Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 09:02
Verwijderd
Ik heb vroeger ook opgepast Maar ik nam de blagen mee vissen en voetballen. Ook kreeg ik er niets voor, trouwens. Maar och, ik heb me toentertijd kostelijk vermaakt.
Advertentie
Oud 11-04-2012, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Alleen als je leuke makkelijke kinderen hebt
Neger kindertjes dan?
Oud 11-04-2012, 09:18
Verwijderd
Foei, chocoladekindjes.
Oud 11-04-2012, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn dat er een vriendinnetje is. Ik bedoel, niet zo fijn voor haar dat ze ook opgenomen moest worden (denk ik), maar wel fijn dat jullie samen zijn Weet je eigenlijk al hoe lang je waarschijnlijk daar moet blijven?

En ik ben inderdaad ook al een hele tijd ziek. Helaaspindakaas heb ik niet het gevoel dat het steeds een beetje beter gaat. De dokter denkt dat het een virusinfectie is en ik heb medicijnen tegen het hoesten, maar daar mag ik geen pijnstillers bij gebruiken terwijl ik wel vrij veel pijn heb en ik word heeeel suf van die medicijnen. En ik vind het vervelend dat ik niet naar school kan, want dan heb ik het idee dat ik veel mis. En ik wil eigenlijk wel heel graag naar school.
Dat is niet fijn nee . Beterschap!

Ik blijf hier waarschijnlijk een paar weken, tot ik weer voor mezelf kan zorgen.

Ik heb trouwens zojuist gebeld naar het ziekenhuis! Potverdepotver helemaal voor niets want de post wordt automatisch doorgestuurd naar huis. Nu gaat mijn broer vanavond eventjes naar mijn huis en als ik me goed voel ga ik zelfs mee en dan zal ik eens kijken of de post er al ligt!
Oud 11-04-2012, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens zojuist gebeld naar het ziekenhuis! Potverdepotver helemaal voor niets want de post wordt automatisch doorgestuurd naar huis. Nu gaat mijn broer vanavond eventjes naar mijn huis en als ik me goed voel ga ik zelfs mee en dan zal ik eens kijken of de post er al ligt!
Oud 11-04-2012, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Foei, chocoladekindjes.
Do want.

edit: om op te eten heh, ik hoef nog geen kinderen.
Oud 11-04-2012, 10:05
Zeppelin
Zeppelin is offline
mijn bff en ik zijn al vanaf december bezig om haar gastouder te laten worden, maar dankzij de bureaucratie in dit land is het nog steeds niet rond, omdat tienduizend deskundigen zich hier blijkbaar over moeten buigen en rapportjes moeten schrijven.
Oud 11-04-2012, 10:06
Verwijderd
Gastouder voor buitenlandse studenten ofzo?
Oud 11-04-2012, 10:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
nee voor mijn kind, gewoon in nederland dus.
Oud 11-04-2012, 10:21
Carn
Carn is offline
http://www.nu.nl/buitenland/2784479/...he-oceaan.html gaat ie weer
Oud 11-04-2012, 10:28
Verwijderd
Citaat:
nee voor mijn kind, gewoon in nederland dus.
Op die manier.

zouden ze nu wel op tijd zijn?
Oud 11-04-2012, 11:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind oppassen wel gewoon minimumloon waard, zeker als je 22 bent. Dus 7 euro nog wat minimaal, en 9 euro per uur voor meer klusjes.
Lijkt me relaxed, maar
Citaat:
als je vaste hele oppasdagen hebt en dus eigenlijk bso/creche vervangt wel, maar als je een vriendin van je moeder uit de brand helpt werkt dat niet zo denk ik
Dit
Oud 11-04-2012, 11:31
Lorelei
Lorelei is offline
Duimen jullie vanmiddag voor me?
Oud 11-04-2012, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Duimen jullie vanmiddag voor me?
Nergens voor nodig.
Oud 11-04-2012, 12:31
Verwijderd
Irrationele wezens.
Oud 11-04-2012, 12:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nergens voor nodig.
Doe toch maar, je wilt er toch niet verantwoordelijk voor zijn als het toch niet goed gaat oh, en brand ook even een kaarsje voor me..net als absinthe
Oud 11-04-2012, 12:41
Verwijderd
Hoe laat?
Oud 11-04-2012, 12:44
Miekje*
Miekje* is offline
Hello everybody! We hebben hier nogal last van 'april showers' . Het ene moment schijnt de zon, dan regent het weer 10 minuutjes, maar schijnt de zon nog steeds. Dan stopt het met regenen, om na een halfuur weer met een stortvloed van water en hagel te beginnen.
Oud 11-04-2012, 12:45
Verwijderd
Same here. Raar weer.
Oud 11-04-2012, 12:48
Carn
Carn is offline
Dat komt door de wispelture jetstream die boven het Verenigd Koninkrijk + Ierland raar doet!
Oud 11-04-2012, 12:51
Miekje*
Miekje* is offline
Dat zal best, daar heb ik geen verstand van. Het enige wat ik weet is dat het er op het nieuws uitzag als een land dat last heeft van waterpokken.
Oud 11-04-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Irrationele wezens.

Citaat:
Doe toch maar, je wilt er toch niet verantwoordelijk voor zijn als het toch niet goed gaat oh, en brand ook even een kaarsje voor me..net als absinthe
Denk niet dat de brandbeveiliging alhier dat op prijs gaat stellen En verantwoordelijkheidsgevoel? MOI? Bwhaha

Citaat:
Hello everybody! We hebben hier nogal last van 'april showers' . Het ene moment schijnt de zon, dan regent het weer 10 minuutjes, maar schijnt de zon nog steeds. Dan stopt het met regenen, om na een halfuur weer met een stortvloed van water en hagel te beginnen.
Yeah, het is hier ook wat wispelturig en gekkig weer
Oud 11-04-2012, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jeej
Oud 11-04-2012, 13:03
Verwijderd
Mijn oren zitten nog steeds een beetje dicht van de landing gisteren Steeds als ik slik of gaap klikt het in mijn oren...
Oud 11-04-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn oren zitten nog steeds een beetje dicht van de landing gisteren Steeds als ik slik of gaap klikt het in mijn oren...
Moeilijk irritant is dat. Daar heb ik zelf ook erg last van altijd
Oud 11-04-2012, 13:06
Verwijderd
Ja, ik hoop dat het wel snel overgaat. Tijdens het lesgeven was het ook vrij irritant, ik hoorde mezelf en de kinderen veel slechter.
Oud 11-04-2012, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Yeah, het is hier ook wat wispelturig en gekkig weer
Is het hier wispelturig en gekkig weer of zit je niet in Nederland? Want hier waar ik zit is het al twee weken overdag 11-14 graden met af en toe een bui en 's nachts een graadje of 0-5.
Oud 11-04-2012, 13:15
Verwijderd
wat overigens ook erg gemiddeld weer is voor de eerste helft van april, maar ik kan geen tabelletje daarvan vinden op de KNMI website.
Oud 11-04-2012, 13:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik hoop dat het wel snel overgaat. Tijdens het lesgeven was het ook vrij irritant, ik hoorde mezelf en de kinderen veel slechter.
Ik heb mogelijk iets gemist, maar waar ben je geweest?

Ik had er vrij weinig last van (snoepjes!) en een kwartiertje na de landing was het eigenlijk wel weer over. Mijn oren kraken en poppen hier alleen eigenlijk constant, vanwege het landschap. Daar wen je aan, zullen we maar zeggen .
Oud 11-04-2012, 13:17
Verwijderd
Ben in Dublin geweest!
Oud 11-04-2012, 13:18
Verwijderd
Miekje, hoe is het met je ziekzijn? Gaat het alweer beter?
Oud 11-04-2012, 13:18
Verwijderd
Oh, en ik had ook snoepjes in het vliegtuig, en na de heenreis en na mijn reisje Wenen van laatst was er ook weinig mis, maar nu dus ineens wel
Oud 11-04-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Is het hier wispelturig en gekkig weer of zit je niet in Nederland? Want hier waar ik zit is het al twee weken overdag 11-14 graden met af en toe een bui en 's nachts een graadje of 0-5.
Mhm; half uurtje zon, half uurtje regen, half uurtje wolken-maar-droog, kwartiertje zon, motregen, rinse & repeat

En dat allemaal in Nederland. Dat het KAN
Oud 11-04-2012, 13:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ben in Dublin geweest!
Oh, dat is vlakbij . Wat grappig. Voor hoe lang? Paasweekend ofzo?

Citaat:
Miekje, hoe is het met je ziekzijn? Gaat het alweer beter?
Ja, het gaat redelijk. Vanochtend heb ik eigenlijk alle reguliere werkzaamheden wel weer gedaan, zij het met enige moeite omdat mijn conditie nog niet 100% is. Ik heb zojuist ook mijn bord niet leeggegeten, ik geloof dat mijn lichaam weer zachtjesaan moet wennen aan grote maaltijden :').
Oud 11-04-2012, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, het gaat redelijk. Vanochtend heb ik eigenlijk alle reguliere werkzaamheden wel weer gedaan, zij het met enige moeite omdat mijn conditie nog niet 100% is. Ik heb zojuist ook mijn bord niet leeggegeten, ik geloof dat mijn lichaam weer zachtjesaan moet wennen aan grote maaltijden :').
Krijg je zoveel meer te eten daar? En wanneer is je stage eigenlijk weer voorbij?
Oud 11-04-2012, 13:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, en ik had ook snoepjes in het vliegtuig, en na de heenreis en na mijn reisje Wenen van laatst was er ook weinig mis, maar nu dus ineens wel
Ik had tumtums . Reken maar dat je daar op moet kauwen. Nu nog even iets voor de terugreis vinden.
Oud 11-04-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Mhm; half uurtje zon, half uurtje regen, half uurtje wolken-maar-droog, kwartiertje zon, motregen, rinse & repeat

En dat allemaal in Nederland. Dat het KAN
ja, dat noem ik 'af en toe een bui', niet 'wisselvallig'
Oud 11-04-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ik had tumtums . Reken maar dat je daar op moet kauwen. Nu nog even iets voor de terugreis vinden.
Fudge
Oud 11-04-2012, 13:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Krijg je zoveel meer te eten daar? En wanneer is je stage eigenlijk weer voorbij?
Nouja, lunch is de hoofdmaaltijd, zegmaar wat de meeste mensen in Nederland als avondeten zouden eten. Dus bestwel uitgebreid, vaak. Vandaar.
En mijn stage is al bijna voorbij; volgende week maandag en donderdag moet ik mijn Proeve afleggen en volgende week zaterdag vlieg ik terug. Dus nog 10 dagen (van de 35).
Oud 11-04-2012, 13:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fudge
Ik word heel erg misselijk van fudge .
Verwijderd
Dat is inderdaad niet zo heel lang meer, geniet er nog maar van!
Verwijderd
Citaat:
Fudge
Oh, nu heb ik zin in fudge!
Oud 11-04-2012, 13:28
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel! Het genieten gaat makkelijker zonder buikpijn, dus hopen dat dat snel over ende vergeten is.
Niet normaal, na een half bord soep en een chocoladekoekje staat mijn maag echt onder hoge spanning .
Oud 11-04-2012, 13:33
Verwijderd
ik heb trouwens altijd fruitella in het vliegtuig. En primatour, maar dat helpt niet tegen oorpijn.
Oud 11-04-2012, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bij Miek denk ik nog af en toe aan bible belt, zwartekousengedoe enzo?
Omg .
Oud 11-04-2012, 13:47
Verwijderd
Je familie is toch ee nbeetje zo?
Oud 11-04-2012, 13:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je familie is toch ee nbeetje zo?
Mijn ex zijn familie, ja .
Oud 11-04-2012, 13:51
Verwijderd
Oh Ik dacht jouw eigen familie ook.
Oud 11-04-2012, 13:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh Ik dacht jouw eigen familie ook.
Mijn ouders zijn wel redelijk christelijk, maar niet zwartekousenprotestants. Geen van mijn familie, trouwens . Mijn ex zijn ouders en familie waren heel, heel, heel, heel, heeeeeel erg!
Oud 11-04-2012, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat lijkt me echt bijzonder naar eigenlijk

Regels voor berichten