Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2012, 13:51
Verwijderd
Twee, want de tweede beviel me wel goed dus die heb ik gehouden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Gemiddeld over de hele wereld heeft een man 12 sekspartners en een vrouw 7 sekspartners gehad.
Ik weet niet wat je bron is, maar toch lijkt me dat sterk, tenzij de homo's zó veel meer sekspartners hebben dan de lesbiënnes dat ze voor dat grote verschil zorgen, maar dan zou in die groepen het verschil nog tien keer zo groot zijn, want hooguit 10% van de mannen is homo en hooguit 10% van de vrouwen lesbisch (cijfers variëren tussen 2 en 10%).
Elke keer dat er een hetero man een nieuwe sekspartner heeft, heeft er ook een hetero vrouw een nieuwe sekspartner.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat je bron is, maar toch lijkt me dat sterk, tenzij de homo's zó veel meer sekspartners hebben dan de lesbiënnes dat ze voor dat grote verschil zorgen, maar dan zou in die groepen het verschil nog tien keer zo groot zijn, want hooguit 10% van de mannen is homo en hooguit 10% van de vrouwen lesbisch (cijfers variëren tussen 2 en 10%).
Elke keer dat er een hetero man een nieuwe sekspartner heeft, heeft er ook een hetero vrouw een nieuwe sekspartner.
Het komt niet alleen door homoseksuelen. Als 70% van de heteroseksuele mannen ooit seks heeft gehad, en 90% van de heteroseksuele vrouwen, dan hebben mannen meer sekspartners gehad dan vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Het komt niet alleen door homoseksuelen. Als 70% van de heteroseksuele mannen ooit seks heeft gehad, en 90% van de heteroseksuele vrouwen, dan hebben mannen meer sekspartners gehad dan vrouwen.
Al was het telkens één en dezelfde vrouw waar die 90% overheen ging, dan nog zou het gemiddelde hetzelfde zijn.

Omdat het een gemiddelde is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Al was het telkens één en dezelfde vrouw waar die 90% overheen ging, dan nog zou het gemiddelde hetzelfde zijn.

Omdat het een gemiddelde is.
Hmm, good point.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 23:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
38
Oud 15-05-2012, 10:45
xVeerle
xVeerle is offline
Eentje, ik was 15, maar inmiddels ben ik 18 en bevalt de eerste nog altijd goed. Ondanks dat ik misschien een beetje jong was, heb ik er dus absoluut geen spijt van
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 19:24
Verwijderd
vijf.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 21:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Trouwens waarom zouden mannen alleen maar meerdere sekspartners gehad mogen hebben, als mannen roepen dat ze 10 of meer de koffer in zijn gedoken zijn ze zogenaamd geweldige minaars, en worden ze de bink, de hunk, de tarzan, of de charmeur, de versierder die elke meid plat kan krijgen genoemd. Maar als een meisje meerdere partners zou hebben gehad is ze ineens de slet. Onzin. Ik geniet ook van seks, nee nog even geen relatie, wel seks, alleen de lusten zonder de lasten, en niet zomaar met de eerste de beste jongenman, nee, hij moet wel aardig zijn leuk en verzorgt uitzien, lekker ruiken, frisse adem hebben. dan jaaa, en openingszinnen het maakt mij niet zoveel uit, ha,ha, die worden bij mij nooit eentonig, dus...
Ja, dat is het cliché, maar ik heb eigenlijk nog weinig mensen horen zeggen dat ze mannen die met veel chickies geneukt hebben cool vinden. Alleen maar dat andere mensen dat zogenaamd vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 00:09
Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Een stuk of 15, bijna allemaal zonder relatie en ook overwegend jongens. Overigens zijn de meeste nu '100% hetero' met een vriendin... jaja
Vrij normaal voor homoseksuelen, ken genoeg homo's rond de 18 (soms jonger, 15 jaar ofzo) die al over de 20/25 misschien nog wel meer sekspartners hebben gehad. Zelf kan ik er alleen maar van walgen van die sletterij binnen de homowereld. 'T is één grote vleesmarkt.
Oud 18-05-2012, 07:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vrij normaal voor homoseksuelen, ken genoeg homo's rond de 18 (soms jonger, 15 jaar ofzo) die al over de 20/25 misschien nog wel meer sekspartners hebben gehad. Zelf kan ik er alleen maar van walgen van die sletterij binnen de homowereld. 'T is één grote vleesmarkt.
En in de "heterowereld" is dat anders..?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik snap t probleem nooit zo. Zolang je doet wat voor jou goed voelt en je geen mensen misleidt/kwetst om dat te krijgen is er toch geen enkel probleem?
Oud 18-05-2012, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik snap t probleem nooit zo. Zolang je doet wat voor jou goed voelt en je geen mensen misleidt/kwetst om dat te krijgen is er toch geen enkel probleem?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 14:31
Tazer
Tazer is offline
Citaat:
En in de "heterowereld" is dat anders..?
Geen idee maar 't blijft gewoon vies. Ken jij mensen van 15 die al over de 20 sekspartners hebben gehad?
Oud 18-05-2012, 14:45
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Geen idee maar 't blijft gewoon vies. Ken jij mensen van 15 die al over de 20 sekspartners hebben gehad?
Euh, ik neem aan dat er nog bijna niemand op de hele wereld is die op z'n 15e al 20 sekspartners heeft gehad? En nu beweer jij dat homo's dat sneller hebben dan hetero's, of begrijp ik het verkeerd? Of je homo of hetero bent, maakt in mijn optiek niks uit met evt. sekspartners.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 15:59
kay-lee
kay-lee is offline
Ik heb er ook 0 gehad. Ik vind dat je niet veel of weinig sexpartners kan hebben, als jij het nou leuk en lekker vind en het je niks uitmaakt of je het met mensen doet die je niet kent, is het toch goed? En als je je hele leven monogaam bent gebleven met dezelfde jongen is 1 toch ook goed? En trouwens, over dat slet, ik wordt slet genoemd terwijl ik dus echt nog totaal maagd ben, ik heb nog niet eens gezoend. Nja.
Oud 18-05-2012, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Twee, want de tweede beviel me wel goed dus die heb ik gehouden.
Dit.
Oud 18-05-2012, 23:28
Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Euh, ik neem aan dat er nog bijna niemand op de hele wereld is die op z'n 15e al 20 sekspartners heeft gehad? En nu beweer jij dat homo's dat sneller hebben dan hetero's, of begrijp ik het verkeerd? Of je homo of hetero bent, maakt in mijn optiek niks uit met evt. sekspartners.
Cumcumber, dat is niet iets vreemds in de gaywereld. Gebeurt wel vaker, ken ook zelfs mensen die IEDER weekend een ander hebben. Je weet niet waar je over praat, ik wel. En ik weet dat het er zo aan toe gaat.
Oud 19-05-2012, 11:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
Denk je niet dat er groepen homoseksuelen zijn die heel vaak seks hebben/veel sekspartners hebben, maar ook groepen heteroseksuelen voor wie dat geld. Ik ken genoeg homos die ieder weekend een ander hebben maar ook hetero mensen. En van allebei de categorieën ook genoeg die dat niet doen.
Oud 19-05-2012, 14:49
Em.
Em. is offline
Citaat:
Of je homo of hetero bent, maakt in mijn optiek niks uit met evt. sekspartners.
Volgens mij maakt het wel iets uit of de sekspartners die je zoekt vrouwen of mannen zijn. Volgens mij is het namelijk veeeeel makkelijker om 'even' seks te hebben met een man dan met een vrouw, omdat mannen gemiddeld minder zwaar tillen aan seks dan vrouwen. Tenminste, als een knappe vrouw aan een single man vraagt 'hoi, zullen we vanavond seks hebben' vermoed ik dat die man bijna altijd 'ja' zegt terwijl andersom (knappe man, single vrouw) vrouwen veel minder vaak 'ja' zullen zeggen.

Als vrouw kun je volgens mij altijd wel seks krijgen, als je niet al te afstotelijk bent. Andersom is dat als (hetero)man veel moeilijker. Dus kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen dat een homo makkelijker een mannelijk sekspartner kan vinden dan een heteroman een vrouwelijke sekspartner kan vinden. En dat homo's dat dan ook eerder zullen doen dan heterovrouwen (die ook op mannen vallen, alleen wat minder snel zomaar seks hebben). Ik weet niet zeker of het klopt, maar ik kan het me zo voorstellen.
Oud 19-05-2012, 18:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Denk je niet dat er groepen homoseksuelen zijn die heel vaak seks hebben/veel sekspartners hebben, maar ook groepen heteroseksuelen voor wie dat geld. Ik ken genoeg homos die ieder weekend een ander hebben maar ook hetero mensen. En van allebei de categorieën ook genoeg die dat niet doen.
Homo's hebben gemiddeld wel vaker seks, maar dat zouden heteromannen ook wel doen als de heterovrouwen zouden meewerken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 20:27
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Als het zo makkelijk was, waren er natuurlijk ook geen issues met betrekking tot homo's, homo-huwelijken enzovoorts. Ik zie het probleem ook niet, maar blijkbaar is er een groep mensen die meent overal over te moeten oordelen. Ook als ze er zelf geen last van hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten