Schrikt wakker terwijl de plastic AH zak al om haar hoofd heengewikkeld zit. Schreeuwen wilt ze wel maar er komt geen geluid uit. Ze voelt dat ze opgetilt wordt, maar haar lichaam is te zwak.. waarom? "Waarom kan ik godverdomme mijn lichaam niet bewegen!? Wat gebeurt er?!"
Dan voelt Waterijsje het opeens, een stekende pijn vanuit de benen, een warme vloeistof druipt van d'r lichaam af terwijl het riekt naar ijzer. Bloed! Een paniekaanval... blackout
Een vloeibaar mes in het gezicht, Waterijsje schrikt wakker terwijl het vloeibare mes een emmer water blijkt te zijn. Ze zit vastgebonden aan een boom, touwen snijden de polsen als ze wilt bewegen, wat een kutsituatie! Ze schud met haar hoofd, alles is een waas. Maar dan begint haar zicht helderder te worden, de ogen staan vermoeid gericht naar beneden... beneden waar eerst haar benen zaten. Haar ogen zo groot als schoteltjes nu staren naar de 2 lompjes wat ooit haar benen waren. Verwikkeld in verband met flinke bloedvlekken denkt ze: "Wat een verhoerde tiefdroom is dit nou dan weer?" Maar de pijntjes die zich over het gehele lichaam verdelen zeggen wel wat anders.
Een figuur nadert, wat maakt het ook uit? Eng is het op dit moment niet meer, alleen maar raar. Raar? Nee toch wel beangstigend! Een lang figuur wat houterige bewegingen maakt nadert haar. Aanelkaar genaaide stukken vlees met als hoofd: De Furby die ze ooit kreeg voor haar verjaardag.
"Ak ak Je LIET ME ALLEEEEEN!!!"
Waterijsje gilt, haar lichaam in rep en roer!
*HAK* *KRAAK, TWIST KGGGGGG*
Waterijsje is stil terwijl ze ziet dat haar rechterarm van haar lichaam wordt verscheurd door de uit de kluiten gewassen Furby. De verwarring en verbazing overheersen de pijn.
De furby slaat erop los met de afgerukte arm, een kleine schedelbreuk neemt plaats..
Dan begint de zolderfurby haar buik open te knagen, eet haar ingewanden terwijl Waterijsje langzaam sterft met in haar achterhoofd: "Had ik toch maar de instructies gelezen die bij de Furby zat.."
|