Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2012, 15:38
Verwijderd
Film het en zet het op youtube
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2012, 21:43
Oezem
Oezem is offline
Is al dat ''ros hem in elkaar'' nou gewoon de ik-ben-een-stoere-man-achter-een-computerscherm-praat, of wat?

Als het echt serieuze stalking is, dan is naar de politie gaan de beste oplossing, natuurlijk staan die niet direct met man en macht klaar bij alles wat je meldt, want vaak is er simpelweg niet voldoende reden/bewijs om in actie te komen, maar ze zullen er echt wel naar kijken hoor. En als het is zoals Lusi zegt, dus jullie komen hem een keer per week tegen of wat dan ook, dan doen ze idd niks, want dan is het gewoon een mafkeesje van 13 waar je maar gewoon lekker boven moet staan.
Ik denk ook dat ouders inlichten misschien wel het beste is, want ik weet niet hoeveel de politie kan doen met een 13 jarige w.b.t. contactverboden en straatverboden.
Zitten jullie toevallig bij elkaar op school? Want dan zou naar een mentor oid stappen misschien ook nog wel kunnen, zij hebben ook een soort gezag over deze jongen.

In ieder geval, ga hem nou niet in elkaar timmeren, dan heb JIJ straks het grootste probleem.
Oud 14-04-2012, 17:21
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Idd gewoon je ouders, en waarom heb je die gast op msn/skype weet ik wat. blokkeren die handel!
Oud 14-04-2012, 19:40
brocoliboy
brocoliboy is offline
sla die jongen gewoon voor zijn bek dan laat ie je met rust!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 07:45
ningen
ningen is offline
en dan hoeft er maar 1 persoon te zijn die ziet dat jij geweld gebruikt, en je hebt de politie op je dak zitten. probeer dan maar eens te zeggen dat het goed was om te doen omdat hij je stalkte, de eerste opmerking die je dan terug krijgt is "hoe weet je dat hij niet gewoon dezelfde kant op moest fietsen?"

verder ben ik het eens met dat dit verhaal nogal overdreven is, en om eerlijk te zijn ook ironisch. Je zei dat je het storend vond dat die jongen jullie privédingen aan de school liet zien, maar in je eerste bericht praat je er zelf redelijk gedetailleerd over. je zei nog net niet waar je tong de hele tijd rondhing, en dat op een plek die door de hele wereld te lezen is. weet je vriendin ook dat haar naam hier staat? want wat als mensen haar nu herkennen? dan zou je het zelf mogelijk erger gemaakt hebben.

mijn gok gaat dus uit naar dat dit verhaal niet (geheel) waar is. als het wel waar is, denk zelf dan eens na over wat je wereldwijd wilt verspreiden
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 15:58
Verwijderd
Citaat:
en dan hoeft er maar 1 persoon te zijn die ziet dat jij geweld gebruikt, en je hebt de politie op je dak zitten. probeer dan maar eens te zeggen dat het goed was om te doen omdat hij je stalkte, de eerste opmerking die je dan terug krijgt is "hoe weet je dat hij niet gewoon dezelfde kant op moest fietsen?"

verder ben ik het eens met dat dit verhaal nogal overdreven is, en om eerlijk te zijn ook ironisch. Je zei dat je het storend vond dat die jongen jullie privédingen aan de school liet zien, maar in je eerste bericht praat je er zelf redelijk gedetailleerd over. je zei nog net niet waar je tong de hele tijd rondhing, en dat op een plek die door de hele wereld te lezen is. weet je vriendin ook dat haar naam hier staat? want wat als mensen haar nu herkennen? dan zou je het zelf mogelijk erger gemaakt hebben.

mijn gok gaat dus uit naar dat dit verhaal niet (geheel) waar is. als het wel waar is, denk zelf dan eens na over wat je wereldwijd wilt verspreiden
Zoals ik al eerder in de reactie's had vermeld is dit verhaal volkomen waar.
Er is geen reden toe om dit te spammen.
Ik vraag hier om manier/opties hoe jullie mij kunnen helpen en niet om reacties te plaatsen waar niemand iets aan heeft. Voor de rest is iedereen nu op de hoogte en ben ik nu voorzien van een rustig leven. Als het nog ooit eerder gebeurd dat laat ik het weer in dit topic weten. Tips laat ze gerust binnen komen. Kan iedereen en ik altijd gebruiken. Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:40
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Geweld is natuurlijk compleet onzinnig. Bedreigen zal je echt niet gaan helpen. Het enige wat je wel gaat helpen is die jongen negeren, het tegen je ouders zeggen en aangifte doen bij de politie.
dat vind ik complete onzin. ik heb eens pesters gehad en heb ze ook genegeerd. het heeft een half jaar of zo geduurd. dan heb ik eens één van de pesters goed tegen de muur geduwd en ze zijn me nooit meer komen lastigvallen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 10:05
Jootje2097
Jootje2097 is offline
Naar de politie ermee,
hij stalkt jullie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten