Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vandaag geshopt met mijn beste vriendin en eigenlijk te veel geld uitgegeven, maar dat mag best, want we shoppen allebei weinig verder.
Anyway. Heel leuk shirtje met kant (maar dat is niet zo goed te zien op de foto): ![]() Basic hemdjes en een hoeheethet, een overheendraagding. Er leuk met vooral de felroze: ![]() En een BH van Sapph <3 de laatste in mijn maat en ook nog afgeprijsd! Winning: ![]() En ondergoed, maar daar ga ik verder geen foto's van maken ![]() ![]()
|
Koppie peest van LS:
Dagje primark ed: - Legergroene korte broek (met bruine, gevlochten riem) - Rood/zwart gestreept 'dolman' shirt (wijde, korte mouwen; boven wijd, onder strak) - Petrolblauw bikerjack - Zwarte strapless BH - zwarte boxers - Grijze slobberlaarzen 75 euro in totaal. Valt best mee. Zeker aangezien er een winterjas bij zit. kadootjes: - Print-out met bevestiging dat de DVD van Jon Richardson is ge-pre-ordered en dat 'ie over een tijdje vanzelf bij me op de mat valt. - Theemok met Japanse print en ingebouwd zeefje - Gunpowder thee met bewaarblikje - Kersen-nougat en een blokje anijs voor in de melk - Drie flesjes handgemaakte likeur (kastanje, perzik en limoncello) in aparte flesjes die in elkaar passen, en met een handgeschreven boodschap erop. (Zo lief!)
|
Ik ben net naar de primark geweest (alweer, want ik was weer met iemand die er nog nooit geweest was) en heb het volgende:
- paars/zwart geruite pyjamabroek - snorrensokken - Zwarte oorflap-muts met roze hartjes en een bolletje bovenop (kostte 25 cent. Wtf. ![]() - Paars plat horloge - Grijze herenspijkerbroek. (Maar die is te klein, want ik kon niet meer passen. ![]() Als iemand nog herenmaat 36 heeft van spijkerbroek mag 'ie 'm hebben.
||
Citaat:
|
Ik heb gisteren geshopt met mijn schoonmoeder en -zusje
![]() Bij de Action:
Bij de Hema:
Bij de V&D:
Bij de H&M:
Bij de Vero Moda:
Bij de American Today:
En dat was het wel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[klein verhaal] Pappa. Soapsie | 46 | 23-02-2005 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 |