Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2012, 21:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hihi ja, precies hetzelfde hier. Maar nu begon ik me af te vragen of dat wel klopt, want waarom dan. Voor het geval ik het een keer hardop moet zeggen. Dat men niet reageert met HAHA SUKKEL wat zeg jij nou

ja
Stel je een Italiaanse pizzabakker voor die toblerone roept en dan heb je m qua uitspraak wel, denk ik.

Alhoewel het hartstikke Zwitsers is, naar de maker van de chocola, meneer Tobler.
Oud 28-05-2012, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss was het wel z'n eerste uitvinding, de tobler-one.
Oud 28-05-2012, 22:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Stel je een Italiaanse pizzabakker voor die toblerone roept en dan heb je m qua uitspraak wel, denk ik.

Alhoewel het hartstikke Zwitsers is, naar de maker van de chocola, meneer Tobler.
Je hebt ook een Italiaanstalig deel van Zwitserland eah.

Al was de heer Tobler vermoedelijk een Duitstalige Zwitser. Wikipedia zegt wel: "The product's name is a portmanteau combining Tobler's name with the Italian word torrone (a type of nougat)."

Zo leer je nog eens wat, op de vroege dinsdagmorgen.
Oud 28-05-2012, 22:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
(8) Woaaah-oooh-ooooh, I'm on fire. (8)
(Of zoals het pinkpop publiek zingt: 'Aim on faiur!')

Ik had Bruce wel in't echie willen zien. Ben er toch mee opgegroeid... Volgende keer als 'ie komt m'n moeder maar eens mee slepen, want ze heeft 'm sinds de jaren 90 niet meer gezien, volgens mij.

[/oninteressante ik-kijk-pinkpop post]
Oud 28-05-2012, 22:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ervaren.
Ja, weetjewel, je durft gevaarlijke discussies aan te gaan met oude leden en je maakt maar af en toe forumically oblivious opmerkingen
Oud 28-05-2012, 22:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, weetjewel, je durft gevaarlijke discussies aan te gaan met oude leden
Nu ja, ik kan mezelf daar niet van weerhouden.
Citaat:
en je maakt maar af en toe forumically oblivious opmerkingen
Wat bedoel je met forumically oblivious?
Oud 28-05-2012, 22:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nu ja, ik kan mezelf daar niet van weerhouden.

Wat bedoel je met forumically oblivious?
Nu begrijp ik dat wel Vooral de geloofsdiscussies enzo. En je

En ik bedoel, nieuwe leden hebben vaak van die typische dingen en ik ben niet iemand van concrete voorbeelden, ook omdat discussies me verder weinig interesseren tenzij ik er een koekje mee kan verdienen, maar gewoon, weetjewel. Misschien gewoon dat je ouder overkomt dan de eigenlijke doelgroep van dit forum.
Oud 28-05-2012, 22:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak, ik geloof niet dat ze LP gaan uitzenden, de HOEREN

Nu zit ik Gers Pardoel te kijken, want Kyteman was echt te deprimerend.
Oud 28-05-2012, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mss was het wel z'n eerste uitvinding, de tobler-one.
ik kwam een beetje.
Oud 28-05-2012, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kak, ik geloof niet dat ze LP gaan uitzenden, de HOEREN
Dat heb ik anders vanavond wel zitten kijken hoor. Ze deden een hele kutte Beastie Boys cover.
LP heeft overigens het enige concert op hun naam staan waarbij het geluid zo hard stond, dat ik er pijn aan m'n oren van kreeg. Maar dan echt. De pijn was ondraaglijk!

Citaat:
ik kwam een beetje.
Geil. Daar doe ik 't voor.
Oud 28-05-2012, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat heb ik anders vanavond wel zitten kijken hoor. Ze deden een hele kutte Beastie Boys cover.
LP heeft overigens het enige concert op hun naam staan waarbij het geluid zo hard stond, dat ik er pijn aan m'n oren van kreeg. Maar dan echt. De pijn was ondraaglijk!

Geil. Daar doe ik 't voor.
Echt? Godver, heb ik weer gemist het hele concert of wat? YT heeft er maar 2.
En LP is wel heul goed live hoor, je kan alles zeggen. Echt kut dat ik platzak ben en dat ik er niet heen kon. De laatste keer dat ze in Nederland waren, ook op PP, mocht ik alleen met mijn beste vriend en die had examens
Oud 28-05-2012, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze herhalen de hele boel, maar het was vrij aan het eind, dus het duurt nog een uurtje of wat voor het weer langskomt. En ze zenden dus blijkbaar geen (bijna) hele concerten meer uit, zoals vroegah, maar alleen nog maar wat losse nummers. Van LP lieten ze er 2 zien.

En ik was die vorige keer dus op PP en ik vond het dus door die herrie echt kut. M'n vrienden vonden het wel vet, maar het deed me echt pijn. Ik stond de hele tijd met m'n vingers in m'n oren.
Oud 28-05-2012, 23:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze herhalen de hele boel, maar het was vrij aan het eind, dus het duurt nog een uurtje of wat voor het weer langskomt. En ze zenden dus blijkbaar geen (bijna) hele concerten meer uit, zoals vroegah, maar alleen nog maar wat losse nummers. Van LP lieten ze er 2 zien.

En ik was die vorige keer dus op PP en ik vond het dus door die herrie echt kut. M'n vrienden vonden het wel vet, maar het deed me echt pijn. Ik stond de hele tijd met m'n vingers in m'n oren.
Kijk jij Ned 3 of Cultura?
Hm, In the End en What I've done? Want die heeft YT me ook al laten zien

Awwww
Oud 28-05-2012, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vind jij LP trouwens niet sowieso kut?
Oud 28-05-2012, 23:33
Verwijderd
Ik gooi echt teveel drinken over m'n bed heen
Oud 28-05-2012, 23:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vind jij LP trouwens niet sowieso kut?
Ja, opzich wel, maar zelfs bands die ik over het algemeen kut vind, kan ik live nog 'wel ok' vinden. LP is gewoon niet 'mijn ding', dus ik had 't nog iets kunnen vinden (die 2 nummers op Ned 3 waren ook niet vreselijk), maar een band als '30 seconds to mars' (datzelfde jaar ook op pinkpop) was écht te kut voor woorden. Ik heb ook geen idee waarom ik daar was. Wrs vanwege het vriendinnetje van één van de dudes die er graag heen wou.
Oud 28-05-2012, 23:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik gooi echt teveel drinken over m'n bed heen
Kan je ook precies genoeg drinken over je bed heen gooien dan?
Oud 28-05-2012, 23:44
Verwijderd
Te vaak, bedoel ik.
Oud 28-05-2012, 23:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, opzich wel, maar zelfs bands die ik over het algemeen kut vind, kan ik live nog 'wel ok' vinden. LP is gewoon niet 'mijn ding', dus ik had 't nog iets kunnen vinden (die 2 nummers op Ned 3 waren ook niet vreselijk), maar een band als '30 seconds to mars' (datzelfde jaar ook op pinkpop) was écht te kut voor woorden. Ik heb ook geen idee waarom ik daar was. Wrs vanwege het vriendinnetje van één van de dudes die er graag heen wou.
Ah zo

Is 30 seconds to Mars zo slecht live? Of vind je die gewoon slecht an sich? Want ik vind zijn stem echt mooi, vooral als hij niet schreeuwt
Oud 29-05-2012, 00:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sowieso heb ik aan emo muziek een spreekwoordelijk broertje dood, maar die zanger vind ik ook nog eens een verschrikkelijke lamlul. Het was echt heel erg over the top, 'oeh, ik ben Jared Leto, superacteur, en nu speel ik lekker rockster!'.
Ik vind hem heel nep. En kut. En al die huilende emo's in hun videoclips vind ik ook kak.
Oud 29-05-2012, 00:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik vind hem ook vreselijk, juist omdat hij zichzelf zo awesome vindt, maar ik vind zijn stem wel mooi. Los van de clips. Die echt FOR EVER duren, trouwens. Zo Michael Jackson.
Oud 29-05-2012, 00:22
Verwijderd
Wat vind jij van Flogging Molly, Trimm?
Oud 29-05-2012, 00:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Things aren't the way they were before. You wouldn't even recognize me anymore. Not that you knew me back then, but it all comes back to me in the end <3

Oeh, Bleed it out! Die stond niet op YT! Het is jammer dat iedereen al slaapt.
Oud 29-05-2012, 04:39
Verwijderd
Waarom is deze user beheerder?
Oud 29-05-2012, 07:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik schaam me hier een beetje voor maar ik heb 30 Seconds to Mars 3 keer live gezien. Één keer op pinkpop, één keer omdat een vriendinnetje graag wilde dat ik meeging, en vorig jaar op Volt Festival in Hongarije. Maar echt, elke keer weer hetzelfde, die knul staat daar maar een beetje zichzelf supertof te vinden, maar ondertussen zingt ie maar de helft van z'n liedjes, omdat het publiek alle hoge noten van hem mag schreeuwen. Lekker makkelijk is dat. Oh en op Pinkpop, dat hij dacht dat Kopenhagen in Nederland lag, echt, wat de wat.
Oud 29-05-2012, 09:07
Turk February
Turk February is offline
Ik vind Jared Leto zo jammer. Vroeger dit:

Nu dit:

Oud 29-05-2012, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom is deze user beheerder?
medebeheerder van de algemene scholieren.com website waarschijnlijk, niet van het forum hij zal wel iets met de verslagen of de collumns doen.
Oud 29-05-2012, 09:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh en op Pinkpop, dat hij dacht dat Kopenhagen in Nederland lag, echt, wat de wat.
Was dat niet een grapje van hem?
Oud 29-05-2012, 09:22
Verwijderd
Is jersey hetzelfde als tricot?
Oud 29-05-2012, 09:23
Verwijderd
Citaat:

Oeh, nu zal ik het voortaan altijd uitspreken alsof ik supermario ben
Oud 29-05-2012, 09:26
Verwijderd
Ah, volgens wikipedia is jersey een machinaal gebreide stof van katoen of wol in fijn garen in de rechts-links verbinding, en is tricot een machinaal gebreide stof van elke soort garen. Dus jersey is een type tricot, in feite.
Oud 29-05-2012, 09:27
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!

Ik heb last van m'n onderrug en ik heb last van restless legs en tintelingen in m'n benen. Zou er een verband zijn? =)
Oud 29-05-2012, 09:33
Lorelei
Lorelei is offline
En ik moet alweer dingen doen. Bweeh. Nog een paar weken...
Oud 29-05-2012, 09:35
Daboman
Daboman is offline
Ook goedemorgen.

Ik hoef pas vanmiddag, avonddienst enzo
Oud 29-05-2012, 09:43
Turk February
Turk February is offline
Ik moet zo ook naar mijn werk. Dat wil zeggen, Moonrise Kingdom kijken.
Oud 29-05-2012, 09:44
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 29-05-2012, 10:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Was dat niet een grapje van hem?
Het leek er weinig op, het ging zo van, "We were in Copenhagen a few weeks back, and I fell in love with your city. I hope that's allright." Ok, thanks?
Oud 29-05-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Behoorlijk lame inderdaad, die koffer c.q. dat eerbetoon. Ik dacht aanvankelijk nog "Coldplay, eat your heart out" maar meh. Gaar ook dat ze het in een eigen nummer verweefden. Doe dat lekker niet
Oud 29-05-2012, 11:46
Verwijderd
Over 29,5 uur zie ik na negen maanden mijn ouders weer. Ik voel me heel gedesoriënteerd.
Oud 29-05-2012, 11:49
Verwijderd
*aai* Oh liefje <3 het komt helemaal goed!
Oud 29-05-2012, 11:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kom je hierheen of gaan zij naar jou toe?
Oud 29-05-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zo ook naar mijn werk. Dat wil zeggen, Moonrise Kingdom kijken.
Oeh, die wil ik ook heeeeeel graag zien
Oud 29-05-2012, 12:03
Verwijderd
Citaat:
*aai* Oh liefje <3 het komt helemaal goed!
Ja natuurlijk! Ik heb er ook zin in om ze weer te zien, het is alleen een tamelijk bizar gevoel. Ik bedoel, ze zijn mijn ouders, en nu heb ik ze fucking lang niet gezien en leef een tamelijk volledig leven zonder hun, en nu zie ik ze opeens weer en het is gewoon zo RAAR.

Citaat:
Kom je hierheen of gaan zij naar jou toe?
Ze komen naar mij.

Ik zit me de hele tijd te bedenken wat ik ga zeggen als ik ze zie. Ik kan me hun reacties tamelijk goed voorstellen, maar mijn eigen helemaal niet. Misschien heb ik ze niet genoeg gemist? Mijn ziel voelt in ieder geval nog tamelijk heel aan.

Alleen is er een reclame hier en ik moet elke keer dat ik hem zie huilen.

Met Engelse ondertitels. Hij is zo ontzettend lief en zielig. Als die vrouw op het einde naar de tv kijkt.
Oud 29-05-2012, 12:06
Verwijderd
Oi nu is weer mijn hele mascara uitgelopen van die reclame. :')
Oud 29-05-2012, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oi nu is weer mijn hele mascara uitgelopen van die reclame. :')
Het ligt niet aan jou hoor, ik moet er ook van huilen. Maar goed, ik zie mijn moeder net zo vaak als jij de jouwe natuurlijk
Oud 29-05-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Het ligt niet aan jou hoor, ik moet er ook van huilen. Maar goed, ik zie mijn moeder net zo vaak als jij de jouwe natuurlijk
Mijn ouders willen sowieso emigreren zodra wij met onze school klaar zijn, dat wilde ik je laatst nog vertellen.

Zielige kinderen die we zijn.
Oud 29-05-2012, 12:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat deden mijn ouders ook. Het ene moment liggen ze in je armen en het volgende moment vliegen ze het nest uit!
Oud 29-05-2012, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vanochtend toen ik aan het werk was, was het bloedje heet en in m'n pauze zat ik zowat weg te fikken buiten. Dus ik dacht 'yay, straks lekker terrasje doen! wooh, ik doe m'n super blote en korte jurkje aan yay!' was 't een uur voor ik klaar was ineens donker en bewolkt en ongeveer 10 graden kouder. STOM!
Oh wat jammer! Ik heb 's avonds nog bij een kennis in de stad op het balkon gezeten, echt tot een uur of 11. Was heerlijk <3 en ook een mooi uitzicht over de stad.
Oud 29-05-2012, 12:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het regent hier ook
Oud 29-05-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Dat deden mijn ouders ook. Het ene moment liggen ze in je armen en het volgende moment vliegen ze het nest uit!
Precies! Ik wilde ook nog tegen je zeggen dat ik je droom over Duitssprekende huisraad heel grappig vond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten