Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zanglerares (die overigens een van de vreemdste mensen is die ik ken) (ze begon met KATJUSHKA OIOIOI ZONNETJE VAN ME HARTJE DUIFJE <3 en van de ene dag op de andere noemde ze me bij mijn naam en vadersnaam en noemde me 'u'.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zei tot mijn tiende dat ik mezelf aanriemde en dat floept er nog steeds wel eens uit. Om dat soort grappen te voorkomen zeg ik meestal 'om', want dat lijkt minder op 'aanriemen' en dan heb ik minder kans om een mongolenzin te bouwen. Maar volgens mij zeg ik ook wel eens 'aan'. Hm.
|
![]() |
|
Ik ben volgens mij weer eens bezig een halve scriptie te schrijven. Misschien moest ik dat maar eens niet doen. Oi, er is ook gewoon veel teveel informatie!
|
Verwijderd
|
![]() Hallo! En oh, ik lees hier wel al een tijdje mee en het is een late reactie maar evengoed: CR, jij gaat toch een jaar stoppen met je studie? Ik vind het een dapper besluit en dat wilde ik nog even zeggen! Ik ben zelf twee keer gestopt met een opleiding en kan me dus heel goed voorstellen hoe moeilijk het is om een besluit te nemen. Maar good for you, ik hoop dat het je goed doet! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoop dat jij in dat jaar veel leert en beter voor jezelf gaat zorgen enzo! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt een ander IP-adres, mevrouwtje! ![]() ![]() Je kwam me zo bekend voor maar ik ging steeds twijfelen want: ander IP. ![]() Oh en: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|