Advertentie | |
|
![]() |
|
er is een site waar ik niet met 'at' en @ mag reageren. En dingen met .com, hotmail of gmail wijst hij ook af. Je kan er namelijk een gelimiteerd aantal mailtjes per dag sturen en als je meer wil moet je een betaald abonnement afsluiten.
nu heb ik [nickname] monkeytail hete post punt kom. Is het binnen een paar tellen duidelijk wat ik daarmee bedoel? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De eerste keer dat mijn kat met een klein (ook nog autistisch) kind te maken had werd hij aan zijn oren en staart opgetild en in de koelkast gestopt. Het kind stond daarna de koelkast te bewaken omdat volgens haar de kat het niet fijn vond om eruit gehaald te worden.
![]() ![]() |
![]() |
|
hey, wat enig. Een filmpje van mij terwijl ik redelijk beschonken in een foute, te kleine Elvis-girlie door Memphis rondakker. Je vindt nog eens wat terug op je mobiele telefoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zat vandaag met mijn vriendje over struisvogels te praten terwijl ik met mijn rug over een stoel lag, mijn benen over het raam en mijn handen ergens op zijn benen, en hij vergelijkbaar maar dan andersom, en dat lag helemaal niet lekker maar was wel vermakelijk. Toen kwam zijn stiefvader (die ik nog nooit gezien had) binnen, schraapte zijn keel en zei 'hallo'. Ik riep 'OH HEERE', viel van mijn stoel, krabbelde overeind, rende op hem af en riep 'Goedendag! Ik ben Katya!'.
Goede eerste indruk. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee nouja niet, maar de laatste tijd zijn er wel veel mensen die tegen me zeggen dat ze me zo'n cultureel mens vinden en dat waardeer ik wel heel erg. Waar ik eerst woonde kon het niemand een hol schelen wat ik kon of wist, en gewoon, het is zo leuk om dan weer als een intelligent persoon gezien te worden. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik was net in de avondwinkel, en toen waren er een Britse jongen en een Brits meisje. Het meisje begon hysterisch te lachen om een grote kaas, en de jongen zei: "wow, this cheese is as big as my torso."
Daarna pakte het meisje een mozarella en kneep ze erin als was het een perzik. Hebben ze daar geen zuivel ofzo?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mss komt het omdat ik voornamelijk Radio 4 publiek hoor praten, maar ik zou toch denken dat iedereen er wel kaas van heeft gegeten. (huhuhuh) Mayonaise overal op doen vinden ze wel allemaal raar, want hun mayo smaakt veel zuurder dan die van ons.
||
Citaat:
Anyway, het schijnt dus dat iemand de nazi heeft uitgehangen en dat de manager afweet van mijn facebook berichtje en dat ik hoogstwaarschijnlijk een officiele waarschuwing krijg. Grrr.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1812004 Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, dat is wel lullig, maar het komt vast goed. Roos vicee enzo ![]()
|
![]() |
|
|