Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Al was de heer Tobler vermoedelijk een Duitstalige Zwitser. Wikipedia zegt wel: "The product's name is a portmanteau combining Tobler's name with the Italian word torrone (a type of nougat)." Zo leer je nog eens wat, op de vroege dinsdagmorgen. |
![]() |
|
(8) Woaaah-oooh-ooooh, I'm on fire. (8)
(Of zoals het pinkpop publiek zingt: 'Aim on faiur!') Ik had Bruce wel in't echie willen zien. Ben er toch mee opgegroeid... Volgende keer als 'ie komt m'n moeder maar eens mee slepen, want ze heeft 'm sinds de jaren 90 niet meer gezien, volgens mij. [/oninteressante ik-kijk-pinkpop post]
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik bedoel, nieuwe leden hebben vaak van die typische dingen en ik ben niet iemand van concrete voorbeelden, ook omdat discussies me verder weinig interesseren tenzij ik er een koekje mee kan verdienen, maar gewoon, weetjewel. Misschien gewoon dat je ouder overkomt dan de eigenlijke doelgroep van dit forum. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() LP heeft overigens het enige concert op hun naam staan waarbij het geluid zo hard stond, dat ik er pijn aan m'n oren van kreeg. Maar dan echt. De pijn was ondraaglijk! Citaat:
||
Citaat:
![]() En LP is wel heul goed live hoor, je kan alles zeggen. Echt kut dat ik platzak ben en dat ik er niet heen kon. De laatste keer dat ze in Nederland waren, ook op PP, mocht ik alleen met mijn beste vriend en die had examens ![]()
|
Ze herhalen de hele boel, maar het was vrij aan het eind, dus het duurt nog een uurtje of wat voor het weer langskomt. En ze zenden dus blijkbaar geen (bijna) hele concerten meer uit, zoals vroegah, maar alleen nog maar wat losse nummers. Van LP lieten ze er 2 zien.
En ik was die vorige keer dus op PP en ik vond het dus door die herrie echt kut. M'n vrienden vonden het wel vet, maar het deed me echt pijn. Ik stond de hele tijd met m'n vingers in m'n oren. ![]()
||
Citaat:
Hm, In the End en What I've done? Want die heeft YT me ook al laten zien ![]() Awwww ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Is 30 seconds to Mars zo slecht live? Of vind je die gewoon slecht an sich? Want ik vind zijn stem echt mooi, vooral als hij niet schreeuwt ![]()
|
Sowieso heb ik aan emo muziek een spreekwoordelijk broertje dood, maar die zanger vind ik ook nog eens een verschrikkelijke lamlul. Het was echt heel erg over the top, 'oeh, ik ben Jared Leto, superacteur, en nu speel ik lekker rockster!'.
Ik vind hem heel nep. En kut. En al die huilende emo's in hun videoclips vind ik ook kak.
|
Things aren't the way they were before. You wouldn't even recognize me anymore. Not that you knew me back then, but it all comes back to me in the end <3
Oeh, Bleed it out! Die stond niet op YT! ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom is deze user beheerder?
![]() |
![]() |
|
Ik schaam me hier een beetje voor maar ik heb 30 Seconds to Mars 3 keer live gezien. Één keer op pinkpop, één keer omdat een vriendinnetje graag wilde dat ik meeging, en vorig jaar op Volt Festival in Hongarije. Maar echt, elke keer weer hetzelfde, die knul staat daar maar een beetje zichzelf supertof te vinden, maar ondertussen zingt ie maar de helft van z'n liedjes, omdat het publiek alle hoge noten van hem mag schreeuwen. Lekker makkelijk is dat. Oh en op Pinkpop, dat hij dacht dat Kopenhagen in Nederland lag, echt, wat de wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zit me de hele tijd te bedenken wat ik ga zeggen als ik ze zie. Ik kan me hun reacties tamelijk goed voorstellen, maar mijn eigen helemaal niet. Misschien heb ik ze niet genoeg gemist? Mijn ziel voelt in ieder geval nog tamelijk heel aan. Alleen is er een reclame hier en ik moet elke keer dat ik hem zie huilen. ![]() ![]() Met Engelse ondertitels. Hij is zo ontzettend lief en zielig. Als die vrouw op het einde naar de tv kijkt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zielige kinderen die we zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|