Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2012, 13:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ok hij doet moeilijk met screenshotten, maar serieus:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.
Citaat:
Pfft en als ik 'm op GMT+2 zet, werkt het blijkbaar gewoon niet, want nu staat eronder: Alle tijden zijn GMT +3. Het is nu 14:45.

Pfft, stom forum!
Heb je al eens geprobeerd de zomertijd instellingen aan te passen?
Oud 21-06-2012, 13:25
Verwijderd
Waarom duren mijn pauzes altijd langer dan gepland ?
Oud 21-06-2012, 13:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Heb je al eens geprobeerd de zomertijd instellingen aan te passen?
Huh? Kan dat ook al?

Even kijken hoor.

Edit: Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.
Yay!

Hij stond op "automatisch", maar dat is blijkbaar niet goed. Nu staat 'ie op "altijd aan".
Oud 21-06-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
En oooooooooooooooooooooooooooooooooh er zit nu iemand in de bieb te werken, maar die man ademt zó zwaar dat het irritant is. Maar ja, ik kan moeilijk vragen of hij wil stoppen met ademen
Zo, dat is inderdaad moeilijk irritant

Citaat:
Dat zijn toch ook helemaal geen woorden, gekke Q!
Vertel mij wat. Toch komt het tergend vaak voor dat ik dát soort misbaksels om mijn oren krijg
Oud 21-06-2012, 14:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bedankt hoor, nu moet ik dat "Shelmer" de hele tijd aanhoren.
Oud 21-06-2012, 14:45
Martiño
Martiño is offline
Hou je ook van comics en Star Trek dan?
Oud 21-06-2012, 14:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee.
Oud 21-06-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Bedankt hoor, nu moet ik dat "Shelmer" de hele tijd aanhoren.
Liever 'n halve tijd gehad, dan?
Oud 21-06-2012, 14:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja.
Oud 21-06-2012, 14:48
Verwijderd
Oh.
Oud 21-06-2012, 14:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hou je ook van comics en Star Trek dan?
Dat komt omdat hij Star Trek nooit heeft gezien. Af en toe een aflevering misschien, that's it.

Maar binnenkort moet 'ie eraan geloven.
Oud 21-06-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee.
Dan vind ik de kwalificatie Shelmer niet echt de lading dekken.
Oud 21-06-2012, 14:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan vind ik de kwalificatie Shelmer niet echt de lading dekken.
Welles.

Het gaat niet zo zeer om de dingen die hij leuk vindt, maar om zijn gedrag en de manier waarop 'ie moeilijk doet.
Oud 21-06-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Quintiano schreef:
Stukken?
Naamzoek. Je weet wel, van die, gewoon, eh, gebruiksdingen. Stukken. Ofzo.

Volgens mij heet het dompelaar, trouwens.
Oud 21-06-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Naamzoek. Je weet wel, van die, gewoon, eh, gebruiksdingen. Stukken. Ofzo.

Volgens mij heet het dompelaar, trouwens.
Aah, verwarmingselementen! Ik zat het in de hoek van 'eten en drinken' te zoeken
Oud 21-06-2012, 15:51
Verwijderd
Mijn zanglerares (die overigens een van de vreemdste mensen is die ik ken) (ze begon met KATJUSHKA OIOIOI ZONNETJE VAN ME HARTJE DUIFJE <3 en van de ene dag op de andere noemde ze me bij mijn naam en vadersnaam en noemde me 'u'. ) (en ze heeft me gewoon zonder reden uit de les gekickt. :') ) stopt die verwarmingselementen in plastic bekertjes en dan vergeet ze ze. Er liggen op haar bureau allemaal resten gesmolten plastic.
Oud 21-06-2012, 15:53
Vowel
Vowel is offline
Zeg, doen jullie een riem aan of om?
Oud 21-06-2012, 15:55
Verwijderd
Om!
Oud 21-06-2012, 15:56
Verwijderd
Ik zei tot mijn tiende dat ik mezelf aanriemde en dat floept er nog steeds wel eens uit. Om dat soort grappen te voorkomen zeg ik meestal 'om', want dat lijkt minder op 'aanriemen' en dan heb ik minder kans om een mongolenzin te bouwen. Maar volgens mij zeg ik ook wel eens 'aan'. Hm.
Oud 21-06-2012, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Om, want je doet hem OM je middel.
Oud 21-06-2012, 15:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Om, want je doet hem OM je middel.
Dus jij doet je schoenen ook om?
Oud 21-06-2012, 15:57
Vowel
Vowel is offline
Het ís toch ook "om"?

Meneer zegt "ik doe mijn riem aan".
Oud 21-06-2012, 15:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Doe niet zo irritant, man.
Oud 21-06-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Schoenen doe je AAN je voeten, en niet EROM. Alleen zwervers die op doeken lopen doen hun schoenen om, en dat zijn geen schoenen maar doeken.
Oud 21-06-2012, 15:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zeg, doen jullie een riem aan of om?
Een riem doe ik om.
Oud 21-06-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zei tot mijn tiende dat ik mezelf aanriemde
<3
Oud 21-06-2012, 16:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben volgens mij weer eens bezig een halve scriptie te schrijven. Misschien moest ik dat maar eens niet doen. Oi, er is ook gewoon veel teveel informatie!
Oud 21-06-2012, 16:08
Verwijderd
Ehr, ik doe een riem óp. Op mijn jeans. To add to the confusion
Oud 21-06-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik ook wel eens gehoord ja!
Oud 21-06-2012, 16:09
Verwijderd
"Ik moet nog even mijn riem op doen!"
Hmm. Dan vind ik aan nog logischer!
Oud 21-06-2012, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ingegerd, ben jij een UC?
Oud 21-06-2012, 16:15
Verwijderd
Vraag me ook af wie het is
Oud 21-06-2012, 16:15
Verwijderd
Past er te goed tussen ofzo
Oud 21-06-2012, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me heel dom dat ik dit moet vragen
Verwijderd
Ik bloos graag een eind weg
Verwijderd
Sommige mensen zijn nu eenmaal wat socialer dan de gemiddelde DK-er, dat maakt ze nog niet direct een uc.
Oud 21-06-2012, 16:17
Verwijderd
Ik was Secret Agent!
Oud 21-06-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik was Secret Agent!
Oooo! Hoi!
Oud 21-06-2012, 16:18
Verwijderd
Oh Zie je nou wel dat het iemand is!
Oud 21-06-2012, 16:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was Secret Agent!
Hah, zie je wel!

Hoi! *zwaait*
Oud 21-06-2012, 16:21
Verwijderd
Wat schattig allemaal!

Hallo!

En oh, ik lees hier wel al een tijdje mee en het is een late reactie maar evengoed: CR, jij gaat toch een jaar stoppen met je studie? Ik vind het een dapper besluit en dat wilde ik nog even zeggen! Ik ben zelf twee keer gestopt met een opleiding en kan me dus heel goed voorstellen hoe moeilijk het is om een besluit te nemen. Maar good for you, ik hoop dat het je goed doet!
Oud 21-06-2012, 16:23
Verwijderd
Oh CR, echt? Wat ga je doen dan?
Oud 21-06-2012, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat schattig allemaal!

Hallo!

En oh, ik lees hier wel al een tijdje mee en het is een late reactie maar evengoed: CR, jij gaat toch een jaar stoppen met je studie? Ik vind het een dapper besluit en dat wilde ik nog even zeggen! Ik ben zelf twee keer gestopt met een opleiding en kan me dus heel goed voorstellen hoe moeilijk het is om een besluit te nemen. Maar good for you, ik hoop dat het je goed doet!
Jeetje, wat lief van je! En best fijn om dat te horen van iemand die er ervaring mee heeft <3

Citaat:
Oh CR, echt? Wat ga je doen dan?
Ik heb besloten een jaar te stoppen, omdat mijn studie niet zo'n goede invloed heeft op m'n gezondheid. Het levert teveel stress op en door de deadlines (en mijn eigen hoge eisen) ga ik constant enorm over m'n grenzen heen. Het is de bedoeling dat ik komend jaar beter voor mezelf ga zorgen en leer waar m'n grenzen liggen.
Oud 21-06-2012, 16:38
Verwijderd
Aha!

Mijn telefoon gaat na de grote batterijwisseltruc niet meer aan. ;mad: En ik ben bang dat er nu ergens anders dingen ook niet meer aangaan. Ik haat al die batterijen.
Oud 21-06-2012, 17:00
Verwijderd
mijn moeder is boos op me, omdat ik in een discussie met haar mijn gezicht neurtraal hield. en daar kan ze niet tegen. nu is ze boos de voordeur uitgelopen.
Oud 21-06-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, wat lief van je! En best fijn om dat te horen van iemand die er ervaring mee heeft <3
Ja! Ik hoop dat je er iets aan hebt Ik had destijds geen betere keuze kunnen maken, ik ben anderhalf jaar gestopt toen en heb dus later mijn diploma gehaald. In dat anderhalve jaar heb ik echt zoveel geleerd, ik heb er nog steeds geen spijt van! En ik heb vorige week besloten te stoppen met de hbo-opleiding waar ik aan begonnen was, dus dat is nog te vers om te zeggen of ik er goed aan heb gedaan, maar het voelt iig goed
Hoop dat jij in dat jaar veel leert en beter voor jezelf gaat zorgen enzo!
Oud 21-06-2012, 18:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik was Secret Agent!
Ik kom even met de late train aan, want ik wist dit niet.

Je hebt een ander IP-adres, mevrouwtje! En niet even laten weten dat jij het was, hè?

Je kwam me zo bekend voor maar ik ging steeds twijfelen want: ander IP.

Oh en:

Citaat:
Wtf? Daar heb ik nooit van gehoord.
Oud 21-06-2012, 18:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja! Ik hoop dat je er iets aan hebt Ik had destijds geen betere keuze kunnen maken, ik ben anderhalf jaar gestopt toen en heb dus later mijn diploma gehaald. In dat anderhalve jaar heb ik echt zoveel geleerd, ik heb er nog steeds geen spijt van! En ik heb vorige week besloten te stoppen met de hbo-opleiding waar ik aan begonnen was, dus dat is nog te vers om te zeggen of ik er goed aan heb gedaan, maar het voelt iig goed
Hoop dat jij in dat jaar veel leert en beter voor jezelf gaat zorgen enzo!
Oh jemig, recente beslissing! En helemaal stoppen of tijdelijk stoppen? Welke opleiding deed je? Vond je het niet meer leuk of om een andere reden?
Oud 21-06-2012, 18:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik was Secret Agent!
Oud 21-06-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:

Je hebt een ander IP-adres, mevrouwtje! En niet even laten weten dat jij het was, hè?

Je kwam me zo bekend voor maar ik ging steeds twijfelen want: ander IP.
.
Ja, andere internetaanbieder zegt mijn vriendje! En sorry, de volgende keer zal ik me even melden ik ben heel benieuwd naar hoe t jou vergaat in Finland! Finland, toch?

Citaat:
Oh jemig, recente beslissing! En helemaal stoppen of tijdelijk stoppen? Welke opleiding deed je? Vond je het niet meer leuk of om een andere reden?
Helemaal stoppen! Ik deed verpleegkunde en het was een beetje een combinatie van zaken. Terugvallen in bepaalde oude patronen waar eerst aan gewerkt moet worden, studiepunten te weinig en het eerst jaar over moeten doen, en een groot deel van de opleiding was niet interessant. Alle verpleegkundige, cliëntgerichte zaken vind ik heel interessant, maar zaken als kwaliteitsverbetering en protocollen ontwerpen en preventieplannen schrijven zijn geen dingen waar ik op dit moment iets mee kan. En juist dat word alleen maar meer. Daar komt bij dat ik eigenlijk gewoon praktijkervaring op wil doen. Dus nu ga ik werken en daar heb ik geloof ik best wel zin in!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten