Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.refinery29.com/a-red-hot-...your-eyeshadow
Rode eyeliner, prachtig. Ik bedoel dat het blauwe ogen goed laat uitkomen, ook groene, minder donkere ogen omdat het de kleur niet versterkt omdat het colourblocking is. En ik heb geen geld voor een dure rode eyeliner, dus dan maar een rood lippotlood als eyeliner gebruiken ![]() Verder doe ik wat mascara op en maak ik mijn huid witter met foundation. Geeft het een grungy effect. Soms lichtrode lippenstift, ik raad het mensen met grote ogen ook aan ![]()
|
Verwijderd
|
Eh, ik word daar altijd wat ongemakkelijk van. Als er mensen knalkleuren bij hun ogen gebruiken, kan ik echt alleen nog maar daar naar kijken. Ik vind dat echt rete-irritant. Een collega van mij maakte altijd een hele dikke (de gemiddelde viltstift deed er niet voor onder) blauwe lijn onder haar ogen. Dat ding vind ik echt fascinerend en ik kan echt alleen nog maar dat zien als ik met haar in gesprek ben. Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik een knalblauw lijntje onder mijn ogen zet, kleurderiger dan dat zul je bij mij niet gauw zien
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik zelf nooit foundation, maar vind de BB Cream van Garnier wel erg fijn, geeft nét dat beetje dekking en verzorgt gelijk je huid. Verder doe ik wel meestal concealer onder m'n ogen (ik gebruik zo'n rollerstick van Garnier). Donkerbruin klinkt wel érg donker voor je wenkbrauwen trouwens, ik heb bijna zwarte wenkbrauwen en gebruik zelf een asbruinige oogschaduw om ze bij te tekenen. Je moet uitgaan van 2 tinten lichter dan je haarkleur voor donkere haren en in geval van blond twee tinten donkerder, voor een beetje een natuurlijke uitstraling that is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
make-up kimpie14 | 51 | 06-10-2008 22:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
jongens en make-up SimplyABoy19 | 50 | 17-05-2004 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |