Is al dat ''ros hem in elkaar'' nou gewoon de ik-ben-een-stoere-man-achter-een-computerscherm-praat, of wat?
Als het echt serieuze stalking is, dan is naar de politie gaan de beste oplossing, natuurlijk staan die niet direct met man en macht klaar bij alles wat je meldt, want vaak is er simpelweg niet voldoende reden/bewijs om in actie te komen, maar ze zullen er echt wel naar kijken hoor. En als het is zoals Lusi zegt, dus jullie komen hem een keer per week tegen of wat dan ook, dan doen ze idd niks, want dan is het gewoon een mafkeesje van 13 waar je maar gewoon lekker boven moet staan.
Ik denk ook dat ouders inlichten misschien wel het beste is, want ik weet niet hoeveel de politie kan doen met een 13 jarige w.b.t. contactverboden en straatverboden.
Zitten jullie toevallig bij elkaar op school? Want dan zou naar een mentor oid stappen misschien ook nog wel kunnen, zij hebben ook een soort gezag over deze jongen.
In ieder geval, ga hem nou niet in elkaar timmeren, dan heb JIJ straks het grootste probleem.