Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2012, 10:52
T.M.
T.M. is offline
En tussen alle vreugde door is het dan wel weer triest van feniks...
Sterkte!
Advertentie
Oud 01-07-2012, 09:51
ST*R
ST*R is offline
Gecondoleerd feniks..

Heb mn vriendje al even niet meer gezien en ik mis 'm! Gelukkig stuurt ie lieve smsjes Heb heel veel zin om over een paar dagen samen vakantie te hebben!
Oud 01-07-2012, 11:08
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel blij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
Gecondoleerd! Fijn dat ze niet meer hoeft te lijden. Sterkte de komende tijd!
Oud 01-07-2012, 14:16
Philosophy
Philosophy is offline
Gecondoleerd en heel veel sterkte, feniks.
Oud 01-07-2012, 18:31
Vowel
Vowel is offline
Gecondoleerd LA.

Ik denk dat je nu zelf ook wel een soort van opluchting voelt dat het allemaal voorbij is, dat je moeder niet meer lijdt, en dat je nu zelf ook rust kunt nemen.. Sterkte ermee, en geniet in ieder geval van die band met je zus. <3
Oud 01-07-2012, 19:09
Lumpie
Lumpie is offline
Heel veel sterkte gecondoleerd
Oud 02-07-2012, 18:21
Laura_x_
Laura_x_ is offline
@ Feniks : Gecondoleerd!

Bij mij is het wisselend hoe ik me voel op relationeel gebied
Oud 03-07-2012, 16:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb volgens mij nu wel een hele goeie te pakken. Ik heb nog nooit gehad dat ik zo veel lol had met iemand en tegelijkertijd we bloedserieus over álles kunnen praten.
Oud 03-07-2012, 17:30
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Sinds een week is het gedaan met mijn vriend. Het gaat best oke!
Oud 04-07-2012, 04:58
feniks
feniks is offline
Dank jullie wel.
Nu is het een kwestie van even puinruimen. In de letterlijke zin, maar ik moet ook ergens even de brokstukken van mijn leven verzamelen. Ik kan me namelijk herinneren dat ik voor de kanker een leven zónder diezelfde kanker had. Maar hoe dat ook weer zat...

Ik heb becijferd dat ik ruim 88.000 kilometer heb gereden, puur en alleen naar mijn ma toe. Dit was in de laatste 2 jaar. Dat is ruim 4500 liter diesel die ik verstookt heb.

En laat het aan mij over, om op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats, hele sterke gevoelens te krijgen voor een meisje, waarbij er zoveel complicerende factoren zijn, dat ik er gewoon helemaal niks mee kan. Wat een beroerde timing

Laatst gewijzigd op 04-07-2012 om 07:16.
Oud 04-07-2012, 15:29
Ran
Ran is offline
En dan ook hier even posten: Feniks, gecondoleerd! Sterkte.
Oud 04-07-2012, 16:32
Dott
Dott is offline
Sterkte Feniks.

ot: Aan aandacht geen gebrek.. ik begrijp er helemaal niks van, heb er ook geen behoefte aan.. vind het wel even prima zo alleen... maar t is wel apart
Oud 04-07-2012, 21:38
Neko*
Neko* is offline
Sleur. En ik vind het stom.
Oud 07-07-2012, 06:56
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Zoals sommigen wisten zou er nog een gesprek komen met de vriendengroep van mijn vriend. Nou gisteravond heeft dat eindelijk plaatsgevonden. Belangrijkste is dat er wel een duidelijke start is gegeven aan normaal tegen elkaar doen en rechtstreeks tegen iemand zeggen wat je dwars zit. Dat geroddel en achterklap is daarmee hopelijk voorbij.
Aan de andere kant: ik heb best wel een paar mensen over me heen gekregen. Ik zou mijn gezicht te weinig laten zien (ja logisch als je genegeerd wordt dat je niet meer mee komt), mensen hebben beledigd met een opmerking van 2 jaar terug (leuk dat je daar 2 jaar later pas mee komt) en twee gaven aan gewoon geen klik te voelen. Aan de andere kant waren er ook een aantal super aardig van we hebben het echt niet zo bedoeld en we gaan er gewoon voor.
Dus ik heb besloten me gewoon op de positieve zaken te storten, je hoeft immers niet met iedereen een klik te hebben, maar normaal kan je wel tegen elkaar doen. Mijn vriend is er wel heel erg blij mee dat het uitgepraat is. Nu nog eens zien hoe het in de praktijk gaat uitwerken.
Oud 09-07-2012, 08:47
feniks
feniks is offline
haha, ik ben verliefd. En het komt me zo ontzettend niet gelegen .
Oud 09-07-2012, 08:50
Atelier Madame
Citaat:
haha, ik ben verliefd. En het komt me zo ontzettend niet gelegen .
Haha kan gebeuren toch? Verzet de gedachten misschien een beetje! Of is het meer de persoon waardoor het juist lastig wordt?
Oud 09-07-2012, 08:59
feniks
feniks is offline
Citaat:
Haha kan gebeuren toch? Verzet de gedachten misschien een beetje! Of is het meer de persoon waardoor het juist lastig wordt?
Dat laatste blijkbaar niet
Maar ik ben met zo ontzettend veel dingen bezig. Naja, ik ga maar gewoon erin mee. Inmiddels wel binnenkort de derde date..
Oud 09-07-2012, 10:56
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Confused , helemaal *@&$*&!
Oud 09-07-2012, 11:18
T.M.
T.M. is offline
Gisteren weer een date gehad... Ik begin haar leuk te vinden! We hebben weer gezoend, hand in hand gelopen.
Maar echt hoogte van haar krijgen, is lastig. Het houdt het spannend, maar ik ben een controlfreak...En hier kan ik slecht tegen en ik word er onzeker van. (ja ik moet alles in mijn handpalm hebben, in dit geval een kuteigenschap!)

Ik neem vaker het iniatief om af te spreken en iets te doen, maar ze blijft soms wel een gesloten boekje en ik weet ook niet hoe ik dat kan typeren. Goed, ze smst wel, ze is geďnteresseerd, ze spreekt af zonder moelijk gedoe, ze vindt het leuk... Ze is een beetje mysterieus en misschien trekt mij dat wel aan...
Ik laat het nu even beetje aan haar over...kijken wat ze doet!

Pfff verliefdheid...niet mijn ding!
Oud 09-07-2012, 11:24
Laura_x_
Laura_x_ is offline
'Controle freak' zijn is inderdaad een behoorlijk vervelende eigenschap. Ik heb het zelf ook, maar de laatste tijd is dat gelukkig minder ..
Oud 09-07-2012, 11:39
Volk
Volk is offline
Net samen heel fijne gesprekken gehad en een heerlijk ontbijt
Oud 09-07-2012, 12:03
Dott
Dott is offline
Haha, hier nog een controle freak xD
Heb vandaag met een jongen afgesproken waar ik nu 2 weken ofzo wel gezellig contact mee heb. Verder geen date of wat ook
Ben nog lang niet toe aan wat nieuws, en ook nog niet volledig over mn ex heen.. ook al is dit beter.
Daarnaast is alles een beetje een zootje en dan mis je veiligheid en vertrouwd gevoel het meest
Oud 09-07-2012, 12:33
Atelier Madame
Van Harte volk!
Oud 09-07-2012, 15:35
T.M.
T.M. is offline
Haha, ik ben niet de enige hier!
Het is meer: vind je me leuk (zo leuk zijn), vind je me niet leuk (ok, dan niet)
Van dit soort zwart/wit-duidelijkheid heb ik wel behoefte aan. Lekker duidelijk en niet zo moeilijk.
Ik hou niet (meer) van onbewuste spelletjes...Ik word daar alleen maar onrustig van.
En ja, je kan het vragen, maar ik wil ook niet onnodig een bepaalde druk er op leggen. We kennen elkaar net pas. Beetje onzekerheid, beetje spanning, kan ik nu wel mee leven (nog!)

Gefeliciteerd, Volk!
Oud 09-07-2012, 15:40
Vowel
Vowel is offline
Oh, gefeliciteerd, Volk.
Oud 09-07-2012, 22:23
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Net een zwaar gesprek gehad. Het is over ..
Oud 10-07-2012, 04:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Net een zwaar gesprek gehad. Het is over ..
Sterkte ermee. Hebben jullie dat samen besloten, of..?
Oud 10-07-2012, 11:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zoals sommigen wisten zou er nog een gesprek komen met de vriendengroep van mijn vriend. Nou gisteravond heeft dat eindelijk plaatsgevonden. Belangrijkste is dat er wel een duidelijke start is gegeven aan normaal tegen elkaar doen en rechtstreeks tegen iemand zeggen wat je dwars zit. Dat geroddel en achterklap is daarmee hopelijk voorbij.
Aan de andere kant: ik heb best wel een paar mensen over me heen gekregen. Ik zou mijn gezicht te weinig laten zien (ja logisch als je genegeerd wordt dat je niet meer mee komt), mensen hebben beledigd met een opmerking van 2 jaar terug (leuk dat je daar 2 jaar later pas mee komt) en twee gaven aan gewoon geen klik te voelen. Aan de andere kant waren er ook een aantal super aardig van we hebben het echt niet zo bedoeld en we gaan er gewoon voor.
Dus ik heb besloten me gewoon op de positieve zaken te storten, je hoeft immers niet met iedereen een klik te hebben, maar normaal kan je wel tegen elkaar doen. Mijn vriend is er wel heel erg blij mee dat het uitgepraat is. Nu nog eens zien hoe het in de praktijk gaat uitwerken.
Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt. Hopelijk verbetert de zaak nu het is uitgesproken.

Ontopic: Bij ons gaat het nog steeds prima en nu ik even geen studiestress meer heb kan het alleen nog maar beter worden
Oud 10-07-2012, 20:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dit weekend tweeënhalf uur gereisd naar zijn hometown en zijn vader ontmoet, waarna ik hem uitzwaaide voor zijn vakantie. Hij zou drie weken weg zijn, zei hij, maar de 28e komt hij terug en dat is al over tweeënhalve week!
Oud 10-07-2012, 20:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag vijf jaar samen alweer met m'n vriend Jaren zijn echt omgevlogen en het lijkt allemaal zo vanzelf te gaan maar merk als ik het zo typ dat het me wel ontzettend veel doet en dat ik er heel blij mee ben Zijn lekker uit eten geweest bij een Spaans restaurantje.
Oud 10-07-2012, 21:27
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Sterkte ermee. Hebben jullie dat samen besloten, of..?
Laten we zeggen dat er dingen gebeurd zijn die de relatie zodanig beinvloed hebben, dat we er beide kapot aan gingen. Als je al maanden hoopt dat het beter wordt en steeds maar weer met je hand over je hart strijkt .. op gegeven moment voel je gewoon dat het zo niet langer kan en dat het beter is voor beiden om er een eind aan te maken.

We hebben het niet samen besloten, ik heb de beslissing genomen.
Oud 11-07-2012, 04:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Laten we zeggen dat er dingen gebeurd zijn die de relatie zodanig beinvloed hebben, dat we er beide kapot aan gingen. Als je al maanden hoopt dat het beter wordt en steeds maar weer met je hand over je hart strijkt .. op gegeven moment voel je gewoon dat het zo niet langer kan en dat het beter is voor beiden om er een eind aan te maken.

Dat lijkt me heel moeilijk, om zelf die beslissing te nemen, aangezien ik wel de persoon ben die dan steeds blijft denken "hmm maar wat als ik het nog een maandje had gegeven, of twee?" Vooral omdat je toch veel om die ander geeft. Het is makkelijker wanneer de ander het uitmaakt omdat er dan geen andere keuze is dan het te accepteren.. Of zo.. Knap dat je het toch hebt gedaan. Sterkte ermee.
Oud 11-07-2012, 06:34
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Dat lijkt me heel moeilijk, om zelf die beslissing te nemen, aangezien ik wel de persoon ben die dan steeds blijft denken "hmm maar wat als ik het nog een maandje had gegeven, of twee?" Vooral omdat je toch veel om die ander geeft. Het is makkelijker wanneer de ander het uitmaakt omdat er dan geen andere keuze is dan het te accepteren.. Of zo.. Knap dat je het toch hebt gedaan. Sterkte ermee.
Ja, dat was makkelijker geweest inderdaad. Maar dan ik heb zoiets van: Als je het steeds weer een kans geeft, houdt het op gegeven moment gewoon op ..
Dankjewel
Oud 11-07-2012, 07:00
Dott
Dott is offline
Heel veel sterkte, klinkt deels hetzelfde als de situatie waar ik in zat met mijn relatie.
Hoe gaat het met je?
Oud 11-07-2012, 10:03
Verwijderd
Citaat:

Knap van je, dat je er een punt achter hebt gezet! Hoop dat je je snel beter voelt

ot: Hij is stiekem ook een beetje verliefd op onze ratjes en dat had ik niet verwacht maar wel gehoopt. Gistermiddag twijfelde hij nog of hij ze wel vast wilde houden en gisteravond zat hij al met eentje in zijn nek. Erg lief en het is zo fijn!
Oud 11-07-2012, 11:56
indigo
indigo is offline
Gisteren waren we 4 jaar samen en dat was leuk . We hebben een heel mooi kettinkje uitgezocht wat ik van hem nog zou krijgen en ik ben er echt heel blij mee . Het is ook superfijn om vakantie te hebben en te kunnen uitslapen en samen met hem te doen wat ik leuk vind en onze vakantie voor te bereiden. Nou nog een beetje zon en dan kan het echt niet meer stuk!
Oud 12-07-2012, 10:56
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Het klinkt raar, maar eigenlijk zit ik nu veel beter in mijn vel. Ik voel me voor het eerst sinds tijden weer vrij om te gaan en staan waar ik wil ..

Voor het eerst sinds tijden ben ik weer 'gewoon' vrolijk .. En het gemis, tja, ik heb hem gisteren nog gesproken en we blijven contact houden/goede vrienden. Ik denk dat het zo wel beter is.

Misschien komt het omdat ik al een tijd meer een 'vriendengevoel' had dan een 'relatiegevoel'. De dingen die in een standaard relatie voorkomen had ik moeite mee.

Indigo: Gefeliciteerd Fijn dat het zo goed gaat!
Oud 12-07-2012, 11:05
Fit4Life
Fit4Life is offline
Vrijgezel, voel me er prima bij momenteel.
Oud 13-07-2012, 10:31
T.M.
T.M. is offline
Haar gevoel wil wel, maar haar verstand niet. En wat precies...Afstand (minder dan uur reizen) en leeftijd (6 jaar verschil naar beneden), vrijgezel blijven zijn wat redenen die ze zei... Any way...ze moet even alles op een rijtje krijgen.
Ik ben ieder geval meer door die hoogte van haar heen gekomen. Ze stuurde gisteren na een leuke avond een mooi smsje dat ze het heel speciaal met mij vond en superleuk. Hmmm...ik heb haar 'vrijgezelle' plannen door de war geschopt?
Ik geef haar de ruimte, maar ga ook niet op haar wachten of anders gezegd: het moet wel meer van haar kant komen, want de kaarten van mij zijn al geschud. En wil niet te veel 'pijn' krijgen van een teleurstelling.
Ik vind haar leuk en dat heb ik gewoon gezegd.
Voor de rest kwam ik na de date in mijn kroeg...even een afzakkertje, komen opeens oud-collega's binnen. En als je dan hoort dat een oud-collega zowel zijn vader en moeder nu kwijt is...Raakte me wel!
Oud 13-07-2012, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Vrijgezel, voel me er prima bij momenteel.
Oud 13-07-2012, 19:51
Volk
Volk is offline
Ik kon geen kleiner telefoonabonnement nemen en had besloten om het tegoed dan maar aan mijn vriend te besteden als ik me verveel op het werk. Dat zorgt voor hilarische maar ook lieve en sexy momenten.

Nog bedankt voor de felicitaties!
Oud 15-07-2012, 11:50
Verwijderd
Kut.
Oud 15-07-2012, 12:09
Volk
Volk is offline
Gister naar een bruiloft geweest. Was echt prachtig! Jammer dat iedereen het dan nodig vindt om weer eens te vragen wanneer wij gaan trouwen en kinderen krijgen. Maar behalve dat, echt een geweldig feest.

En ik heb heel lieve vrienden die graag soms wat stomme dingen doen met mijn vriend maar altijd eerst naar mij komen om te vragen of ik het niet erg vind als ze mijn vriend vragen mee te doen. Omdat ze mijn vriend niet lekker willen maken met iets waar ik niet achter sta. Zo lief vind ik dat. Beetje overdreven (hoewel vriend heel teleurgesteld kan zijn als hij heeft gedronken en ergens zin in had), maar wel heel attent. En het maakt dan ook echt niet uit welk antwoord ik geef, ik word helemaal bedolven onder zoenen en knuffels omdat ze me toch zo'n goeie vriendin vinden die altijd het beste voor heeft met haar vriend. Heel gezellig is dat. Staan ze om je heen te juichen omdat je zegt dat het je niet boeit waar je vriend die nacht slaapt Maar dan, rond een uur of 9 's ochtends staat hij dan toch in de slaapkamer, heel de stad te voet doorgelopen omdat hij bij me in bed wil slapen <3
Oud 15-07-2012, 12:17
T.M.
T.M. is offline
Advies gevraagd:
Ik wil voor het meisje gaan, maar hoe kan ik haar het beste een zetje in de juiste richting geven (Ja, als ze echt niet wil, dan wil ze niet, maar dan heb ik er alles aan gedaan, capiche?). Moet ik haar voornamelijk met rust laten, een speldenprikje geven of juist er bovenop knallen?
Nee, ik vind het niet erg om keihard op me bek te gaan. Liever dat, dan nooit geprobeerd!

lol@ Volk.
Oud 15-07-2012, 13:30
Atelier Madame
@TM: beetje afhankelijk van het meisje natuurlijk, de een is beter in een speldenprik dan de ander. Ik zou als ze aangeeft het rustig aan te willen doen sowieso niet pushen. Maar als zij jou ook al stille hints geeft van ik zie je wel zitten is dat duwtje extra soms net handig. Mijn ervaring is dat openheid en eerlijkheid het beste werkt ook in de datefase. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. Dus ik zou open kaart spelen met haar als je echt voor haar wil gaan.
Oud 15-07-2012, 13:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@TM: beetje afhankelijk van het meisje natuurlijk, de een is beter in een speldenprik dan de ander. Ik zou als ze aangeeft het rustig aan te willen doen sowieso niet pushen. Maar als zij jou ook al stille hints geeft van ik zie je wel zitten is dat duwtje extra soms net handig. Mijn ervaring is dat openheid en eerlijkheid het beste werkt ook in de datefase. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. Dus ik zou open kaart spelen met haar als je echt voor haar wil gaan.
Hier ben ik het mee eens. Sowieso eerlijk zijn en haar niet pushen.
Oud 15-07-2012, 15:35
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Thanks!

Of zij mij ziet zitten...Gevoelsmatig wel, anders zoen je ook niet uit jezelf en stuur je geen sms dat je het speciaal vond...Ik heb toen in real-life ook gezegd dat ik voor haar wil gaan, maar zij weet even niet (verstandelijk)...Ze zei in andere woorden ook: niet te veel hopen, want ik wil je niet te telurstellen of pijn doen (positief bedoeld)
Ik heb nu wel een speldenprikje gegeven: berichtje gestuurd dat ik vaak aan haar dacht (voor de rest niks).

Het is 50/50 geval, lijkt het wel.
Ik weet dat ze morgen op kamp is met kinderen en daarna op vakantie. Bellen heeft dan ook geen zin om af te spreken.
Voor de rest ben ik ook niet van het pushen, maar soms laten merken dat je er nog bent, is wel handig.
Lastig. Ik had het niet gedacht dat ze zou twijfelen, maar ja, die hoogte kreeg ik pas later.
Oud 16-07-2012, 05:59
Verwijderd
Beter dan ooit
Oud 18-07-2012, 10:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het klinkt raar, maar eigenlijk zit ik nu veel beter in mijn vel. Ik voel me voor het eerst sinds tijden weer vrij om te gaan en staan waar ik wil ..

Voor het eerst sinds tijden ben ik weer 'gewoon' vrolijk .. En het gemis, tja, ik heb hem gisteren nog gesproken en we blijven contact houden/goede vrienden. Ik denk dat het zo wel beter is.

Misschien komt het omdat ik al een tijd meer een 'vriendengevoel' had dan een 'relatiegevoel'. De dingen die in een standaard relatie voorkomen had ik moeite mee.

Indigo: Gefeliciteerd Fijn dat het zo goed gaat!
Precies dit heb ik ook.. behalve het deel van dat het al meer voelde als goede vrienden, want dat is niet het geval.
Maar we kunnen goed door 1 deur en hebben wel lol samen.. functioneren nu beter dan in de relatie.
Maar ach, soms, als er dan een leuke meid langs loopt heb ik wel ff zoiets van, shit..
Maar te merken aan zijn reactie zaterdag bij het uitgaan toen ik sjans had is dat wederzijds xD
Oud 18-07-2012, 20:53
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten