oud 29-03-2012, 13:11
Verwijderd
Oh, wat balen sann! Ik heb serieus nog aan je gedacht om 12 uur! Wat voor nieuw project ga je nu doen dan?
Oud 29-03-2012, 13:29
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi!
Oud 29-03-2012, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Oh god, ben jij nu ook alweer forumbaas????
Oud 29-03-2012, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Grapje hoor Miekje. Ga je nu fijne brieven schrijven vanuit Wales op dat fraaie briefpapier?
Oud 29-03-2012, 13:33
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 29-03-2012, 13:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh god, ben jij nu ook alweer forumbaas????
Ja, en moet ik nou echt met jou gaan werken? Ohmygod!

Citaat:
Grapje hoor Miekje. Ga je nu fijne brieven schrijven vanuit Wales op dat fraaie briefpapier?
Om eerlijk te zijn heb ik het niet meegenomen . Ik gebruik het voor brieven naar Canada, want van de mensen die ik nu schrijf, weet ik niet helemaal zeker of die mijn brieven vooraltijd gaan bewaren en dat vind ik zonde . En van mijn dinnie in Canada weet ik dat ze ze vooraltijd bewaart. Dusss.

Citaat:
LP schreef:
Wanneer kom je terug? 3 weken ofzo?
Over drie weken en drie dagen .
Oud 29-03-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ik mag niet de baas gaan spelen in Nice
Jammer!
Oud 29-03-2012, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline